Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Kawasaki ER5 - Blue Thunder
Last Updated: Oct 10 2016 19:58, Started by
Lucian_M
, Jan 28 2016 17:34
·
0
#55
Posted 24 May 2016 - 10:08
Eu il spal cu motorina cam la 600 km, apoi il dau cu ulei. Iese bine, se curata usor, nu atrage praf ca sprayul. Abia astept sa ajung in oras, cumpar pompita si un mic robinet. O sa iasa fain.
|
#56
Posted 28 May 2016 - 09:25
Lucian, daca tot vrei ungator....poti sa-ti faci electronic. Folosesti partea electrica de la un spray de camera , ala se poate temporiza la 20 min, are si un motoras, e usor de incropit o chestie care sa-ti dea 1-2 picaturi la 15-20min.
|
#57
Posted 29 May 2016 - 17:41
#59
Posted 29 May 2016 - 21:07
Buei, se misca bine linia frontului, azi am fo pana la Farcasa, apoi Spre Bicaz si Piatra. Pana la viaduct drumul e ok, dupa- VARZA. Varza si pana la Bicaz si Piatra. Petru Voda e dezastru.
Exceptand starea drumului si durerea de la incheietura mainii (din cauza ghidonului), a fost frumos, vreme excelenta, trafic semi-aglomerat. Benzina cat incape, la faze din astea nu te uiti la consum. Cateva pozici, pentru edificare... Attached Files |
#61
Posted 30 May 2016 - 17:26
Merci!
Or fo 210 km in total, benzina- cam 4,6% (cu pasager), dar mi se pare ciudat, cand sunt singur, scot mai mult 5,5-6%. Colegii au fost super, ca de obicei (nu suntem la prima iesire, dar e prima data in formatia respectiva). Daca e frumos sambata, m-ar tenta un TransRarau, impreuna cu un prieten din SV, dar poate vine si Florinel cu GSXF-ul. Din nou, o sa fiu cu cel mai prapadit motor din formatie, parca vad. Astazi am curatat un pic lantul (mare lucru n-am scos din el), am umblat si la jegul aruncat de roata fata, oglinzile, bordul, farul (era jegos pana la refuz de la muste), furca (ocazie cu care am descoperit ca un simering de praf are cateva crapaturi). As cumpara alte simeringuri de praf, nu cred ca-s scumpe si s-ar schimba usor (dau jos etrierul, desfac suruburile de la jug, trag furca afara). Ma tenteaza sa schimb uleiul, toate simeringurile, cuzinetii, insa colegii mi-au zis ca, daca nu curge, sa nu umblu. Simeringurile de praf insa se schimba prea usor si as prelungi durata de viata a furcii. Celalalt simering de praf arata perfect, dar daca schimb unul, il schimb si pe celalalt. Zic rau? Sub simering treaba arata chiar bine, zic eu, nu am vazut coroziune sau ulei (dar nici prin ploaie nu prea am mers). |
#62
Posted 30 May 2016 - 22:50
Lasa-le asa si fa o lista pentru la iarna.
Nu strica acum ceea ce merge. Vara este pentru a te bucura de 2 roti, nu pentru a repara. [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/yQagmV5_uuU?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#63
Posted 31 May 2016 - 08:12
Hmm, in 10 minute schimb simeringurile de praf, e simplu. Dar, vorba ta, le mai las un pic.
|
#64
Posted 26 June 2016 - 00:41
Alta boacana: azi am spalat utilajul. Cand sa-l pornesc, caraiala undeva sub sa. M-a dus cu gandul la releul de pornire. Porneste uneori la sfert, alteori se aude ca o caraiala finuta, ca de scurt-circuit, porneste imediat c enu se mai aude (repede). Am desfacut carena dreapta, e o piesa mica cu 4 fire, suspendata intr-un manson de cauciuc, semi-capsulata (trebuia sa-i fac o poza, dar oricum se scoate usor la iveala). Nu e de la apa, ca e bine protejata. Deh, in 19 ani se mai strica una-alta... Acum are undeva peste 53k km (adica am facut mai bine de 3000 km in doua luni). Parca vad ca-n august fac al doilea schimb de ulei.
In rest, treaba buna, dupa curatare si sincronizare carbelitoare a scazut consumul. Suruburile de la carburatoare erau date la maxim, 3 ture. Le-a dat Petru la 1,5 ture, nu mai trage asa grav, dar nici nu-i rau. Carburatoarele erau curate, dar daca tot au fost date jos, n-a stricat un deep-cleaning. Daca pana atunci scosesem consumuri si de 7%, acum peste 5,5 nu mai sar. Ieri am facut vreo 210 km cu sotia in spate, mers prin Cheile Bicazului, dar s-a mers oarecum domol, ne-a prins ploaia si am stat pana s-a gatit, prin chei era ud pe jos. Inapoi, aproape de Piatra am prins iar o ploaie aproape razanta, neam adapostit sub o copertina, altfel ne facea ciuciulete. Aaa, inainte de asta, cand am mers la Radauti pentru curatare si sincronizare am prins doua reprize de grindina in drum spre casa, de-am crezut ca-mi sparge casca. Mi-a iesit si o vaca in cale, am vazut moartea cu ochii, eram deja in derapaj (ud tare pe jos), nu stiu cum am controlat motorul, dar am ocolit patrupedul, apoi m-am infipt in claxon, poate ar fi auzit BOUL din casa ca nevasta-sa e sloboda in soseaua europeana. Chestie naspa: au venit pantalonii de la Louis.de, insa din pacate ai mei sunt stramti, ai sotiei sunt largi si lungi. Care e procedura de retur? Stiu ca se completeaza forumularul ala, dar nu stiu cum e cu plata: la mine sau la ei? Bag ceva in marimile afisate pe site, n-au nicio treaba cu realitatea. Sa-i vand aici (greu tare) sau sa le fac retur? Or fi magazine in Ro care accepta retur in numele Louis? Stiu ca sunt magazine care aduc marfa de la ei, poate o invart cumva, insa as dori cateva pareri, sa nu fiu primul care ii intreaba si sa-mi dea cu flit. Cu saua nu am mai rezolvat nimic, dar o sa iau legatura cu cineva din Piatra, poate reusesc sa ii fac niste modificari si astfel sa conduc mai comod. Asfalt curat! |
|
#65
Posted 27 June 2016 - 13:04
#67
Posted 28 June 2016 - 08:30
Aia i-au zis de varianta asta cind l-au vazut cum sta pe ea cind n-are talpile pe scari.
|
#68
Posted 28 June 2016 - 09:19
Mda, e bine cand o iei de noua, ai niste avantaje. Zile urmatoare merg la tapiter, stau de capul lui sa o modifice cum îmi place mie.
|
#69
Posted 06 July 2016 - 21:16
S-au vopsit ornamentele de la radiator si s-a montat pompita pentru uns lantul. Manuala, dar isi va face treaba si nu o sa mai uit robinetul deschis (cum am patit la ultima plimbare la Durau).
Attached Files |
|
#70
Posted 07 July 2016 - 22:44
Primul drum cu sistemul montat, parca e alta treaba. Adica nu mai uit robinetul deschis, ungerea se face mai usor, nu o sa mai curga ca la balamuc uleiul.
Cine vrea sa isi faca asa ceva- sa-si ia din China pompita, e 2 dolari fata de 26 lei la noi. Restul chestiilor le aveti prin casa, eventual va costa 1-2 lei o perfuzie la farmacie. |
#71
Posted 10 October 2016 - 19:58
Treaba a ramas ca-n tren, ca de ceva vreme motorul e in posesia unei domnisoare.
Motorul a vazut o tura de foc: Turda, Transalpina, Transfagarasan, Rucar-Bran, Intoarcere in Neamt, ulterior si-un Iasi. 1700 km in 5 zile, cu pasager. Blue a functionat ceas, consum intre 4,2 si 4,9, absolut nicio defectiune. L-am dat pe 14 septembrie in Bacau (l-am dus personal), apoi directia Piatra Neamt, de unde am luat un V2 de 650 cc, mai exact un V-strom, pe care l-am pus la punct cat am putut de bine (si mai am de investit in el- cauciucuri, poate si-un kit de lant, o sincronizare de admisie, asta dupa ce i-am servisat complet furca, schimbat uleiul, filtrele, bujiile, lichidul de frana. Mai am de inlocuit antigelul, ca sa stau eu linistit). E ditamai vaca, dar imi place la culme. Cam asta a fost cu ER5-ul, un motor excelent pentru incepatori, bun si pentru plimbari nu prea lungi, intretinere usoara, foarte iertator cu greselile riderului, usor de intretinut (nu desfaci o tona de carene ca sa schimbi un amarat de filtru de aer, cum patesc la V-strom), cu un consum decent, dar totusi foarte placut de condus/pilotat. Topicul se poate inchide. Attached Files |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users