Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Un calut pursange (Ford Mustang)
#37
Posted 10 March 2016 - 16:42
_-AppleS-_, on 09 martie 2016 - 21:48, said:
Mare pacat, o adevarata tragedie ce sa zic, dar inca mai e o raza de speranta si in intunericul negrului creat de hipsterii Global Warming, cica se numeste TRACTOR si poate atinge pana la 900 de cai putere si o capacitate 24.000 de centimetri cubi. Ok. Ajunge. Pana acum ti-am tot sters off-topicul, in speranta ca poate te prinzi si ne lasi... DAR! Pe jurnale NU tolerez off-topic si aruncarea discutiei in derizoriu cu rahaturi eco and shit! E ultimul avertisment, daca insisti data viitoare o sa aplicam regulamentul la sange, si o sa comentezi de pe margine! @ initiator Frumoasa jucarie, sa te bucuri de ea! Edited by calinkgb, 10 March 2016 - 16:42. |
#38
Posted 10 March 2016 - 16:56
felicitari si s-o stapanesti sanatos!
mie-mi place culoarea la nebunie. cum se aude motorul? sau e sound artificial creat in boxele masinii? Edited by jericho, 10 March 2016 - 16:57. |
#39
Posted 10 March 2016 - 17:04
O sa raspund eu (inaintea initiatorului): este sound natural + ceva "ajustare" prin boxele masinii. Adica, mai precis, daca scoti siguranta sistemului care se ocupa de ajustare, sunetul este 95% acelasi. Ce face sistemul este sa-i coboare foarte putin tonalitatea.
|
#40
Posted 10 March 2016 - 18:18
closchkutza, on 10 martie 2016 - 17:04, said:
O sa raspund eu (inaintea initiatorului): este sound natural + ceva "ajustare" prin boxele masinii. Adica, mai precis, daca scoti siguranta sistemului care se ocupa de ajustare, sunetul este 95% acelasi. Ce face sistemul este sa-i coboare foarte putin tonalitatea. Foarte tare, mersi de ajutor, habar n-aveam. E clar ca sti masina asta mai bine ca mine . tfmercedez, on 10 martie 2016 - 15:50, said:
Eu sunt curios oare de legislatia carei tari au tinut cont cand au facut motorul ala de 2.3L? Ca baremul de taxare urmator , la mai toti este la 2500cmc. Deci puteau sa mai bage acolo pana 2499cmc, chiar un 6inline. (bmw a abut 2.1 cu 6 cilindri in linie). Si 2999 cmc mergeau (aprox. 450 eur/an). Stiati ca la 3001 cmc impozitul este 2 x 2999 cmc. Niste cretini ! . |
#41
Posted 10 March 2016 - 18:22
Si dupa 4000cmc creste si mai mult. Sunt curios daca mai este cumva un barem de scor la 6000cmc. Sunt si motoare de 7.3L. Dar muscle car -americane au avut prin traditie numai V8, chiar daca motoarele erau cu capacitate de camion. Sunt curios daca a fost si V12.
|
#42
Posted 10 March 2016 - 18:23
Pe o mașină sport n-ar fi trebuit mai degrabă o cutie de viteze manuală?
|
#43
Posted 10 March 2016 - 18:29
Chiar , cum e schimbatorul? Clasic jos, sau maneta ca la americani, ca la trabant, langa comanda stergatoare?
|
#44
Posted 10 March 2016 - 18:30
Deca o luai din sua nu te scoteai mai bine la bani ?
Edited by petre69, 10 March 2016 - 18:30. |
#45
Posted 10 March 2016 - 18:32
#46
Posted 10 March 2016 - 18:34
#47
Posted 10 March 2016 - 18:38
petre69, on 10 martie 2016 - 18:30, said:
Deca o luai din sua nu te scoteai mai bine la bani ? tfmercedez, on 10 martie 2016 - 18:32, said:
Alta intrebare.. ce fac butoanele alea de langa "engine start/stop" . Arata cool, asa , industrial, vintage. Screenshot_2016-03-10-18-30-12.png |
#48
Posted 10 March 2016 - 18:46
closchkutza, on 10 martie 2016 - 18:38, said: Nu, iesi mai scump. Preturile sunt aproximativ la fel, la acelasi nivel de dotari. Nu stiu cum sa fac copy paste la linkmpe tableta Intra si tu la un dealer Ford si construieste unu |
#49
Posted 10 March 2016 - 18:53
petre69, on 10 martie 2016 - 18:46, said:
Am facut si mia dat undeva la 29000 dolari Nu stiu cum sa fac copy paste la linkmpe tableta Intra si tu la un dealer Ford si construieste unu Intrii pe site, si comanzi 2, completezi datele cardului si astepti sa aduca masina. |
#50
Posted 10 March 2016 - 19:06
tfmercedez, on 10 martie 2016 - 18:53, said: Pai atunci de ce nu se comanda masinile direct de pe net, ebay, emag, sau de la fabricant? Intrii pe site, si comanzi 2, completezi datele cardului si astepti sa aduca masina. Dar ma gandesc ca atunci cand te pregatesti sa cumperi o masina fabricata in sua si mai ales camd iei si motorul mic din gama , si ca mai cheltui si o traista de bani , cauti si in sua No, in fine , eu iti spun ce as fi facut As fi cautat un dealer pe costa de est ca sa fie mai subtire la shipping , as vorbi cu dealerul, as face un pret si bla bla cu el , dupa ce as fi stabilit as da o fuga pana acolo si as lua fierul .... Pana la urma nu conteaza ca mai mult fac of topic Sa o stapanesti sanatos si sa ai grija la dastia ca mine in trafic , ca noi astia cu cazanele nu prea ne uitam la masini ca nici drequ nu are chef sa-si strice masina lovind un jeg de ka |
#51
Posted 10 March 2016 - 19:35
closchkutza, on 10 martie 2016 - 15:00, said:
Eu sunt mai ciudat si vreau ca un motor sa se auda / sa cante doar cand imi doresc eu sa se intample asta, nu mereu. V8-ul este interesant din punctul asta de vedere pentru ca face exact chestia asta: daca nu-l calci, "mormaie" in legea lui acolo in fundal. Evident, chiar si la acceleratii usoare sunetul tradeaza ce se afla sub capota insa nu o face deranjant ci foarte subtil, cat sa stii ca e un motor in fata ta. Eh, treaba se schimba cand il calci pe coada, moment in care incepe intr-adevar sa se auda ca un V8, fara sa fie insa..asurzitor. Deci din punctul asta de vedere, este exact pe gustul meu, un motor care se aude doar cand vrei tu sa se auda. Si mai fain este ca ce auzi in masina (si asta e valabil si pentru 2.3 parca) este sunet de admisie ( ) si nu sunet de evacuare ( ), la Coyote (nu stiu si la 2.3 daca e la fel) s-au chinuit ceva sa-l aduca in masina prin niste tuburi pe sub bord. Oricum, masina este fantastica, nu are nimic de-a face cu ce a fost inaintea ei (din toate punctele de vedere), este altceva si te felicit pentru curajul si initiativa de a o achizitiona in detrimentul unui sedan gri sobolan "premium" 2.0 diesel. O sa-ti aduca multa atentie, atat pozitiva cat si negativa (ai grija pe unde o lasi parcata) si multe momente automobilistice faine (prin review-uri mai toti zic ca 2.3 este ceva mai agil pe serpentine decat 5.0 datorita botului mai usor). Oricum, banui ca ai vazut si tu ca sta pe drum ca pe sine. Culoarea este foarte faina si se potriveste de minune masinii (ii sta bine in culori..colorate). Mie imi mai plac si Race Red, Deep Blue si Triple Yellow (cea cu care am mers eu era galbena, la un moment dat nu ma mai uitam pe geam ca toti din jur se zgaiau la mine ). In legatura cu informatiile, pe langa ce am experimentat pe viu (care mi-au ramas foarte bine intiparite in minte ), am sapat foate mult dupa informatii de tot felul despre generatia curenta de mustang (cu ambele motorizari). Si ca tot vorbim de motorizari: alegerea logica este 2.3-ul, oricat de ciudat ar suna asta. La o utilizare curenta (si masina poate fi utilizata in mod curent, poate exceptand doar cateva zile mai inzapezite din an) alegerea logica este 2.3-ul si toti cei care vor face alegerea asta si cu capul, nu doar cu sufletul, vor proceda la fel. Basca, motorul respectiv deja se tuneaza in state, fara schimbari de interne, la 350 - 380cp, fara nici o problema. V8-ul il vor alege cei care aleg cu sufletul pentru sunetul pe care il scoate (pe sistemul "masinarie de transformat benzina in muzica") si pentru feeling-ul general de masina mare, motor mare (il simti ca e mare, il simti cum se misca in prinderi la accelerari puternice), trage din orice pozitie relaxat. Intr-adevar sta bine pe drum, tinand cont ca de vreo 12 ani conduc numai tractiune integrala ma asteptam la mai rau. Totusi pe Dealul Negru, pe curbele cu banda dubla la urcare mi-a dat rusinica un Megane obisnuit, era si putin ud si inca nu stiu sa-i controlez fundu' cum trebuie. Misto chestia cu preferintele culorilor, exact astea 4 sunt si preferatele mele, intr-adevar unei masini altfel i se porivesc culori altfel. retele, on 10 martie 2016 - 18:23, said:
Pe o mașină sport n-ar fi trebuit mai degrabă o cutie de viteze manuală? Asta este cam legenda. In primul rand 0-100 km/h sunt la fel sau mai bine la automate, depinde de masina. In al doilea rand poti schimba vitezele fara probleme "la pedala". Cateodata ai un delay, dar daca ajungi sa cunosti masina il poti anticipa si atunci nu mai are efect. In al treilea rand la o astfel de masina ambreiajul cam este consumabil, in schimb la automata nu. Si in ultimul rand dar poate cel mai important ... comoditatea. Nu mai stai sa mesteci in borcanul cu marmelada. Contra ar fi : Costul de achizitie mai mare. La Mustang (nu stiu la alte modele) noxe mai mari (taxa de prima inmatriculare sare de la 600 eur la 1200 eur, o sa vad concret zilele urmatoare) si consum semnificativ mai mare (asa da constructorul, de la 10,X mixt la 14,X si nu prea inteleg de ce). |
|
#52
Posted 10 March 2016 - 19:36
petre69, on 10 martie 2016 - 19:06, said:
Bre, nu stiu eu deastea ca nu ma pricep la achizitii de masini noi , eu sunt mai pe varianta ka si alte deastea Dar ma gandesc ca atunci cand te pregatesti sa cumperi o masina fabricata in sua si mai ales camd iei si motorul mic din gama , si ca mai cheltui si o traista de bani , cauti si in sua No, in fine , eu iti spun ce as fi facut As fi cautat un dealer pe costa de est ca sa fie mai subtire la shipping , as vorbi cu dealerul, as face un pret si bla bla cu el , dupa ce as fi stabilit as da o fuga pana acolo si as lua fierul .... Pana la urma nu conteaza ca mai mult fac of topic Sa o stapanesti sanatos si sa ai grija la dastia ca mine in trafic , ca noi astia cu cazanele nu prea ne uitam la masini ca nici drequ nu are chef sa-si strice masina lovind un jeg de ka |
#53
Posted 10 March 2016 - 19:41
tfmercedez, on 10 martie 2016 - 18:29, said:
Chiar , cum e schimbatorul? Clasic jos, sau maneta ca la americani, ca la trabant, langa comanda stergatoare? Nu cred ca se mai fac langa volan de mult. E clasic doar cu P, R, N, D si S. Fara tiptronic, dar are padele pe volan cu care poti sa schimbi cand vrei, daca te obisnuiesti cu ele, mie nu prea imi vine, probabil voi fi nevoit la iarna cand ma va obliga carosabilul. |
#54
Posted 10 March 2016 - 19:42
Apropo de ambreiaj... cum au reusit astia la o masina de 8000de mile, sa paradeasca ambreiajul "pe loc"?
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/oebzAIZEfxQ?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users