Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
schimbatorul merge greu la cald
Last Updated: Dec 28 2019 12:51, Started by
MosAlexey
, Mar 10 2016 08:48
·
0
#1
Posted 10 March 2016 - 08:48
de ceva timp observa ca atunci cand se incalzeste motorul schimbatorul se misca din ce in ce mai greu, nu intra in viteze ca atunci cand e motorul rece.
am uns timoneria si nuca de la schimbator cu un spray cu vaselina alba insa la fel face. sa fie uleiul din cutie oare? din cate am auzit pe la cunoscuti, acesta nu se schimba nciodata. un sfat? |
#2
Posted 10 March 2016 - 08:50
daca intra mai greu in viteza, poate fi uleiul din cutie (si nu atat uleiul cat temperatura lui)... daca se misca greu... n-are nici o legatura cu uleiul!
Edited by Nero-d, 10 March 2016 - 08:51. |
#4
Posted 10 March 2016 - 08:57
Dacă se aud zgomote de frecare fier pe fier, sigur e lipsa de ulei.
Ar mai putea fi și placa cu rulmentul de presiune, discul de ambreiaj. |
#5
Posted 10 March 2016 - 09:03
MosAlexey, on 10 martie 2016 - 08:48, said:
sa fie uleiul din cutie oare? din cate am auzit pe la cunoscuti, acesta nu se schimba nciodata. un sfat? http://www.starlubri...ul-cutia-viteze Extras: Pentru a te asigura că schimbi uleiul din cutia de viteze la intervalul potrivit, consultă fișa tehnică a mașinii. Acolo vei găsi toate indicațiile și recomandările pentru întreținerea corespunzătoare a tuturor componentelor mașinii. De exemplu, producătorul Volkswagen recomandă schimbarea uleiului din cutia de viteze o dată la 2 ani. Edited by alexupit, 10 March 2016 - 09:07. |
#6
Posted 10 March 2016 - 09:07
Cine te-a pacalit ca uleiul din cutie nu se schimba? Se schimba, incearca sa il schimbi, daca face tot asa verifica ambreiajul, daca nu, da jos cutia, daca nu te pricepi la mecanica ar fi indicat sa mergi la un service bun la o constatare.
|
#7
Posted 10 March 2016 - 09:19
La multe masini non performance (normale) chiar nu se schimba, are viata foarte lunga iar cutia nu e stresata, moare masina si cutia inca are ulei bun. La altele se mai schimba odata la 120000-160000km samd... important e sa nu pierzi din el caci atunci e o problema de etansare la cutie.
MosAlexey, on 10 martie 2016 - 08:48, said:
de ceva timp observa ca atunci cand se incalzeste motorul schimbatorul se misca din ce in ce mai greu, nu intra in viteze ca atunci cand e motorul rece. Edited by andreic, 10 March 2016 - 09:22. |
#8
Posted 10 March 2016 - 09:47
o explicatie acceptata... totusi... un ulei mai fluid, sa ingreuneze miscarea??
ca doar pelicula nu se rupe... explicatii ale incalzirii sau supraincalzirii uleiului ar putea exista... tutusi, cum poate aceasta fluidizare sa ingreuneze simpla miscare a schimbatorului??? a timoneriei sau a furcilor si cautatoarelor in cutie? doar dilatarea ar putea face asa ceva! intratul in viteza, da, posibil... sa fie nevoie de o forta mai bare pentru a baga in viteza... dar miscarea schimbaturului? Edited by Nero-d, 10 March 2016 - 10:06. |
#9
Posted 10 March 2016 - 10:39
"cand se incalzeste motorul schimbatorul se misca din ce in ce mai greu"
Lipsa ulei in cutie ( sub limita) Ulei prost , si-a pierdut din calitati. Cauta ce ulei se pune original in cutia ta si DOAR acea serie o cumperi, il schimbi tot. Pentru linistea soferului TOATE fluidele din componenta masinii se schimba aproximativ odata la 4 ani - NU este obligatoriu . Edited by xilo, 10 March 2016 - 10:40. |
#10
Posted 10 March 2016 - 17:26
Nu vă mai bateti atât pe lipsa uleiului din cutia de viteze că nu e asta cauza. Dacă ar avea ulei puțin sau chiar deloc atunci și la rece s-ar comporta la fel.
Problema la el este placa de presiune. Ori este decalita ori ovalizata și nu mai debraiaza cum trebuie, iar când se încălzește motorul nu mai intră bine in viteze(cu motorul pornit). Poți incerca cu motorul oprit și vei vedea că așa intră foarte bine. Nu mai merge așa cu mașina pentru că riști să îți strici sincroanele din cutie. |
|
#11
Posted 10 March 2016 - 20:01
nu. chiar si cu motorul oprit la fel face.
daca opresc motorul 5 minute, cand am pornit, totul e ok, dupa 3 minute de condus face tot asa. |
#12
Posted 11 March 2016 - 19:00
Păi exact ce îți spuneam, când se încinge motorul, placa de presiune se deformeaza anormal și nu debraiaza normal (cât timp motorul este încins)
|
#13
Posted 01 June 2016 - 10:52
Problema e ca ..nu cu intratul in viteze e problema, ci cu miscatul manetei schimbator, merge f. greu stg.-dr., prin punctul mort, si asta doar dupa ce se incalzeste motorul/cutia vit. , apx. dupa 40 km, fie ca e pe loc, fie ca e in mers, fie pornit motorul sau nu. Unde e legatura ambreiajului cu maneta, cu miscarea ei stg. dr., fie ca apesi pedala de ambreiaj, fie nu !
|
#14
Posted 24 June 2017 - 11:57
MosAlexey, on 10 martie 2016 - 08:48, said:
de ceva timp observa ca atunci cand se incalzeste motorul schimbatorul se misca din ce in ce mai greu, nu intra in viteze ca atunci cand e motorul rece. am uns timoneria si nuca de la schimbator cu un spray cu vaselina alba insa la fel face. sa fie uleiul din cutie oare? din cate am auzit pe la cunoscuti, acesta nu se schimba nciodata. un sfat? MosAlexey, on 10 martie 2016 - 08:48, said:
de ceva timp observa ca atunci cand se incalzeste motorul schimbatorul se misca din ce in ce mai greu, nu intra in viteze ca atunci cand e motorul rece. am uns timoneria si nuca de la schimbator cu un spray cu vaselina alba insa la fel face. sa fie uleiul din cutie oare? din cate am auzit pe la cunoscuti, acesta nu se schimba nciodata. un sfat? MosAlexey, on 10 martie 2016 - 08:48, said:
de ceva timp observa ca atunci cand se incalzeste motorul schimbatorul se misca din ce in ce mai greu, nu intra in viteze ca atunci cand e motorul rece. am uns timoneria si nuca de la schimbator cu un spray cu vaselina alba insa la fel face. sa fie uleiul din cutie oare? din cate am auzit pe la cunoscuti, acesta nu se schimba nciodata. un sfat? MosAlexey, on 10 martie 2016 - 08:48, said:
de ceva timp observa ca atunci cand se incalzeste motorul schimbatorul se misca din ce in ce mai greu, nu intra in viteze ca atunci cand e motorul rece. am uns timoneria si nuca de la schimbator cu un spray cu vaselina alba insa la fel face. sa fie uleiul din cutie oare? din cate am auzit pe la cunoscuti, acesta nu se schimba nciodata. un sfat? Te rog anunță-mă și pe mine cum ai rezolvat această problemă. Am aceleași simptome. Mulțumesc ###, on 01 iunie 2016 - 10:52, said:
Problema e ca ..nu cu intratul in viteze e problema, ci cu miscatul manetei schimbator, merge f. greu stg.-dr., prin punctul mort, si asta doar dupa ce se incalzeste motorul/cutia vit. , apx. dupa 40 km, fie ca e pe loc, fie ca e in mers, fie pornit motorul sau nu. Unde e legatura ambreiajului cu maneta, cu miscarea ei stg. dr., fie ca apesi pedala de ambreiaj, fie nu ! Te rog anunță-mă și pe mine cum ai rezolvat această problemă. Am aceleași simptome la masina. Mulțumesc din suflet. Te rog anunță-mă și pe mine cum ai rezolvat această problemă. Am aceleași simptome la masina. Mulțumesc din suflet. |
#15
Posted 24 July 2018 - 14:43
Sikaremusika, on 24 iunie 2017 - 11:57, said:
Te rog anunță-mă și pe mine cum ai rezolvat această problemă. Am aceleași simptome. Mulțumesc Te rog anunță-mă și pe mine cum ai rezolvat această problemă. Am aceleași simptome la masina. Mulțumesc din suflet. Te rog anunță-mă și pe mine cum ai rezolvat această problemă. Am aceleași simptome la masina. Mulțumesc din suflet. |
|
#16
Posted 26 May 2019 - 13:53
Nu are legatura cu uleiul de la cutie, nici cu ambreiajul.
Singura variantă ar fi timoneria. Pățesc același lucru la un Foresta 2007 |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users