Parola de protejare a confidentialitatii
Last Updated: May 30 2017 09:02, Started by
cojakilleru
, Feb 29 2016 18:40
·
0
#1
Posted 29 February 2016 - 18:40
Am facut update la Android pe un Allview P6 Life, iar dupa o luna, am scos cartela si cand am bagat-o inapoi, imi cere ”parola de protejare a confidentialitatii”, fara sa setez asa ceva. I-am dat Factory reset din boot, am reinstalat versiunea noua de android, si e tot asa.. Stie cineva vreo solutie?
|
#2
Posted 29 February 2016 - 18:44
Da, fuga la politie si declara bunul furat/gasit.
Sau prezinta-te cu telefonul acolo de unde l-ai cumparat sau "cumparat". |
#4
Posted 29 February 2016 - 19:24
Poate este vorba de pin-ul sim sau de parola de la contul de Gmail.
Edited by pasilla, 29 February 2016 - 19:28. |
#5
Posted 29 February 2016 - 19:52
#6
Posted 29 February 2016 - 21:12
Se rezolva prin rescriere soft si formatare partitii. Daca mai este in garantie, trimite-l. Daca nu, gasesti pe net proceduri.
|
#7
Posted 30 May 2017 - 09:02
Problema nu se rezolva pe garantie, pentru ca nu este o eroare de soft. Pur si simplu ai uitat parola. Uite ce zic cei de la Allview (da, am patit si eu si i-am intrebat pe ei):
"Aceasta parola este setata de utilizator din meniul de securitate iar functia se numeste Antifurt mobil. La setarea acestei parole,utilizatorul este obligat sa seteze un numar care va primi un mesaj la blocarea produsului. Pentru deblocarea acestuia,este necesar ca de pe numarul setat initial sa trimiteti un mesaj cu textul "#unlock#" pe telefonul blocat. Astfel produsul se va debloca si va putea fi folosit in continuare." Bafta! |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users