Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Totul despre Wizzair
Last Updated: Mar 29 2024 11:33, Started by
whoop007ro
, Jan 12 2006 14:47
·
76
#12475
Posted 16 May 2019 - 10:01
bine mentionat ! De ex daca iei bilet pe segmentul Milano - Iasi , e mai bine sa platesti in euro decat in lei....adica fix cum spune colegul mai sus : moneda care apare prima !
|
#12476
Posted 17 May 2019 - 10:12
And the brits strike again ))
Inca o chestie nepravazuta ce se poate intampla cand ai o fereastra scurta de transfer intre zboruri )) https://www.digi24.r...etinuti-1132201 Edited by ghitapg2, 17 May 2019 - 10:13. |
#12477
Posted 19 May 2019 - 16:38
It's our birthday: 15% Wizz Credit
Book a flight on may 19-20 and receive 15% of the total back. *15 % applies to the Total Fare (total value of the booking including the Fare and the Additional services purchased during the booking). 15% refund is valid to all flights and all destinations. This promotion applies on 19th and 20th of May 2019 from 00.00 till to 23.59 CET. Please note that the offer is not transferrable and applies to individual bookings only, excluding group bookings. This offer cannot be combined with any other promotions affecting flight fares. In case the promotion criteria are met, 15% of the value Total Fare will be refunded in Wizz credit to your WIZZ Account by 31 May 2019 and will be available until 15 Sept 2019 to be used for the purchase of Wizz Air flights. No refund is made to a Wizz Account other than yours. The refund cannot be converted into cash. Refunds are made for completed flights only. Please note that the refundable amount is not indicated on www.wizzair.com during the booking. Terms and conditions for WIZZ Accounts apply. Wizz Plus and bookings including Wizz Flex are excluded from the promotion. |
#12478
Posted 20 May 2019 - 07:29
Buna ziua!
Daca am gresit data de emitere si de expirare al buletinului, atunci cand am facut check-in-ul, este vreo greseala majora? Dupa ce am printat biletul pe acesta scrie numai data expirarii. Si oare daca am cumparat biletul de avion din aeroport, pot face check-in-ul online? nu gasesc nicaieri... Ca sa nu mai merg pana in aeroport. Mentionez ca nu sunt biletele pe numele meu, astfel era usor in ziua zborului sa merg sa le fac eu inainte cu cateva ore... Va multumesc anticipat pentru raspunsuri! |
#12479
Posted 20 May 2019 - 15:02
La prima intrebare nu (cred) ca e o problema mare, din ce povesteau oamenii pe topic.
Eu am atasat pe cont pasaportul, cu care fac tot timpul check-in-ul, dar in aeroport buletin in majoritatea cazurilor (prin Asia spunea Lex404 ca acolo fac urat la faze din astea; dar pe meleagurile noastre ar trebui sa fie ok). Plus la ce rapid ce se face imbarcarea: ii intereseaza doar numele sa puste. La a 2-a intrebare nu stiu. Nu ai pe acele bilete un e-ticket/numar de rezervare(confirmation code). Pe site-ul lor poti face online check-in-ul doar utilizand confirmation code si numele de familie al pasagerului. In alta ordine de idei, o experienta mai putin placuta cu Wizz, aseara pe zborul Charleroi - Timisoara. Cu o furtuna serioasa in zona, am survolat 30minute: degeaba. Am aterizat in cele din urma la Sibiu. Si aici a inceput cosmarul: o sa va astepte autobusele in fata aeroportului (era miezul noptii). Nu se astepta nimeni ca sa se miste asa de repede, dar totusi: "Intr-o ora ajung", "Ba sa vedeti in 30minute", "De fapt noua ora de sosire e in 2h 30m". La un moment angajatul din aeroport (de la RAS), ca el fiind doar subcontractat de WizzAir, tot ce face e sa-i anunte, iar ei trebuie sa se ocupe de partea de organizare. Nu tu escaldari, nimic. OK, m-am pus sa sun la callcenter-ul Wizz la numarul de Malta (eram 99.99% ca va fi degeaba). Exact cum am anticipat: "Noi nu avem nici o noutate legat de acest zbor. Veti primi informatii in aeroport, cand acestea sunt disponibile". A venit si schimbul de dimineata, aceeasi poveste. Oamenii s-au cam incins ceva (si pe buna dreptate). Aici am primit alta varianta: ei doar anunta o agentie din Romania cu care Wizz are contract, iar ei se ocupa de partea de logistica. A trecut timpul si pe la 07:20 intr-un final au sosit 2 autocare din Cluj. Pe la 11:30 am ajuns in Timisoara. Prima experienta de acest gen )) A trecut cum a trecut, partea trista e ca erau familii cu copii in carurcioare sau copilasi de 3-5ani Era si un pustan din Belgia, venise in vizita: era si primul sau zbor cu avionul )) N-o sa uite toata viata lui asa experienta Va dati seama taximetristii deja erau pe felie in aeroport, negociau un drum pana in TM: 800 sau 600RON Attached Files |
#12480
Posted 21 May 2019 - 21:21
nu prea imi fac niciodata sperante cand promit astia ca intr-o ora vine autocarul / avionul intarziat ))
|
#12481
Posted 21 May 2019 - 21:50
Nu se astepta nimeni sa fie acolo intr-o ora.
Dar 3-4ore... cred ca ar fi fost decent (parere personala). But low-cost... what are you going to do )) Prima si... sper sa fie ultima experienta de genul )) But guess it could have been worst. Un coleg imi povestea ca era pe o cursa Lufthansa spre Timisoara iar din cauza conditiilor nefavorabile au aterizat in... Belgrad. Atunci sa fi vazut distractie cand au ajuns cu autocarul la vama, iar 80% dintre ei aveau doar buletine ))) Cei care faceti online check-in-ul pe ultima suta de metri, ati mai patit treaba asta? Verifici inainte locurile disponibile, imi aratau ca mai sunt 7locuri disponibile (toate la iesirile de urgenta). Imi fac check-in-ul si mi se asigneaza un loc normal (care inainte aparea ocupat). Sa-si fi facut careva intre timp upgrade la un XL seat... sau sa fie alte lucruri necurate la mijloc (am patit de 2ori treaba asta in ultimele saptamani). Edited by ghitapg2, 21 May 2019 - 22:01. |
#12482
Posted 22 May 2019 - 20:07
Salut,
Am incercat si eu sa rezerv anumite locuri, iar cand incerc sa fac plata cu cardul (am incercat vreo 3 mastercard) primesc mesaj ca plata este refuzata. Am discutat la banca, la ei nici nu apare solicitarea. Primesc mesaj de la 3D secure, datele sunt corecte. Ce ar putea fi? Ms Edited by greenvision, 22 May 2019 - 20:08. |
#12483
Posted 22 May 2019 - 22:17
Am patit si eu sa nu mearga cardul, atunci am continuat solicitarea cu plata la ghiseu prin banca in 24 de ore, asta ca sa nu reiau rezervarea unde sigur ar fi crescut preturile bine de tot. Este o loterie daca merge sau nu
|
#12484
Posted 24 May 2019 - 05:40
am un prieten care si-a luat bilet online si a dat click pe butonul ala cu 'cumpara' de vreo 3-4 ori, ca a crezut ca nu merge sistemul, evident ca s-a trezit cu contul debitat de 4 ori pentru un singur bilet. I-au returnat banii intr-un final.
|
|
#12486
Posted 25 May 2019 - 23:39
Buna colegi.
Am.o nelamurire referitor la wizz. Vreau sa cumpar 3 bilete. 2 adulti, 1 copil 2 ani. Prima varianta de setat este cea mai ieftina,fara beneficii si bagaj la cala.. Variata 2, ce o afișează are deja trecut alte beneficii ,inclusiv bagaj cala. Intrebarea mea. Cum pot rezerva biletele si sa pun doar un bagaj de cala? Intre prima si a doua varianta imi iasa un cost total la bilete, dublu dar eu nu vreau 3 bagaje de cala. 🙄cum pot face ? |
#12487
Posted 26 May 2019 - 06:33
Cred că alegi varianta cu prețul cel mai mic, iar la un adult mai adaugi un bagaj de cala! Nu am făcut o simulare, dar în trecut noi așa făceam.
|
#12488
Posted 26 May 2019 - 07:09
Asta oare dupa ce trec numele la pasageri? Inainte nu am gasit sa se poata face.
Eventual o sa sun la ei sa vedem ce imi spun.... |
#12489
Posted 26 May 2019 - 08:43
Ai 2 variante:
1) Alegi din start pt 1 adult biletul "chel" (Basic Travel Light), iar pt celalalt adult pachetul cu bagaj de cala inclus din start (Wizz Go Family; daca nu vrei serviciile extra incluse: alegerea locului, priority... atunci ai varianta 2) 2) Alegi din start pt ambii adulti biletul "chel" (Basic Travel Light), iar apoi adaugi bagajul de cala, in pagina in care adaugi datele pasagerilor (pt pasagerul care vrei). Attached FilesEdited by ghitapg2, 26 May 2019 - 08:45. |
|
#12490
Posted 27 May 2019 - 10:05
Buna ziua ,incer sa fac check in online si imi spune ca invalid document number desi le scriu corect,a mai intalnit cineva problema asta?mutumesc
|
#12491
Posted 27 May 2019 - 11:16
Daca faci check-in-ul cu buletinul, incearca sa pui fara serie, doar numarul C.I-ului.
Cei care inca mai aveti WDC-ul asociat cardului de credit de la BancPost? Daca iti inchizi noul card de credit de BT Star Forte se suspenda abonamentul? Am ridicat noul card, dar nici pana in ziua de azi nu l-am activat (si nici nu prea intentionez ). |
#12492
Posted 27 May 2019 - 11:21
a aparut cineva intre timp care sa fi comandat si transfer prin WizzAir?
Am transfer TFS -> hotel si vice-versa la intoarcere. Pagina firmei de transfer este putin dubioasa, bagi datele avionului si asta este, fara ceva informatii. La intoarcere habar nu am la ce ora vine sa ne preia din hotel, nici o informatie nimic. Ce gasesc doar review-uri proaste rau de tot. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users