Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
securitate - acum se dau drept - ...

Farmacia Dr Max - Pareri / Sugest...

De unde cumparati suspensii / gar...

[UNDE] Reconditionare obiecte lemn
 Infiltratii casa noua

sugestie usa interior

ANAF si plata la selfpay

Imprimanta ciss rezista perioade ...
 Garmin fēnix 7 / PRO / Saphi...

Care sunt cele mai mari regrete a...

Alfa Romeo Stelvio 2.2 jtd

Intrebari srl nou
 La multi ani @AndReW99!

Alegere masina £15000 uk

TVR vrea sa lanseze o platforma d...

Strategie investie pe termen lung...
 

Totul despre Wizzair

* * * * - 5 votes
  • Please log in to reply
16137 replies to this topic

#12655
ghitapg2

ghitapg2

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,528
  • Înscris: 07.04.2005
Am avut "noroc" duminica sa experimentez pt prima data overbooking-ul la Wizz.

Mi-am facut check-in-ul online pe ultima sute de metri (cu 3.5ore inainte de zbor).

Am primit notificarea sa merg la biroul de viza pt verificare documentelor (primul semn ca ceva nu era ok).

Cursa: Brussels Charleroi - Craiova operata cu un A320 (180locuri). In aplicatie aveam sequence no. 184 (deci eram 4persoane extra care urma sa fim in standbye).

Acuma ce stiam la low cost carrier era simplu, in caz de overbooking: cine-si face ultimul check-in-ul online e in standbye/posibil sa nu zboare (la legacy carrier aparent ar fi in functie de istoricul calatorului, daca ai doar cont de frequent flyer te poate salva etc).

Preventiv in caz ca nu mai pun piciorul in avion, mi-am cautat zboruri alternative ca sa-mi schimb cat mai repede biletul. Next available flight pentru Craiova era doar Miercuri, asa ca am optat pt zborul spre Budapesta cu 6ore mai tarziu (aparent mai era un loc disponibil). Zborul spre Cluj era 40min mai tarziu deci putin probabil/imposibil sa am timp sa schimb biletul.

In aeroport ajung la ghiseu si-i explic angajatei ca zborul e overbooked si posibil sa nu zbor.
- 35euro va costa.
- Poftim?
- Nu v-ati facut check-in-ul online si trebuie sa platiti.

Ok, de aici deduc ca... nu poate vedea din prima pasagerii on standbye? Am ramas surprins, stiam ca taxa e de 50euro. Acum pe site in lista lor de taxa arata ca ar fi 30euro pt check-in-ul in aeroport.

Ii arat aplicatie cu mesajul. Nu are nici o idee ce sa faca (probably I was her first Posted Image))  Isi suna o colega sa-i dea indicatii... fail. O intreaba pe alta colega de langa biroul alaturat. Ii explica (in franceza) ce sa faca si... e mirata fiind deja al 2-lea pasager on standbye pt acel zbor.

Imi printeaza biletul de imbarcare si... ramane de vazut la poarta de imbarcare daca mai e loc sau nu.

La poarta de imbarcare.... cred ca mi s-a parut o eternintate pana s-a realizat imbarcarea Posted Image)))

Eram 3 pasageri on standbye care asteptam sa vedem ce are soarta rezervat pt noi Posted Image))

Cand mai erau 6pasageri de procesat ne-a cerut agentul de la poarta cartile.

Bineinteles nu se putea sa nu fie si vesnica problema cu bagaje necorespunzatoare si lipsa priority-ului. Acuma e drept ca batraneii ca aveau 2 trolere de mici (de laptop) dar erau dimensiunea intermediara (mai mici decat 55cm x ... dar mai mare decat 40cm x...). Nu vroiau sa plateasca suprataxa "Asta e... stam pana miercuri si zburam atunci". Eh... cand au aflat ca de fapt nu le ramburseaza banii / sa-i mute pe urmatorul zbor... au cazut pe ganduri. Pana la urma achita suprataxa. O tin una si buna ca ei de ani de zile zboara cu aceleasi bagaje, ba mai mult au fost si la Madrid si pe zborul spre Charleroi n-au avut probleme. A fost singurul moment in care am intervenit si le-am zis ca au avut noroc pana acum daca au scapat.

Trebuie sa fiu sincer, mi-a trecut prin gand... daca cei 2 se hotarasc sa se zgarceasca la suprataxa respectiva, sansele ca din cei 3 care eram in standbye, sa calatorim... cresteau semnificativ Posted Image)) Incep sa ne caute locuri in avion...  deja era depasit deadline-ul pt inchiderea portii. Momentul culminant. Inca 2 baieti fug spre poarta.... le scaneaza si lor biletele de imbarcare.

Gata, asta era momentul in care deja imi imaginam avionul decoland... iar noi ii faceam cu mana din aeroport Posted Image)))

Pana la urma 2 pasageri am fost acceptati sa calatorim (printre care si eu). Al 3-lea pasager a ramas pe dinafara.

In avion bineinteles nebunie, compartimentele de bagaje erau pline... cred ca a durat vreo 15minute pana s-a gasit loc pt bagajele noastre.

Si de parca n-ar fi de ajuns toata povestea, in momentul in care ne indreptam spre pista, avionul se opreste si suntem anuntati ca exista "o problemuta la motoare" si trebuie sa ne intoarcem la stand pt rezolvare Posted Image)) Perfect way to not fly after such a story.

Ne-am intors inapoi si dupa 30minute s-a rezolvat problema si am decolat.

Acum din ce am discutat pana am ajuns la aeronava cu celalat pasager de a fost acceptat de pe standbye list. Intr-adevar eram 4pasageri in plus. 2 pasageri nu s-ar fi prezentat la imbarcare, astfel avand loc noi. Acum eu fiind ultimul ce mi-am facut check-in-ul online (seq 184), trebuie sa recunosc ca am fost surprins ca m-au acceptat pe mine sa calatoresc, iar pe celalt pasager nu (aveam seq no. mai mic). Nu stiu daca avea legatura cu faptul ca aveam WizzPriority si inca abonamentul de WDC activ (de la fostul card de credit de la BancPost). Biletul il aveam cumparat cu aprox 2 luni in avans.

Si mai si... in timp ce imi cautam zboruri alternative spre RO, din curiozitate am cautat si zborul meu. Desi eram 4pasageri extra, Wizz inca mai vindea 3locuri pt cursa respectiva! Inteleg conceptul si de ce practica overbooking-ul, dar sa mai vanda bilete cat timp e deja aeronava suprasaturata... mi se pare prea de tot. And I know... it's all about the Benjamins.

Acuma din ce am mai cautat pe forumuri, ce am mai gasit altii care au patit similar cu Wizz:

But how do they choose who should depart?
Those who booked or checked in among the last? Or those who bought the cheapest tickets? “If no one volunteers to travel with the later flight, we choose those, who are travelling alone, so that we do not have to separate people travelling together.” – replied the airline.

https://dailynewshun...t-to-barcelona/


Desi aici Wizz afirma ca aleg pasagerii singuri pt standbye list, aici n-ar fi fost nici o problema sa desparta un cuplu.

After they arrived at Budapest Airport, they were informed during check-in that, unfortunately, more tickets were sold than seats available on the plane, and there is literally no place for the wife on the plane.

The flight was completely overbooked. The wife was not the only one, another woman was also informed that she cannot go on the plane. The couple obviously did not want to split up, so the husband was kind enough to offer his ticket to the other woman.

https://dailynewshun...-from-wizz-air/


https://forums.money...d.php?t=5538954

Acum pt zborul de Budapest, aplicatia imi arata ca mai era un loc liber (simulare cu 2 locuri dadea "flight sold out"). Sunt curios avand in vedere ca Wizz vindea inca pt zborul spre Craiova locuri deja era deja plin.... care erau sansele sa se intample la fel si cu acel zbor?

Da, trebuie sa primesti compensatii in cazul asta plus rerutare/rambursarea pretului calatoriei, dar pur si simplu din ce gasesti pe forumuri... mai bine sa nu ajungi in situatia asta cu Wizz.

Attached Files



#12656
crislacor

crislacor

    Cui îi pasă...?!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 23,054
  • Înscris: 20.06.2009
Na, știu că mulți vor fi în total dezacord cu mine, dar tocmai pentru a evita chestii ca cele de mai sus, eu prefer să iau priority și să-mi cumpăr de la bun început locul în avion! Și stau liniștit după aceea...

#12657
ghitapg2

ghitapg2

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,528
  • Înscris: 07.04.2005
Am gasit pe forumuri (intr-adevar topic vechi din 2016), pasagera cu locul cumparat si a fost refuzata la imbarcare.

Nu stiu daca mai se intampla si acuma, ori primesti din start mesajul cum l-am primit eu.

Sunt si persoane care platesc biletul (Eur 272.33) inainte cu o zi si tot sunt refuzati la imbarcare.

Deci s-ar parea ca pretul biletului nu conteaza daca esti refuzat la imbarcare.

https://www.tripadvi..._Air-World.html

Attached Files



#12658
Alexhhn

Alexhhn

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 13
  • Înscris: 11.11.2016
Este o procedura stabilita. Nu se debarca familiile cu copii, membrii wdc, pasagerii cu priority, plus inca cateva cazuri. In caz de overbooking se cauta initial voluntari in terminal (care sa renunte voit la zbor in schimbul a 250 euro plus rerutare pe urmatorul zbor si hotel inclus pana la data zborului) si daca nu se gaseste nimeni, atunci cel/cei de pe lista de standby cam au ghinion ca trebuie sa renunte la zbor. De aia e bine sa ai loc cumparat si sa iti faci check-in cat mai repede posibil. Wizz face overbooking mult mai des decat FR, am avut 244 pax pe a321 care are 230 de locuri.

Sau daca ai efectuat deja 1 segment si esti la zborul de intoarcere, esti ferit de offload in caz de overbooking.

#12659
vladut_v

vladut_v

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,714
  • Înscris: 11.01.2005

View PostAlexhhn, on 22 octombrie 2019 - 12:14, said:

... si daca nu se gaseste nimeni, atunci cel/cei de pe lista de standby cam au ghinion ca trebuie sa renunte la zbor
Tot asa, cu 250 eur in buzunar, rerutare pe urmatorul zbor si hotel?

#12660
lk1

lk1

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,437
  • Înscris: 31.07.2006
Nu îți dă nimeni hotel 6 zile de exemplu.. te descurci cum poți, dormi prin aeroport dacă nu ai unde să te duci.

#12661
Alexhhn

Alexhhn

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 13
  • Înscris: 11.11.2016

View Postvladut_v, on 22 octombrie 2019 - 19:43, said:


Tot asa, cu 250 eur in buzunar, rerutare pe urmatorul zbor si hotel?

Da, dar nu chiar in buzunar ca nu-i primesti pe loc, ci dureaza vreo cateva zile sau chiar 1-2 saptamani. Primesti voucher pentru hotel pana la urmatorul zbor, ca sunt obligati sa iti dea (daca si ground staff-ul stie cum sa isi faca treaba). 6 zile nu iti trebuie cum zicea cineva mai sus, ca, daca e vorba de arata timp, te duci acasa oriunde ai sta, ca e mai convenabil. Cel mai mult am dat parca 4 nopti si tot la wizz.

#12662
Costel2014

Costel2014

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,220
  • Înscris: 02.09.2014
Si de la Torino spre Bucuresti a facut ieri Wizz overbooking. A iesit ceva tambalau, dar s-a rezolvat pana la urma. Eu m-am invatat; check in rapid si loc cumparat, ca altfel imi da nevasta cu geanta in cap pana fac cucuie, daca ne lasa aia pe dinaafara si trebuie sa doarma prin aeroport! Posted Image

#12663
business11

business11

    Info Austria

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,821
  • Înscris: 13.07.2011
Eu am avut overbooking odata cu Easyjet de la Berlin catre Vienna. Datorita faptului ca ma intorceam vineri catre Vienna m-am oferit voluntar sa raman in Berlin. Mi-au platit hotelul pentru o noapte si am zburat cu acelasi zbor de vineri seara cu o zi mai tarziu adica sambata seara, asa ca am mai petrecut o zi pe gratis in Berlin, plus cei 250€.

Exista si cazuri cand ai zbor de dimineata si daca zborul tau este overbooked, atunci exista sansa sa zbori in aceasi zi doar ca mai tarziu cu alta companie. Tot asa mi s-a intamplat odata parca cu Eurowings-ul si eram obligat sa ajung in aceasi zi la destinatie astfel ca mi-au oferit un zbor cu 3 ore mai tarziu cu Austrian-ul.

#12664
ghitapg2

ghitapg2

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,528
  • Înscris: 07.04.2005
Eram in aeroport in TM si se anulase zborul spre Tel Aviv. Am ramas surprins ca au anuntat sa mearga pasagerii la biroul x pt voucherele de hotel, taxi si mancare.

Pe Charleroi am avut niste prieteni la care li s-a anulat zborul spre casa si au trebuit sa se descurce sinnguri, n-au primit nimic (probabil cum zicea si Alexhhn depinde de ce angajati prinzi in aeroport).

@business11:

Pai Eurowings si Austrian fac parte din grupul Lufthansa... se poate.

Sau daca e sa fii rerutat la o companie legacy printr-o alta companie legacy din alianta (ai cu Lufthansa si te transfera pe Cathay Pacific).

Dar la Wizz... nu stiu... daca e cineva aici ce au reusit sa fie transferati cu alte companii... feel free to share. Ori de si-au cumparat bilete la alte companie si le-au fost rambursati banii.

RyanAir la faze asematoare aveau o lista de companii de la are decontau biletele cumparate de pasageri in caz de anulare/overbooking (WizzAir, Vueling, Jet2 etc... in principiu doar budget airlines). Dar tariful sa fie comparabil cu biletul tau (daca tu il cumperi la 70-80euro... iar last minut e ... 200-250euro la alta companie... )

Personal mi se pare mult mai ok customer support-ul de la RyanAir fata de Wizz. La FR in 3-4zile mi-au aprobat cererea de compensatia si in maxim 1 sapt aveam banii in cont. La Wizz (momentan) n-am avut treaba cu compensatii, dar au trebuit sa-mi restituie o suma modica (20euro) pt mancare si racoritoare (zbor redirectionat). Dupa ce le-am trimis bonurile si datele bancare, le trimimeam remimder o data la 2sapt. Dupa aprox 3 luni mi-au restituit banii (dupa ce am apelat la ANPC).

Daca asa fac pt o suma asa mica, atunci tare sunt curios cum se comporta la compensatii.

Edited by ghitapg2, 23 October 2019 - 16:30.


#12665
ghitapg2

ghitapg2

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,528
  • Înscris: 07.04.2005
Wizz Air to Nearly Triple Fleet, go Intercontinental by 2028 (?)

Wizz Air has 271 aircraft on “firm order”, meaning the budget carrier’s total fleet is set to grow to 300 by 2028.

Having carried some 215 million passengers since its inaugural flight in 2004, including almost 34 million last year [...]

“Today, we are flying a number of 5-6 hour routes, while the XLR will extend our outstanding value and service proposition on routes of 7-8 hours of flying. We are continuously negotiating with many potential partners across Europe and beyond,”

For the more immediate future, Wizz Air expects a 15% increase in traffic this year, taking passenger numbers to the 40 million level for the first time.

“We fly to 150, and soon to be announced, 151 airports around Central and Eastern Europe, with bases in 25 cities. We now employ over 4,500 people,”

In reporting “only 57.7 grams of CO2 emissions” per passenger-kilometer in August this year, the carrier lays claims to be the “greenest airline in Europe”.

With an additional Airbus A321neo plane to be based in Budapest, bringing the total to 15 for next summer (plus two in Debrecen), and the launch of flights to Kiev, Kharkiv (in Ukraine) and Brussels airports next June, these statistics are set for further growth in 2020.

The United Kingdom is Wizz Air’s single most important market: roughly one-third of all Wizz Air flights touch down on the island nation.

https://bbj.hu/busin...-by-2028_172155

#12666
boy4ever

boy4ever

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,640
  • Înscris: 21.07.2010
Sa inteleg ca atunci cand fac overbooking o mierlesc cei care fac check-in cel mai tarziu si nu mai prind niciun loc liber. Si eu obisnuiesc sa fac check-in pe ultima suta de metri ca sa prind locurile cele mai bune, dar mereu verific disponibilitatea lor. De exemplu ma uit si cu 20 de ore inainte de zbor, si daca vad va au mai ramas doar trei locuri de exemplu, normal ca fac atunci check-in, neavand niciun rost sa astept pana in ultima clipa.

Am patit-o de doua ori cu EasyJet, nu puteam face check-in de pe aplicatie, dar a mers de pe website.

#12667
boy4ever

boy4ever

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,640
  • Înscris: 21.07.2010
Cum naiba sa coste 174 ron un loc??? Astia au innebunit de tot!

#12668
Costel2014

Costel2014

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,220
  • Înscris: 02.09.2014

View Postboy4ever, on 30 octombrie 2019 - 18:22, said:

Cum naiba sa coste 174 ron un loc??? Astia au innebunit de tot!
Enorm! Eu am platit 10 euro penru un loc pe ruta Torino-Bucuresti cu Wizz.

#12669
boy4ever

boy4ever

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,640
  • Înscris: 21.07.2010
Uite. Am dat asa, la nimereala, mai mult de curiozitate, ca oricum nu cumpar. Dar am ramas socat!

Attached Files



#12670
Costel2014

Costel2014

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,220
  • Înscris: 02.09.2014

View Postboy4ever, on 30 octombrie 2019 - 21:18, said:

Uite. Am dat asa, la nimereala, mai mult de curiozitate, ca oricum nu cumpar. Dar am ramas socat!
Am vazut.. Lucrurile au luat-o razna toamna aceasta, au fost de multe ori preturi mai mari la bilete de avion in extrasezon (octombrie-noiembrie) decat asta vara. Si nu stiu de ce.

#12671
nicu131

nicu131

    Bad Motherfucker

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,622
  • Înscris: 12.02.2008
Am facut o simulare Bucuresti - Roma si locul costa 44 lei.
Probabil pentru zborurile din provincie, locul costa mai mult.

#12672
boy4ever

boy4ever

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,640
  • Înscris: 21.07.2010
Stai asa, depinde si care loc. Nu au toate acelasi pret. Ma indoiesc ca cel mai scump era 44 de lei. Poate cel mai ieftin.

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate