Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
WTF !Comunicare cu animale mo...

Convertit sistem de navigați...

Nu am sunet pe hdmi

Întrebare alunita
 Schimbare tabla acoperis

Trotineta Bolt cu reducere de 3 lei

Aragaz cu plita pe gaz si cuptor ...

Cablu FFC
 Poco F6/F6 Pro

Scurgere catre hazna

De la 24V la 5V DC?

Deducere TVA
 Open WRT nu sincronizeaza ceasul ...

salariu plafonat

sistem actionare electrica pentru...

Sfaturi achizitie auto ~10k€
 

Totul despre Wizzair

* * * * - 5 votes
  • Please log in to reply
16170 replies to this topic

#15733
Costel2014

Costel2014

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,318
  • Înscris: 02.09.2014

View Postcrislacor, on 14 februarie 2024 - 09:09, said:

Recenziile nu le scrii pentru prestatorul de servicii, ci pentru eventualii următori clienți! Pe baza recenziilor, aceștia pot face o comparație între oferta prezentată de „patron” și realitatea găsită de clienții precedenți. Eu nu văd nici o diferență între a scrie o recenzie sau a discuta cu colegii de serviciu despre cum m-am simțit la hotelul sau restaurantul respectiv, pur și simplu îmi împărtășesc impresiile (personale și cît se poate de subiective, evident).


Păi na, chiar nu văd cum ar fi putut zbura cu numele agenției pe bilete!Posted Image Dar contractarea nu s-a făcut direct cu Wizz, ci printr-un intermediar.
Ca idee (tîmpită, dar na, sigur înțelegi), dacă nimerești un ursuleț panda într-o pungă de bomboane, cu cine te cerți, cu producătorul sau sari direct la gîtu' magazinului de dulciuri?
Atata vreme cat Wizz accepta chestia asta (sa fie cumparate bilete pentru zborurile lor de la inrtermediari) e normal ca sa isi asume raspunderea atunci cand o dau in bara cu zborul.
Daca iei bilet la un concert de muzica (Irina Loghin, Holograf, Taylor Swift) prin intermediar (iabilet.ro, eventim etc) si artistul nu vine pe scena ori vine beat si injura spectatorii, il dai in judecata pe artist, nu pe intermediar, normal.
Si repet, atata timp cat companiile aeriene sau artistii ori sportiviii accepta sa fie vandute bilete prin intermediari, sunt respeonsabili si pentru acei clienti daca nu zboara, nu canta, nu joaca popice. Oamenii au platit acel bilet si trebuie sa primeasca in schimbul banilor serviciul/spectacolul respectiv.

Edited by Costel2014, 14 February 2024 - 09:31.


#15734
crislacor

crislacor

    Cui îi pasă...?!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 23,074
  • Înscris: 20.06.2009

View PostCostel2014, on 14 februarie 2024 - 09:30, said:

(...)
Daca iei bilet la un concert de muzica (Irina Loghin, Holograf, Taylor Swift) prin intermediar (iabilet.ro, eventim etc) si artistul nu vine pe scena ori vine beat si injura spectatorii, il dai in judecata pe artist, nu pe intermediar, normal.
(...)
Na, eu asta n-o cred, sincer! Nu de alta, dar dacă un concert se anulează, banii înapoi îi primești de la agenția de bilete, nu de la artist!

#15735
atupi

atupi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,607
  • Înscris: 17.08.2007
Am facut ieri checkin la un zbor Easyjet, bineinteles ca scaunele alocate random sunt alaturate by default.

In schimb am vrut sa iau la Wizz 3 bilete (1 adult+2copii) si sa platesc acea mizerie de taxa sa fie locurile grupate dar surpriza, ticalosia si lacomia wizz nu are margini, daca pe bilet nu sunt 2 adulti atunci platesti fiecare loc separat.

Attached Files



#15736
Maskatu

Maskatu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,328
  • Înscris: 30.05.2006

View Postzuv, on 13 februarie 2024 - 19:31, said:

E foarte normal sa fie asa. Nu trebuie sa te astepti la multumiri speciale cand ai oferit clientului exact ceea ce te-ai angajat sa oferi. Normalitatea nu trebuie aplaudata.
Nu-s de acord cu tine. Pe logica ta, toate firmele, toate restaurantele, hotelurile, reprezentantele auto, magazinele, supermarketurile, etc ar avea gen o stea pe google... pentru ca ar veni doar nemultumitii sa se planga ca nu si-au facut treaba.

Eu ca si potential, client, care isi extrage informatii din aceste recenzii, ce sa inteleg? Pai nu as mai gasi nici un hotel, nici un restaurant, nici un magazin unde sa merg, pentru ca toate ar avea note minime. Cum spuneai si colegii sus, recenziile nu le scrii neaparat pentru prestatorul de servicii, ci pentru eventualii următori clienți.

Eu cred ca e pentru ambii, si pentru prestator si pentru eventualii clienti. In felul asta prestatorul stie si el ca a facut X, Y, X lucru bine dar nu a facut Z lucru bine si trebuie sa faca imbunatatiri.

View Postdanigoleman, on 13 februarie 2024 - 22:01, said:

Vrajeala, la recurs o sa piarda si suma asta, o sa primeasca strict compensatiile. Pretentiile sunt pur si simplu exagerate.
Auzi tu, daune morale...ca nu s-a zburat din cauza vremii.
Si mai  spune si ca " a apelat la o agentie de voiaj", deci nu a luat direct biletul, posibil asta sa fi contribuit la ingreunarea comunicarii directe cu compania aeriana, cum se intampla deseori in astfel de situatii (uneori trebuie sa te adresezi agentiei ).
Daca ai fi urmarit povestea ai fi vazut ca s-a chinuit foarte tare sa ajunga acasa...

A luat trenul catre barcelona, de unde sau imbarcat spre Budapestea, apoi au inchiriat o masina ca sa ajunga mai departe in RO... nu stiu despre tine dar mie mi se foarte complicat modul in care au reusit sa ajunga cu bine ACASĂ.

Vad foarte indreptatit sa ceara atat daune materiale cat si daune morale. In loc de cateva ore spre casa, a facut 1-2 zile...

Edited by Maskatu, 14 February 2024 - 10:19.


#15737
Costel2014

Costel2014

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,318
  • Înscris: 02.09.2014

View Postcrislacor, on 14 februarie 2024 - 09:35, said:

Na, eu asta n-o cred, sincer! Nu de alta, dar dacă un concert se anulează, banii înapoi îi primești de la agenția de bilete, nu de la artist!
ok, banii ii primesti tu ca spectator de la agentie, dar agentia il va da in judecata pe artist, deci tot de la el iti recuperezi banii. Gata, ca suntem offotopic.

#15738
vestale

vestale

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,319
  • Înscris: 24.11.2002

View Postatupi, on 14 februarie 2024 - 10:14, said:

Am facut ieri checkin la un zbor Easyjet, bineinteles ca scaunele alocate random sunt alaturate by default.

In schimb am vrut sa iau la Wizz 3 bilete (1 adult+2copii) si sa platesc acea mizerie de taxa sa fie locurile grupate dar surpriza, ticalosia si lacomia wizz nu are margini, daca pe bilet nu sunt 2 adulti atunci platesti fiecare loc separat.
In mod normal, copii (sub 14ani )primesc loc langa adult sau unul din ei, daca sunt pe aceeasi rezervare:
-------------------
Copiii care nu au împlinit 14 ani trebuie să stea lângă cel puțin 1 adult însoțitor. Aceste aspecte vor fi luate în calcul la alocarea aleatorie gratuită a locurilor în timpul check-inului. Dacă disponibilitatea este limitată și nu există locuri învecinate pentru cel puțin 1 adult însoțitor, echipajul de la bordul aeronavei va ajuta la găsirea unui alt loc pentru copil
----------------
https://wizzair.com/...carea-locurilor



View PostCostel2014, on 14 februarie 2024 - 10:20, said:

ok, banii ii primesti tu ca spectator de la agentie, dar agentia il va da in judecata pe artist, deci tot de la el iti recuperezi banii. Gata, ca suntem offotopic.
Agentia, daca e mai mica, o baga in faliment si s-a spalat pe "maini", au patit cu 2-3 concerte mari amanate, si iar amanate si anulate.
Au mai dat faliment si agentii de turism.

Edited by vestale, 14 February 2024 - 10:41.


#15739
atupi

atupi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,607
  • Înscris: 17.08.2007
@vestale mi s-ar parea firesc sa fie asa insa am fost martor la situatii cand mama si copii de varste sub 14 ani aveau locuri f indepartate, nu vrei sa stii ce a iesit, copii plangeau, stewardesele se luptau sa calmeze situatia dar totodata sa poata sa termine boardingul si sa zboare avionul.
O ruda o sa zboare cu copilul de 11 pe ani pe aceeasi rezervare sapt viitoare. O sa va spun cum au primit locurile insa siu sigur ca anul trecut au primit locuri indepartate.

Edited by atupi, 14 February 2024 - 10:56.


#15740
Maskatu

Maskatu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,328
  • Înscris: 30.05.2006
Cei care ati fost de curand cu wizz si nu ati platit pentru locuri alese sau taxa aia de locuri alaturate, si ati facut check-inul acela cu 24h inainte, cand ati fost 2 adulti, cum v-au alocat locurile? O sa plec la Milano in aprilie si nu am luat locuri cu plata pentru ca mai plateam o data biletele...

Unii colegi ziceai ca se mai facea aleatoriu si unul langa celalalt, dar mai rar.

#15741
vestale

vestale

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,319
  • Înscris: 24.11.2002
In ultimii 3 ani, am zburat de peste 8 ori cu Wizz si cu copil sub 14 ani, in toate alocarile a primit loc langa mine, de cateva ori eran toti 3(2 adulti si un copil) pe acelasi rand. O data eram in plus langa alta familie de 3, am facut schimb dupa decolare si a fost ok.

#15742
crislacor

crislacor

    Cui îi pasă...?!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 23,074
  • Înscris: 20.06.2009

View PostMaskatu, on 14 februarie 2024 - 10:18, said:

(...)
Daca ai fi urmarit povestea ai fi vazut ca s-a chinuit foarte tare sa ajunga acasa...
(...)
Hai să fim serioși, 5 (cinci) zile ca să ajungi din Spania în România? Eu aș zice că nu s-a chinuit deloc, ba chiar că și-a prelungit vacanța în mod deliberat! Nu de alta, dar am mai trecut prin Spania și alții, fie cu avionul, fie cu mașina. Și nici dacă le pui în cap și drumurile astea nu durează cinci zile!

P.S. Dacă a avut bani de hotel, sigur avea bani și de zboruri cu escală (și nu mă refer la Budapesta aici)!

View Postatupi, on 14 februarie 2024 - 10:48, said:

(...) am fost martor la situatii cand mama si copii de varste sub 14 ani aveau locuri f indepartate (...)
De obicei idioțeniile astea apar la check-in-urile online, dar sînt rare (mai sughite și la ei sistemul informatic). La check-in făcut în aeroport e imposibil să se întîmple așa ceva!

#15743
atupi

atupi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,607
  • Înscris: 17.08.2007

View PostMaskatu, on 14 februarie 2024 - 10:58, said:

Cei care ati fost de curand cu wizz si nu ati platit pentru locuri alese sau taxa aia de locuri alaturate, si ati facut check-inul acela cu 24h inainte, cand ati fost 2 adulti, cum v-au alocat locurile? O sa plec la Milano in aprilie si nu am luat locuri cu plata pentru ca mai plateam o data biletele...

Unii colegi ziceai ca se mai facea aleatoriu si unul langa celalalt, dar mai rar.
Daca sunteti 2 adulti veti primi garantat locurile departe unul de altul.
Am zburat de nenumarate ori in ultimele sapt 2 adulti si au fost cazuri cand avionul a fost pe jumatate gol si locurile au fost alocate f departe. Noroc ca am putut sa ne mutam fara probleme.
Chiar echipajul indica sa mai "echilibram" avionul ca majoritatea primisera locuri in jumatate din spate.

@crislacor evident ca toata lumea prefera checkin online ca doar nu esti nebun sa mai stai la o coada si sa mai platesti suplimentar ptr checkin in aeroport.
Am zeci de zboruri anual cu wizz si algoritmul lor e clar, aloca locuri cat mai aiurea posibil sa te motiveze sa platesti data viitoare.

Edited by atupi, 14 February 2024 - 11:19.


#15744
Maskatu

Maskatu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,328
  • Înscris: 30.05.2006

View Postvestale, on 14 februarie 2024 - 10:58, said:

In ultimii 3 ani, am zburat de peste 8 ori cu Wizz si cu copil sub 14 ani, in toate alocarile a primit loc langa mine, de cateva ori eran toti 3(2 adulti si un copil) pe acelasi rand. O data eram in plus langa alta familie de 3, am facut schimb dupa decolare si a fost ok.
Pai la Adulti + minori parca e obligatoriu ca minorul sa aiba loc alocat langa un adult.

View Postatupi, on 14 februarie 2024 - 11:05, said:

Daca sunteti 2 adulti veti primi garantat locurile departe unul de altul.
Am zburat de nenumarate ori in ultimele sapt 2 adulti si au fost cazuri cand avionul a fost pe jumatate gol si locurile au fost alocate f departe. Noroc ca am putut sa ne mutam fara probleme.
Chiar echipajul indica sa mai "echilibram" avionul ca majoritatea primisera locuri in jumatate din spate.

@crislacor evident ca toata lumea prefera checkin online ca doar nu esti nebun sa mai stai la o coada si sa mai platesti suplimentar ptr checkin in aeroport.
Am zeci de zboruri anual cu wizz si algoritmul lor e clar, aloca locuri cat mai aiurea posibil sa te motiveze sa platesti data viitoare.
Am inteles, deci in mare parte se merge pe mica intelegere direct in avion.

#15745
bigfut

bigfut

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 37
  • Înscris: 27.06.2008

View PostAlinaFulg, on 12 februarie 2024 - 14:14, said:

Puteti schimba integral zborul, dus-intors chiar daca a fost anulat doar zborul de plecare. Trebuie sa selectati ambele zboruri.
Multumesc pentru raspunsuri. Am incercat sa schimb pt dus, dar mi le baga obligatoriu pe amandoua, iar la sfarsit imi dadea eroare.
Am rezolvat la nr de telefon de la kerkyra.

#15746
Costel2014

Costel2014

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,318
  • Înscris: 02.09.2014

View PostMaskatu, on 14 februarie 2024 - 10:58, said:

Cei care ati fost de curand cu wizz si nu ati platit pentru locuri alese sau taxa aia de locuri alaturate, si ati facut check-inul acela cu 24h inainte, cand ati fost 2 adulti, cum v-au alocat locurile? O sa plec la Milano in aprilie si nu am luat locuri cu plata pentru ca mai plateam o data biletele...

Unii colegi ziceai ca se mai facea aleatoriu si unul langa celalalt, dar mai rar.
Doar daca platesti suplimentar va pun unul langa celalat. Nici vorba sa va puna aleator, fara sa cotizezi....

#15747
crislacor

crislacor

    Cui îi pasă...?!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 23,074
  • Înscris: 20.06.2009

View Postatupi, on 14 februarie 2024 - 11:05, said:

(...)
@crislacor evident ca toata lumea prefera checkin online ca doar nu esti nebun sa mai stai la o coada si sa mai platesti suplimentar ptr checkin in aeroport.
(...)
Evident că nu m-am referit la cei care (din greșeală, din neștiință, din comoditate sau chiar de frică) aleg să facă check-in-ul la aeroport, deși nu e neapărat nevoie! Discuția fiind despre adulți însoțiți de copii, în majoritatea covîrșitoare a cazurilor se vine și cu bagaj de cală, caz în care trecerea pe la biroul de check-in e obligatorie...

View PostMaskatu, on 14 februarie 2024 - 11:49, said:

(...)
Am inteles, deci in mare parte se merge pe mica intelegere direct in avion.
„Mica înțelegere” e întotdeauna o opțiune de luat în seamă...:)

#15748
atupi

atupi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,607
  • Înscris: 17.08.2007
Am făcut checkin ptr mâine și am primit un loc pe rândul 20 și altul pe rândul 30.

#15749
wertyck

wertyck

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,044
  • Înscris: 13.03.2005
Am vazut rocade facute in avion, la mica intelegere....

#15750
Maskatu

Maskatu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,328
  • Înscris: 30.05.2006
Pentru medicamente cu regim mai special (de astm care necesita reteta cand se cumpara) este suficienta o schema de tratament cu serie si nr de reteta (de la med familie) si medicamentele sa fie in Ăambalajul original (asa am citit pe site wizz), toate in ROMÂNA? Sau trebuie traduse si legalizate si in limba țării unde calatoresti?

Edited by Maskatu, 15 February 2024 - 11:56.


Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate