Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
The Tattooist of Auschwitz (2024)

Se poate recupera numar de telefo...

Upgrade de la MacBook Pro M1 cu 8...

Ce tip de monitor am nevoie pt of...
 Resoftare camera supraveghere

Cu ce va aparati de cainii agresi...

Nu imi platiti coletul cu cardul ...

Exista vreun plan de terorizare p...
 Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone

Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric
 CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...

Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...
 

Circulatia pe DN2 (E85) si E58 (E583) pe acostament

- - - - -
  • Please log in to reply
476 replies to this topic

#1
Bogdansv1

Bogdansv1

    Nauc

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,278
  • Înscris: 13.03.2015
Intrucat periodic apar dispute despre modul cum se circula in zona Moldovei, deschid acest topic pentru a aerisi restul.
Precizez clar ca in opinia CNADNR si a Politiei Rutiere, drumul respectiv este cu o singura banda +acostament (dar care este cu 0,5m doar mai ingust ca o banda de circulatie) pe sens, in marea majoritate a lungimii. Pentru cei care circula frecvent pe acest drum, nu este nimic surprinzator ca se foloseste acostamentul pentru a facilita depasirile dar se pare ca-i surprinde pe ceilalti.

Din cate stiu, aceeasi constructie a drumului o gasim si in tre Cluj si de Dej (DN1c) unde am impresia ca nu s-a impamantenit aceasta metoda.

#2
Serafim606

Serafim606

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,703
  • Înscris: 25.11.2014
Si mie mi-au zis baietii de la rutiera ca de fapt nu sunt 2 benzi pe sens ci doar una. Cica prima banda ar fi mai mult ca refugiu, gen cum e banda de urgenta de pe autostrada.... Cam dubioasa explicatie.

Edited by Serafim606, 20 February 2016 - 12:11.


#3
Bogdansv1

Bogdansv1

    Nauc

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,278
  • Înscris: 13.03.2015
Cluj-Dej ( se pare ca se practica pana la urma aceeasi metoda):

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/4mlljF9glvM?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#4
arab

arab

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,577
  • Înscris: 12.03.2006
Bun topicul asta, chiar ma gandesc la problema asta si nu am gasit raspunsul! Mi se pare cam atipica chestia! Se pot produce confuzii si accidente.

#5
Bogdansv1

Bogdansv1

    Nauc

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,278
  • Înscris: 13.03.2015
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/GMzAO0w_m-c?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/-r3BlgC0UQM?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#6
maximg

maximg

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,658
  • Înscris: 07.11.2007
...din acesta cauza se circula haotic .
Singura solutie posibila , bombardati cei de politie  sa marcheze corespunzator cu indicatoare , pt a fi clar pt toti cum se circula .
Acum , pe dn 85 , daca te pune naiba sa circuli legal , esti mincat . Toti te claxoneaza , faruri , clante , dar si inevitabilele sicane ....

#7
Bogdansv1

Bogdansv1

    Nauc

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,278
  • Înscris: 13.03.2015
Si ultimul videoclip (uitati-va la minutul 2:38 sa vedeti ca si Politia circula in acest mod):

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/xzaVHAAcst8?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#8
Serafim606

Serafim606

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,703
  • Înscris: 25.11.2014
Pe E85 se circula la greu pe acostament aka banda 1.  Si daca s-ar circula pe banda legala ar fi ca dracu sa stai in spatele unei coloane de tir-uri, iar din fata sa vina alta coloana de tir-uri. Le mai depasesti la sfantu asteapta. Cel putin asa se fluidizeaza traficul.

#9
ipopovici11

ipopovici11

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,547
  • Înscris: 06.06.2015
Aia e o "jumatate de masura" specific romaneasca. Chiar era greu sa se mai faca 0.5 m de sosea, sa fie 2 benzi?
De aia si este foarte periculos drumul ala, ca multi au impresia ca-s 2 benzi, ca poti sa depasesti ca la 2 benzi, si dupa aia se intampla accidentele, cand ajungi in paralel cu ala de pe "Acostament", iti da cu virgula...

Edited by ipopovici11, 20 February 2016 - 12:30.


#10
Bogdansv1

Bogdansv1

    Nauc

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,278
  • Înscris: 13.03.2015
@maximg, si cu cat s-ar lungi o deplasare Bucuresti-Roman daca toti ar circula pe o banda? Daca ma raportez la cum era inainte de 2000 (cand nu era acostamentul), estimez ca ar fi minim 3 ore. Atunci erau si masini mai lente (gen tractoare cu remorca si Dacii 1300) dar nu erau nici atatea autovehicole ca acum, prin urmare o depasire se facea destul de greu. Stiu ca analogia nu e foarte buna dar vorbesc din experienta traita.

Edited by Bogdansv1, 20 February 2016 - 12:30.


#11
arab

arab

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,577
  • Înscris: 12.03.2006

View Postipopovici11, on 20 februarie 2016 - 12:28, said:

Aia e o "jumatate de masura" specific romaneasca. Chiar era greu sa se mai faca 0.5 m de sosea, sa fie 2 benzi?
De aia si este foarte periculos drumul ala, ca multi au impresia ca-s 2 benzi, ca poti sa depasesti ca la 2 benzi, si dupa aia se intampla accidentele, cand ajungi in paralel cu ala de pe "Acostament", iti da cu virgula...
Fix la asta ma gandeam si eu! Care e rostul acelui acostament pana la urma? Ca e clar, ca nu e banda!

Edited by arab, 20 February 2016 - 13:06.


#12
gozmyn

gozmyn

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,642
  • Înscris: 17.03.2009
Inainte sa fie modernizat, erau doar doua benzi. Inainte de anii 2000, intre Adjud si Focsani, pe timp de ziua si mai ales toamna, faceai putin peste 2h, 50 de km (coloane ca pe DN1 duminica sau de sarbatori legale). Acum se circula mult mai bine, chiar daca se merge pe acostament. Daca nu il folosesti, vor exista sicane, nervi la maxim pe drumul ala.

Plus ca e zona moldovei, iar moldovenii au inventat comunicarea cap-ciomag.

Edited by gozmyn, 20 February 2016 - 13:11.


#13
maximg

maximg

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,658
  • Înscris: 07.11.2007

View PostBogdansv1, on 20 februarie 2016 - 12:29, said:

@maximg, si cu cat s-ar lungi o deplasare Bucuresti-Roman daca toti ar circula pe o banda? ............
Nu conteaza , dar distanta se va parcurge cam in acelasi timp ca acum 50 de ani ...chit ca masinile au evoluat .
Nu te inteleg !
Ce doresti , sa circulam legal sau ilegal ???? Cum crezi ca se poate circula pe un drum , cu doua legi ??????
.

#14
Bogdansv1

Bogdansv1

    Nauc

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,278
  • Înscris: 13.03.2015
@arab, doar speculez: trebuiau sa justifice cumva sumele incasate de Umbrarescu si Casuneanu (asa si-au facut averile). Ai impresia ca pe Basescu il interesa ceva practic (proiectele au fost aprobate cand era ministrul Transporturilor in Guvernarea Ciorbea)?

@maximg: eu vreau sa ajun in timp util de acasa la Bucuresti.... in 2011 am facut mai mult de la Suceava la Otopeni decat din Otopeni la Aberdeen cu doua ore stat in aeroportul din Paris...
Dar, mai important, oare  nu exista o cauzalitate intre timpul de transport si subdezvoltarea unei intregi regiuni? De bine de rau, s-a fluidizat traficul. Daca s-ar merge pe o singura banda, numarul accidentelor grave ar creste exponential din cauza depasirilor riscante. Este o adaptare la conditiile existente, nu o ignorare a legii din alte motive. Sper ca am fost explicit in sustinerea punctului de vedere.

Edited by Bogdansv1, 20 February 2016 - 13:22.


#15
AugustinIonut

AugustinIonut

    Junior Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 211
  • Înscris: 15.02.2016
Pentru masina pe care o am e banda 1. Am mers pana la Tecuci pe banda asta, eram incepator si tinam ambele maini pe volan Posted Image
Marcajul intre presupusele 2 benzi pe sens e cu linie lunga intrerupta. Daca nu ma insel acostamentul se marcheaza cu linie scurta intrerupta.

Edited by AugustinIonut, 20 February 2016 - 13:22.


#16
polizei

polizei

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,291
  • Înscris: 05.06.2006

View Postmaximg, on 20 februarie 2016 - 12:24, said:

...din acesta cauza se circula haotic .
Singura solutie posibila , bombardati cei de politie  sa marcheze corespunzator cu indicatoare , pt a fi clar pt toti cum se circula .
Acum , pe dn 85 , daca te pune naiba sa circuli legal , esti mincat . Toti te claxoneaza , faruri , clante , dar si inevitabilele sicane ....

Exista indicatoare si marcaje din 5 in 5 km cred (sau poate mai putin ). 80-90% dintre cei care circula pe drum stiu ca nu exista 2 benzi pe sens.

Astfel de drumuri exista si in afara . Chiar si in Germania (undeva pe langa Duren) am circulat pe un astfel de drum si am avut surpriza ca unii (ce-i drept putini; cei care mergeau incet sau conduceau tir-uri) sa se dea la o parte pentru a degaja traficul.

Edited by polizei, 20 February 2016 - 13:17.


#17
maximg

maximg

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,658
  • Înscris: 07.11.2007

View Postpolizei, on 20 februarie 2016 - 13:14, said:

Exista indicatoare si marcaje din 5 in 5 km cred (sau poate mai putin ). 80-90% dintre cei care circula pe drum stiu ca nu exista 2 benzi pe sens.
Marcaje insuficiente , dovada ca nu toti cunosc , si nu toti respecta .
Ideea mea era clara , cum nu sint doua benzi , sa se circule obligatoriu doar pe o banda , fara exchibitii . Asa se respecta legea .
Ca dureaza un drum mai mult sau mai putin ...soarta , pina se va autostrada ....

#18
polizei

polizei

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,291
  • Înscris: 05.06.2006
Indiferent de cate marcaje ar fi (si din 100 in 100 metri daca ar pune) acostamentul consolidat tot se va folosi ca banda de mers
Pe E85, circulatia este prea intensa ca sa fie folosita doar banda de mers.

Edited by polizei, 20 February 2016 - 13:31.


Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate