Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Instalații electrice, alternatoare și acumulatori, pentru motosape și motocultoare.
Last Updated: Apr 05 2018 21:19, Started by
grifonul_alb
, Feb 24 2016 11:32
·
0
#1
Posted 24 February 2016 - 11:32
ifsffyfe, on 19 februarie 2016 - 08:27, said:
asta este bobina...e ca la honda gx iar volanta are doi magneti.tensiune pe la jumatate accelerata motosapa are 15 v alternativ costinium6, on 19 februarie 2016 - 18:15, said:
Poza de sus e bobina de 12 volti pentru incarcare baterie la gx-urile cu pornire electrica, are 30 sau 50 wati, este monofazata si are nevoie de punte redresoare. Astazi, mi-a ajuns pompa electrica. In linkurile de mai sus a fost o discutie despre tensiunea si puterea/curentul care este generat de o motosapa prin bobina proprie. Acum trec la urmatoarea problema: eu am motosapa Apollo 100, care are si un bec/far. Pot folosi tensiunea din conectorul farului pentru a alimenta pompa ori pentru a incarca o baterie 12V/10 A, folosita tampon pentru alimentarea pompei electrice pentru stropit? Stie cineva sau aveti vreo schema/imagine cu pozitia bobinei din care se obtine tensiunea pentru far? Cam ce putere(ori curent) este disponibil pentru far? si daca este indicat sa-l folosesc pentru incarcarea bateriei? Macar sa nu se consuma asa de repede bateria. |
#2
Posted 24 February 2016 - 13:03
Apollo scoate 12v la relanti si 14 accelerat, curent alternativ. Eu am o baterie de ups de 12 v si o sa pun o punte redresoare micuta sa incarce bateria, sa am lumina constanta la far ca la relanti e foarte slab. Nu stiu ce fel de bec are, nu l-am desfacut inca.
|
#3
Posted 24 February 2016 - 13:17
grifonul_alb, on 24 februarie 2016 - 11:32, said:
http://forum.softped...2#entry18780699 http://forum.softped...2#entry18784623 Astazi, mi-a ajuns pompa electrica. .... Model...pret? |
#4
Posted 24 February 2016 - 15:58
Am spus aici: http://forum.softped...2#entry18809843
pompa electrica cu diafragma model 2203-1, pret 46 lei si ceva, cu tot cu transport a fost 65 lei. |
#5
Posted 24 February 2016 - 19:56
Ma indoiesc ca infasurarea becului ar scoate 2,2A.La chinarurisul meu becul pare a fi de 10-15W dar pompa are nevoie 25W.Cu un acumulator tampon cred ca ar merge bine; in timp ce consumi din acumulator redresorul il va incarca partial.
Spuneti-mi va rog, daca o astfel de pompa creeaza o presiune si o pulverizare mai buna decat una manuala? |
#6
Posted 24 February 2016 - 20:27
Pai sunt si vermorele cu acumulatori. Acuma depinde cate duze se pun.
|
#7
Posted 24 February 2016 - 20:52
Stie cineva sau aveti vreo schema/imagine cu pozitia bobinei din care se obtine tensiunea pentru far?
Cam ce putere(ori curent) este disponibil pentru far? si daca este indicat sa-l folosesc pentru incarcarea bateriei? Macar sa nu se consuma asa de repede bateria. Se preia tensiunea de la bec si se trece printr-o punte (25-35A ca daca e prc nu poate mai mult de 5) e 4 lei, se leaga firele bobinei la alternativele puntii dupa care la baterie +-. Eventual masurata bateria neconectata dupa care masurata cu pompa 30 sec si apoi cuplat la punte. bateria 12,6-7v, cu pompa 12,3-5v, cuplata la punte 12,8-14v. daca se apropie de parametrii astia inseamna ca bobina acopera pompa. Tensiunea alternativa va creste cu 1.41 dupa redresare dar numai cu bateria conectata care daca este incarcata se comporta ca un condensator. |
#8
Posted 24 February 2016 - 21:23
Multumesc.
Cand o sa am timp (dupa ce termin actualul proiect de tamplarie), o sa pun o baterie de UPS , 12V / 7 A sau 10 A, putin descarcata , sa vad daca incarca motosapa ( cu motorul pornit ) si o sa masor si curentul de incarcare debitat dupa puntea redresoare (cred ca am una romaneasca de IPRS cu 30 sau 45V, 5 A). O sa va tin la curent in acest cincinal |
#9
Posted 24 February 2016 - 21:24
Am un pulverizator electric de 15 litri, am incarcat o data si dupa 8-9 rezervoare inca mai era tensiunea 12,5 si nici poveste sa gafaie. . Mai bine incarci bateria acasa si stropesti direct, mai ales daca ai jna mai mare, aia de la kmac e de 7ah si tine foarte bine. Sunt de pana la 12ah. Adte te tine pana te plictisesti.
Acu am gasit o baterie de ups dezafectata, de 7 ah/12v, cand ajung acasa o pun pe motosapa drept condensator sa dea lumina constanta farul. Stie cineva ce dulie are becul de motosapa, aici am ocazia sa iau leduri dar nu stiu ce fel de bec este acolo. Edited by e_miron, 24 February 2016 - 21:27. |
#10
Posted 24 February 2016 - 21:47
E bec de lanterna, E10 sau pini, mai bine mergi pe leduri si inconjori zona de lucru, asta daca lucrezi noaptea.
|
|
#12
Posted 25 February 2016 - 19:23
E10 am mai vazut, acuma nu te baza pe asta, nu se poate desface?
|
#13
Posted 25 February 2016 - 19:36
Nu e. Am vb cu omacul, e bec de semnalizare la masina, p21w. Numai balonul e mai micut. Maine poate ajung la magazin sa iau unul din asta cu led..
|
#14
Posted 25 February 2016 - 19:42
La becurile normale astea din casa stiu ca astea led au mai putini lumeni ca si incandescentele, bine au si consum mult mai mic, eventual un far/ proiector cu mai multe leduri nu ar avea o eficienta mai mare?
|
#15
Posted 25 February 2016 - 20:10
Pai cred ca gasesti pin21 pe led cu consum foarte redus. problema la led este ca dioda genereaza un spectru ingust de frecventa luminoasa, ele chiar sunt etalate la puterea echivalenta dar neacoperind de la rosu la violet dau impresia ca sunt slabe. In realitate corpurile luminate de led daca sunt pe alt spectru ele vor absorbi emisia ledului (ingusta) si nu vor mai avea ce reflecta pentru ochiul uman.
|
|
#16
Posted 25 February 2016 - 21:09
M-am uitat un pic pe internet sa vad ce putere consuma acest bec clasic P21W --> consuma 21 W.
Pai atunci inseamna un curent in jur de 1,75 A. Prea mare pentru incarcat bateria si prea mic pentru a alimenta singur aceasta pompa electrica. Dar o sa fac un montaj cu intrerupator cu 4 pozitii, astfel: 1. nu alimenteaza nimic; 2. alimenteaza doar becul farului, care o sa-l inlocuiesc cu unul LED care sa consume un curent de 1 A; 3. alimenteaza acumulatorul si becul. Astfel 1A (curent bec) + 0,75A (curent limitat incarcare baterie) = 1,75A curentul total produs de motosapa; 4. Alimenteaza pompa si acumulatorul. Astfel pompa electrica necesita 2,2 A = care "trage" astfel 1,75A de la motosapa + 0,45A din baterie (sau pe acolo). Am prezentat calculele pentru o baterie de 12V si 7Ah. Pai cred ca este foarte bine, daca asa va sta treaba si pe teren. Ca teoria-i ca teoria, dar practica omoara. |
#17
Posted 26 February 2016 - 09:23
grifonul_alb, on 25 februarie 2016 - 21:09, said:
Pai atunci inseamna un curent in jur de 1,75 A. Prea mare pentru incarcat bateria si prea mic pentru a alimenta singur aceasta pompa electrica. Nu există curent prea mare !!! Bateria își trage curent din sursă ! Încarcă o baterie de la 220 V. Cînd e goală suge 3A iar cînd e plină poate 100 mA (10 sau deloc !) Ai idee cum se reglează turația la o bormașină ? Quote Ca teoria-i ca teoria, dar practica omoara. |
#18
Posted 26 February 2016 - 11:49
Orice baterie se incarca cu un curent limitat la prescriptiile fabricantului sau dupa ureche undeva pe la 10%, ca si exemplu o baterie de 80A se incarca cu un curent limitat undeva pe la 8A, deci nu lasati bateriile sa traga curent cit vor ele le veti fierbe si in scurt timp "kaput" bateria.
Asta fac acele "regulatoare de incarcare", limiteaza curentul de incarcare, asta inseamna ca da poate exista un curent mai mare de incarcare..... |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users