Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cu ce va aparati de cainii agresi...

Nu imi platiti coletul cu cardul ...

Mi-au disparut amigdalitele ?

Exista vreun plan de terorizare p...
 Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone

Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric
 CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...

Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...
 Cumparat/Locuit in apartament si ...

Pot folosi sistemul PC pe post de...

Sokol cu distorsiuni de cross-over

Filtru apa potabila cu osmoza inv...
 

Ford Focus Wagon sau Opel Astra K sports tourer

- - - - -
  • Please log in to reply
74 replies to this topic

Poll: Ford sau Opel (53 member(s) have cast votes)

Ford sau Opel

  1. Ford Focus Wagon 1.0l (125CP) (26 votes [49.06%] - View)

    Percentage of vote: 49.06%

  2. Opel Astra K Sports Tourer 1.0l (105CP) (27 votes [50.94%] - View)

    Percentage of vote: 50.94%

Vote Guests cannot vote

#19
adisz

adisz

    Targu Mures

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 24,027
  • Înscris: 07.11.2006

 d4m4g3, on 15 martie 2016 - 12:32, said:

Eu as merge pe prima varianta Ford Focus. Merge bine, e economica - in masura in care se poate, e dotata, arata bine. Posted Image


Ce e neconform cu realitatea la consumul de pe sprintmonitor, cand alea reprezinta fix realitatea, calculand simplu cat consuma masinile respective?
Ca doar nu fac oamenii conturi ca sa bage sute de valori fictive ca sa prosteasca pe cineva care le cauta...

Pai daca e 6 litri consumul mediu si in oras consuma intre 7,5 - 8,asta ca sa fiu indulgent,cat drac mananca afara ca sa iasa aia sase litri?

 m3thos, on 15 martie 2016 - 12:10, said:

Astea sunt consumuri teoretice .. date de producator.

Parca din ce am gasit pe spritmonitor.de fordul are un consum mediu pe la 6% .....

Si nu calculez 1/3 urban si 2/3 extra.

#20
jericho

jericho

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,048
  • Înscris: 02.09.2005
daca nenea asta a reusit sa ia ff wagon 1.5 ecoboost cu 17100+rabla pe vremea tva-ului de 24%, sigur poti si tu acum

#21
Friskey

Friskey

    Guru Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 11,500
  • Înscris: 11.01.2013
Clasica poveste a romanului: da zeci de mii de euro pe o masina pe care practic nici nu o foloseste dar cel mai important pentru el e consumul. Daca ii consuma cu cativa zeci de ml mai putin si ii aduce o economie de 10 lei pe an, e belea.

#22
d4m4g3

d4m4g3

    The best or nothing.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 24,756
  • Înscris: 23.05.2013

 adisz, on 15 martie 2016 - 15:23, said:

Pai daca e 6 litri consumul mediu si in oras consuma intre 7,5 - 8,asta ca sa fiu indulgent,cat drac mananca afara ca sa iasa aia sase litri?
Si cine te pune sa te uiti la consum mediu urban/rural? Uita-te doar la urban. Ca de asta pe sprintmonitor poti seta fiecare plin cum l-ai condus, autostrada, rural, oras, cu/fara AC, etc.
Ma uitasem de curiozitate la un Focus din asta de 125HP, urban, 8.72L/100 intre plinuri cu AC pornit. Sau cauti o masina care a fost condusa aproape numai in oras.
Nu toti merg in afara orasului incat consum mediu sa includa si drumuri lungi si linistite.

#23
Nelu_cfr

Nelu_cfr

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 18
  • Înscris: 03.11.2010
Daca alegi Ford Focus, mergi pe motorul de 1.5 litri ecoboost. E un motor in 4 cilindri, consumul va fi un pic mai mare, dar e cel mai potrivit pentru o masina care cantareste singura o tona si jumatate. Motorasul ala de 1 litru e numai bun pentru o masina usoara ca Fiesta, in nici un caz pentru Focus break.

#24
underb

underb

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,491
  • Înscris: 08.03.2015
Prea scumpe.

Alta chestie, consumul e irelevant la o masina de 18k euro care face 10k km pe an. Vb de diferenta dintre o masina pe benzina care consuma mai putin si alta cu consum normal adica o dif de vreun litru la suta.

#25
Kazmer

Kazmer

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,307
  • Înscris: 25.11.2010
Eu as lua în banii aceștia Suzuki S-Cross 4x4 echipare top mai fiabila mai economica și mai versatila.

#26
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,974
  • Înscris: 06.01.2006
s-cross e urat, dar nu urat asa in mod normal ci urat cu spume, mai bine Duster decat S-Cross, insa aici vorbeam de masini serioase, Ford si Opel, de ce sa stricam discutia omului cu Suzuki si dacia?

 Friskey, on 15 martie 2016 - 15:31, said:

Clasica poveste a romanului: da zeci de mii de euro pe o masina pe care practic nici nu o foloseste dar cel mai important pentru el e consumul. Daca ii consuma cu cativa zeci de ml mai putin si ii aduce o economie de 10 lei pe an, e belea.

 underb, on 15 martie 2016 - 18:55, said:

Alta chestie, consumul e irelevant la o masina de 18k euro care face 10k km pe an. Vb de diferenta dintre o masina pe benzina care consuma mai putin si alta cu consum normal adica o dif de vreun litru la suta.
consumul este foarte important pentru oamenii rationali, exista masini de peste 100 mii euro cu motoare diesel pt. a avea consum mai mic
pretul masinii si costul carburantului sunt chestiuni diferite
e normal pt. unii care au trait toata viata in saracie sa nu diferentieze costurile insa oamenii cu educatie separa toate cheltuielile in functie de necesitati

Edited by Kroghy, 15 March 2016 - 22:05.


#27
Kazmer

Kazmer

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,307
  • Înscris: 25.11.2010
Pt ca are numa de castigat,  fiabilitate și economie plus se pretează la mult mai multe decat focus sau astra cu care nu ai nici un fel de avantaj

#28
Mihaitza07

Mihaitza07

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,196
  • Înscris: 29.08.2007
Strict intre cele doua as alege Astra K. Este generatie noua, in timp ce focusul o tine din facelift in facelift din 2011 incoace.
Totusti vezi ca a aparut pe piata noul Megane care dupa mine arata foarte bine, chiar cel mai bine dintre toate concurentele din clasa.

#29
andreitdi

andreitdi

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 505
  • Înscris: 27.01.2007

 Mihaitza07, on 15 martie 2016 - 22:22, said:

Este generatie noua, in timp ce focusul o tine din facelift in facelift din 2011 incoace.
A avut un singur facelift in 2014 si asta nu este un lucru rau.

#30
jericho

jericho

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,048
  • Înscris: 02.09.2005
Omu' confunda telefoanele cu mașinile. Vrea câte o generație nouă în fiecare an.

#31
andreitdi

andreitdi

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 505
  • Înscris: 27.01.2007

 Kroghy, on 15 martie 2016 - 22:03, said:

consumul este foarte important pentru oamenii rationali, exista masini de peste 100 mii euro cu motoare diesel pt. a avea consum mai mic
pretul masinii si costul carburantului sunt chestiuni diferite
e normal pt. unii care au trait toata viata in saracie sa nu diferentieze costurile insa oamenii cu educatie separa toate cheltuielile in functie de necesitati
O fi important insa nu in situatia de fata.
Intre cele doua masini/motoare poate fi o diferente de max. 1l %.
La 10k km parcursi intr-un an diferenta este de 100 l adica 100 euro.
Daca suma asta este considerabila pentru tine si te opreste sa iti cumperi masina care iti place inseamna ca trebuie sa mergi cu autobuzul.

#32
t-balt

t-balt

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,136
  • Înscris: 05.08.2005
Bun, in autobuild, acum 2 numere, era un test comparativ intre focus 1.0 125, astra 1.0 105 si Peugeot 308 1.2 110. Cel mai economic este astra, cam cu 0.5l %. De asemenea in test a iesit Opel castigator. In privinta reprizelor, opel e putin penalizat la reprzie in treapta a 5 pt ca are doar 5 trepte vs 6 la Ford, dar is f apropiate reprizele in treptele 1-4. Opelul e mai usor cu 100kg decat focusul echivalent 1336 vs 1240 kg.
Top speed culmea e 200 la Opel si 190 la ford...
In concluzie varianta mai economica e astra k, mai spatioasa si mai ok dpdv al dotariilor multimedia.
[ http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160316/13be03aa20e3c5f466c5d37fc6565ab4.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ][ http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160316/cbb0ff8b9ac772f93cac1a70cbcbd787.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ][ http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160316/ce3e967e7972aa6449a0eb7e10a16791.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ][ http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160316/2d9098d03e4181048617a889cfefb4f0.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ][ http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160316/557ae9182e08fd8c1147564285214a24.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ][ http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160316/327aa0455bcf7f3701fc2469ba4e61aa.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Edited by t-balt, 16 March 2016 - 08:21.


#33
jericho

jericho

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,048
  • Înscris: 02.09.2005
eu sunt curios in ce test facut de nemti nu iese castigatoare masina nemteasca?

ca fapt divers
focus vs astra
http://www.zeperfs.c...el5595-5964.htm

astra vs peugeot
http://www.zeperfs.c...el5964-5327.htm

focus vs peugeot
http://www.zeperfs.c...el5595-5327.htm



dar sa nu uitam ca initiatorul vrea wagon/tourer (adica apr 1500kg/masina), cifrele de mai sus cresc destul de mult

Edited by jericho, 16 March 2016 - 08:32.


#34
radu_vasile59

radu_vasile59

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,255
  • Înscris: 02.04.2011
Nici una nu merita banii, nici dupa "reducere". Prea multi bani pentru prea putina masina. Si motor de 1.0 pe caroserie mare. Face fata ok la gol (cu sofer si o plasa), dar dupa ce o umpli de drum => consum marisor. Ar trebui sa ajunga macar la 1.5-1.6 motorul ca sa merite pretul.\
La banii astia ai multe alternative, extra-nemtesti. De-a lungul timpului nemtii s-au remarcat cu masini puternice, mari, bune si masini mici slabe, dure si scumpe. Francezii in schimb sunt mai bine la masini mici si economice, dar cu performante mai modeste. Inca mai fiabile comparativ cu echivalentele nemtesti. Dar pentru asta trebuie sa le conduci pe amandoua speciile, nu numai din statistica.

#35
johnnydanut

johnnydanut

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,541
  • Înscris: 26.11.2006
Mda , @radu_vasile59 mi-a luat postarea din memorie. Asta am vrut sa zic si eu. Ce se intampla in lumea asta auto de au ajuns niste benzinare turbo submotorizate sa coste de la 18000 in sus . Acum eu nu eram adeptul sh-lui insa la banii aia chiar iei unul de sta mitza in coada. Masinile alea sunt un non-sens , pai din moment ce iei wagon se presupune ca  ai de carat lucruri si persoane mai mult decat media asa ca asta inseamna greutate mare si atunci ce faci cu motorul ala de jucarie. Sa zicem ca faci numai drumuri in oras si nu stai in Sinaia ca sa ai casa pe deal insa pana la urma la ce-ti trebuie atata spatiu doar pentru oras ? Ca daca nu-i numai pentru oras , aia o sa fie o masina chinuita si te va tine mult mai putin decat un sh decent si poate la jumatate din bani. Eu zic sa nu mai cumparati o perioada masini asa scumpe caci prind astia curaj si le scumpesc si mai tare. Si daca poti , asteapta si rabla caci atunci vin oferte bune iar daca ai rabdare pana la final (cand se lasa cel mai mult la pret) ai ocazia sa iei o ascutitoare d'aia la un 13000 , cred .

#36
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,974
  • Înscris: 06.01.2006
nu, daca iei break nu inseamna ca o sa cari cu ea, eu am luat break pt. concedii si pt. eventualitatea de a cara ceva voluminos (bicicleta, televizor, etc) insa in marea majoritate a timpului merg cu masina goala
e normal sa scada capacitatea cilindrica pe masura ce tehnologia evolueaza, un motor diesel fara turbina ar trebui sa aiba 3 litri ca sa scoata 150 de cai cat scoate unul de 2 litri si plange nimeni ca-s motoarele prea mici, asa si la benzina, incet incet evolueaza si ele si nu mai este nevoie de motoare mari de 2 litri daca se poate pune turbina si faci acelasi lucru din 1 litru

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate