Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Skoda Fabia 1.0 TSI (110 CP)- 19 ...

Mezina familiei, Merida BigNine

The Tattooist of Auschwitz (2024)

Se poate recupera numar de telefo...
 Upgrade de la MacBook Pro M1 cu 8...

Ce tip de monitor am nevoie pt of...

Resoftare camera supraveghere

Laptop Gaming
 Cu ce va aparati de cainii agresi...

Nu imi platiti coletul cu cardul ...

Exista vreun plan de terorizare p...

Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...
 Recomandare Barebone

Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric

CIV auto import
 

Sa ma las de facultate?

- - - - -
  • Please log in to reply
48 replies to this topic

#1
lacrimadiamant

lacrimadiamant

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 9
  • Înscris: 08.03.2016
Am 20 de ani si sunt student la o facultate dar nu am posibilitatea sa imi gasesc un loc de munca part time in orasul meu, sunt prea depenent de parinti din punct de vedere financiar si mai am 3 ani pana termin facultatea m-am gandit sa ma las si sa imi caut un loc de munca cu norma intreaga si atunci nu as mai depinde atat de mult de ei dar sunt sceptic in privinta asta pentru ca o facultate poate sa ma ajute mult in viitor dar pana termin voi ramane legat de parintii mei si m-am saturat sa le cer bani pentru orice, nu am nici un fel de experienta anterioara, nu am lucrat niciodata.
Voi ce ma sfatuiti sa fac?

Edited by lacrimadiamant, 08 March 2016 - 13:17.


#2
Serafim606

Serafim606

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,703
  • Înscris: 25.11.2014
Alege:
Dependent de parinti 3 ani, iar mai apoi te angajezi pe un salar bun

Independent si muritor de foame pe minimul pe economie o buna parte din viata.

#3
lacrimadiamant

lacrimadiamant

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 9
  • Înscris: 08.03.2016

 Serafim606, on 08 martie 2016 - 13:20, said:

Alege:
Dependent de parinti 3 ani, iar mai apoi te angajezi pe un salar bun