![]() |
Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Reziliere contract TELEKOM
Last Updated: Jun 14 2018 21:06, Started by
Al3csutzul
, Mar 13 2016 19:36
·
0

#1
Posted 13 March 2016 - 19:36

Salut,
Pana in prezent am avut contrat de net si TV de la telekom ,o mizerie de net de ~2 mb/s download si 0.4 mb/s upload, dar oricum, fara sa ma c*c pe mine ,decat deloc a fost bun si acesta. Acuma a venit RDS si la case unde stam noi , cu tot ce se poate,fibra full,tv etc. Faza e ca mai am inca vreo 6 luni de contract cu astia de la telekom , cum fac sa reziliez contractul cu ei de buna credinta? Nu am primit nimic gratis de la ei,telefoane sau tablete sau reduceri, doar abonamentul platit lunar si atat. Tot am vazut pe la TV o lege care protejeaza clientii..teoretic, dar practic ? cum as putea proceda pentru a termina in mod prietenos relatia cu telekom si sa ma trec la RDS? Multam |
#2
Posted 13 March 2016 - 19:46

Copie CI, cerere completata si trimisa la rezilieri [at] telekom.ro
Te vor suna si iti vor spune cat ai de platit. |
#4
Posted 13 March 2016 - 19:55

Daca e in "perioada minima", NU se poate fara plata unei despagubiri catre T.
|
#5
Posted 13 March 2016 - 19:56

pai ..nu as vrea sa mai platesc inca 6 luni ,asta e ideea ! la modul, nu mi-au dat nimic gratis doar au livrat un serviciu ,concurenta isi spune cuvantul !
Daca e in "perioada minima", NU se poate fara plata unei despagubiri catre T. |
#7
Posted 13 March 2016 - 20:10

Poti sa pleci daca nu esti multumit de servicii si la RDS e mai ieftin. Iti vor trimit niste taxe de reziliere inainte de termen, bla, bla, bla...pe care oricum nu esti obligat sa le platesti conform legii.
Doar ai grija sa iti platesti ultima factura si tot ce ai consumat cat timp ai fost abonat la ei, iar atunci cand faci rezilierea ai grija ca cererea tip pe care ti-o pun la dispozitie sa sa nu fie ceva de genul : „In cazul Clientilor care sunt in cadrul Perioadei minime prevazuta in Contract: Intrucat, Contractul inceteaza, pentru unul sau mai multe Servicii, inainte de expirarea Perioadei minime, ma oblig la plata unei juste despagubiri pentru incetare prematura, in cuantumul mentionat in Contract.” „Dreptul consumatorului la denuntarea contractului nu poate fi anulat sau conditionat de nicio clauza contractuala sau intelegere intre parti, in cazurile prevazute de lege, aceasta fiind considerata nula de drept. Drepturile partilor referitoare la o justa despagubire nu vor fi afectate in cazul denuntarii unilaterale” Edited by antinVidia, 13 March 2016 - 20:19. |
#9
Posted 13 March 2016 - 20:15

#10
Posted 13 March 2016 - 20:20

Daca situatia reala e conforma cu afirmatia ta, "Nu am primit nimic gratis de la ei,telefoane sau tablete sau reduceri" poti rezilia si inainte de termen fara sa ai vreo alta obligatie de plata gen despagubire sau taxa incetare contract.
http://www.anpc.gov....2000_131017.pdf Edited by danutzu22, 13 March 2016 - 20:22. |
#12
Posted 13 March 2016 - 20:23

Art. I
Articolul 84 din Legea nr. 296/2004 privind Codul consumului, republicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 224 din 24 martie 2008, se modifica si va avea urmatorul cuprins: "Art. 84 Dreptul consumatorului la denuntarea sau rezilierea contractului nu poate fi Anulat sau restrans de nicio clauza contractuala sau intelegere intre parti, in cazurile prevazute de lege, aceasta fiind considerata nula de drept. Drepturile partilor referitoare la o justa despagubire nu vor fi afectate in cazul denuntarii unilaterale." |
#13
Posted 13 March 2016 - 20:23

Salut, Pana in prezent am avut contrat de net si TV de la telekom ,o mizerie de net de ~2 mb/s download si 0.4 mb/s upload, dar oricum, fara sa ma c*c pe mine ,decat deloc a fost bun si acesta. Acuma a venit RDS si la case unde stam noi , cu tot ce se poate,fibra full,tv etc. Faza e ca mai am inca vreo 6 luni de contract cu astia de la telekom , cum fac sa reziliez contractul cu ei de buna credinta? Nu am primit nimic gratis de la ei,telefoane sau tablete sau reduceri, doar abonamentul platit lunar si atat. Tot am vazut pe la TV o lege care protejeaza clientii..teoretic, dar practic ? cum as putea proceda pentru a termina in mod prietenos relatia cu telekom si sa ma trec la RDS? Multam Iti pot imputa legal doar reducerile de pe factura. |
#14
Posted 13 March 2016 - 20:27

Conform legii Legea 161/2010 : http://www.dreptonli...consumatori.php
Eu iti spun din proprie experienta. Am plecat din Telekom in Orange, inainte de termen, acum aproape 2 ani. Aveam toate facturile platite la timp si mai trebuia sa stau inca aproape 1 luna sub contract cu telekom. Am primit factura proforma acasa cu suma de 100 lei, taxa de reziliere inainte de termen. NU am platit-o nici pana in ziua de azi. Nu m-au sunat, nu mi-au trimis nimic, iar cand m-am dus din nou la ei sa imi fac abonament m-au primit cu bratele deschise. Facturile proforme nu sunt obligatii de plata. Daca cineva iti emite o factura proforma, nu esti obligat sa o platesti. De ce crezi ca nu iti trimit factura normala? http://www.avocatnet...-pro-forma.html |
#15
Posted 13 March 2016 - 20:30

Este foarte important ca acea cerere de reziliere sa fie in forma scrisa si depusa cu numar de inregistrare sau prin posta cu confirmare de primire. Sa fie trecuta clar data de cand se rezilieaza contractul.
|
#16
Posted 13 March 2016 - 20:39

Drepturile partilor referitoare la o justa despagubire nu vor fi afectate in cazul denuntarii unilaterale." Ca e denuntare unilaterala din parte clientului aici. Dar ai platit si echipamentul? (modemul, telefonul) Prin 2014 (cand ai facut contractul) era afisat pe site: "pret de lista" si "pret redus pt contracte pe 2 ani". |
#17
Posted 13 March 2016 - 21:03

Acea reducere trebuie trecuta lunar pe factura si ei nu o trec. Atata timp cat nu o trec...nu vad cum ar avea legal dreptul sa ti-o ceara
![]() |
|
#18
Posted 13 March 2016 - 21:06

@Al3csutzul
Ca sa reziliezi trebuie sa completezi o "cerere de desfiintare" tip, cum crezi ca poti trece de cererea respectiva fara sa platesti taxa de reziliere ? cand in cerere scrie urmatoarele: Quote In cazul Clientilor care sunt in cadrul Perioadei minime prevazuta in Contract: Intrucat, Contractul inceteaza, pentru unul sau mai multe Servicii, inainte de expirarea Perioadei minime, ma oblig la plata unei juste despagubiri pentru incetare prematura, in cuantumul mentionat in Contract. Edited by stlk, 13 March 2016 - 21:09. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users