Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
casa verde 2024

Intrerupator cu N - doza doar cu ...

Incalzire casa fara gaz/lemne

Incalzire in pardoseala etapizata
 Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...
 teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN
 Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor

Discuții despre TVR Sport HD.
 

Canon 6D- focus inconstant

- - - - -
  • Please log in to reply
50 replies to this topic

#19
doruflorin20

doruflorin20

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 22
  • Înscris: 11.02.2016
Imi scade 10% din pretul ei, asta insemnand 500ron pt ca am luat-o de black friday si mai dau eu diferenta de 1500 lei pt una noua. Asta e mare porcarie... Eu o vreau reparata sau schimbata ca d-aia am garantie sau garantia e sa iti iei alta?

#20
baloo2009

baloo2009

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,306
  • Înscris: 25.05.2009
Din ce spui tu camera este de vina si mai exact modulul de PDAF. Problema ta este ca importatorul trebuie sa te rezolve intr-un fel. Cei de F64 ar iesi in pierdere deoarece ti-au dat camera la pret scazut si acum ar trebui sa-ti dea o camera la pretul de acum. Dar in locul lor ti-as fi schimbat camera si m-as fi certat eu cu importatorul.

Dar ca sa dovedesti ca este de vina camera ar trebui sa poti face dovada repetabilitatii defectului.

Iei un chart de focus si faci 10 poze  cu focalizare pe altceva intre poze 8defocalizare ca sa pui sistemul de AF sa munceasca nu sa zica ca este OK si sa nu faca nimic). Daca toate 10 ti-au iesit FF sau BF cu aceasi deviatie e o problema de calibrare. Daca nici una din poze nu seamana cu alta atunci e o problema de sistem de AF. Daca 9 poze sunt consistente si 1 nu e (de pilda 9 au FF de 10 unitati si una are BF de 27 de unitati) atunci e o problema de contacte aleatoare. Verifica si cu focalizarea LV. Cei de la service zici ca au rezultate consistente. Ai intrebat daca defocalizeaza intre teste?

Te duci cu probele la cei de la service. In mod normal ar trebui sa coopereze ca mai citeste cineva posturile astea si se gandeste de doua ori daca sa mai dea bani unei companii care nu e in stare sa rezolve o problema.

#21
Master_Yoda

Master_Yoda

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,140
  • Înscris: 27.08.2014
Pune camera pe un trepied sau daca nu ai trepied pe masa si pozeaza niste baterii asezate ca in poza de mai jos (folosesti doar punctul de focus central si faci focus pe bateria din mijloc). Sa lasi distanta putin mai mare stanga-dreapta intre baterii, in poza sunt cam prea apropiate.

Repeti apoi testul folosind Live View. In Live View sa nu ai AF Method pe Quick Mode ca sa nu foloseasca tot phase detection. Citeste in manualul camerei despre modurile de focus, eu nu-ti pot zice mai multe pentru ca am Nikon.

Apoi pune pozele aici ca sa vedem si noi.

[ http://m9.i.pbase.com/o3/15/619815/1/104523099.VWYAuuhL.240.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#22
doruflorin20

doruflorin20

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 22
  • Înscris: 11.02.2016
Am facut teste in magazinul f64 cu baietii de acolo. Cu un char cu mai multe obiective. Si mi-a zis tipul, clar e o problema din camera. Cand i-am aratat pozele celor de la Criss a zis ca aparatul nici nu e in stare sa focalizeze pe chartul acela si ca nu sunt conditii de fotografie. Nu sunt cel mai mare expert dar nu am nici ciunga in par. Daca intr-o camera cu atata lumina incat sa se cada toate aparatele bine, nu e destula lumina pt un 6d sa poata focaliza... Atunci nu mai stam de vorba i-am zis. Si ca cei de la f64 sunt biste fraieru ca nu am ei cunostinte. Deci ce am auzit acolo m-a lasat perplex. Nu credeam ca ini pot spune atatea prostii un tehnician care lucreaza la canon.  Da Master Yoda o sa fac, cand o sa-mi vina camera de la service este a 4 oara dusa acolo. Cu insistentele managerului de service cu nush ce vrajala m-au luat de la f64. O sa fac si o sa cedeti si voi ce porcarie de camera am. Pacat de ea ca este o camera foarte buna. Imi mai zic astia de la canon ca pot oricand sa trec pe nimon daca nu imi convine. Si daca nu imi convine de voi cum fac...

#23
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,226
  • Înscris: 08.10.2015
Uite aici teste facute in magazinul lor, cu un amarat de d3100, la lumina de acolo.

https://www.flickr.c...157644215462185

Sunt conditii mai mult decat decente pentru fotografie.

Daca te ajuta descarca ce poze doresti. Ai si comentariile pentru obiectivele folosite.

Edited by bumpocbum, 12 February 2016 - 18:29.


#24
doruflorin20

doruflorin20

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 22
  • Înscris: 11.02.2016
Eu mai am si un 600d care merge extraordinar doar ca nu e 6d si n-au vrut sa le arat ca 600d-ul face poza acolo. Pai daca 600d face 6d-ul dc sa nu faca?

Spuneti-mi cum adaug cateva poze aici sa vedeti so voi, ca nu reusesc :)

#25
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,226
  • Înscris: 08.10.2015
La edit treci la full editor si acolo ai o clama in partea de jos. Vezi ca poza e limitata la o anumita dimensiune.
Sau butonul de more reply options. Si clama de jos stanga

Edited by bumpocbum, 12 February 2016 - 18:44.


#26
crokodilu

crokodilu

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,886
  • Înscris: 28.12.2006
Pana la urma tu ce treaba ai cu criss, nu f64 trebuie sa rezolve? Ce daca e la promotie, daca e cu defect se schimba, importatorul ia camera defecta si da una functionala, banui ca asa merg lucrurile, nu? Doar daca nu cumva f64 a luat-o de pe vapor, fara sa treaca prin importator, dar chiar si asa tot e problema lor, nu a ta sau a lu criss. Din cate zici, f64 recunoaste problema dar iti zice "nu stiu nene, ai vrut mocangeala atunci descurca-te, ca noi nu avem ce sa-i facem".
PS: vezi ca nu se prea intelege ce scrii.

Edited by crokodilu, 12 February 2016 - 18:44.


#27
doruflorin20

doruflorin20

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 22
  • Înscris: 11.02.2016
Asta le tot zic si eu si nu ca nu. De asta le-am facut si lor reclamatie. Ei mi-au laut banii ei sa o rezolve... Nu cred in asta ca nu poate face nimic si ca nu imi pot schimba ei camera. Poate cum a spus colegul am luat-o la promotie si da mi-o schimba pierd bani.

Prima cred ca e cu 500 fixul si a doua e cu un 135 f2. La 135 f 2 nu e foarte grav dar a urcat spre 1 si asta mi-a picat la mana acum. dar cu tamronul cu 50 fixul.. e grav. Mi-au dat ei un 6D la Criss cand am facut teste impreuna si am facut poze cu fixul meu pe el si au iesit perfect cand l-am pus pe al meu nu mai mergea. Si i-am zis sa le pastreze ca le vreau pe stick, cand sa plec a zis ca le-a sters si sa fac altele... ce concluzie trageti din asta? E clar ca nu i-a convenit ceva acolo... sa mor cu el de gat atunci nu alta... si imi vorbea si in scarba. Era foarte iritat omul de treaba asta.

Attached Files


Edited by doruflorin20, 12 February 2016 - 18:46.


#28
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,226
  • Înscris: 08.10.2015
Parerea mea e ca ar trebui sa tratezi direct cu f64 si nu cu service-ul, asa cum zic dealfel si colegii. Si ceri punctul de vedere al f64 SCRIS, cu stampila si semnatura. Eventual ceri o contraexpertiza la alt service autorizat Canon. Si o scrisoare la Canon Romania nu ar strica.

Edited by bumpocbum, 12 February 2016 - 19:08.


#29
doruflorin20

doruflorin20

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 22
  • Înscris: 11.02.2016
Celor de la f64 nu le-am spus ca si lor le-am facut reclamatie ca sa nu se pregateasca sau sa isi faca vreun plan. E imposibil sa nu ma poata ajuta. Cand le-am spus celor de la f64 ca am facut reclamatie pt cei de la Criss, foarte bine ati facut foarte bine ca multi pleaca de acolo nemultumiti si ca nu mai stiu ce. Abia astept surpriza cand se vor duce si la ei. Luni ma duc la Bucuresti si mai dau niste hartii mai completez acolo ceva... Imi pare rau pentru cei care vor avea probleme cu aparatele canon si vor da peste cei de la Criss. Mie unu imi e frica sa mai cumpar ceva de la canon si nu pt ca am avut problema asta ci pentru ca va trebui sa dau nas in nas cu cei de la Criss. Este singurul din tara autorizat si ei isi bat joc de noi. Daca esti singurul iti permiti. Mai e varianta cu Budapesta...dar de ce sa ajung acolo cand ar trebui sa se rezolve aici. Stiti ce imi pare rau ca nu am inregistrat ce am vb cu cei de la Criss. Era o proba buna . Dar nu credeam ca e nevoie de spionaj,

Edited by doruflorin20, 12 February 2016 - 19:20.


#30
calexe

calexe

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,722
  • Înscris: 21.11.2006
Măi, eu cu greu pricep ce se comite aici. De fapt nu pricep. Mai ales că ești total incoerent în scriere.
Cum adică, în service, pe focus chart, cu tine de față merge bine, dar după nu mai merge? Ceva nu pușcă aici. Mă rog tu știi. Eu unul nu voi trage concluzii pe baza ce spune numai una din părți.
A, și despre Criss Service. Că de aceea voiam să intervin. Eu îi folosesc de ani de zile și am fost servit mereu corect, câteodată chiar peste sarcina lor strictă de serviciu.
Și încă ceva, valabil la orice service, nu numai la Canon. Dacă o cameră reclamată are o problemă demonstrabilă atunci service-ul fie o returnează la producător, fie o repară și o returnează reclamantului. Sau o repară și o bagă în magazin la "refurbished", după caz. În ultimile 2 situații service-ul câștigă bani de la producător. Deci chiar nu văd de ce și-ar pune și reclamantul în cap și ar rămâne pe deasupra și fără operațiune remunerabilă.

Edited by calexe, 12 February 2016 - 20:11.


#31
crokodilu

crokodilu

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,886
  • Înscris: 28.12.2006

View Postcalexe, on 12 februarie 2016 - 20:09, said:

..fie o repară și o returnează reclamantului. ...service-ul câștigă bani de la producător. Deci chiar nu văd de ce și-ar pune și reclamantul în cap și ar rămâne pe deasupra și fără operațiune remunerabilă.
Inteleg ca i-a reparat-o de cateva ori, deci a castigat cu colega o groaza de bani cred, dece n-ar face la fel si in continuare?

#32
calexe

calexe

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,722
  • Înscris: 21.11.2006
Eu înțeleg că faci mișto. Dar cu siguranță nu pot deconta câte o reparație / lună la aceeași cameră.
De fapt nici nu am înțeles dacă au reparat-o vreodată. Mă rog, e în ceață treaba. Mai bine stau deoparte pentru că chiar n-am priceput nimic.

#33
crokodilu

crokodilu

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,886
  • Înscris: 28.12.2006
Scrie misto, chiar daca nu se intelege Posted Image

doruflorin20, sper ca nu te superi dar facem si noi haz de necaz, nu vedem prea des canonane cu probleme de focus.

Edited by crokodilu, 12 February 2016 - 21:30.


#34
doruflorin20

doruflorin20

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 22
  • Înscris: 11.02.2016
Scuze, o sa incerc sa fiu pe intelesul tuturor. :)
Pe scurt, camera intra in service, o calibreaza, merge 50 de cadre dupa care trebuie sa intru la micro ajustare sa pun focusul la punct.
Faza nasoala e ca nici de acolo nu se pune la punct, sare cand sus cand jos.
La fircare 20 de cadre dau cu aproximatie, trebuie ajustat din nou si pe tele si pe wide.
E ciudat stiu, nici eu nu imi explic fenomenul.


#35
DSops

DSops

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,516
  • Înscris: 10.05.2007
Un fir de par / praf pe senzorul de focus?

#36
doruflorin20

doruflorin20

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 22
  • Înscris: 11.02.2016
Sincer, chiar nu m-am uitat. Cand vine de la service ma uit.
E posibil sa afecteze ceva?

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate