Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Sfat achiziție laptop

Maneaua la concertele Coldplay

Ce este cu aceasta inflație ...

Duster 2011 carplay
 Portare inapoi la Telekom

Telecabina Piatra-Neamț - Ma...

Am lovit o masina

Comanda US
 Cum sa reduc caldura din apartame...

Dual-boot Windows 11 Pro cu Kubun...

Favorizarea femeilor atragatoare

Inlocuire baterie JBL Go 2
 Cum se scot banii de la NN ?

darlington

Care sunt cateva companii bune di...

Alimentare cont( top up), de pe c...
 

Totul despre Wizzair

* * * * - 5 votes
  • Please log in to reply
16195 replies to this topic

#16147
AlexEn

AlexEn

    Spoiled brat

  • Grup: Moderators
  • Posts: 22,304
  • Înscris: 18.12.2007
De vreme ce ai facut checkin ti-ai anuntat intentia de a calatori. Daca nu te-ai prezentat la imbarcare e treaba ta.

Vezi ce zic si astia: https://flightclaime.../flight-rights/

#16148
dariuscha

dariuscha

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,591
  • Înscris: 14.04.2008
Maskatu, da, poti, insa pretul nu va fi cel de membru. Pt pretul ala trebuia ca unul dintr pasageri sa fii tu (sau cine are statut de membru).

nasty2, check-in ai facut inainte sau dupa ce te-au anuntat de intarziere? Banuiesc ca dupa. Cred ca nu trebuia sa il faci in conditiile astea.

#16149
wertyck

wertyck

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,423
  • Înscris: 13.03.2005

Vizualizare mesajMaskatu, pe 07 mai 2024 - 08:27, a scris:

Dacă am Wizz Clubul acela de 2 persoane , pot sa rezerv bilete și să le plătesc din contul meu pentru altcineva? Adica alte 2 persoane, diferite de mine care dețin contul.

DA. Poti plati cu orice card bancar.

Edited by wertyck, 07 May 2024 - 09:22.


#16150
giuliani2

giuliani2

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 461
  • Înscris: 04.11.2023

View PostMaskatu, on 07 mai 2024 - 08:27, said:

Dacă am Wizz Clubul acela de 2 persoane , pot sa rezerv bilete și să le plătesc din contul meu pentru altcineva? Adica alte 2 persoane, diferite de mine care dețin contul.

Pretul redus corespunzator membrilor WizzDiscountClub il poti obtine doar daca tu esti unul dintre pasageri. Daca nu zbori si tu, cumperi pentru ceilalti biletele la pretul normal.

Edited by giuliani2, 07 May 2024 - 10:29.


#16151
xeni

xeni

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 111
  • Înscris: 29.01.2006
Buna ziua. Zilele trecute am avut zbor intaziat de la Madrid la Bucuresti. Din Madrid a plecat cu 3 ore si 7 minute intarziere dar a aterizat cu 2 ore si 30 minute la Bucuresti. In acest caz se pot obtine compensatii? A reusit cineva ?

#16152
mhro

mhro

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 324
  • Înscris: 03.05.2020
Eu am reusit cu putitn peste 3 ore in doua cazuri prin AirHelp ; a durat o vreme, si-au luat fee-ul si eu am fost multumit.

#16153
xeni

xeni

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 111
  • Înscris: 29.01.2006

View Postmhro, on 07 mai 2024 - 12:42, said:

Eu am reusit cu putitn peste 3 ore in doua cazuri prin AirHelp ; a durat o vreme, si-au luat fee-ul si eu am fost multumit.
Intarzierea a fost peste 3 ore la decolare sau la aterizare?

#16154
mdt

mdt

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,683
  • Înscris: 12.12.2006
Conteaza intarzierea la aterizare.

#16155
blackiesasha

blackiesasha

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,024
  • Înscris: 21.01.2013

 mhro, pe 07 mai 2024 - 12:42, a scris:

Eu am reusit cu putitn peste 3 ore in doua cazuri prin AirHelp ; a durat o vreme, si-au luat fee-ul si eu am fost multumit.

De curiozitate, cat a fost fee-ul?

#16156
nasty2

nasty2

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 962
  • Înscris: 22.02.2011

View Postdariuscha, on 07 mai 2024 - 09:18, said:

nasty2, check-in ai facut inainte sau dupa ce te-au anuntat de intarziere? Banuiesc ca dupa. Cred ca nu trebuia sa il faci in conditiile astea.

Check-in l-am făcut cu 24 de ore înainte de zbor, dar e adevărat că aproape imediat după ce am aflat de întârziere ( coincidență nefericită?)
Ce nu mi-a convenit a fost că totuși trebuia să te prezinți la aeroport la ora inițială și să stai acolo. De ce în caz de întârziere să nu sufere și un angajat al lor și să stea el in plus la primit valizele? De ce trebuie să vină 239 de pasageri să piardă vremea prin aeroport?

Dacă nu făceam check-in credeți că primeam măcar prețul biletului înapoi? că despăgibiri nu cred!

Edited by nasty2, 08 May 2024 - 04:27.


#16157
mhro

mhro

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 324
  • Înscris: 03.05.2020

View Postblackiesasha, on 07 mai 2024 - 15:53, said:

De curiozitate, cat a fost fee-ul?

35%, ultimul claim fiind pe ruta Vienna - Cluj, am facut cerere pe 13.09.2022 si pe 22.01.2023 aveam banii in cont. Insa fusesem deja informat in 06.11.2022 ca Wizz acceptase compensatia.

Attached File  Untitled.jpg   94.89K   36 downloads

#16158
ghitapg2

ghitapg2

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,538
  • Înscris: 07.04.2005

View Postnasty2, on 07 mai 2024 - 08:38, said:

La un drum întârziat cu vreo 4 ore, dar anunțat cu vreo 24 de ore înainte, nu am avut posibilitatea să aleg nimic, nici rambursare nici modificare dată. Am decis să nu călătoresc, dar după ce am făcut checkin on line. Ce despăgubiri pot primi? Wizz zice că nimic pt că nu am călătorit! Dar nici măcar banii pe bilet înapoi?  


View Postnasty2, on 08 mai 2024 - 04:23, said:

Dacă nu făceam check-in credeți că primeam măcar prețul biletului înapoi? că despăgibiri nu cred!  

Despagubiri, primeai doar in cazul in care ai fi calatorit. Si asta sa nu fi fost ceva circumstante extraordinare (ce nu tine de Wizz; desi mai incearca sa arunce mizeria sub covor; sa bage tot sub categoria asta, ca sa evite sa plateaca; nu e specific doar la low costuri, pana si companiile mari de linie practica treaba asta din pacate).

Banii pe bilet puteai sa-i ceri inapoi daca intarzierea era peste 5ore.


If your flight is delayed at least 5 hours, you can choose from the following options (in addition to aforesaid assistance):
- You can rebook onto the next available flight on the same/similar route. Alternatively, in case there should be no available flights on the same or next day (and later available dates are not suitable considering your purpose of travel) then you may elect to arrange your own travel through another airline or other appropriate means of transport (namely train, bus or rental car). Please note that any alternative transport must be under comparable transport conditions to your destination. Related reasonable, and properly documented costs and expenses may be submitted for reimbursement by us via wizzair.com. Remember therefore to collect and submit all relevant receipts and invoices connected to the cost of any such alternative travel (e.g. ticket, or fuel).
- You can cancel your reservation and reimburse the total fare of the cancelled flight at the price at which it was bought, for the part(s) of the journey not made, and for the part(s) already made if the flight is no longer serving any purpose in relation to your original travel plan, together with, when relevant (i.e. in case of connecting flights)
- You can cancel your reservation and receive the full value of your payment
for the respective flight on your WIZZ Account in WIZZ credits. You can use these credits towards any Wizz Air flight/services in the future.

https://wizzair.com/...d-compensations



View Postnasty2, on 08 mai 2024 - 04:23, said:

Ce nu mi-a convenit a fost că totuși trebuia să te prezinți la aeroport la ora inițială și să stai acolo. De ce în caz de întârziere să nu sufere și un angajat al lor și să stea el in plus la primit valizele? De ce trebuie să vină 239 de pasageri să piardă vremea prin aeroport?  

Astea sunt regulile. Uneori intarzierea aia de 4ore poate sa ajunga sa fie 4-5ore. Alteori situatie se poate imbunatati / pot trimite o aeronava de pe alta baza (la cursele de la noi am observat ca mai reloca temporar aeronave din Polonia) / intarzia alta cursa cu pasageri mai putin care pleca la aproximativ la aceeasi ora (iar intarzierea poate scadea semnificativ).



Probleme tehnice pe Aeroportul Internațional din Iași. O cursă spre Roma a fost amânată

Avionul care pleca de pe Aeroportul Internațional din Iași spre Roma s-a întors din drum din cauza unor defecțiuni tehnice.
UPDATE: Pasagerii de Roma au decolat acum vreo 30 min cu o alta aeronavă, cea de la Larnaca.
Cursa WizzAir Iași-Roma va decola la ora 19.00.

Attached Files



#16159
ghitapg2

ghitapg2

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,538
  • Înscris: 07.04.2005
Cursa de duminica Dortmund - Brasov ar fi avut bird strike la aterizare (9H-WNC @0.4y).

A fost trimisa alta aeronava de la Budapesta sa efectueze zborul Brasov - Dortmund (HA-LZL @ 2.2y).

Attached Files



#16160
Mizu

Mizu

    moroșan

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,923
  • Înscris: 10.12.2006
N-am mai zburat de ceva vreme, vreau sa va intreb despre bagaje daca nu am adaugat nimic in plus, cate pot lua?
La rezervare zice 1 × Bagaj de mână gratuit (40 × 30 × 20 cm) dar eu tin minte ca am luat doua data trecuta, se considera un ghiozdan in spate pe care il poti baga sub scaun + asta de mana gratuit?

#16161
AlexEn

AlexEn

    Spoiled brat

  • Grup: Moderators
  • Posts: 22,304
  • Înscris: 18.12.2007
Ghiozdanul e bagajul gratuit.

De luat poti lua cate vrei dar le platesti.

#16162
Mizu

Mizu

    moroșan

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,923
  • Înscris: 10.12.2006
Deci retin eu gresit ca am avut doua bagaje gratuite, sau s-a schimbat ceva? Am mers in UK cu un ghiozdan si cu geanta laptopului.

Edited by Mizu, 16 May 2024 - 15:49.


#16163
atupi

atupi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,615
  • Înscris: 17.08.2007
Ori ai avut wizz priority ori nu au fost atenti sa te puna la plata. Biletul basic include doar rucsacul si nimic altceva. Observ ca au devenit mai toleranti cu mici borsetute, gentute insa am vazut multe scandaluri la imbarcare cu genti clar mai mari decat acel 40x30x20cm in care clientul spunea ca a trecut de zeci de ori fara sa plateasca si de ce trebuie sa plateasca acum.

#16164
Mizu

Mizu

    moroșan

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,923
  • Înscris: 10.12.2006
Nu cred ca am avut priority, ca a fost vreo 15 euro biletul. S-o fi schimbat ceva, ori n-au fost atenti, bine ca am intrebat aici.
Vad ca vor 250 de lei pentru priority, sa si-l bage undeva...

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate