Reziliere contract TELEKOM
Last Updated: Jun 14 2018 21:06, Started by
Al3csutzul
, Mar 13 2016 19:36
·
0

#37
Posted 14 March 2016 - 16:37

Alta smecherie melteneasca, ii zic ca renunt la NET si sa raman doar cu TV-ul de la ei , vreau discovery si alte documentare. Stati sa vedeti, fara routerul minune ,oferit de altfel, cadou ,nu va merge tv-ul , deci totul sau nimic. Magari, Te iau de prost... Edited by Minimalistul, 14 March 2016 - 16:38. |
#38
Posted 14 March 2016 - 16:50

#39
Posted 14 March 2016 - 17:08

#40
Posted 14 March 2016 - 17:25

Fa o INSTIINTARE de incetare a contractului din initiativa ta si depune-o la telekom. Nu cererea lor tip.
Subsemnatul X cu domiciliul Y, cod abonat Z, va informez de decizia mea de a renunta la serviciile "a,b,c" furnizate de catre compania Telekom. Incetarea contractului va avea loc din data de........ Toate echipamentele oferite de catre compania T vor fi returnate in baza unui proces verbal de predare/primire , la data incetarii , mentionata mai sus. Data si semnatura. Apoi aceasta o depui ori la un sediu T(sa-ti dea copie cu nr de inregistrare), ori o trimiti la un e-mail, ori, prin posta cu confirmare de primire. Daca iti mai cer bani dupa asta, te prezinti (se poate si online) la ANPC cu numarul de inregistrare si cererile lor. |
#41
Posted 14 March 2016 - 18:55

Daca are. ![]() Cat despre recomandarea lui Florinel: va ajunge in Preventel si cu firme de recuperare pe cap. Va plati mai mult pe avocati, timp irosit si nervi. Pt ca nu a citit 2 pagini ce a semnat in contract. |
#42
Posted 14 March 2016 - 19:01

#43
Posted 14 March 2016 - 22:13

Nu o sa fac deocamdatã nici o cerere de reziliere pe naspa ,pt 200 lei ,fix de telefoane de la recuperator și cearta cu Telekom nu am nevoie !
|
#44
Posted 14 March 2016 - 22:22

Arză-i focu' de nemţi şarlatani. Cica "Experiente impreuna", continuarea...cu banii tai.
|
#45
Posted 15 March 2016 - 08:12

A scris ca are. Vezi mai sus ca am dat quote. Cat despre recomandarea lui Florinel: va ajunge in Preventel si cu firme de recuperare pe cap. Va plati mai mult pe avocati, timp irosit si nervi. Pt ca nu a citit 2 pagini ce a semnat in contract. Nici o prevedere contractuala nu este mai valabila decat legea. Legea spune ca poti renunta oricand la un serviciu. Legea spune ca nu poti fi obligat la plata unor servicii de care nu(mai) beneficiezi. Legea spune ca operatorul are dreptul la justa despagubire. Asta apare doar cand ti se ofera beneficii (terminale subventionate, reduceri la factura...etc) - conditia este ca acestea sa fie vizibile, adica scrise pe factura. In cazul de fata, omul nostru are un abonament, luat fara beneficii. Daca renunta cu 6 luni mai devreme, rezulta ca 6 luni nu va beneficia de un serviciu(ca nu-l mai vrea) deci, conform legislatiei, nu datoreaza nimic operatorului. Evident, toti operatorii incearca sa-si fidelizeze clientii prin constrangere, bazandu-se tocmai pe faptul ca nu-si cunoaste drepturile si ca multi romani evita confruntarile. Tocmai de aceea i-am recomandat o succesiune de actiuni care sa fie deopotriva legal si cu succes. 1. Depunerea informarii de renuntare la operator cu dovada ca acesta a luat la cunostinta 2. Daca operatorul are pretentii financiare - va trebui sa raspunda in scris in ce baza si cuantumul. 3. Cu aceste documente => ANPC - acestia vor stabili daca pretentiile operatorului sunt conforme cu legea (de cele mai multe ori nu sunt) si vor emite o rezolutie pe care ambele parti vor fi obligate sa o respecte. Eu am avut ceva meciuri cu operatorii si am cam iesit nesifonat - inclusiv dupa ce ma cautau recuperatorii la telefon zilnic.Totul se bazeaza pe intimidare - daca iti cunosti drepturile, te poti lupta cu ei pana in panzele albe. LE. Daca esti cumva angajat la vreo companie de profil sau nu cunosti legislatia, poate ca ar fi bine sa nu mai induci oamenii in eroare. Auzi la el, preventel, recuperatori, avocati.... Preventel e o baza de date interna a operatorilor, e la limita legii, nu te afecteaza cu nimic. Nici un operator nu poate sa-ti refuze serviciile pentru ca tu ai(avut) datorii la alt operator. In cel mai rau caz iti poate cere o garantie suplimentara. Recuperatori? Nu vor indrazni sa te dea in judecata pentru un contract finalizat legal. Poate ca vor incerca ceva telefoane de intimidare si atat. Avocati? Cel mai bun avocat e ANPC-ul, si e si gratuit. Edited by florinel, 15 March 2016 - 08:20. |
#46
Posted 05 November 2016 - 21:03

Vreau sa reziliez contractul pe care il am cu telekom. Am facut o cerere in acest sens. Dar cand sa o trimit, n-am gasit pe situl lor nici adresa de posta, nici mail, nici fax. Atunci cum pot sa trimit cererea? Ca as fi dorit sa am si o dovada ca le-am trimis-o?
|
#47
Posted 05 November 2016 - 21:58

Poti sa trimiti un mail la [email protected] - Nu uita sa atasezi si o copie dupa buletin. Spor!
|
|
#48
Posted 12 November 2016 - 19:01

Multumesc Eduard9911.
Am trimis un mail cu cererea si o copie dupa buletin la [email protected] si am fost contactat peste cateva zile de un operator telekom. |
#49
Posted 27 January 2017 - 23:19

Salutare. niko77 sunt interesat sa aflu ce ai rezolvat cu cei de la telekom ,referitor la rezilierea contractului, si email ul pe care l ai trimis pe [email protected] cum l ai salvat, ca sa ai dovada ca l ai trimis ? mersi.
|
#50
Posted 27 January 2017 - 23:25

#51
Posted 28 January 2017 - 21:06

Salutare artre_13. Eu nu am primit nici un mesaj de confirmare scris, dar am fost sunat peste cateva zile. Dupa mai multe discutii telefonice au acceptat rezilierea, ca oricum contractul pe care il aveam cu telekom trebuia reinoit la inceputul lui 2017. Am discutat ca trebuie sa le returnez echipamentele pe care le aveam in chirie si sa platesc o taxa de deconectare. Oricum conform contract trebuie sa astepti 30 zile pentru deconectare.
|
#52
Posted 31 January 2017 - 14:25

Salut. Am primit azi email de confirmare de la telekom. Acum sa vad ce trebuie sa fac mai departe. La rezilieri am sunat si mi au spus ca am de plata 310 de lei pentru reziliere, si mi au spus bineanteles sa merg in shop sa completez un formular de reziliere. Cand le am spus ca am trimis cererea pe email, au parut foarte dezamagiti. Apropo pentru rezilieri contracte telekom mobil adresa de email valabila este [email protected] .
|
#53
Posted 31 January 2017 - 18:12

Salut. Eu nu am avut contract telekom mobil, doar fix, internet si dolce. Eu am facut o cerere scrisa, cu data si semnatura, o copie dupa buletin, le-am scanat si le-am atasat la email. Eu eram cu serviciul in alta localitate. Daca ai timp liber cred ca e recomandat sa mergi la shop si sa rezolvi problema, doar ca trebuie sa fii foarte hotarat ca vor fi foarte insistenti ca sa iti prelungesti contractul. Taxa de deconectare depinde si de contract, ar trebui sa vezi ce scrie in contract. Spune-ne daca ai rezolvat.
Edited by niko77, 31 January 2017 - 18:30. |
|
#54
Posted 31 January 2017 - 19:36

Daca te decizi sa mergi la shop, merita sa recitesti si postarea de mai sus de la danutz1.
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users