Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii
 Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...
 Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor
 Discuții despre TVR Sport HD.

Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...

Renault Android
 

Sa ma las de facultate?

- - - - -
  • Please log in to reply
48 replies to this topic

#19
MooF2010

MooF2010

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,306
  • Înscris: 24.05.2010

 lacrimadiamant, on 08 martie 2016 - 13:14, said:

Am 20 de ani si sunt student la o facultate dar nu am posibilitatea sa imi gasesc un loc de munca part time in orasul meu, sunt prea depenent de parinti din punct de vedere financiar si mai am 3 ani pana termin facultatea m-am gandit sa ma las si sa imi caut un loc de munca cu norma intreaga si atunci nu as mai depinde atat de mult de ei dar sunt sceptic in privinta asta pentru ca o facultate poate sa ma ajute mult in viitor dar pana termin voi ramane legat de parintii mei si m-am saturat sa le cer bani pentru orice, nu am nici un fel de experienta anterioara, nu am lucrat niciodata.
Voi ce ma sfatuiti sa fac?


Si eu sunt student si nu am un loc de munca insa incasez 1100 ron de la o firma privata si 300 ron de la facultate. Cum spunea si un coleg mai sus, daca ai cap nu iti trebuie un loc de munca pe durata facultatii.