Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Semnalizare incarcare Pachet acum...

Implantologie & Cityscape (re...

Scurta sinteza a atacurilor posib...

Cel mai bun antivirus / firewall ...
 Honor 200 si 200 Pro

Sfat inchidere spatiu intre cada ...

ANCPI: Scaderi pe piata imobiliara

Dac+Amp sau DAC/AMP combo pentru ...
 Camera cu panou solar 180° field ...

Eroare F16 msh Whirlpool 6 sense

Toyota - inconveniente minore poa...

Cadere frunze la lamai
 Releu protectie tensiune

Sfat achizitie masina noua

Numere inmatriculare inundatie

Adaptor mandrina la paleta
 

Totul despre Wizzair

* * * * - 5 votes
  • Please log in to reply
16195 replies to this topic

#15031
December

December

    Liberate te ex inferis !

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 20,373
  • Înscris: 14.06.2006
WIZZ AIR ANUNȚĂ UN NOU MODEL DE PROGRAM DE LUCRU ȘI UN BONUS DE LOIALITATE PENTRU PILOȚI
COMPANIA AERIANĂ ULTRA-LOW-COST VA ADUCE MODIFICĂRI ACESTOR BENEFICII CA PARTE A CELEI MAI RECENTE CAMPANII DE RECRUTARE

Wizz Air, compania aeriană cu cea mai rapidă creștere din Europa și cea mai sustenabilă din punct de vedere ecologic pe plan global, anunță un nou model de program și un bonus de loialitate pentru piloți.
Urmând să fie lansate între octombrie 2023 și 8 ianuarie 2024, noile scheme au fost introduse pentru a atrage și fideliza mai mult personal, pe măsură ce compania aeriană își continuă creșterea în toată Europa.

Noul model de program va include opțiuni fixe și flexibile pentru cei care doresc să beneficieze de un program de lucru mai diversificat. Acestea includ:
• 5 zile lucrătoare, 4 zile libere
• 14 zile lucrătoare, 7 zile libere, disponibile pentru piloții care fac naveta
• roluri part-time

De asemenea, Wizz Air va introduce un program de fidelizare a echipajului de zbor. Obiectivul principal al programului este amplificarea și consolidarea capacităților de retenție ale organizației în cadrul rețelei sale. Piloților le vor fi oferite bonusuri financiare, cuprinse între 30.000 de euro pentru prim-ofițeri și 50.000 de euro pentru căpitani, în cadrul programului de la bazele din Craiova, Suceava, Iași, Skopje și Kutaisi.

Aceste ultime scheme se alătură beneficiilor existente ale Wizz Air destinate personalului său, inclusiv biletele pentru angajați, beneficiile pentru navetă, asigurarea în cazul pierderii licenței și schema de bonusuri pentru angajați.
Pentru mai multe informații cu privire la cariere în cadrul Wizz Air, vizitați https://careers.wizzair.com/.

Edited by December, 04 July 2023 - 16:36.


#15032
maladetz

maladetz

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,201
  • Înscris: 06.02.2011
Un program de fidelizare real pentru clienți pe când? :)

#15033
atupi

atupi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,615
  • Înscris: 17.08.2007
Ce fidelizare vrei când nu exista alternative pe multe dintre rute?

#15034
ghitapg2

ghitapg2

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,538
  • Înscris: 07.04.2005
@maladetz:

Eu as fi multumit daca ar avea iar o colaborarea cu vreo banca din RO pt un card de credit cobranded Posted Image

Fiind cu job flexibil, ma mulez dupa promotiile lor :)))))))))

Cand vezi anunturi de genul cu prime (in orice companie/multinationala), iti dai seama ca incep sa fie disperati dupa personal Posted Image)))


Pasagerii unei curse Wizz Air intre Nurenberg si Bucuresti au avut parte de o dubla surpriza placuta. Avionul trebuia sa plece luni seara, insa pasagerii au fost dati jos pentru ca s-a defectat. A doua zi, marti, au fost imbarcati din nou dupa care iar au fost dati jos.

Attached Files


Edited by ghitapg2, 05 July 2023 - 21:43.


#15035
maladetz

maladetz

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,201
  • Înscris: 06.02.2011

View Postatupi, on 05 iulie 2023 - 21:12, said:

Ce fidelizare vrei când nu exista alternative pe multe dintre rute?
Așa e din păcate, au monopol și nu au de ce mai ales ca singurul concurent a fost scos din joc, blue Air.

View Postghitapg2, on 05 iulie 2023 - 21:40, said:

@maladetz:

Eu as fi multumit daca ar avea iar o colaborarea cu vreo banca din RO pt un card de credit cobranded Posted Image

Fiind cu job flexibil, ma mulez dupa promotiile lor :)))))))))

Cand vezi anunturi de genul cu prime (in orice companie/multinationala), iti dai seama ca incep sa fie disperati dupa personal Posted Image)))


Pasagerii unei curse Wizz Air intre Nurenberg si Bucuresti au avut parte de o dubla surpriza placuta. Avionul trebuia sa plece luni seara, insa pasagerii au fost dati jos pentru ca s-a defectat. A doua zi, marti, au fost imbarcati din nou dupa care iar au fost dati jos.
Lipsa forței de muncă începe să se simtă din cd in ce mai mult în mai toate domeniile.
Ce avantaje ai avea cu cardul cobranded?

Edited by maladetz, 05 July 2023 - 22:20.


#15036
atupi

atupi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,615
  • Înscris: 17.08.2007
Ryan vad ca vrea sa se dezvolte mai mult in est. Ar fi benefic ptr noi ca si clienti.

#15037
maladetz

maladetz

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,201
  • Înscris: 06.02.2011
Wizz ofera check-in cu 48 ore inainte dar te forteaza sa cumperi loc cu 26lire altfel nu poti face check-in decat cu 24 ore inainte, trebuie sa recunosc ca sunt tari, la orice pas incearca sa-ti bage pe gat ceva :)

Edited by maladetz, 06 July 2023 - 01:06.


#15038
crislacor

crislacor

    Cui îi pasă...?!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 23,074
  • Înscris: 20.06.2009
Nu-ți bagă nimic pe gît! E o opțiune și atîta tot! Și, în cazul achiziției de loc, ai 30 de zile înainte de zbor pentru a face check-in-ul, nu doar 48 de ore!

#15039
vestale

vestale

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,352
  • Înscris: 24.11.2002
La fel cum nici biletele de avion nu sunt bagate pe gat, cam pentru toate destinatiile se poate merge si cu microbuzul, autocarul.

#15040
atupi

atupi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,615
  • Înscris: 17.08.2007
Am un bilet luat cu flex și vreau sa schimb data zborului. Noul zbor e substanțial mai ieftin. Oare pot sa adaug ceva servicii gen scaun xxl ca să ma folosesc totuși de diferența de bani?

#15041
atupi

atupi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,615
  • Înscris: 17.08.2007
Îmi răspund eu, nu merge.

#15042
castoras

castoras

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 786
  • Înscris: 28.12.2006
Am cumparat 2 bilete priority doar bagaj mana la cursa Wizz Bucuresti - Paris - plecare seara din Buc catre Paris si la fel seara retur catre Bucuresti.
Tot aud de cazuri de overbooking la Wizz si sunt f ingrijorata - imi recomandati sa platesc locurile anticipat? sau cum  sa fac spre a fi sigura ca nu vor fi probleme?
Am cazarea deja platita la destinatie si cu siguranta nu vreau sa fiu refuzata la imbarcare.

Voi - cat de des se intampla overbooking/sa nu plece cursa?

#15043
petman

petman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,877
  • Înscris: 28.11.2001
Anul asta am avut 5 zboruri dus intors cu wizz (include si un zbor spre paris). Nicio anulare, niciun overbooking. Intarzierea maxima a fost de 1h30m la plecare.
Fara locuri cumparate, fara priority.

De fapt am avut o anulare (spre paris) dar a fost din cauza unui viscol in aprilie - ma gandesc ca nu mai ninge acum.

#15044
atupi

atupi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,615
  • Înscris: 17.08.2007
@castoras faci checkin online la deschidere și nu ai probleme

#15045
maladetz

maladetz

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,201
  • Înscris: 06.02.2011
Ia uite că m-am trezit cu o întârziere de 2 ore care sper sa nu se extindă. Daca se extinde se pot cere compensații direct la ei sau trebuie sa folosesc airhelp sau alte firme de genul asta?

#15046
crislacor

crislacor

    Cui îi pasă...?!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 23,074
  • Înscris: 20.06.2009
Întârzierile se iau în calcul doar la destinație și doar de la 3 ore în sus. Majoritatea covârșitoare a cazurilor în care s-a decolat cu 3 ore și un pic întârziere, s-a aterizat cu niște minute sub cele 3 ore...:)

#15047
maladetz

maladetz

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,201
  • Înscris: 06.02.2011
Ce-ți mai place sa răspunzi la subiect și să ajuți :)
Sau poate ești vreun pui de Nostradamus și știi exact cât și cum vor întârzia. Eu am întrebat dacă se pot cere compensații direct de la ei sau trebuie folosita o firma specializata. Că vor întârzia ei cu 3 minute sub 3 ore nu mă interesează. Compensațiile se dau la întârzieri de peste 2 ore.

#15048
crislacor

crislacor

    Cui îi pasă...?!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 23,074
  • Înscris: 20.06.2009
Să mă anunți și pe mine cînd o să obții 1 (un) ban (cent, penny, ce vrei tu) drept compensație pentru o întîrziere de 2 ore!:)
Cît privește strict întrebarea ta, evident că te poți adresa în ce parte vrei tu! Dacă ți se acordă despăgubiri, în primul caz rămîi cu toți banii, în cel de-al doilea scazi comisionul firmei de recuperare.

P.S. Recomand totuși să nu te arunci după compensații dacă nu ai avut minim 3 ore de întîrziere la destinația finală! Asta daca nu vrei să se facă mișto de tine...:)

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate