![]() |
Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Parbriz Fisurat
Last Updated: Mar 16 2016 15:29, Started by
KATKAT
, Mar 11 2016 09:47
·
0

#1
Posted 11 March 2016 - 09:47

Daca te prinde cu Parbrizul Fisurat, ce amenda iti da Politistul / RAR -ul (in caz ca e control pe DN) ?
Eu nu gasesc nimica in codul rutier. |
#2
Posted 11 March 2016 - 09:51

I-o bagi pe aia ca ti-a sarit o piatra dintr-o roata in urma cu cativa km. La itp stiu ca te pun sa il schimbi.
|
#3
Posted 11 March 2016 - 09:54

Depinde cat de mare este fisura. Am avut si eu iar la ipt nici macar nu au vazut (atat de jegos aveam parbrizul). Dupa putin timp l-am schimbat.
|
#4
Posted 11 March 2016 - 10:04

scrie in ziar ca l-au prins pe unul si I-au luat carnetul (sau talonul).
Ziceti-mi legal ce poate sa faca - nu ca nu observa sau ca zici ca tocmai acuma sa spart. Normal ca zici asta - doar nu esti prost sa recunosti ca circuli de un an asa cu masina ! |
#5
Posted 11 March 2016 - 10:06

Am circulat cu o masina de firma cel putin 4 ani cu parbrizul spart (era spart aproape toata partea de jos),la fel cum a spus colegul mai sus, cand m-a oprit politia i-am spus ca acum s-a spart, important este sa nu-ti obtureze vizibilitatea, la itp la fel am trecut, dar pana la urma tot trebuie sa-l shimbi, dar fara graba
Edited by sovid, 11 March 2016 - 10:07. |
#6
Posted 11 March 2016 - 10:10

#7
Posted 11 March 2016 - 10:14

#8
Posted 11 March 2016 - 10:27

#9
Posted 11 March 2016 - 10:28

#10
Posted 11 March 2016 - 10:31

In lege scrie doar cu caracter general ca soferul are obligatia sa conduca doar autoturisme care nu au probleme ce pot impiedica o buna vizibilitate . Aici intra oglinzi laterale , parbriz , diverse accesorii montate pe interior sau lipite , etc. De aici se interpreteaza si un parbriz spart tandri poate fi considerat o piedica impotriva vizibilitatii. Daca ai o fisura in partea din dreapta sus , evident ca nu iti afecteaza vizibilitatea cu nimic . Nu te pot amenda pentru ca poti spune ca ti s-a spart in ziua in care te-au oprit si trebuie sa te deplasezi spre un servis autorizat sa il schimbi , dar ca sa se asigure , RAR-ul si Politia rutiera pot sa iti dea un termen in care sa schimbi parbrizul si care , daca nu este respectat , duce la retinerea permisului sau a talonului masinii . Daca esti oprit cu o fisura , nu poti fi amendat dar poti fi obligat sa schimbi parbrizul intr-o anume perioada. Mai nou nu iti mai dau ITP-ul cu fisura . Argumenteaza ca o fisura poate duce in anumite conditii la fisurarea intregului parbriz .
|
#11
Posted 11 March 2016 - 10:31

Nici nu o sa gasesti undeva sa scrie parbriz fisurat, in legi de obicei se foloseste un limbaj mai general.
Edited by vubiv, 11 March 2016 - 10:41. |
|
#12
Posted 11 March 2016 - 10:39

3.2. Stare parbriz şi celelalte geamuri Inspecţie vizuală a) Parbriz sau geam în stare necorespunzătoare (sablat, zgâriat/cu opacităţi importante sau din material necorespunzător)
![]() Scrie aici. Dar repet, eu am vazut hartie de la RAR-ITP, care preciza ca fisura nu afecteaza campul vizual si se permite circularea pe drumuri publice. Edited by ericmario, 11 March 2016 - 10:39. |
#15
Posted 11 March 2016 - 11:17

KATKAT, on 11 martie 2016 - 10:14, said:
Linkul asta am vrut sa-l pun si eu. Probabil te vor penaliza doar in cazul actiunilor commune facute cu RAR. Oricum, exista diverse solutii simple de reparare cu rasina, nu trebuie sa umbli cu el crapat. De exemplu: http://www.dedeman.r...rbriz-abro.html http://www.autoglassfix.ro/ Costa mai putin decat o amenda... |
#16
Posted 11 March 2016 - 12:07

După cum pune problema iniţiatorul, fie suflă acum în iaurt în urma unei triste experienţe cu o ciorbă, fie conduce maşina unei firme care are un manager ce suferă de dureri de cot.
În acest ultim caz, înainte ca maşina să iasă pe poartă, revizorul tehnic face o inspecţie vizuală. În codul rutier se specifică faptul că un autoturism nu poate fi admis pentru circulaţie dacă starea sa tehnică nu este corespunzătoare: - cap. II, secţiunea 1, art. 7; - cap. II, secţiunea 1, art. 10 (1). Totuşi, cel sancţionat este şoferul, urmând ca acesta să-şi regleze conturile cu firma. Nu ştim când va dispărea aberaţia asta. Pe de altă parte, a se reţine prevederile Cap. V, secţiunea 2, art. 44 (5) - eventual le puteţi afişa în maşină/cabină, la loc vizibil. De asemenea, atenţie la diferenţa dintre un parbriz fisurat şi unul spart. |
|
#17
Posted 11 March 2016 - 13:07

-reparaţie sau modificare necorespunzătoare înseamnă o reparaţie sau modificare cu efecte negative asupra siguranţei rutiere sau asupra mediului (inclusiv modificări neautorizate sau cu folosirea unor componente neomolgate sau necertificate).
-DMi (defect minor) – defecţiune tehnică ce nu are un efect semnificativ asupra siguranţei rutiere şi protecţiei mediului, precum şi alte neconformităţi minore (inclusiv în ceea ce priveşte identificarea vehiculului). Nu este necesară reexaminarea vehiculului, dar este necesar ca defecţiunea respectivă să fie eliminată în cel mai scurt timp. -DMa (defect major) – defecţiune tehnică ce are un efect semnificativ asupra siguranţei rutiere (inclusiv în ceea ce priveşte ceilalţi participanţi la trafic) şi asupra protecţiei mediului, precum şi alte neconformităţi majore (inclusiv în ceea ce priveşte identificarea vehiculului). Utilizarea vehiculului este permisă în funcţie de prevederile legislaţiei privind circulaţia pe drumurile publice. -DP (defect periculos) – defecţiune tehnică care constituie un risc imediat privind siguranţa circulaţiei rutiere. Vehiculul nu mai poate fi utilizat pe drumurile publice. Parbrizul defect este inclus la DMi sau DMa, in functie de gravitatea defectiunii. |
#18
Posted 11 March 2016 - 14:07

Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users