Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Info Coronavirus/Vaccinare vs Fake News

Problema pornire

Inlocuire "pornire cu cheie&#...

Peleti amestecati cu boabe porumb...
 Reparatie acoperis din sindrila b...

Multifunctional color 1000 RON max

Nu merge sunetul pe cablu

Am și eu un porcușor ca...
 Black Friday Pro pentru echipamen...

Amplificatoare IPRS Baneasa (cod ...

Montare Jante noi si problema de ...

Rabla pentru becuri.
 Permis suspendat 3 luni

Calculatorul nu mai afiseaza

Recomandare piersic

Sfat instalare termosemineu lemne
 

Dacia Duster 2017

* * * * - 6 votes
  • Please log in to reply
2199 replies to this topic

#181
CGDBZ

CGDBZ

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,683
  • Înscris: 29.06.2011
Ai terminat de crosetat ?

#182
farausername

farausername

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,661
  • Înscris: 04.01.2017
Zii la obiect!

Edited by farausername, 03 September 2017 - 22:05.


#183
StefanSC

StefanSC

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,544
  • Înscris: 02.07.2011

 farausername, on 03 septembrie 2017 - 22:02, said:

Cate din Sportage crezi ca is flote?
Cel putin 4 la BGS, 2 la politia din Londra, 2 la pompierii de pe aeroportul din Munchen.

Pe care le-am vazut eu.

Daca e sa luam in considerare ca Sportage e model de 2015 in timp ce Duster e model...?2012? faceliftat in 2014... E o mare reusita Dacia ;)

P.S: un link care iti va fi mai util decat acelea cu vanzarile:
https://diacritica.w...vul-lui-a-zice/

Edited by StefanSC, 03 September 2017 - 22:49.


#184
Torquemada-666

Torquemada-666

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,053
  • Înscris: 15.10.2014
Oricand un Sportage, in fata unui Duster. Oricand.

Nu zic ca Duster nu e o reusita pt. Dacia, dar sa nu sarim calul nemeritat.

Edited by Torquemada-666, 03 September 2017 - 23:12.


#185
Ford3

Ford3

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,215
  • Înscris: 25.06.2017
Si sa nu comparam nici pretul unui Sportage care porneste de la 16700 si este cheala cu pretul unui Duster care porneste de la 12275 euro si are mai multe dotari la acest pret.

#186
Torquemada-666

Torquemada-666

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,053
  • Înscris: 15.10.2014

 Ford3, on 04 septembrie 2017 - 00:02, said:

Si sa nu comparam nici pretul unui Sportage care porneste de la 16700 si este cheala cu pretul unui Duster care porneste de la 12275 euro si are mai multe dotari la acest pret.

Dar designul, siguranta, calitatea, tinuta de drum, interiorul, calitatea finisajelor, etc. le putem compara?

#187
Ford3

Ford3

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,215
  • Înscris: 25.06.2017
Doar siguranta e mai buna la Sportage. Restul sunt comparabile. Iar pretul e la 75% si cu mai multe dotari.

Edited by Ford3, 04 September 2017 - 00:09.


#188
Baxon

Baxon

    Dachshund

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,720
  • Înscris: 01.03.2017

 Kroghy, on 03 septembrie 2017 - 19:45, said:

...
. Cred pana si o bicicleta e mai sigura decat Logan sau Duster.
...
Daca esti atata de increzator in afirmatiile tale doresc sa vi cu tzoagla ta de 2000 de euro si eu cu un Duster cel mai chel si mai ieftin si sa ne izbim frontal , tu la viteza maxima cat poate rasnita ta si eu cu Dusterul la 60 km/h sau daca preferi la 120 km/h , ce zici ? Te bagi sau iti ceri iertare public pt cretinatatile pe care le scrii aici ?

#189
StefanSC

StefanSC

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,544
  • Înscris: 02.07.2011

 Torquemada-666, on 04 septembrie 2017 - 00:05, said:



Dar designul, siguranta, calitatea, tinuta de drum, interiorul, calitatea finisajelor, etc. le putem compara?
Design-ul e subiectiv.
Siguranta... O treime din punctajul testelor de siguranta se da pt sisteme gen detectia oboselii pe care Dusterul nu le are. Cand intra Huidu in tine cu GL-ul, singura diferenta e ca in Sportage lasi un cadavru mai frumos.
Calitatea finisajelor...  La Kia ajungi la preturi de Tiguan daca vrei finisaje ok... Ca sa o iei la bani de Duster, suporti plastic reciclat ;)
Interiorul... Sincer, mi se pare mai buna ergonomia Duster-ului comparat cu Kia. Si chiar cam are tot ce ii trebuie la interior.

Si sa nu zic de motoarele de pe Kia, care sunt de prin epoca de piatra comparat cu ce are Dacia ;)

#190
farausername

farausername

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,661
  • Înscris: 04.01.2017
Povesteste-ne de faptul ca in anul Domnului 2017, la 117 ani de la 1900 toamna, ergonomia de pe Duster nu prevede cotiera, fata, ca de spate nu are sens sa vorbim!
Ps : povesteste-ne te rog despre verbul a fi si utilizarea lui, in special in cacapitala!

#191
bumpocbum

bumpocbum

    Senior Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 8,853
  • Înscris: 01.10.2004

 Kroghy, on 03 septembrie 2017 - 19:45, said:

Cred pana si o bicicleta e mai sigura decat Logan sau Duster.

Tu depasesti orice nivel de nesimtire !!!

 farausername, on 04 septembrie 2017 - 05:47, said:

Povesteste-ne de faptul ca in anul Domnului 2017, la 117 ani de la 1900 toamna, ergonomia de pe Duster nu prevede cotiera, fata, ca de spate nu are sens sa vorbim!

Eu unul am cotiera inca din 2012, este/era in catalogul de accesorii...

Edited by bumpocbum, 04 September 2017 - 07:25.


#192
underb

underb

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,491
  • Înscris: 08.03.2015

 StefanSC, on 04 septembrie 2017 - 00:43, said:

Design-ul e subiectiv.
Siguranta... O treime din punctajul testelor de siguranta se da pt sisteme gen detectia oboselii pe care Dusterul nu le are. Cand intra Huidu in tine cu GL-ul, singura diferenta e ca in Sportage lasi un cadavru mai frumos.
Calitatea finisajelor...  La Kia ajungi la preturi de Tiguan daca vrei finisaje ok... Ca sa o iei la bani de Duster, suporti plastic reciclat Posted Image
Interiorul... Sincer, mi se pare mai buna ergonomia Duster-ului comparat cu Kia. Si chiar cam are tot ce ii trebuie la interior.

Si sa nu zic de motoarele de pe Kia, care sunt de prin epoca de piatra comparat cu ce are Dacia Posted Image

Nu e chiar asa. Pe langa gadgeturi electronice mai mult sau mai putin utile, ai la dispozitie frana de mana la buton, la picior (ce as alege eu) sau la... mana, spatar pt locurile din spate reglabil (il poti tine ca la Duster pt a avea tot portbagajul sau il poti lasa pe spate sa stai mai confortabil), cutie automata cu dublu ambreiaj sau cu convertor de cuplu, fc de nevoi si preferinte, motoare de toate felurile, mici, mari, turbo benzina, aspirat sau diesel, cel mai slab avand puterea celui mai puternic Duster, antifonare superioara, lumini superioare, spatiu mai mare, confort mai bun, siguranta mai buna, masina fiind dintr-o clasa superioara si mai grea, tabla mai buna.

Dpmdv, cine vrea Sportage sau ceva similar punand mai mult pret pe calitatile onroad nu se va uita la Duster iar cine vrea Duster pt ca mai merge si pe DRUMURI neasfaltate nu se va uita la Sportage si probabil nu se va uita la nimic altceva. Vb de cei care vor si au nevoie de un Duster nu de cei carora le place ideea de a avea un Duster desi nu-l vor folosi la ceea ce a fost el gandit sa faca.

Edited by underb, 04 September 2017 - 07:43.


#193
bumpocbum

bumpocbum

    Senior Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 8,853
  • Înscris: 01.10.2004

 Torquemada-666, on 04 septembrie 2017 - 00:05, said:

Dar designul, siguranta, calitatea, tinuta de drum, interiorul, calitatea finisajelor, etc. le putem compara?

Baga tu un 172 in off-road si mai discutam ! Pe unde trece dusterul Sportage-ul ramane de caruta.  E suficient ?

 underb, on 04 septembrie 2017 - 07:42, said:

Nu e chiar asa. Pe langa gadgeturi electronice mai mult sau mai putin utile, ai la dispozitie frana de mana la buton,

Daca merge ca la B6 mai bine lipsa. Foloseam butonul doar la zile festive ca era pericol sa te care cu platforma....buton defect sau motor blocat....

Dusterul il iei ca sa te bucuri de natura, aer curat, etc. Sistemul de tractiune integrala acopera toate necesitatile pentru un off-road usor spre mediu.

 underb, on 04 septembrie 2017 - 07:42, said:

turbo benzina, aspirat sau diesel, cel mai slab avand puterea celui mai puternic Duster,

Dusterul are motoare pe benzina de 125Cp (  http://0-100.hotnews...odusa-vreodata/)... comparam cu acest diesel ? http://www.kia.ro/showroom-date-tehnice/kia-sportage?idModel=202

Edited by bumpocbum, 04 September 2017 - 08:13.


#194
gabrieln2016

gabrieln2016

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,789
  • Înscris: 04.11.2016
Pana acum un an, criticile se indreptau ca n-are claxon pe volan, ca n-are comenzile geamurilor pe usa  si altele. Acum se indreapta spre lipsa cotierei. De asemenea era criticat bordul din plastic dur. Acum ca o parte din ele s-au indreptat sau ameliorat, tot nu este bine. Noul Duster o sa aiba si airbaguri cortina. Normal, nici asa nu o sa fie bine. Sigur ca cele mai multe masini au avut toate aceste dotari cu multi ani inainte, nimeni nu poate nega asta dar se pare ca se uita intentionat cam ce reprezinta Dacia si cat de bine au reusit francezii sa ocupe o nisa care acum este ravnita de toata lumea. Tot timpul se compara preluarea Daciei de francezi cu preluarea Skodei de nemti sau producerea de Suzuki in Ungaria.. Sigur ca nemtii scot in Cehia o masina superioara calitativ Daciei, nimeni nu poate contesta asta. Probabil ca si Suzuki este la fel, desi n-as baga mana in foc pentru asta. Dar se pare ca uitam ca Skoda si Suzuki se produc in doua tari a caror populatie adunata depaseste cu putin populatia Romaniei.
Conceptul low-cost al Daciei a fost destinat in primul si in primul rand populatiei romanesti urmarindu-se in principal inlocuirea vechilor Dacii. In Cehia sau Ungaria a caror capacitate de absorbtie de masini noi era departe de cea romaneasca s-au produs din start masini destinate in special pietei occidentale unde pretentiile erau evident mai mari. Usor-usor,  francezii au speculat aceasta nisa si datorita crizei economice care pentru masina produsa la noi a fost o adevarata mana cereasca. Odata criza trecuta si umplerea tarii cu Loganuri, de voie - de nevoie acum trebuie sa incerce si ei sa ridice calitatea, sa creasca confortul masinilor si sa largeasca gama de modele. Asta inseamna costuri suplimentare. Normal ca trebuie sa mentina un echilibru intre un pret sub concurenta si o imbunatatire a masinilor. Sa nu ne asteptam ca vreodata or sa permite Daciei sa atinga calitatea Renault la preturi mai mici. Acum o Dacie cu toate dotarile si optionalele posibile este de multe ori ca pret peste o masina din clasa direct concurenta dar cu nivel de echipare de baza. Cumparatorul decide si nimeni nu trebuie luat peste picior pentru alegerea facuta.
Ca Dacia e cumparata de saracii Europei sau de patronii carora nu le pasa de salariatii lor (dupa cum spunea cineva pe aici), ca este vanduta in Rusia, nordul Africii sau pe orice alte piete emergente, ce importanta are? Se vinde sau nu? Ce importanta are pentru noi ca Dusterul in India este zero la siguranta? Asta se cere, asta se vinde. Credeti ca ceilalti producatori vand in India masini cu siguranta de 5 stele? Poate ca o fac acum, dar daca Renault va vinde masiv acolo in aceste conditii, sa vedeti ce rapid or sa mai taie si ei din stele. Pana la urma succesul unei companii este dat de vanzari si de profitul realizat.
Eu nu fac apologia Daciei si nici nu-i critic pe cei care prefera masini premium sau non-premium la mana a doua. Fiecare cumpara ce-i place, de cat ii permite buzunarul sau pur si simplu de cat este dispus sa cheltuie pe o masina.
Eu am avut ca buget 10.000 euro. Pana la urma am cheltuit 10.150 euro + 600 euro pentru garantie si revizii  gratuite timp de 5 ani (daca voi recupera acesti bani sau nu, vom vedea) pentru o masina a carui pret de lista a fost 12.150 euro. In acesti bani am 90 CP pe un motor turbo, transmisie pilotata, S&S, culoare metalizata, clima, volan multifunctional din piele, Cruise Control, senzori de parcare, navigatie si camera de mers inapoi, garda la sol ridicata, suspensie imbunatatita si o insonorizare aproape fara repros. Materialele din interior sunt peste modelele anterioare (bordul este tot dintr-un plastic destul de tare dar mai placut la atingere, scaunele sunt mult mai confortabile, spatiu interior generos pentru 4 persoane si suprafete vitrate mari care asigura o foarte buna vizibilitate). Calitatea imbinarilor este clar ca lasa de dorit, exista inca suficiente imperfectiuni. Despre designul exterior nu comentez, unora le place kitul "plasticos", altora nu, este o chestie subiectiva. Inainte de a incepe sa aruncati cu pietre, incercati sa va urcati intr-o astfel de masina si sa faceti o scurta plimbare. Eu merg in paralel si cu un Logan din 2010 pe motorina si pot sa va spun ca este mare diferenta intre cele doua masini din toate punctele de vedere. Singurul dubiu pe care il am este legat de fiabilitate. Cu cat o masina are mai multe sisteme, mi multi senzori mai multe dotari, cu atat riscul unor defectiuni este mai mare. Loganul pe motorina are 140.000 km si de abia acum i-au fost schimbate piese in valoare de 2.000 lei. In rest au fost doar reparatii marunte, departe de suma anterioara.

Si pentru ca totusi vorbim de Duster si nu de masina mea, saptamana trecuta a trebuit sa fac un drum pana la Constanta. Pe tot drumul la dus am depasit la  intervale de 10-15 minute tiruri incarcate cu Dusteruri.

Ce o sa mai zicem oare daca Renault Kwid o sa se vanda in Europa sub sigla Dacia la 5.500 - 6.000 euro?

Edited by gabrieln2016, 04 September 2017 - 08:32.


#195
StefanSC

StefanSC

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,544
  • Înscris: 02.07.2011

 underb, on 04 septembrie 2017 - 07:42, said:



Nu e chiar asa. Pe langa gadgeturi electronice mai mult sau mai putin utile, ai la dispozitie frana de mana la buton, la picior (ce as alege eu) sau la... mana, spatar pt locurile din spate reglabil (il poti tine ca la Duster pt a avea tot portbagajul sau il poti lasa pe spate sa stai mai confortabil), cutie automata cu dublu ambreiaj sau cu convertor de cuplu, fc de nevoi si preferinte, motoare de toate felurile, mici, mari, turbo benzina, aspirat sau diesel, cel mai slab avand puterea celui mai puternic Duster, antifonare superioara, lumini superioare, spatiu mai mare, confort mai bun, siguranta mai buna, masina fiind dintr-o clasa superioara si mai grea, tabla mai buna.

Ai, dar toate gadget-urile alea costa. La preturi apropiate de al unui Duster complet echipat, pe Sportage ai plastice nasoale, un motor care are vreo 90 de cai in realitate (desi pe hartie zice 136, dar cred ca is magari chinezesti) cutie manuala si in general, mult mai putine dotari ca acel Duster.

Si legat de securitatea aia mult laudata... daca mergi fara centura, daca pasagerii spate nu au centura pusa, daca lasi copilul sa stea intre scaunele fata, daca lasi obiecte grele neancorate in portbagaj samd, securitatea ta e fix 0, indiferent cate stele are masina ta.


 farausername, on 04 septembrie 2017 - 05:47, said:

Povesteste-ne de faptul ca in anul Domnului 2017, la 117 ani de la 1900 toamna, ergonomia de pe Duster nu prevede cotiera, fata, ca de spate nu are sens sa vorbim!
Ps : povesteste-ne te rog despre verbul a fi si utilizarea lui, in special in cacapitala!
E element de siguranta lipsa cotierei. Se asigura ca bizonul roman tine macar o mana pe volan mereu ;).

Lasa-l pe 'a fi' si mai exerseaza cu 'a zice' :) dupa ce il spanaesti, trecem si la 'a fi' ;)

#196
underb

underb

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,491
  • Înscris: 08.03.2015

 bumpocbum, on 04 septembrie 2017 - 07:54, said:

Dusterul are motoare pe benzina de 125Cp (  http://0-100.hotnews...odusa-vreodata/)... comparam cu acest diesel ? http://www.kia.ro/showroom-date-tehnice/kia-sportage?idModel=202
Bineinteles. Ce face 1.2ul mai bine pe o masina usoara decat 1.7le pe o masina mai grea?

Legat de frana de mana, de aia am zis ca aia la picior mi se pare compromisul optim.

La parte cu motivele pt care iei Dusterul sunt perfect de acord, scriind si eu acelasi lucru. Din fericire tu faci asta. Cei mai multi, nu, sau daca o fac, o fac mai mult de curiozitate de cateva ori si cam atat.

#197
bumpocbum

bumpocbum

    Senior Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 8,853
  • Înscris: 01.10.2004

 underb, on 04 septembrie 2017 - 08:47, said:

Bineinteles. Ce face 1.2ul mai bine pe o masina usoara decat 1.7le pe o masina mai grea?

Nu stiu ce sa zic...vad ca greutatile sunt destul de apropiate, cea mai grea Kia ajunge la ~1500 kg. Dusterul nu este prea departe.  http://www.autosaga....i/kia/sportage/
vs http://www.automarke...2013-2017-2880/

Edited by bumpocbum, 04 September 2017 - 10:11.


#198
Torquemada-666

Torquemada-666

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,053
  • Înscris: 15.10.2014
Activitatile mele, nu necesita un mers pe coclauri off road, sau de oricare astfel de gen. Deci clar ma uit la Sportage.

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate