Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Combinatie de conturi pentru tran...

Adaptor semnal hi to low

Jocuri Android Multiplayer online...

Diferenta consum smart meter - Co...
 Recomandare demontare+instalare ...

CAIET SERVICE PREDEAL II

Internare spital psihiatrie

CM de snooker 2024
 Scot penele dupa montajul tamplar...

Masina de spalat vase si grasimea

Noua lege de acces in paduri

Sunt ouale proaspete?
 Aplicatie invatare limba Germana

Presbiopia - la 43 ani ?

Termen transcriere autovehicul

Cazare Timisoara pe 4-5 zile
 

Circulatia pe DN2 (E85) si E58 (E583) pe acostament

- - - - -
  • Please log in to reply
476 replies to this topic

#451
shymano

shymano

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,863
  • Înscris: 27.04.2010
Crezi ca aici chiar conteaza cat de zmeu e unul si altul, referitor la vechime ??
Uite, eu nu sunt de acord cu mersul pe acostament.
Si am permis din '96, sofer de meserie, misiuni in tara asta (de rahat) la greu, cu/fara girofar, singur sau in coloane oficiale.
Cu masina personala fac Bucuresti-Urziceni saptamanal, uneori de 3 ori pe saptamana, Bucuresti-Buzau cand si cand (mai rarut acum) ...
Merg si linistit, in limitele legale (+9 km/h), dar si cu mult peste (170-180-+++) ...
Obisnuiesc sa ma si dau pe dreapta, obisnuiesc sa stau si in fata alora care mi se par nesimtiti ...
Am si oprit noaptea, in mijlocul strazii, si l-am intrebat de sanatate pe bizonul ce ma flash-uia din spate, in conditiile in care avea soseaua goala-goala si putea depasi linistit.
Mai spun ca pana la Urziceni a ramas in spatele meu, mergand cu viteza legala ??
(Si nu sunt vreun Batman, circar de 150 kg si 2m in spate ...)
Te multumeste cu ceva experienta mea ?? Ti se pare relevanta, chiar daca nu te multumeste raspunsul ?? Iti spun eu, e fix pix ...
Eu stiu asa: ma grabesc ?? Foarte bine, pot depasi oricand vreau, pe stanga, asa cum e normal. E aglomerat, astept momentul si o fac. Aaa, nu mai merg "blana" cu 150 si nu mai consum 3.5% (ca tot are Utopium consumuri bomba ...) ... asta e, ghinion.
Am facut si 2 ore Urziceni-Bucuresti, am facut si 15 minute ...
Asta nu inseamna ca e vreunul obligat sa zboare din fata mea. Ca are omul amabilitatea sa se dea jumatate de banda in dreapta, sau chiar sa mearga in totalitate pe acostament, daca se simte bazat si crede ca o poate face in siguranta ... asta e alta poveste.
Stiu sa multumesc (din avarii), stiu sa-i fac altuia loc. Insa pentru asta nu-mi trebuiesc flash-urile tale, ale celui din spate, n-am nevoie sa te vad ca mergi cu semnal stanga pornit mereu (cred ca unii si-l leaga cu sfoara, sa nu mai sara), lipit de stopul din stanga spate.
Aveam intr-o seara, in spate, un bizon cu o Honda CR-V ... la cateva masini in spate. Facea niste manevre de te lua capul, pendula intr-una stanga dreapta.
Pana cand, inainte de Movilita, cand a vrut sa depaseasca exact in fata unui tir.
Nu, n-a luat tirul in brate, dar a mai pendulat de fix 2 ori, apoi a zburat pe camp.
Norocul lui a fost ca a nimerit o zona plata, fara sant intre sosea si camp ...
Ii vedeam farurile cum se duuuuuc pe camp ...

Edited by shymano, 26 June 2017 - 18:26.


#452
Bogdansv1

Bogdansv1

    Nauc

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,278
  • Înscris: 13.03.2015
Shimano, daca nu ai inteles pana acum, eu ma refer la MERSUL IN SIGURANTA. Nu am pomenit de mersul permanent pe acostament (poti citi postarile din urma) ci  de facilitarea depasirilor. Cred ca am spus-o de cateva ori.

Dupa discutiile de pe topicul acesta mi-am modificat si semnatura ca sa se inteleaga la ce ma refer, pun si aici: NU VREAU SA PROVOC UN ACCIDENT, NU VREAU SA FIU IMPLICAT INTR-UN ACCIDENT, NU VREAU SA FIU O VICTIMA!

Da, poate pentru asta nu voi respecta intotdeauna Codul Rutier dar voi circula dupa ceea ce se numeste CONDUITA PREVENTIVA!

#453
shymano

shymano

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,863
  • Înscris: 27.04.2010
A avea pretentia ca cel din fata ta sa mearga pe acostament nu va insemna niciodata condus preventiv.
Daca ar fi dupa mine, as sanctiona la sange patrunderea pe acostament.
Pentru ca acolo poti intalni oricand ceva ce te poate omori, sau tu poti omori pe cineva.
Oricand se poate intampla ca exact atunci cand vei vrea sa eviti ceva/pe cineva aflat pe acostament (mai ales noaptea; ziua trebuie sa fii prea chior pentru asta), tocmai atunci sa ai niste grabiti d-astia in stanga ta, dornici de a se afirma depasindu-te.
Ei vor merge mai departe, tu ramai in urma, cu consecintele ...
De cele mai multe ori, nu vinovatul de accident moare; mor nevinovatii.
Zici ca mergi des pe drumul asta.
Probabil iti aduci aminte de vremurile in care nu puteai merge decat cu 20-30 km/h pe marginea din dreapta, asa era de deformata. Iti inghiteai pietrele de la rinichi, iti ieseau afara si le inghiteai iarasi ... De ce ar fi fost vreunul obligat sa mearga p-acolo ?? Pentru preventie ???

Edited by shymano, 26 June 2017 - 18:36.


#454
shymano

shymano

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,863
  • Înscris: 27.04.2010
Citeste 2 postari mai sus, n-o mai face printre degete ...
Cu toti km tai, nu cred ca ai mers in toate conditiile in care am facut-o eu.
Cu tot respectul ...

Edited by shymano, 26 June 2017 - 18:42.


#455
gra1

gra1

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,872
  • Înscris: 22.02.2010
Oameni buni, suntem putini cei care citim acest topic, pe E 85 circula o gramada de soferi din ambele tabere, nu o sa se schimbe cu nimic traficul dupa discutia asta.
Fiecare o sa facem tot cum stim noi mai bine...hai sa o lasam mai moale, e doar un forum, toti suntem "tari" pe forum si nu acceptam parerile altoraPosted Image
Eu am inteles ca deranjez cu insistentele mele de a trece mai repede de cei lenti si o sa incerc sa fac ceva in sensul asta, sa fie toata lumea fericita....

#456
shymano

shymano

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,863
  • Înscris: 27.04.2010
O putem face si fara sa ne consideram Dumnezeii soselelor ...
Daca nu sunt in stare sa trec lejer si in siguranta de unul care merge incet, chiar daca o face pe banda (normala) de mers, mai bine stau acasa.
Masina are si pedala de frana, nu doar acceleratie.

Edited by shymano, 26 June 2017 - 18:58.


#457
Dany_Darke

Dany_Darke

    ✠ Fear of the dark ツ

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 21,821
  • Înscris: 07.06.2014
unii deveniti cam agitati, mai usurel cu revolta asta pe topic.

#458
Tsunamii

Tsunamii

    Bucuresti

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 49,804
  • Înscris: 20.10.2015

 shymano, on 26 iunie 2017 - 18:18, said:

Obisnuiesc sa ma si dau pe dreapta,

Si-atunci vrei flame?
Ca nu mai inteleg!

Apropo, cu 170-180 n-am mers niciodata pe acolo, poate in franturi de vreo 2-3 ori in viata mea pe autostrada....
Dar te certi doar ca sa te certi.

Eu NICIODATA nu m-am luat la harta, NICIODATA nu am iritat sau am dat vreo lectie cuiva.
Te pui cu mine?
Mi se rupe, te depasesc si gata, nu ma atrage discutia asta sub nivelul meu

Vrei sa mergi tare?
te las.
Ba o data cand am observat un camion care mergea incet pe contrasens si vreo 4 vehicule dupa el, eu cu motocicleta fiind singurul vehicul, m-am dat pe nanda de siguranta cu semnal dreapta sa fac semn sa depaseasca
Ghinion, primul era un MCV de politie, :lol:

#459
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,973
  • Înscris: 06.01.2006
Doua accidente grave ieri din cauza circulatie pe acostament.

accident in lant cu 4 masini, 14 raniti si 1 deces
http://stirileprotv....-i-un-mort.html
accident autocar, 1 deces
http://adevarul.ro/l...1fee/index.html

Eu propun ca fiecare judetel sa trimita cel putin 2 masini care sa patruleze 24/24 pe E85 in zona judetului respectiv si sa inceapa sa sanctioneze si pe cei care circula pe acostament

Edited by Kroghy, 09 October 2017 - 07:24.


#460
Nenea Zap

Nenea Zap

    Zuperman

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,037
  • Înscris: 10.04.2006
De ce numai in judetul respectiv?
Judetul Iasi e #1 la accidente mortale tocmai din cauza portiunii E85.

#461
Mihai_mb

Mihai_mb

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,570
  • Înscris: 23.09.2016

 Kroghy, on 09 octombrie 2017 - 07:20, said:

Eu propun ca fiecare judetel sa trimita cel putin 2 masini care sa patruleze 24/24 pe E85 in zona judetului respectiv si sa inceapa sa sanctioneze si pe cei care circula pe acostament

Echipajele pe care le-am intalnit in patrula ( nu in misiune ) pe E85 circulau si ele pe acostament la aprox -20 km/h fata de limita de viteza a sectorului, lasandu-se depasite.
De multe ori, pe acest "acostament" , ai sageti oblice care iti indica sa te repliezi pe banda deoarece urmeaza o portiune hasurata interzisa circulatiei. Alea cum ti le explici?

Acele accidente nu sunt din cauza circularii pe acostament, daca nu s-ar folosi acostamentul pe E85 s-ar bloca jumatate de tara. Sunt din cauza lipsei de atentie, masinilor cu caracteristici tehnice proaste ( cauciucuri uzate, suspensii si directie praf etc ) + conditii meteo, necunoasterii comportamentului autoturismului, atitudinii de "regele soselelor" etc. Acostamentul ala e cea mai mica problema.

Ca fapt divers, dupa Roman spre Suceava se termina cu acostamentul. Crezi ca se termina si cu accidentele? Vezi sa nu, ba chiar mai nasoale is , ca acolo se infig direct in ala de pe constrasens, nu mai au spatiu de manevra sa mai evite si sa acroseze.

Da, intr-adevar, intr-o tara civilizata, drumul asta ar trebui sa aiba 4 benzi, 2 pe sens, pana una alta lumea se descurca cu ce are. Cei care fac "scamatorii" le fac si cu acostament si fara, trag oameni nevinovati dupa ei si cu acostament si fara etc.

Edited by Mihai_mb, 10 October 2017 - 09:45.


#462
danvlas

danvlas

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,118
  • Înscris: 04.06.2009
Mi-l imaginez pe un prieten de-al meu belgian in postura de sofer pe E85 intr-o masina inchiriata sau imprumutata cu numar de Romania.
Hint: in Belgia se circula strict dupa lege si regulament. Bulevardul cu 4 benzi da, fara ezitare, prioritate stradutei care vine din dreapta (caz foarte frecvent in Belgia, aviz amatorilor). Viteza pe autostrada e de 120 km/h.

Stiind ca pe E85 e o banda pe sens si limita de viteza e de 100 km/h, la ce tratament ar trebui sa se astepte belgianul meu care respecta regulile?
LE: De unde stie bizonul care da flashuri si claxoane daca soferul din fata lui e roman sau strain si, mai ales, de ce sa conteze?

Edited by danvlas, 10 October 2017 - 09:54.


#463
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,973
  • Înscris: 06.01.2006
In conditiile in care nici politia nu respecta legea si circula pe acostament iti dai seama ca o sa raman traumatizat pe viata dupa un drum pe E85 in conditiile respectarii legii.

Edited by Kroghy, 10 October 2017 - 09:56.


#464
Mihai_mb

Mihai_mb

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,570
  • Înscris: 23.09.2016
Nici daca n-o respecti nu iesi mai ok, ca tot se gaseste cate unul sa fie cretin de-a dreptul. Pana una alta, conteaza mult bunul simt , preventia, sentimentul ca nu esti deasupra tuturor. Si 150 km/h sa am ( ipotetic ) si sa vina unul din spatele meu cu mai mult, ma voi da pe acostament daca este liber, neted si cu vizibilitate, pentru a fluidiza traficul si a nu crea situatii neprevazute de frustrare si depasiri ' din scurt ' sau mai stiu eu ce manevre ii treci prin minte celui din spate.

Pentru cineva care parcurge drumul asta dus-intors la 2/3 saptamani Bucuresti - Suceava, tot ce conteaza este sa ajung intreg si eu si pasagerii mei si ceilalti participanti la trafic pe cat posibil, nu sa respect orbeste niste reguli si sa fiu nevinovat legal, dar pe patul de spital. Deci voi folosi toate structurile rutiere care imi sunt la dispozitie pentru a asigura asta.
Chiar si asa, drumul devine tot mai de cosmar si in timpul saptamanii ( nu doar vineri / duminica ).

Mi-e mila de acel belgian. Poate mai intai sa conduca un pic prin India / Turcia si pe urma sa vina la noi si o sa i se para mai ok. Posted Image

Edited by Mihai_mb, 10 October 2017 - 10:20.


#465
danvlas

danvlas

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,118
  • Înscris: 04.06.2009
Amicul cu pricina a condus o singura data pe E70 si s-a jurat ca nu mai conduce in Romania. L-am inteles dupa ce am sofat si eu destul prin Belgia.

#466
Mihai_mb

Mihai_mb

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,570
  • Înscris: 23.09.2016
Dupa cum am zis cu 2 posturi in urma:
Sunt din cauza lipsei de atentie, masinilor cu caracteristici tehnice proaste ( cauciucuri uzate, suspensii si directie praf etc ) + conditii meteo, necunoasterii comportamentului autoturismului, atitudinii de "regele soselelor"

Uitati-va la cauciucurile spate ale dubei implicate in accidentul de pe E85:

Attached Files


Edited by Mihai_mb, 10 October 2017 - 22:23.


#467
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,973
  • Înscris: 06.01.2006
Atunci cand la 5 trebuie sa tranporti pasageri iar la 7 ai cursa pe circuit de F1.

Edited by Kroghy, 11 October 2017 - 05:48.


#468
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,973
  • Înscris: 06.01.2006
Sase persoane au fost ranite, dintre care doua grav, dupa ce doua masini au intrat miercuri seara in coliziune frontala, intr-un accident produs pe DE 583, la aproximativ cinci kilometri de municipiul Iasi, in urma impactului fiind implicat in accident si un al treilea autoturism, potrivit oficialilor din Politie, potrivit Agerpres.
https://www.hotnews....autoturisme.htm

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate