Un calut pursange (Ford Mustang)
#19
Posted 09 March 2016 - 21:22
In oras ai apucat sa o testezi? Daca da, e dificil de tinut sub control?
|
#20
Posted 09 March 2016 - 21:25
Lup_Victor, on 09 martie 2016 - 21:09, said:
Nimic...doar ca e identic cu ala de pe Ford Sierra Ghia.... Si eu as fi luat 5l, ca diferenta de bani nu-i mare dar cu imbecilii nostri care pun impozit anual de 4 ori mai mare decat in Germania .... !!!! Doar nu va ganditi ca ei stiu asta. Doar au facut grila cu ... incompetenta ca mai toate legile. Ann0nyym0us, on 09 martie 2016 - 21:22, said:
In oras ai apucat sa o testezi? Daca da, e dificil de tinut sub control? Am mers ceva, nu vad nici o problema. De ce sa fie dificil ? |
#21
Posted 09 March 2016 - 21:30
mufasa, on 09 martie 2016 - 20:39, said: am cumparat masina pe care mi-o doresc de mult, dar care parea mai degraba o himera. Totusi pana la urma s-a materializat : Ford Mustang EcoBoost (2,3l) Fastback, Automatic, Pachet Premium Sper sa ne tii la curent cu ce se intampla pe viitor, revizii, costuri de intretinere, alea-alea. |
#23
Posted 09 March 2016 - 22:48
ccf_cristi, on 09 martie 2016 - 20:47, said: Cand zici Mustang iti sare gandul la motor de, cel putin, 4.5 si neaparat in "V". Oricum, s-o conduci sanatos! Lup_Victor, on 09 martie 2016 - 20:58, said: Incet incet conceptul de muscle-car moare....din modelul asta nici caroseria nu mai aduce a muscle car,de motor nu mai vorbim....pacat. |
#24
Posted 09 March 2016 - 23:26
Marius3k, on 09 martie 2016 - 21:30, said: Frumoasa culoarea si agregatul, felicitari pentru achizitie, sa o conducti multi km fara probleme. Imi place cand vad asa ceva, incet incet se pare ca mai apare cate o pata de culoare in balta plina de bimmere, haudi-uri si mercs. Sper sa ne tii la curent cu ce se intampla pe viitor, revizii, costuri de intretinere, alea-alea. |
#25
Posted 10 March 2016 - 02:56
Felicitari! Ti-ai luat o masina pe cinste si culoarea e misto! Nu credeam ca esti pasionat de Mustang, te invidiez
Sa te bucuri de ea! (mai pune poze, dar nu facute cu Panasonic, ca modifica rosul) |
#26
Posted 10 March 2016 - 06:13
Felicitari! Sa ai parte de muuulti km si fara evenimente. Culoare e foarte frumoasa, chiar si "look-ul", eu prefer un look mult mai agresiv. Tinand cont ca Romania e condusa numai de cretini, de ce nu ai luat un v12 si inmatriculat pe BG?
|
#27
Posted 10 March 2016 - 07:14
Legat de putere , este destula. Cei care propovaduiti V-8 -uri si cilindree de 5000 cmc , ar trebui sa va gandit in primul rand ce inseamna 240 km/h. De la 200 se ingusteaza soseaua pe doua benzi de ai mari dubii ca nimeresti intrarile in orase . Consumul este mai mare . La dat in ea , ti-a luat de la 15 in sus dar inca nu ai facut consumul din buza in buza . Masina este frumoasa si iti doresc sa o stapanesti sanatos si sa te bucuri de ea. Si culoarea se potriveste la o masina sport . Ai facut alegerea potrivita. Rosul era prea comun la o asemenea masina .
|
#28
Posted 10 March 2016 - 08:05
tfmercedez, on 09 martie 2016 - 23:26, said:
O sa fie tot mai multe, avand in vedere motorizarea, sigur va avea succes peste cativa ani cand sh va fi vreo 15000 de euro. |
|
#29
Posted 10 March 2016 - 08:40
retele, on 09 martie 2016 - 21:52, said:
De ce a fost cumpărată din Germania? La noi timpul de asteptare este de 8 luni cu cutie automata la care am tinut musai (manuale mai repede) si a fost cu 3K mai ieftina decat in RO. Deocamdata nu se dau discounturi fiind trufanda (chiar si in Germania se speculeaza lucrul asta de multi dealeri). tfmercedez, on 09 martie 2016 - 22:48, said:
E versiunea pentru europeni, cu taxe mari, benzina scumpa, "ecologica". Calutii aia totusi sunt ceva, chiar daca nu din V8. De ce sa moara? Ce, a pus cumva aston martin 4 in linie pe vre-un model? Aia vor pune V12 pe vecie. La fel si restul, lambo, Ferrari etc. FORD este o marca de volum, care s-a gandit la europenii care viseaza la muscle car american, dar isi pun pofta in cui cand vad hardughia de sub capota. Cred ca tendinta de micsorare a motoarelor este la nivel mondial. Pe de-o parte acum se pot obtine puteri mari din motoare mai mici, pe de alta parte criza "ranjeste" mondial. Ca atare modelul de 2,3 l se vinde si in USA. Plus ca strazile sunt pline si acolo de motoare sub 1,6 l. Pe de alta parte la nemti e mai cautat V8ul pentru ca nu au impozitul nostru cretin. Quantum, on 10 martie 2016 - 02:56, said:
Felicitari! Ti-ai luat o masina pe cinste si culoarea e misto! Nu credeam ca esti pasionat de Mustang, te invidiez Sa te bucuri de ea! (mai pune poze, dar nu facute cu Panasonic, ca modifica rosul) Mersi ! Sunt facute cu Iphoneul si nu modifica nimic : nu e rosu, e competition orange redcamel, on 10 martie 2016 - 06:13, said:
Felicitari! Sa ai parte de muuulti km si fara evenimente. Culoare e foarte frumoasa, chiar si "look-ul", eu prefer un look mult mai agresiv. Tinand cont ca Romania e condusa numai de cretini, de ce nu ai luat un v12 si inmatriculat pe BG? Mersi ! Nu intru in dezbaterea problemei "bulgaresti" dar personal nu-mi place ideea. |
#30
Posted 10 March 2016 - 09:14
Ah am uitat felicitarile. Sa ai parte de ea, multe bucurii. Drive safe! And God Speed!
mufasa, on 10 martie 2016 - 08:40, said: La noi timpul de asteptare este de 8 luni cu cutie automata la care am tinut musai (manuale mai repede) si a fost cu 3K mai ieftina decat in RO. Deocamdata nu se dau discounturi fiind trufanda (chiar si in Germania se speculeaza lucrul asta de multi dealeri). Cred ca tendinta de micsorare a motoarelor este la nivel mondial. Pe de-o parte acum se pot obtine puteri mari din motoare mai mici, pe de alta parte criza "ranjeste" mondial. Ca atare modelul de 2,3 l se vinde si in USA. Plus ca strazile sunt pline si acolo de motoare sub 1,6 l. Pe de alta parte la nemti e mai cautat V8ul pentru ca nu au impozitul nostru cretin. Mersi ! Sunt facute cu Iphoneul si nu modifica nimic : nu e rosu, e competition orange Mersi ! Nu intru in dezbaterea problemei "bulgaresti" dar personal nu-mi place ideea. Edited by tfmercedez, 10 March 2016 - 09:06. |
#31
Posted 10 March 2016 - 12:16
@Mufasa: s-o stapanesti cu placere man, si fara probleme de vreun fel!
Am avut norocul sa fac cativa km intr-un exemplar d-asta, diferenta fiind motorul (mers cu 5.0) si mi-a cam ramas gandul la el. De fapt, la acest moment, este cam singura masina care ma atrage, mai ales ca poate sa se substituie si unei masini de familie. Ca tot intreba cineva de scaune: scaunele standard (deci nu cele Recaro) sunt extrem de confortabile + au suport lateral mai mult decat decent pentru o utilizare sportiva pe strada si zi de zi. Cele Recaro se preteaza mai bine pentru track-days insa pentru o utilizare curenta mie mi s-au parut "prea mult" + nu ai optiune de ventilare / incalzire - foarte important - si sunt manuale (nu electrice) - mai putin important. Cat despre vizibilitate, la pozitia mea de condus (1.80 - max jos + spatar foarte usor inclinat) ai o priveliste superba in fata: un hectar de capota . E necesara ceva atentie la parcari (asa cum a zis si Mufasa) insa mai mult din cauza latimii masinii si razei de bracaj mari (specifice "speciei"). Hai ca m-am entuziasmat din nou! Spune-mi te rog, cum sta cu antifonarea / zgomot de vant (in special de la usile frameless)? Mie mi s-a parut ok (V8-ul se auzea demential de pe la 2800 / 3000rpm, insa doar cand il talpeai), insa, cum am zis, nu am mers mult, mai ales la viteza mare. Edited by closchkutza, 10 March 2016 - 12:26. |
#32
Posted 10 March 2016 - 14:12
closchkutza, on 10 martie 2016 - 12:16, said:
@Mufasa: s-o stapanesti cu placere man, si fara probleme de vreun fel! Am avut norocul sa fac cativa km intr-un exemplar d-asta, diferenta fiind motorul (mers cu 5.0) si mi-a cam ramas gandul la el. De fapt, la acest moment, este cam singura masina care ma atrage, mai ales ca poate sa se substituie si unei masini de familie. Ca tot intreba cineva de scaune: scaunele standard (deci nu cele Recaro) sunt extrem de confortabile + au suport lateral mai mult decat decent pentru o utilizare sportiva pe strada si zi de zi. Cele Recaro se preteaza mai bine pentru track-days insa pentru o utilizare curenta mie mi s-au parut "prea mult" + nu ai optiune de ventilare / incalzire - foarte important - si sunt manuale (nu electrice) - mai putin important. Cat despre vizibilitate, la pozitia mea de condus (1.80 - max jos + spatar foarte usor inclinat) ai o priveliste superba in fata: un hectar de capota . E necesara ceva atentie la parcari (asa cum a zis si Mufasa) insa mai mult din cauza latimii masinii si razei de bracaj mari (specifice "speciei"). Hai ca m-am entuziasmat din nou! Spune-mi te rog, cum sta cu antifonarea / zgomot de vant (in special de la usile frameless)? Mie mi s-a parut ok (V8-ul se auzea demential de pe la 2800 / 3000rpm, insa doar cand il talpeai), insa, cum am zis, nu am mers mult, mai ales la viteza mare. Mersi de urari ! Am ramas surprins cu explicatiile pe care le-ai dat referitor la subiectele abordate. Totul foarte exact si perfect adevarat . Motorul probabil ca nu rage ca V8ul (desi doar intuiesc cum face ca n-am mers) dar parca totusi un nechezat se aude . Antifonarea este absolut OK, nu se aude vantul, se aude acceptabil rulajul gumelor. Edited by mufasa, 10 March 2016 - 14:13. |
#33
Posted 10 March 2016 - 15:00
Eu sunt mai ciudat si vreau ca un motor sa se auda / sa cante doar cand imi doresc eu sa se intample asta, nu mereu. V8-ul este interesant din punctul asta de vedere pentru ca face exact chestia asta: daca nu-l calci, "mormaie" in legea lui acolo in fundal. Evident, chiar si la acceleratii usoare sunetul tradeaza ce se afla sub capota insa nu o face deranjant ci foarte subtil, cat sa stii ca e un motor in fata ta. Eh, treaba se schimba cand il calci pe coada, moment in care incepe intr-adevar sa se auda ca un V8, fara sa fie insa..asurzitor. Deci din punctul asta de vedere, este exact pe gustul meu, un motor care se aude doar cand vrei tu sa se auda. Si mai fain este ca ce auzi in masina (si asta e valabil si pentru 2.3 parca) este sunet de admisie ( ) si nu sunet de evacuare ( ), la Coyote (nu stiu si la 2.3 daca e la fel) s-au chinuit ceva sa-l aduca in masina prin niste tuburi pe sub bord.
Oricum, masina este fantastica, nu are nimic de-a face cu ce a fost inaintea ei (din toate punctele de vedere), este altceva si te felicit pentru curajul si initiativa de a o achizitiona in detrimentul unui sedan gri sobolan "premium" 2.0 diesel. O sa-ti aduca multa atentie, atat pozitiva cat si negativa (ai grija pe unde o lasi parcata) si multe momente automobilistice faine (prin review-uri mai toti zic ca 2.3 este ceva mai agil pe serpentine decat 5.0 datorita botului mai usor). Oricum, banui ca ai vazut si tu ca sta pe drum ca pe sine. Culoarea este foarte faina si se potriveste de minune masinii (ii sta bine in culori..colorate). Mie imi mai plac si Race Red, Deep Blue si Triple Yellow (cea cu care am mers eu era galbena, la un moment dat nu ma mai uitam pe geam ca toti din jur se zgaiau la mine ). In legatura cu informatiile, pe langa ce am experimentat pe viu (care mi-au ramas foarte bine intiparite in minte ), am sapat foate mult dupa informatii de tot felul despre generatia curenta de mustang (cu ambele motorizari). Si ca tot vorbim de motorizari: alegerea logica este 2.3-ul, oricat de ciudat ar suna asta. La o utilizare curenta (si masina poate fi utilizata in mod curent, poate exceptand doar cateva zile mai inzapezite din an) alegerea logica este 2.3-ul si toti cei care vor face alegerea asta si cu capul, nu doar cu sufletul, vor proceda la fel. Basca, motorul respectiv deja se tuneaza in state, fara schimbari de interne, la 350 - 380cp, fara nici o problema. V8-ul il vor alege cei care aleg cu sufletul pentru sunetul pe care il scoate (pe sistemul "masinarie de transformat benzina in muzica") si pentru feeling-ul general de masina mare, motor mare (il simti ca e mare, il simti cum se misca in prinderi la accelerari puternice), trage din orice pozitie relaxat. Edited by closchkutza, 10 March 2016 - 15:16. |
|
#34
Posted 10 March 2016 - 15:38
Maaa!
O masina pe sufletul meu ! Si eu ii tot trag ocheade de cand a aparut modelul asta. Din punctul meu de vedere pretul la care se vinde (chiar si) la noi este unul absolut decent. Si masina .... masina este de vis ! Si mai important - este un vis tangibil pentru destul de multi oameni ce pana acum puteau doar visa la asa ceva ! Si eu sunt de parere ca motorul asta de 2.3 este alegerea cea mai rationala la noi. Are putere suficienta, consum rezonabil si nu trebuie sa alimentezi cu basculanta gaura neagra numita "bugetul statului" ! Felicitari pentru achizitie !!!! Este un Jurnal pe care am sa-l urmaresc cu maaare placere ! |
#35
Posted 10 March 2016 - 15:50
Eu sunt curios oare de legislatia carei tari au tinut cont cand au facut motorul ala de 2.3L? Ca baremul de taxare urmator , la mai toti este la 2500cmc. Deci puteau sa mai bage acolo pana 2499cmc, chiar un 6inline. (bmw a abut 2.1 cu 6 cilindri in linie).
|
#36
Posted 10 March 2016 - 16:02
Ai de mine.
Anul trecut m-am urcat si eu intr-un mustang dar la modelul anterior fabricat in 2013-2014. Adevarul e ca nu vedeai afalt doar dupa 10 metrii in fata masinii datorita botului imens. Sa o stapanesti sanatos! PS. Desi stiu de aria asta de la inceput, acesta e primul jurnal de bord ce-l voi citi. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users