Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Circulatia pe DN2 (E85) si E58 (E583) pe acostament
Last Updated: Jan 06 2020 18:42, Started by
Bogdansv1
, Feb 20 2016 12:08
·
0
#469
Posted 23 December 2017 - 16:45
Al 3-lea weekend consecutiv când, între 6-7 dimineața (deci când traficul e foarte lejer), găsesc cel puțin o mașină răsturnată între Iași și Târgu Frumos. Dar da, drumul ăsta cu o bandă-jumate e foarte sigur și fluid, mai ales noaptea...
|
#470
Posted 05 January 2018 - 14:30
Era decembrie si era destul de normal. E perioada in care sunt intregistrate valori ridicate de trafic.Atunci trebuie sa casti ochii pe orice drum.....pentru ca pe strada ies toate categoriile de soferi (+ cei din strainatate)
Intre 1 dec-25 dec am efectuat aprox. 7.000km pe E85 (40% ziua 60% noaptea). Am dat peste tot felul de specimene in trafic insa pe sectiunea de drum pe care am tranzitat-o, accidentele au fost mai reduse decat in alti ani. (doar cateva tamponari minore) E85 este sigur doar pentru soferi civilizati care pornesc creierul inaintea motorului.....pentu ceilalti nu e si nu va fi niciun drum !Cele mai mari probleme nu le face drumul (chiar daca este configurat necorespunzator) ci soferii care nu cunosc legislatia , nu adapteaza viteza la conditiile de mers si se comporta agresiv prin nepastrarea distantei corespunzatoare si folosirea incorecta a luminilor (flash-uri) Apropo de flash-uri , cu siguranta multi nu stiu ca atunci cand agreseaza pe cineva pot fi sanctionati: Art.108. Săvârșirea de către conducătorul de autovehicul, tractor agricol sau forestier ori tramvai a uneia sau mai multor contravenții atrage, pe lângă sancțiunea amenzii, și aplicarea unui număr de puncte de penalizare, după cum urmează: 2 puncte de penalizare pentru săvârșirea următoarelor fapte: 9.folosirea incorectă a luminilor de drum față de autovehiculul și tractorul agricol sau forestier care circulă în fața sa, în aceeași direcție de mers. P.S. In loc sa denigrati drumul , incercati sa-l imbunatatiti (atat cat se poate) de fiecare data cand il folositi. In ultimele 30 zile , ca urmare a demersurilor mele , gropile periculoase aflate la iesire din BZ (vis-a-vis de Lukoil ) pe acostament , erau in curs de asfaltare, intensitatea semnului luminos de la farmaci din Cosereni a fost redusa la jumatate (noaptea actiona ca faza lunga a unei masini) , copacii care stau sa cada din padurea Sinesti pe sosea vor fi toaletati (cel putin asa am fost asigurat) Edited by polizei, 05 January 2018 - 14:55. |
#471
Posted 11 January 2018 - 16:36
In ciuda faptului ca in aceasta zona soseaua are 2 benzi pe sens , limita de 70 km/h , presemnalizare curba , panouri succesive semnalizare curba periculoasa (aprox. 60 grade) la fiecare 1-2 saptamani , cand carosabilul este umed (dar nu numai) cate un schumacherica indoaie parapetul metalic.Cei de la CNAIR s-au saturat sa schimbe/ indrepte parapetii saptamanal....
Traficul in zona este de aprox. 200.000 vehicule pe saptamana. Asta inseamna ca aprox.199.999 vehicule pot parcurge acest segment `periculos` in siguranta , insa 1 nu ! Attached FilesEdited by polizei, 11 January 2018 - 16:43. |
#472
Posted 11 January 2018 - 16:43
Sunt sigur ca numarul de vehicule cu cauciucuri din care ti-ar fi frica sa-ti decupezi slapi de dus ca sa nu aluneci este mai mare mult decat acel 1 la 200.000 . Inca mi se par putini la ce am vazut pe E85. Nu mai exista drum pe ploaie de mai mult de 2-300 km fara vreun intors cu rotile in sus.
Edited by Mihai_mb, 11 January 2018 - 16:49. |
#473
Posted 23 April 2018 - 10:24
Ieri pe E85, eu cu 1x0 km/ora , un Golf 4 cu cam 100, undeva dupa Adjud unde este curba aia lunga la dreapta, apoi incepe o structura ca de pod, cu damburile de rigoare. Acolo sunt si 4 benzi, dar desigur elementul Golf o bloca voios pe cea dinspre axul drumului. Franez cuminte in spatele lui lasand si distanta suficienta, urmeaza dambul, Golful sare de spate cu puntea in aer, aterizeaza si topaie de 2-3 ori in balans de punte spate, cu soferul chinuindu-se sa pastreze traiectoria. Eu trec peste acelasi damb fara nici macar un nod in stomac si fara balans deloc. Golful se repliaza pe banda a 2-a si trec si apuc sa vad ca era cam speriat nenea de la volan.
Parerea mea ramane in continuare ca asta este una din cauzele celor mai multe accidente ( ca da, si infrastructura joaca un rol, dambul ala nu trebuia sa fie asa pronuntat acolo, si atentia soferilor, si anumite alte elemente de prudenta, dar multe s-ar putea evita cu o stare tehnica mai buna a parcului auto ). Problema nu este ca sunt masinile vechi, masina mea e trecuta de 11 ani, ci ca sunt prost intretinute ( amortizoare / bucsaraie / cauciucuri praf ) . Edited by Mihai_mb, 23 April 2018 - 10:38. |
#474
Posted 04 October 2019 - 13:37
Resuscitez putin topicul. Se pare ca nu suntem singurii unde se circula asa. In Grecia, pe E55, la sud de Patra, drumul cu acostament se foloseste de catre localnici si de catre turistii obisnuiti cu stilul ( a.k.a. romani ) exact ca E85-ul nostru, cu mentiunile pozitive si negative:
+ mai putine flash-uri, + fara stat in fundul celui din fata, se depaseste lejer, doar cand e loc + nu am vazut localnici sa nu se dea pe acostament cand aveau masina in spate care circula mai repede - 0 consideratie din partea grecilor pentru benzile de demarcatie de luat stanga / dreapta care mai apar, depasesc in intersectii fara stres, peste orice fel de marcaj - unii turisti cu inchiriate se incapataneaza sa nu se dea ca nu inteleg specificul locului, dar se trateaza situatiile mai cu calm decat la noi sau cel putin asa a fost cat l-am parcurs eu( vezi plusurile de mai sus) https://www.google.c...!7i13312!8i6656 Si un link cu zona. Parca nu imi venea sa cred cand am gasit o bucata de "acasa" duplicata perfect in Grecia , dar l-am facut si in sens invers si m-am convins. Edited by Mihai_mb, 04 October 2019 - 13:51. |
#475
Posted 06 January 2020 - 13:32
concluziile experimentului benzi alternative 2+1 sunt pozitive
https://monitorizari...rmali-97-di.htm iata ca se poate. romanul tot e nervos ca trebuie sa stea in coloana chiar daca se merge cu 90 |
#476
Posted 06 January 2020 - 15:28
Flat, on 06 ianuarie 2020 - 13:32, said:
concluziile experimentului benzi alternative 2+1 sunt pozitive https://monitorizari...rmali-97-di.htm iata ca se poate. romanul tot e nervos ca trebuie sa stea in coloana chiar daca se merge cu 90 Romanul nu sta in coloana, am vazut nspe depasiri pe dubla continua pe portiunea asta. Daca nu pun parapeti cu rola, e degeaba experimentul, mai ales daca fac tot drumul asa. Pe portiunea care e deja facuta mai au unii rabdare, dar daca fac tot drumul 2+1, o sa curga depasirile garla pe continua cu accidente spectaculoase. Oricum, o sa fie congestie jale, ca nu se merge cu 90, se merge cateodata si cu 30 daca prinzi vreun vehicul agricol, dar de dragul sigurantei, treaca mearga. Edited by Mihai_mb, 06 January 2020 - 15:42. |
#477
Posted 06 January 2020 - 18:42
Flat, on 06 ianuarie 2020 - 13:32, said:
concluziile experimentului benzi alternative 2+1 sunt pozitive https://monitorizari...rmali-97-di.htm iata ca se poate. romanul tot e nervos ca trebuie sa stea in coloana chiar daca se merge cu 90 Aha..deci `inventatorii` sistemului 2+1 spun ca acesta este eficient (atentie cu parapeti despartitori) pentru un trafic mai scazut cu cel putin 30-40% fata de cel care se inregistreaza in zona respectiva...... si la noi , surpriza! - este foarte bun. Constatarea celor de la pro infrastructura este irelevanta pentru ca : 1. In ultimele 5-6 luni Waze si Google Maps a directionat traficul/utilizatorii pe DN1B - A3 . Desi drumul e mai lung putin si ca timp si ca lungime. (nu stiu de ce s-a intamplat asta) 2. Nu sunt aduse in discutie statisticile cu accidentele produse in apropierea configuratiei 2+1 . Sa vedem daca ele nu s-au mutat in afara segmentului 2+1 sau nu, daca se inregistreaza cresteri sau scaderi 3. Nu sunt aduse in discutie statisticile cu accidentele produse pe segmente mai mari gen Afumati (IF)-Spataru (BZ) sau tot drumul E85 sa vedem daca se inregistreaza cresteri sau scaderi. 4. Monitorizarea trebuie efectuata pe o perioada mai mare, pe toate segmentele mentionate mai sus pentru o constatare eficienta. Mi se pare ca ceea ce scriu, e mai mult un fel de `efect placebo`. Edited by polizei, 06 January 2020 - 18:43. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users