Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Problema Ford Fiesta 1.4 TDCI 2007
Last Updated: Jan 17 2019 10:51, Started by
adrianstefan123
, Mar 11 2016 16:10
·
0
#1
Posted 11 March 2016 - 16:19
Masina nu se mai tureaza mai mult de 2000rpm , martor o roata dintata cu un semn de exclamare aprins in bord si nu mai are forta...
Dimineata cand porneste scoate un fum alb si merge in 3 pistoane , cate-va minute pana se incalzeste putin motorul. Este mortor Duratorq cu injectoare siemens! I-am schimbat recent uleiul,filtru aer,filtru motorina Ce defectiune ar putea sa aiba? http://imgur.com/SbWsqYF |
#2
Posted 11 March 2016 - 16:49
te rog continua threadul initial de aici....
http://forum.softped...ew__getlastpost vezi video-ul asta.... [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/7i0dk789k1Y?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] cu motorul oprit manevreaza aceasta valva...,, totusi ma indoiesc ca poti ajunge acolo. Mergi cu ea in service. Valva aia este foarte importanta in a mentine forta motorului la turatie. |
#3
Posted 11 March 2016 - 18:06
Valva aceea neagra de se misca? Ce ii fac? Deci cu motorul oprit apas pe acceleratie sau dau cu mana pe ia ?
o sa ma duc mai pe seara sa iti inregistrez si cum se aude cand o pornesc ... un fel de a merge in 3 pistoane... Edited by adrianstefan123, 11 March 2016 - 17:58. |
#4
Posted 11 March 2016 - 19:55
adrianstefan123, on 11 martie 2016 - 18:06, said:
Valva aceea neagra de se misca? Ce ii fac? Deci cu motorul oprit apas pe acceleratie sau dau cu mana pe ia ? |
#5
Posted 12 March 2016 - 18:57
este doar un gand si o banuiala de ce masina intra in limp mode....
insa nu este obligatoriu sa fie asta. Disgnosticarea este usoara insa nu o poti face pe masina. Este de service acest lucrui.... incearca sa freci acea valva sus si jos poate isi da drumul si scapi de problema temporar. Daca un urma la acest frecat problema dispare o perioada atunci stii ce ai de facut .... mai sunt si alte motive pentru care motorul nu are forta in mers. inlusiv ganituri care nu etanseaza corect, insa nu ai spus nimic de asta. Si banuiesc ca pe loc motorul merge OK fara nici o problema. Da incearca sa o misti in sus si in jos dealungul acelui ax care se vede in video. atentie sa nu isi scape ceva pe acolo....ca ai pus-o Eu nu pot fi facut raspunzator de ce faci tu acolo ))))) .... cum suna Edited by Mihai_3, 12 March 2016 - 18:58. |
#6
Posted 14 March 2016 - 17:01
Turbo intra de la 2900-3000 de ture... o sa caut valva aceea
Imi poti asa numarul tau de telefon Edited by adrianstefan123, 14 March 2016 - 17:17. |
#7
Posted 14 March 2016 - 17:23
am gasit valva si nu se misca deloc http://imgur.com/a/IfAFW
Edited by adrianstefan123, 14 March 2016 - 17:37. |
#8
Posted 18 March 2016 - 22:11
La motorul asta e perfect normal ca tija turbinei sa nu se miste asa cum ai crede tu ca trebuie.
Masina aia ori se vaita de un injector, ori are EGR blocat. |
#9
Posted 17 January 2019 - 08:31
Salut prieteni.
Am o problema similara cu fordul meu fiesta.(1,4 tdci din 2007) La pornire,merge ca si in 3 pistoane dupa care la drum sunt limitat de turatie la cca 2000 ture si mi se aprinde becul cu semnul exclamarii.Daca opresc motorul si repornesc, dispare alarma si masina merge relativ bine. Problema asta se tot repeta(trepidari,martor bord aprins) pana se incalzeste motorul. Am fost la un service specializat Ford,am refacut rampa de injectie cu calibrarile de rigoare si problema tot persista. Pe tester imi apare ca ar fi ceva probleme la injectorul nr.3 chiar dupa ce s-a refacut rampa de injectie. Stiu ca problema mea e oarecum similara cu cea dezbatuta aici. Orice sugestie e binevenita. Multumesc anticipat! |
#10
Posted 17 January 2019 - 09:03
Ce probleme la injectorul 3?
Vad ca e la moda ca lumea sa nu spuna tot ce a zis testerul ca noi sa orbecaim in intuneric. |
|
#11
Posted 17 January 2019 - 09:08
In imaginile de mai jos sunt problemele semnalate la acest model de Fiesta 1.4 TDci.
@_-livio-_ noi ..se presupune ca avem globul de cristal si.... erau absolut esentiale acele erori(nr)...dar... Attached FilesEdited by valecris16, 17 January 2019 - 09:10. |
#12
Posted 17 January 2019 - 09:23
Salut,multumesc pt ajutor.
livio,nu stiu ce cod de avarie era sa-l putem interpreta,tehnicianul mi a spus doar ca avaria vine de la injectorul 3.Masina este a unui prieten valecris16,masina porneste bine,simtomele apar imediat dupa pornire,intreb tovarasu daca are consum exagerat sau daca scoate fum pe periaoda cat merge prost.Am inteles doar ca nu era vorba de valva egr ca a fost verificata.Tu sugerezi un upgrade la ECU? MULTUMESC Edited by Paulorossi, 17 January 2019 - 09:23. |
#13
Posted 17 January 2019 - 10:51
Paulorossi, on 17 ianuarie 2019 - 09:23, said:
Salut,multumesc pt ajutor. livio,nu stiu ce cod de avarie era sa-l putem interpreta,tehnicianul mi a spus doar ca avaria vine de la injectorul 3.Masina este a unui prieten valecris16,masina porneste bine,simtomele apar imediat dupa pornire,intreb tovarasu daca are consum exagerat sau daca scoate fum pe periaoda cat merge prost.Am inteles doar ca nu era vorba de valva egr ca a fost verificata.Tu sugerezi un upgrade la ECU? MULTUMESC O alta problema este cand incepe sa rasufle la niste garnituri/oringuri de la injectoare...daca se merge mai mult timp asa, fara inlocuirea lor,aici se ajunge. Si da...recomand si acel up-grade la ECU... |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users