Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Invazia reclamelor tampite la medicamente
Last Updated: Apr 12 2016 13:36, Started by
Egalul
, Mar 08 2016 08:05
·
0
#37
Posted 08 March 2016 - 12:12
ce se spune foarte putin la tv dar ar trebui sa fie constienta toata lumea... este ca: doar banii fac pamantul sa se invarta!
|
#38
Posted 08 March 2016 - 14:52
Te invadează reclamele și nu ești mulțumit? Zi mersi că reclamele încă sunt la nivelul ăsta. În viitor o să îți sară din felia de pâine o arătare de brutar mititel care o să te tragă de ureche și o să te îndemne să mănânci numai pâine de la nu știu care firmă. Altă arătare o să îți rupă prezervativul în timp ce te simți bine și după ce te mușcă de brebenel o să țipe la tine că Durex e nașpa și insistă să iei baloane de la firma lui.
|
#39
Posted 08 March 2016 - 15:56
Sunt tampite, la fel ca lumea in care traim, dar inca te poti separa de ele.
Intro perioada invatasem involuntar reclamele in drum spre serviciu, am renuntat la radio si am pus muzica si unele audiobook-uri, astfel am prins si ceva vocabular in germana. Edited by Zyx, 08 March 2016 - 15:57. |
#40
Posted 08 March 2016 - 16:43
Egalul, on 08 martie 2016 - 08:05, said:
Daca deschizi radioul sau televizorul vezi ca 80% din reclame cretine sunt despre fel de fel de medicamente si suplimente nutritive. E deprimant sa auzi zi de zi despre : nu ma mai incape rochia, scurgeri si mirosuri intime, si multe alte prostii de genul asta, pe care le auzi la fiecare pauza publicitara. Chiar nu se poate nimic pentru stoparea acestei deprimari generale a populatiei ? Bine iti trebuie daca asculti rahatul de radio si te uiti la tembelizor, ce sa-ti fac eu, esti ceea ce consumi, accepta ideea. |
#41
Posted 08 March 2016 - 18:31
Kevlar111, on 08 martie 2016 - 16:43, said: Bine iti trebuie daca asculti rahatul de radio si te uiti la tembelizor, ce sa-ti fac eu, esti ceea ce consumi, accepta ideea. Crezi ca e mai bine ca audiofilii care habar nu au pe ce planeta traiesc, ce se intampla in jurul lor, ce le influenteaza viata, aia care habar nu au cine e prim ministru sau presedinte ? Nu pot sa fiu atat de ignorant, ma intereseaza sa inteleg lumea in care traiesc. |
#42
Posted 08 March 2016 - 19:10
te-o interesa dar sincer nu prea dai semne ca ai intelege-o
iar daca sa presupunem, prin absurd ca o vei intelege, nu-ti va folosi la nimic!!!... pentru ca nici sa accepti ce nu poti schimba nu poti, nici sa schimbi ce poti schimba nu poti!!!... esti incapabil pur si simplu... ar trebui sa incepi cu tine... sa te intelegi pe tine... ce cauti tu in viata ta? care e rostul tau pe lume? etc, etc... chestii filozofice tu si traiesti in alta lume... nu-ti inteleg interferentele cu lumea noastra... de ce nu incerci acolo? in lumea in care traiesti? Edited by Nero-d, 08 March 2016 - 19:13. |
#43
Posted 09 March 2016 - 13:18
Egalul, on 08 martie 2016 - 08:05, said:
Chiar nu se poate nimic pentru stoparea acestei deprimari generale a populatiei ? Tari sunt si alea cu detergentii. Sunt updatate lunar (acum si cu...) dar tot 99 pete curata. Edited by Sterr, 09 March 2016 - 13:18. |
#44
Posted 09 March 2016 - 18:53
dovada ca nu stii exact ce vrei:
nici tu nu stii ce te deranjeaza!!! ca te invadeaza reclamele? sau ca sunt tampite? |
#45
Posted 11 March 2016 - 23:15
@Egalul are întrucâtva dreptate.
În anii 90 apăreau pe TV primele reclame la tampoane și absorbante și îmi amintesc cât de scandalizați erau unii din apropiații mei în special cei cu vreo 40-50 de ani mai mari decât mine. Acum oamenii aceia obișnuiți să vorbească doar cu medicul despre probleme delicate, și care își luau și medicamentele din farmacie pe mutește, doar prezentând rețeta, nu mai sunt printre noi, Acum e la modă nu doar ca libressul să apară pe ecran ci și hemoro-easy sau medicamentele antiflatulență. Poate că e mai veselă lumea cu minute întregi de reclame la suplimente alimentare și medicamente care desfundă nasul și te lasă să te urci cu copiii în tiribombă, însă din păcate am ajuns un popor bolnav. Acum câțiva ani străzile erau pline de sucursale și agenții bancare. Acum în locul sediilor de bănci închise s-au deschis farmacii, și sunt unele lângă altele deși există niște reglementări care le obligă să fie deschise la cel puțin 250-500 de metri una de alta și să deservescă fiecare în parte circa 3000-4000 de persoane în multe cazuri se găsesc și câte 4 pe un loc. Iar efectele se vor vedea în curând. Acum vreo 4-5 ani toată lumea începuse să facă covrigi. Era plin de cuptoare electrice cu bandă rulantă. Numai în piața centrală cred că erau vreo 8 cuptoare, și lumea cumpăra. Însă în câțiva ani lumea s-a săturat de covrigi și a început să își dorească și altceva. În piață au rămas doar cei câțiva care pe lângă covrigi au reușit să producă și plăcinte cu brânză și hotdog și covrigi polonezi și chiar minipizza. Poate de-asta și farmaciile sunt deja și parfumerii, însă într-un final unele din ele tot vor falimenta. Reclamele de la televizor au rolul de a stimula consumul de suplimente nutritive, produse de igienă personală și pilule minune care te scapă instant de durere, tocmai pentru a amâna momentul în care unele farmacii vor merge după... covrigi. Schimbă pe BBC Earth! Edited by Koal, 11 March 2016 - 23:16. |
#46
Posted 14 March 2016 - 00:55
Eu inteleg ca reclamele sunt un rau necesar, si ca reclamele la medicamente si suplimente sunt dintre cele mai cretine. DAR... ceea ce ar trebui facut nu e interzicerea lor, ci educarea publicului. Sa le spuina cineva, incepand din scoala si pana la biserica (stiu, vreau cam multe...) ca medicamentul nu e bomboana, ca remediile minune sunt eficiente doar pentru smecherii care le produc, ca ar trebui facut un control la medic odata la X ani (in functie de varsta, sex, antecedente etc) in loc sa se ia medicamente dupa ureche si alte chestii din astea. Atunci s-ar mai reduce si reclamele astea, si chiar numa
|
|
#49
Posted 16 March 2016 - 00:13
daca ai intelege, le-ai intelege necesitatea!
reclamele sunt un rau necesar!!! precum oxigenul pe care-l respiram (unii) e aiurea sa zici ca nu-ti convine ca respiri, nu? |
#50
Posted 16 March 2016 - 01:07
Da, dar eu fara reclame as putea trai, dar fara oxigen mai greu
Dar hai sa lasam off-topicul. Am vazut ca discutia legata strict de propunerile mele (alea cu educarea publicului) a trecut pe planul 2 si as vrea sa revenim la ea. |
#51
Posted 16 March 2016 - 01:07
Ce, poftim?!!
De cand e oxigenul un rau? Ca necesar e. Cumva, fara reclame poti supravietui, dar fara oxigen e mai nasol. S-au tot facut ceva ani de cand nu mai am televizor si, zau, nu mi-e dor de reclame. De nici un fel! NIciodata publicul nu cere reclame. Publicul nu are nevoie de reclame ci produsul are nevoie de public (cumparatori). Sa luam un producator de prezervative anale. Pe langa el mai sunt, pe piata, inca 2 cu produse similare. Omul nostru vrea sa vanda mai mult si, isi promoveaza produsul la televizor. Desi suna ca un draq si reclama pare o gluma, dupa o vreme, produsul lui incepe sa se vanda mai mult iar al concurentilor, mai putin. Unul din ceilalti 2, vazand ca e in scadere, apare si el cu reclama la televizor. Culmea, functioneaza si astia 2 vand mult mai mult decat al treilea. Daca intra si ultimul cu reclama, povestea se tot repeta. Pana la urma, la televizor, vei vedea o gramada de reclame la prezervative anale. Ti-ai dorit sa existe o astfel de reclama? E necesara pentru tine? Iti place? Edited by sorin147, 16 March 2016 - 01:20. |
|
#52
Posted 16 March 2016 - 01:58
colegule... daca nu stii, poate ai sa afli acum, oxigenul e ce te omoara!
tu cand mori de moarte naturala, de batranete, din cauza oxigenului mori! nu din alta cauza! oxigenul oxideaza celulele si altereaza ADNul... celulele nu se mai reproduc exact, copii fidele ci deteriorate si la fiecare divizare se deterioreaza si mai mult... de aia imbatranesti si intr-un final mori! nu din alta cauza! asta e explicatia procesului de imbatranire! fara oxigen ramai fresh bai nene!!! fara reclame nu poti trai! lasa televiziunile... alea sa zicem ca nu mai baga reclame si tu vei fi nevoit sa dai bani ca sa vezi programele pentru ca daca nu dai bani multi? aia, televiziunile n-au din ce sa-si plateasca cheltuielile si salariile si dau falimnent asta inseamna multi oameni in "somaj"... exact acelasi lucru se intampla si cu producatorul ala care face reclama la TV... nu-si mai vinde marfa, restrange productia... asta inseamna scumpiri ale produsului si alti someri!!!... acest lucru te va afecta direct!!! pentru ca direct sau indirect si tu vei deveni inevitabil somer (in cel mai fericit caz) iar toate produsele se vor scumpi de o sa le ia dracu! si uite asa, se intra intr-o spirala spre haos! reclama e necesara ca sa convinga prostimea si nu numai sa cumpere anumite produse de care nu are nevoie cererea se creaza, nu se acopera! plus de asta, mai e si informatia... cum altfel ai afla tu ca bergembier a scos un nou sortiment? treci pe langa el in magazin fara sa-l vezi!!! asa, informat, nu vei scapa ocazia sa-l gusti! sper ca m-am facut inteles! Edited by Nero-d, 16 March 2016 - 02:05. |
#53
Posted 12 April 2016 - 13:36
Nero-d, on 16 martie 2016 - 01:58, said: colegule... daca nu stii, poate ai sa afli acum, oxigenul e ce te omoara! tu cand mori de moarte naturala, de batranete, din cauza oxigenului mori! nu din alta cauza! oxigenul oxideaza celulele si altereaza ADNul... celulele nu se mai reproduc exact, copii fidele ci deteriorate si la fiecare divizare se deterioreaza si mai mult... de aia imbatranesti si intr-un final mori! nu din alta cauza! asta e explicatia procesului de imbatranire! fara oxigen ramai fresh bai nene!!! fara reclame nu poti trai! lasa televiziunile... alea sa zicem ca nu mai baga reclame si tu vei fi nevoit sa dai bani ca sa vezi programele pentru ca daca nu dai bani multi? aia, televiziunile n-au din ce sa-si plateasca cheltuielile si salariile si dau falimnent asta inseamna multi oameni in "somaj"... exact acelasi lucru se intampla si cu producatorul ala care face reclama la TV... nu-si mai vinde marfa, restrange productia... asta inseamna scumpiri ale produsului si alti someri!!!... acest lucru te va afecta direct!!! pentru ca direct sau indirect si tu vei deveni inevitabil somer (in cel mai fericit caz) iar toate produsele se vor scumpi de o sa le ia dracu! si uite asa, se intra intr-o spirala spre haos! reclama e necesara ca sa convinga prostimea si nu numai sa cumpere anumite produse de care nu are nevoie cererea se creaza, nu se acopera! plus de asta, mai e si informatia... cum altfel ai afla tu ca bergembier a scos un nou sortiment? treci pe langa el in magazin fara sa-l vezi!!! asa, informat, nu vei scapa ocazia sa-l gusti! sper ca m-am facut inteles! Ba chiar de multe ori cumpar produsele necunoscute, consider ca au un raport pret/calitate mult mai bun, nu mai sunt obligat sa platesc in plus promovarea acelui produs, care se reflecta in pretul mai mare |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users