Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Talisman 1.6DCI 160 EDC, Full
Last Updated: Jul 20 2018 04:14, Started by
jeblond
, Mar 24 2016 10:32
·
0
#165
Posted 29 October 2016 - 09:39
Am reusit ieri sa imi schimb gumele. Alt model de jante, dura prea mult sa le aduca pe cele pe care le-am vrut prima data. Dupa montarea senzorilor a trebuit sa fac o scurta vizita la reprezentanta sa imi memoreze senzorii cei noi.
20161028_180501.jpg 97.07K
210 downloads
Edited by jeblond, 29 October 2016 - 09:39. |
#166
Posted 31 January 2017 - 21:02
Salutare si iti doresc sa te bucuri de masina. Eu am tot Renault (Grand Scenic 2.0 dci 150 cp Auto din 2010), la bord 230.000km.
Masina merge f bine si ptr ca sunt in familist convins am pus accentual pe spatiu si functionalitate... asa ca in cunostinta de cauza si fiind f multumit de motorizarile diesel Renault, mi-am luat acum in 2017 tot Renault (Grand Scenic Experience Energy dci 110 EDC). Attached Files |
#167
Posted 31 January 2017 - 21:05
Sa o stapanesti sanatos si fara incidente. Este super pentru o masina de familie.
Eu am ajuns la 23.000 km, totul merge perfect, nu am ce sa reprosez masinii, cu exceptia rezervorului ridicol de mic. |
#170
Posted 19 June 2017 - 11:17
La mai bine de 1 an de la achizitie, daca ai da timpul înapoi, tot aceeasi alegere ai avea?
|
#171
Posted 11 September 2017 - 21:40
@Peter Blood daca intrebarea e ptr mine, raspunsul este: DA. Eu momentan am 7 luni cu G.Scenic-ul meu si actual 18.000 km. Este adevarat ca 110 cp sunt minim ptr masina asta (nu am luat-o sa fac liniute sau ambitii). Atasez citeva poze.
Attached Files |
#172
Posted 01 December 2017 - 09:59
Saltare tuturor. Ptr ca am tot Renault doresc sa va spun ca am trecut de 24.000 km cu R. grand Scenic cu motorasul meu micut de 1.5 dci (110 cp) si nu am avut nici o problema majora exceptind faptul ca la schimbarea jeantelor de la vara la iarna, a trebuit sa ma duc la Renault sa imi faca din nou "imperecherea" senzorilor din roti cu computerul de bord (pe setul de vara nu am senzori de presiune). M-a costat 25 € toata povestea si cam 40 min (mai mult a durat Pina a fost bagata inauntru la mecanici. Daca tot am ajuns la service am facut si prima revizie care cu tot cu ul, filtre ... si ce-o mai fi fost pe acolo a mai costat 200 €. Sunt multumit de alegere iar cutia auto in 7 trepte este deosebit de economica.
|
|
#173
Posted 01 December 2017 - 12:09
Imaginea asta...
tapatalk_1512122829254.jpeg 84.75K
109 downloads
Pe bune, au fost cei de la renault capabili sa deseneze asa ceva? Pe cat de frumoasa masina pe exterior, consola aia din mijloc ca nu mi se pare urata, imi vine sa feresc privirea! Adevarat ca toata lumea se obisnuieste cu orice.. dar bai... Edited by tfmercedez, 01 December 2017 - 12:10. |
#174
Posted 01 December 2017 - 12:27
E vorba de adaptarea modelelor la noua imagine a marcii. Pe undele modele prinde bine, pe altele... asa si asa. Orium chestia asta e subiectiva. Mie mi se pare ca, in acest moment, Renault are clar doua modele care arata foarte bine: Koleos si Espace. Adica designul lor e cel mai potrivit, raportat inclusiv la gabaritul masinii.
|
#175
Posted 01 December 2017 - 20:17
Stii cum e, gusturile nu se discuta... mie personal imi place si gasesc f practica "tableta" lor din bord, mai ales ca acum se poate customiza si mai tare dupa preferintele utilizatorului. Est si o versiune mai mare: era misto daca o aveam pe cea mai mare... dar e bine si asa.
|
#176
Posted 02 December 2017 - 16:52
Cum stai cu fiabilitatea? Am auzit ca sunt probleme foarte mari pentru cutiile EDC uscate de pe benzinare (motorul de 1.6 de 200 CP de pe Talisman si 205 CP pe Megane GT), cu puntea spate (care se schimba din cauza zgomotelor provocate de denivelari ) si cu tableta R-Link ce se inchide si deschide aleator. PS Chiar daca nu sunt fan Renault, masina nu arata deloc rau. Am vazut dupa lansarea in Romania mai multe pe strada, dar nu stiu cum se face ca nu mai vad deloc Talisman. Mult mai multe Megane Sedan- pe care il confund cu Talisman).
|
#177
Posted 04 December 2017 - 11:09
nu cred ca ai auzit bine
la Talisman doar capacul la cutie e/a fost cu probleme - capac de plastic si nu am auzit sa se raporteze probleme la cuite cea de pe Megane pentru un anumit lot - 2016 au fost ceva probleme care s-au rezolvat prin soft tableta nu am auzit sa se inchida/deschida asa aleator. la punte intradevar.... solutia..... se schimba puntea. daca stii daca nu ti-o umplu mesterii cu spuma |
|
#179
Posted 04 December 2017 - 13:52
tatimeu, on 04 decembrie 2017 - 11:09, said:
nu cred ca ai auzit bine la Talisman doar capacul la cutie e/a fost cu probleme - capac de plastic si nu am auzit sa se raporteze probleme la cuite cea de pe Megane pentru un anumit lot - 2016 au fost ceva probleme care s-au rezolvat prin soft tableta nu am auzit sa se inchida/deschida asa aleator. la punte intradevar.... solutia..... se schimba puntea. daca stii daca nu ti-o umplu mesterii cu spuma Sunt discutii pe forumul Renault, ca sunt probleme cu acea cutie EDC, ca pe urcare gen pasuri munte, e bine sa o dai pe manuala sa nu se strice. Probleme sunt si cu puntea spate. La unii le scartaie puntea spate la putini km, de spui ca e raba de transport. https://www.reno.ro/...pic=311029&st=0 E un posesor care se duce a doua oara sa.i bage spuma la puntea spate, sa nu mai scartaie cumplit de tare. Edited by Torquemada-666, 04 December 2017 - 13:54. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users