Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Nu imi mai functioneaza parola pentru contul Microsoft
#1
Posted 03 March 2016 - 22:29
Buna seara.
ajutor hilfe help A pe un laptop asus win 10 cu account Microsoft(deci logare cu parola de la account) si nu stu ce am apasat prin setup, insa acum ce este sigur,este ca la logarea de la pornirea laptopului nu mai merge parola. Pana aici toate bune, dar primesc mesaj sa resetez Microsoft account. Resetez parola cu un alt laptop dar tot nu functioneaza. Va rog sa ma ajutati sa ma loghez in porcaria asta in care am intrat. Multumesc de ajutor. |
#2
Posted 03 March 2016 - 22:34
Folosesti Insider Preview-ul pentru Redstone? Ce build?
Prin care "setup" ai apasat? Ai selectat contul corect inainte de a introduce parola? Sa inteleg ca pe alt computer unde folosesti acelasi cont Microsoft iti accepta parola? Incearca sa resetezi parola contului Microsoft online: https://account.live.../password/reset Edited by _-_, 03 March 2016 - 22:37. |
#3
Posted 03 March 2016 - 22:42
_-_, on 03 martie 2016 - 22:34, said:
Folosesti Insider Preview-ul pentru Redstone? Ce build? Prin care "setup" ai apasat? Ai selectat contul corect inainte de a introduce parola? Sa inteleg ca pe alt computer unde folosesti acelasi cont Microsoft iti accepta parola? Incearca sa resetezi parola contului Microsoft online: https://account.live.../password/reset Salutare! M-ai pierdut! Nu intelegRedstone.... Ideea este ca este un singur user care este chiar adresa de mail de la Microsoft account. Pe ce am apasat nu mai stiu, insa stiu ca m-am tot chinuit sa nu ma mai oblige sa ma loghez de fiecare data. prin setup account. La logare spune ca parola este incorecta si ma pune sa o resetez. Fac resetare pe alt calc si degeaba. Ma dispera de viata, Daca nu ar fi ceva date de care am nevoie as reistala win 7 |
#4
Posted 03 March 2016 - 22:46
Acest topic este pentru Insider Preview. Voi muta ultimele comentarii la un topic nou.
LE: Comentarii mutate de la topicul Windows 10 Redstone - Insider Preview.
Edited by _-_, 03 March 2016 - 22:53.
|
#5
Posted 03 March 2016 - 22:49
cezardaniel, on 03 martie 2016 - 22:42, said:
Pe ce am apasat nu mai stiu, insa stiu ca m-am tot chinuit sa nu ma mai oblige sa ma loghez de fiecare data. prin setup account. La logare spune ca parola este incorecta si ma pune sa o resetez. Probabil ca ai tastat "netplwiz", ai debifat solicitarea parolei si ai introdus o noua parola fara sa introduci adresa completa de e-mail pentru contul Microsoft. Cand te loghezi, cu siguranta este selectat un alt cont decat contul Microsoft. In stanga-jos din ecranul de "sign in" faci click pe contul Microsoft si tastezi parola veche, apoi refaci setarea cu "netplwiz": bifezi sa iti ceara parola, dai un restart, apoi repeti ce ai facut initial, dar esti atent sa introduci la user name adresa de e-mail completa cu "@...". Edited by _-_, 03 March 2016 - 22:52. |
#7
Posted 11 October 2017 - 04:44
Salut.Cumva am umblat in setarile laptopului cu Win 10 si am umblat prin setarile contului. Orice parola as introduce imi spune ca este gresita! Va rog, ajutați-mã! N-as vrea sa ajung sa reinstalez Windows-ul pentru ca imi pierd toate datele. Ajutați-mã!(Am fost conectat cu contul Microsoft.Acum nu ma mai pot conecta.Imi spune parola gresita! Am umblat in setari si am sters contul de administrator si cumva cred ca am creat altul pentru ca atunci cand deblochez ecranul pentru cateva minute imi apr in coltul de jos al ecranul (stanga) 2 profiluri(ex:Buica Cosmin (amandoua))primul nu ma lasa sa pun decat parola.La cel de al 2 imi spune sa pun in nume de utilizator sau emai/nr de telfon din contul Mircosoft + parola contului M.Am incercat si numerge absolut deloc.)
|
#8
Posted 11 October 2017 - 07:40
Cosmin_Andrei, on 11 octombrie 2017 - 04:44, said:
Orice parola as introduce imi spune ca este gresita! Ti-am mutat postul de la topicul Windows 10 Redstone 3 ( Fall Creators Update ) - RTM. Aceasta versiune de Windows 10 inca nu s-a lansat decat pentru insideri. Inteleg ca esti insider, iar ca insider ar trebui sa intelegi ca inainte de lansarea oficiala pot exista buguri. Daca toate solutiile pe care le-ai incercat de a te loga au esuat, atunci poti raporta problema pentru ca Microsoft sa o rezolve. In ceea ce priveste setarile contului noi nu avem de unde sa stim unde ai umbat si ce ai modificat... Inteleg ca ai doua conturi: un cont local si un cont Microsoft si ca nu mai functioneaza parola pentru niciunul dintre conturi. Ai verificat daca nu cumva ai schimbat fara sa vrei limba tastaturii inainte de tastarea parolei? Dintr-un browser de web te poti loga in contul Microsoft? Ai incercat resetarea parolei (gasesti link direct in postul #2)? Cel de-al doilea probabil ca este contul Microsoft si din motive de securitate ti se cere adresa de e-mail completa (de exemplu, [email protected]) si ultimele 4 cifre ale numarului de telefon. Pe numarul de telefon vei primi prin SMS un cod pe care trebuie sa-l introduci (asta spun din amintiri, deci este posibil ca in realitate sa fie un pic diferit). Mai bine ne spui detaliat, pas cu pas, tot ce iti apare pe ecran si ce ai facut... |
#10
Posted 11 October 2017 - 16:28
Sper sa intelegeti ceva din video!
Hshsnsbd Jshs Attached FilesEdited by Cosmin_Andrei, 11 October 2017 - 16:28. |
|
#11
Posted 11 October 2017 - 16:35
Deci este clar. parola este incorecta. Trebuie sa introduci parola contului Microsoft care foloseste drept alias adresa de gmail, nu parola pentru contul Google.
Intr-unul din screenshot-urile tale apare un link unde poti sa resetezi parola in caz ca ai uitat-o. Dar incearca mai intai parola contului Microsoft cu limba tastaturii setata pe ENG (US), nu pe romana (ROU), cum este la tine! Edited by _-_, 11 October 2017 - 16:36. |
#12
Posted 11 October 2017 - 19:16
Am incercat !Nu merge deloc!
Edited by _-_, 11 October 2017 - 20:18.
|
#14
Posted 11 October 2017 - 20:28
Fara probleme!
Edited by _-_, 11 October 2017 - 21:37.
|
#15
Posted 11 October 2017 - 21:36
Incearca un System Restore la o data anterioara modificarilor pe care le-ai facut din Advanced Startup sau, la nevoie, un refresh la Windows!
|
|
#16
Posted 12 October 2017 - 04:48
#17
Posted 12 October 2017 - 05:55
#18
Posted 12 October 2017 - 06:39
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users