Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Presbiopia - la 43 ani ?

Termen transcriere autovehicul

Cazare Timisoara pe 4-5 zile

Primele zile ale internetului per...
 Ditra 25

Casti USB-C ptr A-54

Aplicatie medicala / asistent med...

De ce vor atația politicieni...
 ERR_ADDRESS_UNREACHABLE

Legea 18/1968 Se mai aplica?

Digi conectare 2 routere prin fir

Succesiune notar versus instanta ...
 Montaj aer conditionat in balcon ...

Cont curent mulți valuta far...

Sugestii plan casa

Experiente cu firme care cumpara ...
 

Passat B7 Variant

- - - - -
  • Please log in to reply
34 replies to this topic

#1
aandrei_24

aandrei_24

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,475
  • Înscris: 02.02.2007
Salutari, stimati colegi.
Urmare a topicului deschis pe sfaturi de achizitionare, am decis sa dau drumul si la un jurnal de bord. Puteti citi si voi ce patesc, pot sa rememorez si eu ce am patit.
In primul rand va multumesc pentru sfaturile constructive de pe celalalt topic, imi cer scuze ca nu le-am urmat, dar la momentul respectiv sunt convins ca am luat cea mai buna decizie.

Stiu ca nu e masina noua, dar sper ca nu deranjeaza pe nimeni.
Nu mai reiau cum,de unde si cu cat am luat-o, puteti citi asta in topicul de la sfaturi, cert este ca acum a facut FIX 176.000 de km. Am facut 1000 km exclusiv in Romania de cand o am, cca 800 exlusiv in oras, si consumul este 7.2% in conditiile in care in fiecare dimineata inainte de gradinita, functioneaza incalzirea auxiliara Webasto cam 15-20 de minute. Ma declar multumit.

Inmatricularea m-a costat asa: (RAR complet - 450 RON, timbrul de mediu 280 RON, alte taxe - talon - 35, numere - 85, inmatriculare - 60, RCA pe 6 luni - 380), plus numerele rosii vreo 120 de lei. Asadar total cca 1400 de lei catre minunatul stat roman, la prima strigare. Mai aveam numere rosii valabile pana in 16, dar cum in 22 voi pleca pana in Cehia in delegatie, aveam nevoie de numerele negre si de talon pana atunci.

I-am mai cumparat niste acareturi pe care eu le consider necesare:
- roata de rezerva si cric, masina venind din fabrica cu kit de pana (solutie si compresor). Aceasta solutie - in Romania - nu imi inspira mare incredere, in conditiile in care iti poti taia un cauciuc la drumurile pe care le avem
- covorase si tava pentru portbagaj din cauciuc, dedicate pentru model.

Statia si "dispozitivul cu dublu rol"* le-a mostenit de pe cealalta masina.

Am vrut sa ii fac un CASCO (fiind si pe firma), dar primele oferte pe care le-am primit au niste cotatii dezamagitoare. In sensul in care pentru aceiasi masina, valoare asigurata variaza intre 8500 si 14000 de euro (nu ma intrebati de ce, are acelasi an si aceleasi dotari pentru toti asiguratorii).
Primele sunt uriase, pe la 13-16% din valoarea asigurata, in conditiile unor francize de 100 de euro la dauna partiala (ceea ce este normal si acceptabil), dar de 10-15% (chiar 20% la un asigurator) la dauna totala sau furt in extern. Ceea ce mi se pare foarte deja nesimtire. Adica eu iti dau 15% din valoare ca prima, dar tu din cei 100% asigurati imi dai ceva mai mult de jumate pentru ca franciza speciala de extern si epava supraevaluata?
Am o promisiune de oferta decenta de la un amic broker de asigurare, cu o prima de 8-9% din valoarea asigurata, FARA francize, de la Groupama (care se pare ca sunt cei mai seriosi), dar sa vedem.

Ne mai auzim.

Masina:
[img=http://s17.postimg.org/lly579uwr/IMG_20160226_121349.jpg]
[img=http://s17.postimg.org/a0skdayt7/IMG_20160226_121426.jpg]
[img=http://s17.postimg.org/it9j0zjy3/IMG_20160226_121443.jpg]
[img=http://s17.postimg.org/ovh5rh8e3/IMG_20160226_121529.jpg]

*"dispozitivul cu dublu rol" este un batac de base-ball care in capatul dinspre maner are o gaura cu diametrul potrivit pentru cheia de roti, si actioneaza pe post de parghie la desfacutul prezoanelor. Avand 90 cm lungime se preteaza. Celalalt rol este de auto-aparare, dar nu a fost cazul niciodata. Posted Image

Edited by aandrei_24, 07 March 2016 - 01:09.


#2
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,973
  • Înscris: 06.01.2006
frumoasa si buna, sa o stapanesti sanatos
asa ceva voiam si eu sa iau dar am mai putin ceva in plus si am luat A4 pana la urma, ambele sunt alegeri excelente

Edited by Kroghy, 07 March 2016 - 06:28.


#3
DannyMC

DannyMC

    Bug freak

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,982
  • Înscris: 09.05.2009
Foarte frumoasa! S-o stapanesti sanatos si sa te plimbe fara incidente!

#4
overseas

overseas

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,088
  • Înscris: 09.01.2007
CASCO trebuie sa fie in jur de 6% din valoarea asigurata.

#5
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,973
  • Înscris: 06.01.2006
si eu am vrut sa fac Casco dar am renuntat pt. ca au crescut foarte mult costurile

#6
ph13xlv

ph13xlv

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,111
  • Înscris: 09.01.2015
Sa o stapanesti sanatos!
Am si eu una la fel, achizitie recenta, dar este foarte joasa, am spart vreo 2 plastice de pe dedesubt. Mai am un Citroen c5 cu suspensie reglabila, care si pe pozitia normal este mult mai inalt. Pe VW am jante pe 16, cele de vara fiind pe 17, dar si cu 17 se ridica foarte putin.
A ta cum e?

Edited by ph13xlv, 07 March 2016 - 10:10.


#7
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,973
  • Înscris: 06.01.2006
in mod normal nu ar trebuie sa se inalte deloc cu jantele de 17 daca ai cauciucuri conform specificatiilor originale

#8
ph13xlv

ph13xlv

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,111
  • Înscris: 09.01.2015
Cauciucurile sunt conforme si, pe 17, diametrul este mai mare cu 5mm, conform unor calculatoare de pe net.Adica, ai dreptate, nu se inalta deloc.

Edited by ph13xlv, 07 March 2016 - 10:36.


#9
andrew1980

andrew1980

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 858
  • Înscris: 01.10.2008
In primul rand bine ai venit. Masina arata foarte bine, Imi plac tare mult B7-le. Sunt bine facute, parca cu mai putine probleme ca si actualele B8(cu scartaituri etc)
Legat de CASCO se pare ca asiguratorii cer foarte mult la masinile venite din afara tarii, adica pentru ei fara trecut curat... degeaba o cumperi de la unchi, frate etc... asta e, alta chichita sa jupuie banii de pe clientii lor. Eu de exemplu pe masina mea asigurata la 21 700 euro, cumparata de nou cu fransiza de 100 euro/eveniment trebuie sa platesc 694lei la 3 luni, adica 2776 lei/an. Masina asigurata si in vest, dauna totala, apa la motor, vandalism, chei furate/pierdute, asigurate persoane care calatoresc cu tine...cauciucuri si jante. Asta la Generali prin reprezentanta Seat... eu zic ca merita, mai ales ca si la fosta am avut. Din pacate la cele aduse de afara devin nesimtiti ( la Audi A4 din 2008 cu 190 000 km la bord au fost in stare sa ceara 1800 euro/an cu suma asigurata de 11 000 euro...)

#10
aandrei_24

aandrei_24

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,475
  • Înscris: 02.02.2007

 overseas, on 07 martie 2016 - 08:57, said:

CASCO trebuie sa fie in jur de 6% din valoarea asigurata.
Cuvintele cheie sunt "ar trebui sa" Posted Image Am gasti cu 6% la Carpatica si City Insurance, dar ma lipsesc :P
Cred ca de mult nu mai sunt costuri de 6% din valoarea asigurata. Probabil doar la Logan/Duster luate de noi, stiu ca astea au ceva promotii. Sau poate cu franciza 50% din valoare Posted Image
Cea mai buna oferta, pe care probabil o voi si incheia, este de la Groupama.
- aici am o valoare asigurata relativ mare (12500 euro), pentru ca se ia pretul din DAT (si imi considera si dotarile pe care le am din fabrica conform seriei VIN: Webasto, geamuri cu tenta, aliaje, dublu xenon cu led)
- a iesit o prima anuala de 1400 de euro, care cu nu stiu ce promotie valabila acum scade pe la 1200, si pot sa o si platesc lunar (adica 100 de euro pe luna), ceea ce imi convine pentru ca am cheltuielile lunar si mai mici dacat totul odata.
- plus ca include si elemente vitrate si jante/anvelope (multe companii de asigurari nu despagubesc jante/anvelope decat daca este implicat si un element de caroserie in acelasi eveniment, ceea ce mi se pare o tampenie.)
- frasiza 0 atat la dauna partiala cat si la furt / dauna totala.
Singurul aspect nelamurit inca este acoperirea externa pe Europa de Vest.
Voi reveni cand am datele concrete.

 ph13xlv, on 07 martie 2016 - 10:08, said:

Sa o stapanesti sanatos!
Am si eu una la fel, achizitie recenta, dar este foarte joasa, am spart vreo 2 plastice de pe dedesubt. Mai am un Citroen c5 cu suspensie reglabila, care si pe pozitia normal este mult mai inalt. Pe VW am jante pe 16, cele de vara fiind pe 17, dar si cu 17 se ridica foarte putin.
A ta cum e?
Am tot pe 16, ambele seturi (vara/iarna). Mai precis 215 55 R 16, care aduc un pic in plus la diametru (vreo 10 mm) fata de 205 55 R16 (pe care le am si astea in carte, alaturi de alte marimi, o ciudatenie de 195 6 R16 si ceva pe 17 si 18 care nu ma pasioneaza pt ca tin prea mult la rinichii mei )
Masina intr-adevar e joasa, dar nu mai joasa decat mondeo pe care l-am avut. E cam ca C-max-ul, dar are ampatamentul mai lung, deci trebuie avut grija pe sub ea.
Desi intru intr-o curte cam nasoala, nu am atins-o inca, e drept ca daca ploua mai mult stau linistit. Oficial passatul are 135 mm, dar a mea chiar am masurat-o (goala, evident) si are 140 mm (ce spuneam mai sus de anvelope). Fata de Mondeo cu 105 mm, e parfum....

 andrew1980, on 07 martie 2016 - 11:59, said:

...
sa stii ca e cum zici tu, desi nu vad sensul... daca luam un Passat gata inscris in Ro, ma costa mai putin?
Masini noi ce am avut au fost toate pe firma si nu m-a interesat costul CASCO, oricum era cesionat la firma de leasing...
Mai mult ca sigur voi accepta oferta Groupama, m-a asigurat brokerul cu care colaborez ca sunt fff seriosi (a spus ca chiar peste Allianz care deja au tot felul de chichite in contract), iar oferta e decenta. Apa la motor, si chei furate nu am trecut ca optiuni, nu am avut niciodata probleme cu asa ceva. Nu intru in vaduri ca nu am luat masina cu snorkel si pasaje nu am in oras, iar cheia care o tin la mine nu vad cu sa im fie furata atat timp cat raman in viata Posted Image
In rest am acoperire la toate cele, mai ramanea sa lamuresc care tari europene intra si care nu, si daca la extern am vreo franciza sau nu. Plus ca imi convine plata lunara.

Si ca sa ma laud, azi am reusit sa instalez hartile pentru Europa de Est in loc de cele originale, cu Europa terminandu-se la Nadlac...
Mai vreau sa instalez lumini la picioare, am vazut ce e relativ simplu, si sa iau niste bare transversale bune, pentru cutie / schiuri / biciclete...

Edited by aandrei_24, 07 March 2016 - 16:06.


#11
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,466
  • Înscris: 15.06.2007
Salut. Nu-ti mainscriu in PM, intreb aici: de curiozitate ce fel de sistem audio are masina?  Ceva stock, sau o varianta imbunatatita, ceva "hi-fi"?
Cum se aude sistemul?

#12
aandrei_24

aandrei_24

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,475
  • Înscris: 02.02.2007
este un sistem de navigatie stock, RNS 510. Habar nu am cine il fabrica, de auzit se aude decent. L-am reglat dupa urechile mele si e ok. Cel putin pe partea de MP3, la radio ar putea sa se auda ceva mai bine, dar aici presupun ca e de vina partea de antena / receptie.
Am instalat azi si versiunea 13 de harti Europa de Est (trimestrul 1 / 2015), care merg foarte bine si sunt la nivel de strada si in Romania.

#13
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,466
  • Înscris: 15.06.2007
Stie oare sa citeasca format FLAC, AAC? Adica losless?

#14
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,973
  • Înscris: 06.01.2006
stie 320k care e egal dpvd al calitatii cu flac pe boxele respective
toate VAG au sisteme audio decente daca au boxe si pe spate

#15
aandrei_24

aandrei_24

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,475
  • Înscris: 02.02.2007
trebuie sa ai urechi foarte fine si CASTI de calitatea exceptionala pentru a auzi vreo diferenta intre FLAC si mp3 peste 256kbps. Parerea mea. Pe un sistem audio de masina, in trafic (cu zgomotele inerente) cred ca nu e nici o diferenta sesizabila. Pana la urma trebuie sa fii atent la trafic nu la calitatea muzicii. Voi incerca miste fisiere flac sau aac sa vad, dar nu cred, in manual (atat cat pricep din germana) nu specifica de acestea.

#16
aandrei_24

aandrei_24

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,475
  • Înscris: 02.02.2007
Odo 178.975 km.
Am facut un drum dus - intors la Praga (o delegatie), total 2.200 km, prin Budapesta - Bratislava - Brno.
Mers extrem de sportiv, am ajuns acasa cu viteza medie in bord de 105 km/h :) si consum mediu in bord 5.8 la suta (real la pompa mi-a iesit 6).
Avand in vedere media obtinuta si varfurile de 170 de prin Ungaria, precum si ambuteiajele din Cehia de la dus si viteza mult scazuta la intors, ma declar multumit.
Nici o problema, nu a sughitat, nu a zis nimic, doar a papat motorina si km. Investitii in masina au fost o statie CB care deja si-a scos banii (vreo 8 echipaje cu radar pe traseul dus-intors, 6 la noi, unul in Ungaria si unul in Slovacia)
La plecare am completat din proprie initiativa cam 300ml de antigel, avand in vedere ca era cam un deget sub semnul de minim.
La 200000 am de gand  sa fac oricum distributia asa ca atunci se va schimba complet antigelul, stiu ca pierderile pe la pompa de apa sunt boala acestui model, cam dupa 150000 km.
Ca o parere personala, motorina V-Power Nitro de la Shell e f. buna, s-a simtit diferenta la accelerarea in treapta a 6-a fata de OMV-ul cel mai premium de la noi.
Autostrazile din Cehia lasa mult de dorit, placi de beton tzaca-tzaca, valurite, plus mergi 20-30 km si apoi e cate o portiune de 6-12 km in lucru, cu limitare la 80/90, si 2 benzi foarte inguste facute in cea de avarie si o parte din banda 1....
Praga e un oras frumos, cu multe de vazut, bere relativ ieftina, fete frumoase, dar in rest scump.
Numai bine, si sarbatori fericite crestinilor ne-ortodocsi.

#17
aandrei_24

aandrei_24

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,475
  • Înscris: 02.02.2007
Masina a sarit de 185000, motorina si talpa.
Bun CASCO la casa omului, am primit o piatra in parbriz, s-a facut o piXda, pana am ajuns la baietii care "umplu' ciupiturile (am vrut sa il salvez :) ) s-a facut crapatura in toata regula. Am pus altul, OEM, nu stiu cat a costat ca nu m-a interesat, am franciza 0.

#18
aandrei_24

aandrei_24

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,475
  • Înscris: 02.02.2007
Nimic notabil in afara de faptul ca a prins-o grindina cat mingile de tenis.
Cei de la Casco si-au frecat mainile de bucurie, dar nu am ce sa le fac.
Geamurile si farurile au scapat (spre deosebire de multi vecini, unii cu masini mai rasarite ca a mea)
Intrebarea si nedumerirea mea este cum sa fac cu tabla:
- metoda PDR (ventuze / tije etc, eventual lac si polish daca e nevoie)
sau cu metoda clasica, dar care presupune cam revopsire totala.
Nu am multe adancituri, vreo 25-30, dar uniform distribuite pe toate panourile masinii, conform constatarii...
Care aveti ceva opinii legat de cele doua metode de mai sus, poate aveti si date de contact de undeva unde se lucreaza cu simt de raspundere, costurile nu ma intereseaza, am Casco la firma buna.

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate