Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
casa verde 2024

Intrerupator cu N - doza doar cu ...

Incalzire casa fara gaz/lemne

Incalzire in pardoseala etapizata
 Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...
 teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN
 Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor

Discuții despre TVR Sport HD.
 

Ford Focus Wagon sau Opel Astra K sports tourer

- - - - -
  • Please log in to reply
74 replies to this topic

Poll: Ford sau Opel (53 member(s) have cast votes)

Ford sau Opel

  1. Ford Focus Wagon 1.0l (125CP) (26 votes [49.06%] - View)

    Percentage of vote: 49.06%

  2. Opel Astra K Sports Tourer 1.0l (105CP) (27 votes [50.94%] - View)

    Percentage of vote: 50.94%

Vote Guests cannot vote

#37
t-balt

t-balt

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,133
  • Înscris: 05.08.2005
Culmea, la astra sports tourer mai toate website-urile dau undeva pana in 1300kg.

Cel facut de editori englezi unde castiga Ford :))
Acuma sincer ar fi si aiurea sa castige ford in conditiile in care astra e cu 5 ani mai nou.
Dar reducerea la ford mi se pare foarte mica. Multa lume in 17.000 au luat 1.5 turbo si bine dotat.

Daca impozitul, rca-ul si consumul sunt importante merge si 1.0. Dar la 10.000 pe an consumul e neglijabil.
La 10.000 pe an in conditiile in care la mine ia intre 10 vara si 11-12 iarna(distante scurte 2-3km, chiar si cu 2 opriri intre si de regula urcat si un deal abrupt cu 2.0) nu prea bag in seama consumul. Ma costa 200 de lei lunar, iar afara ia 6.5. Si la cei 3000 km extraurban nu se simte mare lucru.

Înseamnă cam 800 de lei pe an in plus la combustibil (5 lei litrul) fata de un motor de 1.0 ca acesta ce ia sa zicem 8 in oras cu 5.5 in afara.

Inititator ai făcut drive test cu ele? Care iti place mai mult?
Astra 1.4 125 nu intra in buget?

#38
johnnydanut

johnnydanut

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,531
  • Înscris: 26.11.2006

 Kroghy, on 16 martie 2016 - 09:12, said:

nu, daca iei break nu inseamna ca o sa cari cu ea, eu am luat break pt. concedii si pt. eventualitatea de a cara ceva voluminos (bicicleta, televizor, etc) insa in marea majoritate a timpului merg cu masina goala
e normal sa scada capacitatea cilindrica pe masura ce tehnologia evolueaza, un motor diesel fara turbina ar trebui sa aiba 3 litri ca sa scoata 150 de cai cat scoate unul de 2 litri si plange nimeni ca-s motoarele prea mici, asa si la benzina, incet incet evolueaza si ele si nu mai este nevoie de motoare mari de 2 litri daca se poate pune turbina si faci acelasi lucru din 1 litru
Bun , si-ti iei break doar pentru 2 saptamani pe an cand pleci in concediu ? LCD-urile incap si intr-o berlina ;) , daca nu cumva iti iei vreunul de 2 metri diagonala :):) . Pentru bicicleta exista suport de plafon . Si nu compara dieselul cu benzina la turbo . Ce temperatura degaja un motor diesel si unul pe benzina ? Sa arzi (aproape) aceeasi cantitate de benzina in trei cilindri in loc de patru presupune un motor mai chinuit si supus la temperaturi mult mai mari si asta inca nu se stie ce va aduce in timp . Ideea era ca daca nu ai nevoie constant de portbagaj voluminos nu prea-mi pare o idee buna sa dai cateva mii de euro in plus , diferenta intre hatchback/berlina si wagon , mai ales ca mai are si motor mic si mai costa si cat doua loganuri ( chiar si mcv)

#39
jericho

jericho

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,942
  • Înscris: 02.09.2005
lasa-l in pace sa abereze ca iar incepe cu motoarele transversale si longitudinale... si n-am chef...

#40
m3thos

m3thos

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 23
  • Înscris: 26.01.2007
N-am apucat sa fac drive-test ca n-am avut timp. Acum ma agit sa reusesc sa vand masina veche (prin buy-back imi ofera cam putin).
Nu imi trebuie motor mai mare pentru ca incarcata masina va fi doar in concedii, dar vreau putin mai mult spatiu decat in hatchback ..deh .. mofturile fiecaruia.

#41
jericho

jericho

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,942
  • Înscris: 02.09.2005

 m3thos, on 16 martie 2016 - 10:11, said:

N-am apucat sa fac drive-test ca n-am avut timp. Acum ma agit sa reusesc sa vand masina veche (prin buy-back imi ofera cam putin).
Nu imi trebuie motor mai mare pentru ca incarcata masina va fi doar in concedii, dar vreau putin mai mult spatiu decat in hatchback ..deh .. mofturile fiecaruia.
daca nu iti trebuie motor mai mare, atunci cere discount mai mare fiindca e foarte scumpa oferta pe care ti-au facut-o

#42
Drag0n_X

Drag0n_X

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,758
  • Înscris: 17.04.2007
Am votat astra doar pentru ca mi se pare ceva mai ok decat Ford. Dar ca idee ambele sunt scumpe si foarte, foarte submotorizate, pentru break in special. Odata cu un motor mic rar vine si un consum mic, in special la masini de peste o tona... merita aruncata o privire si asupra noului Megane care cel putin ca aspect pare super!

#43
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,971
  • Înscris: 06.01.2006

 johnnydanut, on 16 martie 2016 - 09:49, said:

Bun , si-ti iei break doar pentru 2 saptamani pe an cand pleci in concediu ? LCD-urile incap si intr-o berlina Posted Image , daca nu cumva iti iei vreunul de 2 metri diagonala Posted ImagePosted Image . Pentru bicicleta exista suport de plafon.
m-am chinuit o ora sa bag tv-ul acum 3 ani si inca o ora anul trecut cand am cumparat bicicleta pt. sotie si pana la urma tot nu a incaput si am mers cu portbagajul deschis la berlina (VW Jetta)
am trecut la break si sunt foarte multumit dupa un an de folosire, am avut nevoie de doua ori sa pun ceva voluminos dar am fost foarte incantat ca a incaput usor
eu am luat second si pretul e acelasi la berlina si la break, ba chiar gasesti de doua ori mai multe break si ai oferta mai mare, dimensiunea e aceeasi, greutatea si consumul sunt asemanatoare
am si un Golf scurt si e buna ca a doua masina, pt. oras dar nu as lua asa ceva ca singura masina pt. ca e prea mic portbagajul pt. concedii

Edited by Kroghy, 16 March 2016 - 10:25.


#44
m3thos

m3thos

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 23
  • Înscris: 26.01.2007

 jericho, on 16 martie 2016 - 10:15, said:

daca nu iti trebuie motor mai mare, atunci cere discount mai mare fiindca e foarte scumpa oferta pe care ti-au facut-o

E un disocount bunicel fata de pretul de lista 3.000 EUR in comparatie cu Toyota Auris Sports Tourer Hybrid pe care vroiam sa o iau initial.

La Toyora discoun-ul era de doar 1.000 eur + vopsea metalizata gratuit. fata de pretul de lista de 23.200 echipare Luna.
Cu reducerea de remat + discount de la stat pentru ca e hibrida ajugeam cu Toyota la 20.100 EUR .. si e deja cu vreo 3.500 eur peste buget.

#45
jericho

jericho

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,942
  • Înscris: 02.09.2005
Sunt banii tai, faci cum vrei

#46
radu_vasile59

radu_vasile59

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,255
  • Înscris: 02.04.2011
De ce am zis ca sunt scumpe si nu merita banul nicicum: la aceiasi bani poti lua un Renaul Kadjar, 1.2 tce sau 1.5 dci. Masina este echipata decent, are spatiu ok pentru pasageri si bagaje, are garda la sol de bun simt pentru concedii si drumuri in care vrei sa te bagi cu familia cand esti in concediu (dupa mine, 4x4 nu e necesar pe specia asta de break inaltat = cross-over). Daca mai beneficiezi si de reducerile ocazionale, la acelasi pret iei o mult mai multa masina decat Ford/Opel din discutie. Motorul de 1.2, in afara de consum (care e cam in media acestor motoare, nu sare calul) nu are hibe specifice ca si fratii din VAG. Ecoboost-ul e laudat ca si performanta, nu ca si fiabilitate. Si au 3 cilindri, nu 4, cat are 1.2 tce. Si nu o luati cu platforma, ca acest Kadjar e pe platforma de Qashqai (care e cel mai ok cross-over ca raport pret/performanta din specia lui, si cel mai vandut din Europa). Care sunt platforma de compacta a Renault-Nissan (Megan3 3/4, nu stiu exact).
Si daca se doreste musai masina nemteasca exista la banii astia VW Tiugan 1.4 tsi. Mult mai versatila la acesti bani decat candidatii de azi. La bani similari. Vedeti de oferte au VW pe site acum.

Edited by radu_vasile59, 16 March 2016 - 11:04.


#47
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,971
  • Înscris: 06.01.2006
e buna ideea si cu Kadjar, vad ca incepe de la 17 mii, pui optionale si ceri o reducere de pret si ramai tot pe la 17-18 mii in final
dar de la compacta break la suv mic e cale destul de lunga

Edited by Kroghy, 16 March 2016 - 11:14.


#48
cepy

cepy

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 968
  • Înscris: 03.12.2010
Acum o luna am fost si eu la ambii dealeri. La Ford focus hatchback 1.5 ecoboost 150cp echipare titanium plus pachet iarna, plus garantie 5 ani mi-au dat pretul de 17100 cu rabla cu tot. La Opel Astra j adica modelul anterior , motor 1.4 turbo 140cp , echipare parca enjoy plus niste optionale, svaune incalzite, xenon,fara navi si camera spate 15300 cu tot cu rabla.n-am negociat nimic, discounturile le-au oferit direct, dar cred ca se mai poate negocia.
Daca ar fii dupa mine acum as lua Honda civic sedan echiparea es de top,1.8 140cp, la 14100 cu tot cu rabla.

#49
kodiak

kodiak

    Senior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 6,307
  • Înscris: 15.01.2007
Absolut subiectiv, as alege focus, dar cu motorul de 1.5 ecoboost !

Eu ma uit dupa un break de mai bine de un an si nu ma pot hotari ce sa aleg ! Toate au diverse bube, focusul mi se pare cea mai putin "buboasă" din punctul meu de vedere ! Cea mai mare buba a focusului mi se pare spatiul interior, iar buba numarul 2 e motorul de 1.5, care are 150 de cai dar e turbo, care turbo nu prea imi place mie ! As fi fost tare fericit daca puneau motorul de 2.0 din America !

N-am votat in poll ca nu-i bagat si motorul de 1.5 !

Edited by kodiak, 16 March 2016 - 20:59.


#50
Bosoi

Bosoi

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 22
  • Înscris: 14.02.2016
Salut,la banii acestia iti recomand cel mai bun"minisuv",asa cum a fost desemnat pentru 3 ani la rand.-Nissan Qashqai.directie foarte buna,siguranta sporita si comfort foarte bun.

Salut,la banii acestia iti recomand cel mai bun"minisuv",asa cum a fost desemnat pentru 3 ani la rand.-Nissan Qashqai.directie foarte buna,siguranta sporita si confort foarte bun.

#51
Kazmer

Kazmer

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,307
  • Înscris: 25.11.2010
De ce Qashqai chel 4x2 când pot sa ia S-Cross 4x4 echipare top?

#52
gmowner

gmowner

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 993
  • Înscris: 13.02.2015

 m3thos, on 16 martie 2016 - 10:45, said:

E un disocount bunicel fata de pretul de lista 3.000 EUR in comparatie cu Toyota Auris Sports Tourer Hybrid pe care vroiam sa o iau initial.

La Toyora discoun-ul era de doar 1.000 eur + vopsea metalizata gratuit. fata de pretul de lista de 23.200 echipare Luna.
Cu reducerea de remat + discount de la stat pentru ca e hibrida ajugeam cu Toyota la 20.100 EUR .. si e deja cu vreo 3.500 eur peste buget.
Am auzit ca anul asta vor fi avantaje mai mari la hibride.
Nu se poate compara Toyota hibrida cu cele pe care le-ai specificat in acest topic: are cutie automata, este hibrida, deci are un consum cu adevarat mic, iar motorul termic este 1.8 aspirat, adica fiabil si potrivit ca cilindree la masa masinii.
Poate te mai gandesti, ar fi pacat sa nu iei o masina cu adevarat speciala, daca ai posibilitatea.
Eu unul am ales anul trecut o masina pe benzina cu transmisie automata, insa daca faceam multi km si ma interesa consumul, sigur ca as fi luat o hibrida. Este mult mai rafinata, silentioasa, odihnitoare la drum (prin lipsa vibratiilor) si avansata tehnologic decat un diesel, si nu ascund ca imi place si ideea de a nu risipi resursele Terrei, prin faptul ca are un consum asa mic.
Daca avea un pret ceva mai mic, chiar si fara sa fac multi km, tot as fi luat hibrida. Dar asa, mai stau undeva la 7-10 ani, dar urmatoarea va fi sigur hibrida sau electrica.

Ca raspuns la intrebarea ta punctuala din topic, eu as alege pe care mi-ar placea mai mult cum merge, cum ma simt in ea. Ambele sunt marci din grupuri americane, deci sunt fara probleme de fiabilitate, calitate si conceptie. Pot spune ca din punct de vedere costuri de intretinere, Opel-ul sta traditional mai bine ca restul. Sunt vreo 3 firme mari in Bucuresti, care importa piese originale GM fara adaosurile exagerate de la reprezentanta, unele au si service unde asigura interventiile respective. Dar chiar si la reprezentanta, o revizie pe mine ma costa cu 30% mai putin decat il costa pe fratele meu la un Renault.
Evita marcile grupului VAG, sunt de foarte slaba calitate in ultimii ani. Motivul vanzarilor foarte mari este reprezentat de multitudinea de variante oferite. Adica practic, se poate lua orice motor cu orice cutie si orice nivel de echipare. Mie unul asta nu mi se pare un motiv suficient sa ma leg la cap cu risc de probleme mari tehnice.

#53
m3thos

m3thos

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 23
  • Înscris: 26.01.2007
Acolo putin inca mai sper ca poate reusesc sa iau Toyota hibird.. dar daca nu, deja inclin spre Astra K ST dar cu motor de 1.4 poate chiar cel de 150 CP Posted Image ce m-ar costa cam 400 EUR in plus .. dar poate ii mai scot la negociere Posted Image

#54
t-balt

t-balt

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,133
  • Înscris: 05.08.2005
Pt 400e in plus merita cu vârf si indesat.

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate