![]() |
Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
sacadare imagine
Last Updated: Mar 06 2016 16:24, Started by
djhappy89
, Mar 06 2016 13:44
·
0

#1
Posted 06 March 2016 - 13:44

Salut de curand am cumparat 2 tv full hd LG si am observat ca sunt unele posturi care se fragmenteaza gen asa: [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/ciY_5Oo5gWM?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
Aveti idee de la ce poate fi ? de la tv sau de la RDS? tind sa cred ca problema ar fi de la operatorul RDS. daca a mai trecut cineva prin asta va rog sa ma lamuriti si pe mine . Este destul de ciudat sa ai un tv cat de cat ok si sa se sacadeze imaginea. |
#2
Posted 06 March 2016 - 13:56

Nu sacadeaza, se descompune in patratele. La digital acest lucru este echivalent cu puricii de la analog. Si la mine face la fel mai ales cand ma uit la serialul La Bloc pe pro cinema. Nu stiu care e cauza, eu cred ca se misca vreun fir pe la vreo mufa. Si eu tot LG am.
Edited by gerbil, 06 March 2016 - 13:57. |
#3
Posted 06 March 2016 - 15:00

Eu zic să începi prin a schimba programul.
Ce fac ăia de la er teve nu se numeşte jurnalism. Edited by vasileiorgu, 06 March 2016 - 15:01. |
#4
Posted 06 March 2016 - 15:01

Hmmm am verificat si paraverificat firele de 10ori cred...cat sa se miste firele ? zic si eu..
|
#5
Posted 06 March 2016 - 15:03

Daca te uiti la stiri de aia face asa, urmareste si tu un documentar, un film, ceva calumea ca intoxici televizorul.
|
#6
Posted 06 March 2016 - 15:21

A, nu asa face pe majoritatea posturilor chiar daca ma uit pe eurosport sau la un documentar cum ati spus voi mai sus, dar nu am avut alta filmare in telefon decat acea cu transmisiunea stirilor..
|
#7
Posted 06 March 2016 - 15:44

Problema e operatorul in sine, RCS.ul foloseste o comprimare foarte mare aparand erori de genul, singura solutie ar fi sa iti schimbi operatorul, altceva nu ai ce sa faci, cat platesti atata ai.
|
#8
Posted 06 March 2016 - 15:48

Eu sunt tot pe RDS și nu am astfel de probleme, televizorul este Samsung.
|
#10
Posted 06 March 2016 - 16:24

queron, on 06 martie 2016 - 15:44, said:
Problema e operatorul in sine, RCS.ul foloseste o comprimare foarte mare aparand erori de genul, singura solutie ar fi sa iti schimbi operatorul, altceva nu ai ce sa faci, cat platesti atata ai. ![]() ![]() ![]() @inițiator Da, poate fi o problemă de la mufările cablurilor (o singură liță din tresa cablului, aflată nelalocul ei, e destul). Dar nu e neapărat să fie asta... În primul rînd, verifică meniul televizoarelor, la capitolul Test semnal. Îți va da o listă cu frecvențele folosite, iar la fiecare din acestea vei avea valori ale puterii și calității semnalului. Te interesează în mod deosebit calitatea semnalului, urmărește în timp variația valorilor (ideal ar fi să stea la 100% sau foarte aproape). Dacă variațile sunt puternice și relativ instabile în timp, cea mai plauzibilă cauză este un contact imperfect pe undeva, la tine în casă sau pe traseul imediat. Dacă indicele de calitate are o valoare sub 95-96% și este relativ constant în timp, problema s-ar putea să fie la echipamentele lor. Oricum, dacă nu găsești nimic la o verificare succintă a instalației, preferabil e să deschizi o sesizare și să vorbești cu tehnicienii care vor veni la tine. Baftă! Edited by crislacor, 06 March 2016 - 16:25. |
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users