Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Recomandare demontare+instalare ...

CAIET SERVICE PREDEAL II

Internare spital psihiatrie

CM de snooker 2024
 Scot penele dupa montajul tamplar...

Masina de spalat vase si grasimea

Noua lege de acces in paduri

Sunt ouale proaspete?
 Aplicatie invatare limba Germana

Presbiopia - la 43 ani ?

Termen transcriere autovehicul

Cazare Timisoara pe 4-5 zile
 Primele zile ale internetului per...

Ditra 25

Casti USB-C ptr A-54

Aplicatie medicala / asistent med...
 

Passat B7 Variant

- - - - -
  • Please log in to reply
34 replies to this topic

#19
aandrei_24

aandrei_24

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,475
  • Înscris: 02.02.2007
Cateva noutati, la odo 192XXX km
- avand in vedere ca incepuse sa piarda cam mult antigel, am facut distributia (role, curea, pompa de apa) + rola si cureaua de accesorii. Cost total 1600 lei, cu piese (1100 lei) OEM luate de mine , si manopera (500) la un service local bun, care mi-a oferit garantie. La reprezentanta au cerut 2400 de lei pentru aceleasi operatiuni.
- am hotarat sa fac reparatia la daunele de grindina la o firma din Timisoara, am citit de bine de ei pe net, am vazut trei masini ale colegilor de servici care au iesit impecabil si m-am hotarat. Devizul a fost aproape 10000 ron (similar cu ce am primit la alta firma cu tehnologia PDR si ceva mai putin decat am primit pentru chituire si vopsire completa), Groupama nu a comentat nimic si a dat acceptul de intrare in reparatie.
In 15 septembrie intra in reparatie, numai bine pentru ca am o delegatie de 14 zile peste ocean, si ma pot lipsi de masina. La revenire voi pune poze before / after sa va dati cu parerea.
- mda, minune. Cum in 9 septembrie expira RCA, am facut o calculatie, si mi-a crescut cu 70%, aceiasi masina, desi am B2 ...

#20
aandrei_24

aandrei_24

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,475
  • Înscris: 02.02.2007
Update. 210XXX, a decedat EGR.
Se pare ca e boala acestui model. In rest nicio problema, a facut anul, apa, paie si bataie.

#21
cepy

cepy

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 977
  • Înscris: 03.12.2010
Se pare ca esti multumit de achizitie. Te-as intreba cum ti se pare, acum dupa ce te-ai obisnuit cu ea, fata de vechiul mondeo.ma refer ca si tinuta de drum,confort in scaune,spatiu interior, motor.ti se pare mai dinamica fata de mondeo?stiu ca ambele au 2.0 si 140cp.

#22
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,973
  • Înscris: 06.01.2006

View Postaandrei_24, on 17 martie 2017 - 15:53, said:

Update. 210XXX, a decedat EGR.
Se pare ca e boala acestui model. In rest nicio problema, a facut anul, apa, paie si bataie.
Ce anume a decedat? Chiar EGR-ul sau racitorul? La 2.0 nu am auzit sa pice EGR-ul dar am auzit sa se strice racitorul de la EGR. La tine ce s-a stricat?

Edited by Kroghy, 17 March 2017 - 20:27.


#23
aandrei_24

aandrei_24

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,475
  • Înscris: 02.02.2007

View Postcepy, on 17 martie 2017 - 20:23, said:

Se pare ca esti multumit de achizitie. Te-as intreba cum ti se pare, acum dupa ce te-ai obisnuit cu ea, fata de vechiul mondeo.ma refer ca si tinuta de drum,confort in scaune,spatiu interior, motor.ti se pare mai dinamica fata de mondeo?stiu ca ambele au 2.0 si 140cp.
hmm. mondeo avea 163CP si era cu powershift, asta are 140CP si e pe manuala. Cuplul aproximativ egal 340Nm vs 320Nm, dar, per total Mondeo se infigea mai bine. Insa incepea sa cam ceara bani, avea rulaj mare. In schimb Passat-ul ma indeamna la un stil de sofat mai familist :P
Ca spatiu, tinuta de drum si conform, sunt cam la fel, sincer sa fiu, si pe asta o conduc la fel,  aceleasi curbe cu aceiasi viteza, ma simt la fel, nu ma doare nimic dupa 1000-1200 de km intr-un foc.
Ce ma ajuta enorm e 35-40 mm in plus la garda la sol la Passat. Care are amortizoare nu stock ci ceva garda inaltata. Nu stiu de ce, asa le are din Germania, sunt cele originale, se pare ca sunt de Alltrack. Unul a inceput sa curga, peste o luna vreau sa le schimb, si pe baza de VIN azi am aflat ca sunt mai speciale si de aia masina mea e mai inalta decat alte passaturi :) LA drum nu mi-am dat seama, e lipita de drum.

View PostKroghy, on 17 martie 2017 - 20:26, said:

Ce anume a decedat? Chiar EGR-ul sau racitorul? La 2.0 nu am auzit sa pice EGR-ul dar am auzit sa se strice racitorul de la EGR. La tine ce s-a stricat?
EGR-ul :)... Sunt exceptia de la regula. Daca crapa racitorul e in general mai nasol ca iti baga lichidul de racire pe evacuare. Mie imi da o eroare ceva cu N18, la 6-7 erori numarate aprinde becul ala cu motor, alte simptome nu are in afara de consumul un pic crescut.
Oricum reperul vine complet cu racitor, pe OEM.
Probabil e doar colmatat si o curatare ar rezolva problema, dar la rulajul asta nu risc sa puste si racitorul peste o luna sau juma' de an. Manopera e destul de scumpa, e pozitionat ca pixul, vreao 5-6 ore de munca.
Am decis sa schimb complet, cu piesa de origine, in service, cu garantie. Pentru linistea mea sufleteasca...
Chiar daca ma hotarasc sa dau masina, da bine la vanzare sa arat omului interventia.

#24
aandrei_24

aandrei_24

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,475
  • Înscris: 02.02.2007
Am schimbat azi amortizoare fata, flanse amortizor și protectii praf. I-am luat niște gume noi de vara, în loc de 215 55 r16 am pus 205, mai ieftine cu minim 100 RON bucata.
Total gume + amortizoare + geometrie fata și spate 2100 lei.

#25
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,466
  • Înscris: 15.06.2007
Cum ai rezolvat cu EGR? Cumva de la ala se aprinde martorul galben "check engine"?

Edited by tfmercedez, 17 May 2017 - 21:31.


#26
aandrei_24

aandrei_24

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,475
  • Înscris: 02.02.2007
Da, se aprindea check engine (nu intotdeauna), dar aveam si o eroare permanenta (nu mai retin codul). Alte simptome nu avea, dar nu isi mai face regenerari pe DPF atunci cand ai eroare stocata pe EGR (cu sau fara check engine aprins). Daca nu rezolvi, la un moment dat se aprinde si martorul cu bujia, si intra in limitare de putere. Am preferat sa nu astept pana atunci si sa schimb la primele semne. E boala acestei motorizari, undeva intre 170 si 200 de mii de km se intampla. Alta buba e pompa de apa care curge, cam pe la acelasi rulaj, dar oricum a schimbat distributia.
Sunt multumit de masina, alti bani nu a cerut (in afara de ulei / filtre), dar probabil ca o mai tin maxim un an, ma plictisesc repede :).

#27
the_same

the_same

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,131
  • Înscris: 13.11.2012
Ai trecute in carte/talon anvelopele pe 205?
Eu la mondeo iv am minim 215. Am dat pe anvelope de top iarna/vara 500 lei buc.

Edited by the_same, 17 May 2017 - 22:11.


#28
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,466
  • Înscris: 15.06.2007
La mine , a coincis aprinderea check engine cu schimbarea de motorina, dupa un an de mers cu evo am pus standard. Apoi am pus maxx motion se stingea, apoi a doua zi se aprindea iar. Am incercat si motorina superioara de la petrom, la fel.
Apoi am bagat iarasi evo, tot asa. Merg extraurban 10 minute la 2500rpm cu a 4-a, opresc 30 de secunde, pornesc motorul iar, si nu se mai aprinde check engine.  Dupa doua zile se aprinde iarasi (opel astra 1.7cdti).

Edited by tfmercedez, 17 May 2017 - 22:41.


#29
aandrei_24

aandrei_24

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,475
  • Înscris: 02.02.2007
@tfm Fata tester nu o sa ai certitudinea de la ce se aprinde. Eu zic sa nu mergi asa ca bine sigur nu face

@the_same Am vreo 8 marimi de anvelope în carte, pe 16, 17 și 18. La 16 am 215/55/16, 195/60/16 și 205/55/16 de care am și luat, fiind cea mai ieftine opțiune

#30
Nego10

Nego10

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 311
  • Înscris: 22.01.2017
Cat a costat EGR-ul + inlocuirea acestuia?

#31
aandrei_24

aandrei_24

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,475
  • Înscris: 02.02.2007

View PostNego10, on 19 mai 2017 - 11:08, said:

Cat a costat EGR-ul + inlocuirea acestuia?
2000 de lei. Piesa originala (1600), service Bosch car (400), garantie 2 ani.
La reprezentanta mi-au cerut 3000, si doreau EGR vechi la schimb, daca nu era cel original mai plateam nu stiu cat.

#32
aandrei_24

aandrei_24

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,475
  • Înscris: 02.02.2007
Aproape 230kkm. Schimbat bucsi brate f/s, bielete, ceva suporti motor / cutie. Nu era nevoie de schimbat tot, doar pe dreapta batea usor o bucsa (de cand am luat-o din De), dar imi place sa imi ingrijesc masinile, am ceva drumuri externe de facut perioada asta, asa ca am facut "investitia"... In primavara probabil ne vom desparti, scade rulajul, posibil sa ma intrept spre ceva pe benzina / hibrid.

#33
the_same

the_same

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,131
  • Înscris: 13.11.2012
Salut.
Una peste alta cum ti se pare masina comparat cu mondeo pe care l-ai avut?
Ma refer la confort, tinuta de drum, fiabilitate,costuri reparatii.
Ce ai alege acum dintre mondeo si Passat cu motor si dotari similare?
Din ce am observat fordul este putin mai ieftin.


#34
aandrei_24

aandrei_24

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,475
  • Înscris: 02.02.2007
scuze ca abia acum raspund, sarbatori, vacanta, delegatii, job etc.
am raspuns in postul 23 la cineva, sincer nu e mare diferenta intre ele la confort, tinuta de drum, fiabilitate si piese. Principiul meu este ca o masina trebuite intretinuta cum trebuie, la momentul potrivit, fara zgarceala. Per total Mondeo m-a costat mai mult, dar am si tinut-o mai mult, si avea cu 120+ kkm mai mult decat are passatul acum. Era si un pic mai rapid parca, desi era automat.
Passat-ul are doua avantaje din punctul meu de vedere: garda la sol mai mare cu vreo 2-3 cm, si faptul ca are Webasto :)
La momentul asta eu as alege ceva pe benzina, eventual hybrid, neaparat cutie automata.
Daca vrei neaparat intre astea doua modele, verifica bine masina atat mecanic cat si la tabla si vopsea, istoric (la VW poti, la Ford mai greu), fa un test-drive si aia e.

#35
aandrei_24

aandrei_24

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,475
  • Înscris: 02.02.2007
În ultimul an am făcut sub 10 mii cu ea (delegații multe fără mașina plus mașina de la job pe local), acum e la 237mii km, fără probleme de la ultima intervenție le forum.  Am schimbat lichidul de frana ca era timpul conf. Cărții de service,  și bateria în toamna, nu de alta dar era cea originala care avea 7 ani (oct 2011), si nu doream surprize. Aștept sa vina căldura, facem un Polish și probabil o vand, deși va fi greu având în vedere ca concurez cu cele "impecabile" de germania (în care însă bagi din start 1-2000 in EGR, articulații, roti sezon 2, distribuție și revizie). Vedem, dacă nu rămâne în familie la socrii sau părinți.

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate