Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Nivel de trai

Semnal bun da'... prost

De ce statiile de radio FM nu ren...

Pe unde pot sa gasesc statistici ...
 Este reconditionat acest laptop?

Prelungire fire electrice

Amintiri despre satelit si retran...

Care este cel mai bun mod de a pr...
 Recomandare centrala termica apar...

samsung Xcover 5 Nu mai vrea

Telefon de budget pentru filme 10...

Recomandare serviciu / firma recu...
 La mulți ani @Piniuli!

Pret inghetata corso kaufland?

La multi ani @Constantin si Elena...

La mulți ani @Ion_Bumbu!
 

Totul despre Wizzair

* * * * - 5 votes
  • Please log in to reply
16169 replies to this topic

#15715
iogamac

iogamac

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,361
  • Înscris: 05.11.2009

View Postdanigoleman, on 10 februarie 2024 - 17:59, said:


Intamplator, sunt intr-un grup de complaints de la turkish Airlines si daca citesti ce se scrie acolo, nu mai zbori in veci cu Turkish desi am inteles ca in general lumea e multumita, unii chiar foarte multumiti. Scriu unii acolo chestii mult mai rele ca la Wizz, de exemplul. Turkish le-a anulat returul aiurea, fara sa intre ei in aplicatie,afland abia in aeroport sau au pierdut conexiunea in Istanbul si i-a pus sa plateasca ptr alt zbor, sau ce se scrie despre serviciul clienti-de groaza , o numesc "third world airline" etc. Cand colo astia au castigat si premiu ptr cea mai buna companie aeriana din Europa...

Off topic:Eu am pățit-o cu Turkish. Mi-au anulat zborul de pe Kogălniceanu și îmi ofereau a doua zi, seara. Ajungeam la miezul nopții. Am sunat la ei și în loc să-mi ofere ei soluția, mi-am găsit-o singură. Aveau la aceeași oră cu zborul anulat un zbor de pe Otopeni. Am rezolvat-o, dar soluția trebuia să vină de la ei. Îl întrebam pe amețitul de la call center de zboruri de pe Otopeni și parcă l-aș fi întrebat de zboruri de pe Marte, așa a reacționat.

Cu wizz am avut ultimile 2 zboruri, decalate ca oră, dar în aceeași zi. La ultimul, Napoli-București, pe 26 noiembrie 2023, ne-au făcut-o. Fără a anunța am plecat cu 2 ore întârziere...și era seara, de am ajuns în București la 0:30, în loc de 22:30.

#15716
Maskatu

Maskatu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,327
  • Înscris: 30.05.2006

View Postmdt, on 10 februarie 2024 - 12:50, said:

In cazul de fata, cu Bergamo, nu e asa problema, sunt mai multe zboruri si cu Wizz si cu Ryanair Buc - Bergamo, deci si daca se anuleaza un zbor ai cu ce sa ajungi, nu trebuie sa anulezi cazarea.
In alta ordine de idei ma tot miram ca desi Wizz se poarta cum se poarta, clienti are, garla. Politica foarte inteligenta a lor este acel Wizz Club. Isi fidelizeaza clientii, omul daca stie ca a dat banii pe Wizz Club atunci cauta “sa si-i scoata” asa ca zboara tot cu ei, nu se mai uita la alternative. Sau in fine, un procent semnificativ din clienti le raman fideli tot anul.
Am observat ca au mai introdus chiar o cursa si la dus si la intors... deci nu cred ca vor anula atata timp cat au suplimentat, clar e cerere mare. Imi pare rau ca nu era zborul asta introdus acum care este la pranz, cand am facut eu rezervarea. Eu am luat plecarea la 6 30 si retur din bergamo plecare de acolo la 22 30 gen.... ajung a doua zi in Bucuresti pe la 1-2 dimineata (noaptea). Obositor dar am zis ca daca tot merg sa profit la maxim de prima si ultima zi... practic sunt aproape intregi.

View Postdanigoleman, on 10 februarie 2024 - 17:59, said:

Wizz Discount ala nu  e cine stie ce, e cam 10 euro de zbor (plus ceva reducere la bagaje). Daca zbori mult intr-un an se aduna, dar nu cine stie ce.
Problema e ca s-a facut suspect de multa reclama negativa la Wizz cam de un an doi, in realitate la un zbor anulat sunt alte 50 care nu au avut probleme. Dar nu prea intra nimeni sa scrie pe forumuri sau Facebook ca nu a avut probleme. E doar un caz dar eu de exemplu am 26 zboruri cu ei fara probleme in ultimii 3 ani.

1. mie mi s-a parut chiar convenabil...am platit ca si info 552 RON  pe 2x bilete dus intors catre bergamo + 183 ron abonamentul Wizz Club deci total 735 RON. Daca nu luam wizz club, biletele erau 740....760 ROn ceva de genul asta deci chit ca nu as mai merge deloc cu ei, tot sunt "pe plus"....

Desigur imi doresc sa mai merg pe viitor, macar de inca 2-3 ori anul asta.

#15717
AlexEn

AlexEn

    Spoiled brat

  • Grup: Moderators
  • Posts: 22,129
  • Înscris: 18.12.2007

View Postdanigoleman, on 10 februarie 2024 - 17:59, said:

Mai greu cu storno daca nu ai pachetul complet de la o agentie.

De unde si pana unde informatia asta?
Poti sa faci individual asigurare storno.

View Postblackiesasha, on 10 februarie 2024 - 19:28, said:

Chiar asa...de unde luati voi asigurari storno? Si cam cat costa? In situatia in care ai luat biletul de avion de pe siteul wizz.

Nu conteaza de unde ai luat biletul de avion.
https://www.mondial-assistance.ro/

#15718
bigfut

bigfut

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 37
  • Înscris: 27.06.2008
Salut! Am cumparat bilete WizzAirMalta dus-intors Buc-Madrid plecare luna mai- intoarcere luna iunie, 2 persoane. Am fost anuntat prin e-mail ca s-a anulat zborul de plecare Buc-Madrid. Tot incerc sa iau bilete pentru zborul dus, imi gaseste zbor in aceeasi zi dar noaptea (accept, nu-i problema) dar pasii de urmat ma duc si catre zborul de intors, iar daca merg mai departe imi da eroare. Stiu ca trebuie sa schimb (gratuit) zborul doar la cel anulat (plecare), dar n-am optiune doar pt acesta... Cum ar trebuie sa fac? Precizez ca n-am mai zburat cu Wizz si n-am mai avut anulare de zbor nicaieri. Merci de amabilitate!

Salut! Am cumparat bilete WizzAirMalta dus-intors Buc-Madrid plecare luna mai- intoarcere luna iunie, 2 persoane. Am fost anuntat prin e-mail ca s-a anulat zborul de plecare Buc-Madrid. Tot incerc sa iau bilete pentru zborul dus, imi gaseste zbor in aceeasi zi dar noaptea (accept, nu-i problema) dar pasii de urmat ma duc si catre zborul de intors, iar daca merg mai departe imi da eroare. Stiu ca trebuie sa schimb (gratuit) zborul doar la cel anulat (plecare), dar n-am optiune doar pt acesta... Cum ar trebuie sa fac? Precizez ca n-am mai zburat cu Wizz si n-am mai avut anulare de zbor nicaieri. Merci de amabilitate!

#15719
kerkyra

kerkyra

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,523
  • Înscris: 14.03.2006
Suna la ei, 0312294796, cel mai simplu.
E numar cu tarif normal, pana la 18.00 operator in romana, dupa 18.00, in engleza (cel putin asa era anul trecut cand m-au ajutat cu schimbarea tot pentru Madrid)

Edited by kerkyra, 12 February 2024 - 12:57.


#15720
Maskatu

Maskatu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,327
  • Înscris: 30.05.2006

View PostAlexEn, on 12 februarie 2024 - 11:04, said:

Nu conteaza de unde ai luat biletul de avion.
https://www.mondial-assistance.ro/
Mie imi da eroare... am pus valoarea 700 sau 1000 ron si apare la fel.
In baza datelor de calatorie introduse, acoperirea solicitata nu este disponibila pentru a fi achizitionata online.

#15721
AlinaFulg

AlinaFulg

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 141
  • Înscris: 27.03.2009

View Postbigfut, on 12 februarie 2024 - 12:44, said:

Salut! Am cumparat bilete WizzAirMalta dus-intors Buc-Madrid plecare luna mai- intoarcere luna iunie, 2 persoane. Am fost anuntat prin e-mail ca s-a anulat zborul de plecare Buc-Madrid. Tot incerc sa iau bilete pentru zborul dus, imi gaseste zbor in aceeasi zi dar noaptea (accept, nu-i problema) dar pasii de urmat ma duc si catre zborul de intors, iar daca merg mai departe imi da eroare. Stiu ca trebuie sa schimb (gratuit) zborul doar la cel anulat (plecare), dar n-am optiune doar pt acesta... Cum ar trebuie sa fac? Precizez ca n-am mai zburat cu Wizz si n-am mai avut anulare de zbor nicaieri. Merci de amabilitate!

Salut! Am cumparat bilete WizzAirMalta dus-intors Buc-Madrid plecare luna mai- intoarcere luna iunie, 2 persoane. Am fost anuntat prin e-mail ca s-a anulat zborul de plecare Buc-Madrid. Tot incerc sa iau bilete pentru zborul dus, imi gaseste zbor in aceeasi zi dar noaptea (accept, nu-i problema) dar pasii de urmat ma duc si catre zborul de intors, iar daca merg mai departe imi da eroare. Stiu ca trebuie sa schimb (gratuit) zborul doar la cel anulat (plecare), dar n-am optiune doar pt acesta... Cum ar trebuie sa fac? Precizez ca n-am mai zburat cu Wizz si n-am mai avut anulare de zbor nicaieri. Merci de amabilitate!
Puteti schimba integral zborul, dus-intors chiar daca a fost anulat doar zborul de plecare. Trebuie sa selectati ambele zboruri.

Edited by AlinaFulg, 12 February 2024 - 14:15.


#15722
dacrad2

dacrad2

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,770
  • Înscris: 03.04.2017

View PostMaskatu, on 12 februarie 2024 - 13:23, said:


Mie imi da eroare... am pus valoarea 700 sau 1000 ron si apare la fel.
In baza datelor de calatorie introduse, acoperirea solicitata nu este disponibila pentru a fi achizitionata online.
Poti cauta pe google asigurare de calatorie cu storno,gasesti mai multe optiuni.

#15723
AlexEn

AlexEn

    Spoiled brat

  • Grup: Moderators
  • Posts: 22,129
  • Înscris: 18.12.2007

View PostMaskatu, on 12 februarie 2024 - 13:23, said:

Mie imi da eroare... am pus valoarea 700 sau 1000 ron si apare la fel.
In baza datelor de calatorie introduse, acoperirea solicitata nu este disponibila pentru a fi achizitionata online.

Poti deschide un topic separat pe tema asta, aici e vorba despre Wizz totusi :)

#15724
danigoleman

danigoleman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,604
  • Înscris: 13.09.2022

View PostMaskatu, on 12 februarie 2024 - 13:23, said:


Mie imi da eroare... am pus valoarea 700 sau 1000 ron si apare la fel.
In baza datelor de calatorie introduse, acoperirea solicitata nu este disponibila pentru a fi achizitionata online.
Trebuie sa mergi la agentie probabil.

#15725
Maskatu

Maskatu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,327
  • Înscris: 30.05.2006

View Postdanigoleman, on 10 februarie 2024 - 17:59, said:

Wizz Discount ala nu  e cine stie ce, e cam 10 euro de zbor (plus ceva reducere la bagaje). Daca zbori mult intr-un an se aduna, dar nu cine stie ce.
Problema e ca s-a facut suspect de multa reclama negativa la Wizz cam de un an doi, in realitate la un zbor anulat sunt alte 50 care nu au avut probleme. Dar nu prea intra nimeni sa scrie pe forumuri sau Facebook ca nu a avut probleme. E doar un caz dar eu de exemplu am 26 zboruri cu ei fara probleme in ultimii 3 ani.

Intamplator, sunt intr-un grup de complaints de la turkish Airlines si daca citesti ce se scrie acolo, nu mai zbori in veci cu Turkish desi am inteles ca in general lumea e multumita, unii chiar foarte multumiti. Scriu unii acolo chestii mult mai rele ca la Wizz, de exemplul. Turkish le-a anulat returul aiurea, fara sa intre ei in aplicatie,afland abia in aeroport sau au pierdut conexiunea in Istanbul si i-a pus sa plateasca ptr alt zbor, sau ce se scrie despre serviciul clienti-de groaza , o numesc "third world airline" etc. Cand colo astia au castigat si premiu ptr cea mai buna companie aeriana din Europa...
Chestia asta sa stii ca se cam intampla peste tot adica in general recenzii referitoare la... orice vrei tu... cazare, restaurant, obiectiv turistic.

Oamenii au tendinta de a veni cu o recenzie mai degraba cand NU sunt multumiti decat atunci cand le-a placut acolo/experienta.

Chiar am vorbit cu cineva care practica asta cu recenziile de pe Booking. Avea zeci de recenzii pe booking DAR dadea recenzie doar cand NU ii placea cazarea. Cand ii placea nu zicea nimic, nu scria nimic, ceea ce nu mi se pare corect. In felul asta depunctezi sa zicem justificat acel business..dar nejustificat il defavorizezi pe cel unde desi ti-a placut, nu lasi macar un vot, (5 stele din 5 pe google, etc) daca nu ai timp macar sa scrii un comment.

Extrapoland, probabil ca asa este si cu wizzul ... cum ai zis tu din 50 de zboruri sa zicem ca s-a anulat 1... ei de la acel 1 zbor anulat o sa se umple comentariile mai ales pe social media (am vazut ca se plang multi pe facebook de ex ca nu au primit inca refund) .

In schimb din restul de ~200 oameni x 49 zboruri, se vor gasi foarte putini care sa vina cu multumiri. Asa este firea omului....

Edited by Maskatu, 12 February 2024 - 17:00.


#15726
zuv

zuv

    Erectile member :)

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,198
  • Înscris: 05.01.2008

View PostMaskatu, on 12 februarie 2024 - 16:58, said:

Oamenii au tendinta de a veni cu o recenzie mai degraba cand NU sunt multumiti decat atunci cand le-a placut acolo/experienta.
E foarte normal sa fie asa. Nu trebuie sa te astepti la multumiri speciale cand ai oferit clientului exact ceea ce te-ai angajat sa oferi. Normalitatea nu trebuie aplaudata.

#15727
Costel2014

Costel2014

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,316
  • Înscris: 02.09.2014
"Wizz Air, obligată de judecători să plătească daune morale 40.000 de euro unei familii din Oradea.

Compania maghiară Wizz Air a fost obligată de Judecătoria Alba Iulia să plătească daune morale de 40.000 euro unei familii din Oradea după ce a anulat cursa cu care aceasta ar fi trebuit să se întoarcă din vacanţă, orădenii ajungând acasă cu 5 zile întârziere.

Procesul, care s-a judecat la Alba Iulia, priveşte un incident din 2020 când orădeanul Mircea Ursuţa, avocat de profesie, a apelat la o agenţie de voiaj pentru o vacanţă în Spania, unde urma să meargă împreună cu soţia, băieţelul atunci în vârstă de 2 ani şi 10 luni şi una dintre bunici, după cum relatează Bihoreanul.

La finalul vacanţei, când au ajuns în aeroportul din Madrid, angajaţii i-au anunţat că aeroportul se închide din cauza vremii, iar cursa a fost anulată. Problema a fost că în aeroportul cu pricina nu exista niciun reprezentant al Wizz Air care să le ofere informaţii.  Aşa că, în speranţa că a doua zi vor reuşi să dea de reprezentanţii companiei, întreaga familie a rămas peste noapte în aeroport.
Avocatul a încercat să ia legătura cu Wizz şi a doua zi, tot fără succes, motiv pentru care familia a fost nevoită să se cazeze într-un hotel din Madrid unde a rămas vreme de cinci zile.
Peste 50 reclamaţii, niciun răspuns.

Ca atare, el a deschis proces atât împotriva Sucursalei Wizz Air Hungary din România, cu sediul în Otopeni, cât şi a companiei-mamă, Wizz Air Hungary Ltd, cu sediul în Budapesta, cerând compensaţia cuvenită de 1.600 euro pentru cei patru membri ai familiei, daune materiale constând în banii cheltuiţi pe cazare, hrană şi transportul acasă şi daune morale de câte 20.000 euro pentru fiecare membru al familiei.

Hotărârea pronunţată de Judecătoria Alba Iulia nu e definitivă.
De altfel, aceasta a şi fost atacată atât de compania maghiară Wizz Hungary Ltd, cât şi de orădeni, care solicită să li se acorde întreaga sumă pentru daunele morale suferite.

„Problema cea mai mare a fost lipsa de comunicare. Timp de 5 zile, nu am putut lua legătura cu nimeni şi nu am primit nicio explicaţie, nimic. Iar când am reclamat pe site-ul Wizz ce ni s-a întâmplat, avem peste 50 de mesaje lăsate, am primit răspunsuri standard, de la un robot, cum că ne oferă sucuri şi sanwich-uri. O bătaie de joc”, a explicat avocatul Mircea Ursuţa."

https://adevarul.ro/...le-2339670.html

Edited by Costel2014, 13 February 2024 - 20:47.


#15728
Maskatu

Maskatu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,327
  • Înscris: 30.05.2006
A fost si la Stirile ProTV din seara asta.

Au nimerit-o bine cu gagiul care i-a dat in judecata, el fiind avocat. A cerut 20.000 euro/ pasager, deci 80k. Wizz vrea sa dea doar jumatate asa ca nenea a facut recurs...

Video aici https://stirileprotv...us-vacanta.html

#15729
danigoleman

danigoleman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,604
  • Înscris: 13.09.2022

View PostMaskatu, on 13 februarie 2024 - 21:41, said:

Au nimerit-o bine cu gagiul care i-a dat in judecata, el fiind avocat. A cerut 20.000 euro/ pasager, deci 80k. Wizz vrea sa dea doar jumatate asa ca nenea a facut recurs...

Vrajeala, la recurs o sa piarda si suma asta, o sa primeasca strict compensatiile. Pretentiile sunt pur si simplu exagerate.
Auzi tu, daune morale...ca nu s-a zburat din cauza vremii.
Si mai  spune si ca " a apelat la o agentie de voiaj", deci nu a luat direct biletul, posibil asta sa fi contribuit la ingreunarea comunicarii directe cu compania aeriana, cum se intampla deseori in astfel de situatii (uneori trebuie sa te adresezi agentiei ).

View PostMaskatu, on 13 februarie 2024 - 21:41, said:

Wizz vrea sa dea doar jumatate asa ca nenea a facut recurs...

Ei vrea sa dea Wizz jumatate, au facut si Wizz recurs, normal ca n-o sa le dea nimic in afara de compensatie, daca o da si pe aia, ca zice ca a fost ceva problema cu vremea.

View Postzuv, on 13 februarie 2024 - 19:31, said:

E foarte normal sa fie asa. Nu trebuie sa te astepti la multumiri speciale cand ai oferit clientului exact ceea ce te-ai angajat sa oferi. Normalitatea nu trebuie aplaudata.
Ce e aia "normalitate"? Exista diverse grade de indeplinire a asteptarilor clientului.
Pai asa, daca din 100, 95 sunt multumiti si 5 nu, si doar aia 5 intra si scriu acolo ca nu a fost bine,   o sa iasa o nota foarte proasta la cazarea aia, care nu reflecta adevarul. Stim bine ca exista si un numar mai mic sau mai mari de oameni foarte pretentiosi care mereu vor gasi nod in papura la orice.
Nici mie nu mi se pare corect.

Edited by danigoleman, 13 February 2024 - 22:05.


#15730
crislacor

crislacor

    Cui îi pasă...?!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 23,074
  • Înscris: 20.06.2009
Eu nu înțeleg de ce s-a acceptat procesul, atîta timp cît serviciile au fost contractate printr-o agenție! El nu are nici o relație contractuală directă cu Wizz.

#15731
dacrad2

dacrad2

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,770
  • Înscris: 03.04.2017
Dar biletele sunt pe numele agentiei?Eu cred ca au zburat cu numele lor pe bilete,deci exista relatie contractuala,altfel judecatoria respingea  din start plangerea ca nefondata.

View Postzuv, on 13 februarie 2024 - 19:31, said:


E foarte normal sa fie asa. Nu trebuie sa te astepti la multumiri speciale cand ai oferit clientului exact ceea ce te-ai angajat sa oferi. Normalitatea nu trebuie aplaudata.
Nu e vorba de multumiri ci de a spune ce ai constatat,daca e bine sau rau.Altfel daca ar scrie numai cei ce nu sunt multumiti.....

#15732
crislacor

crislacor

    Cui îi pasă...?!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 23,074
  • Înscris: 20.06.2009

View Postzuv, on 13 februarie 2024 - 19:31, said:

(...) Nu trebuie sa te astepti la multumiri speciale cand ai oferit clientului exact ceea ce te-ai angajat sa oferi. (...)
Recenziile nu le scrii pentru prestatorul de servicii, ci pentru eventualii următori clienți! Pe baza recenziilor, aceștia pot face o comparație între oferta prezentată de „patron” și realitatea găsită de clienții precedenți. Eu nu văd nici o diferență între a scrie o recenzie sau a discuta cu colegii de serviciu despre cum m-am simțit la hotelul sau restaurantul respectiv, pur și simplu îmi împărtășesc impresiile (personale și cît se poate de subiective, evident).

View Postdacrad2, on 14 februarie 2024 - 08:25, said:

Dar biletele sunt pe numele agentiei?Eu cred ca au zburat cu numele lor pe bilete,deci exista relatie contractuala,altfel judecatoria respingea  din start plangerea ca nefondata.
(...)
Păi na, chiar nu văd cum ar fi putut zbura cu numele agenției pe bilete!:) Dar contractarea nu s-a făcut direct cu Wizz, ci printr-un intermediar.
Ca idee (tîmpită, dar na, sigur înțelegi), dacă nimerești un ursuleț panda într-o pungă de bomboane, cu cine te cerți, cu producătorul sau sari direct la gîtu' magazinului de dulciuri?

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

3 user(s) are reading this topic

0 members, 3 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate