Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Whisky for Mac

Xiaomi 14 Gpay

Izolare zid exterior de scandura

Dezinstalare drivere W11 23H3
 Recomandare masina de spalat fiab...

BSOD din cauza Intel Audio DSP dr...

De ce sunt oamenii nostalgici

Cum vand casa fara factura Hidroe...
 Scor FICO minim

Tonometru compensat CAS?

polita RCA ONLINE

Va rog recomandati echipa serioa...
 Termostat frigider - verificare

Mai au PC-urile vreun viitor?

Centrala termica immergas

Amenda in Lipsa ?
 

Opel Antara 2 Litri D 4x4

- - - - -
  • Please log in to reply
33 replies to this topic

#19
mariovrs

mariovrs

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,393
  • Înscris: 27.09.2013
E foarte bine facut din fabrica softul,stai linistit. Daca puteau,o faceau sa consume mai putin si vindeau mai mult decat concurenta. Eu zic ca este extraordinar ca un dulap pe roti 4x4 de 1.5-2 tone sa consume 7 la drum..
Sau o fi vreun geniu printr-un garaj ascuns,care stie el ceva,ce nu stiu aia cu miliardele de euro investiti.
Aaa..Gigel daca vrea cai,sa-si ia motor potent si sa lase prostiile si improvizatiile. Nici mie nu mi-ar conveni sa iau o masina pe care sau testat nu stiu ce softuri,D-zeu stie pe unde.

#20
dan78rom

dan78rom

    in omnia paratus

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,070
  • Înscris: 28.02.2008
Îmi pare rău pentru tine, dar asemenea garanție ai doar la mașină nouă. Indiferent ce îți convine ție, mașina aia e proprietatea altcuiva, și dispune de ea cum dorește. Riscul e al tău când cumperi sh, dacă ți-l asumi ori ba e altă poveste.

#21
X-plane

X-plane

    ANTICOMUNIST.

  • Grup: Validating
  • Posts: 7,838
  • Înscris: 15.03.2006

 dan78rom, on 30 ianuarie 2016 - 17:08, said:

Cu un soft bine făcut se poate îmbunătăți curba de cuplu la turații mai mici, și sa câștigi ceva la consum astfel. Repet, un soft bine făcut. Și astea sunt puține, și nu pentru orice mașină. În mod evident, caii câștigați care se simt la turații mai mari, vor cere de mâncare în plus dacă și când vor fi folosiți. E o chestiune de stil de condus.

Putere=oxigen+combustibil.

#22
dan78rom

dan78rom

    in omnia paratus

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,070
  • Înscris: 28.02.2008
Pentru tine nu contest.
Pentru restul mai contează și alezajul, cursa, numarul de supape, dimensiunea si materialul esapamentului, greutatea pistoanelor si a bielelor...

#23
hunor66

hunor66

    Guru Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 15,413
  • Înscris: 23.11.2006
La alte marci, la generatii mai noi, s-a oferit o varianta de soft mai economica direct din fabrica, printr-un buton "ECO". Mergi cu masina mai goala, nu vrei demaraje prea in forta, in mod "ECO" schimba treapta mai repede si la o turatie un pic mai mica. Scade putin si consumul.

#24
terratec

terratec

    Troll hunter

  • Grup: Moderators
  • Posts: 12,044
  • Înscris: 02.03.2003
In Romania a inceput mania modificarilor atunci cand au aparut diversi guru ai tuningului.
Ei au hranit nemultumirile acumulate de soferii frustrati si nemultumiti de masinile pe care si le permiteau.

Multi oameni trecuti de 50-60 de ani sunt practicanti ai acestei forme de fanatism pseudo-tehnic.
Cu 200 de euro toti si-au "facut soft" la masinile din dotare si schimba impresii la spalatorie.

Pustimea discuta despre over-clocking iar mosii discuta depre resoftare motorului 2.0.

#25
X-plane

X-plane

    ANTICOMUNIST.

  • Grup: Validating
  • Posts: 7,838
  • Înscris: 15.03.2006

 hunor66, on 05 februarie 2016 - 21:47, said:

La alte marci, la generatii mai noi, s-a oferit o varianta de soft mai economica direct din fabrica, printr-un buton "ECO". Mergi cu masina mai goala, nu vrei demaraje prea in forta, in mod "ECO" schimba treapta mai repede si la o turatie un pic mai mica. Scade putin si consumul.
Si dezactivează si patru cilindri din 8. :) in mod ECO.

#26
csi1

csi1

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,173
  • Înscris: 05.09.2007
sunt firme de tunning din afara care dau certificare TUV , in Germania de exemplu poti sa-ti modifici puterea chiar si in certificatul masinii. eu am tunning din 2013( soft modificat in DE), am plus 65 cai la un motor de 2 litri diesel( trebuia + 80 dar a fost limitat din cauza cutiei de viteze). consumul e neschimbat. din acelasi motor producatorul scotea aceeasi putere la varianta biturbo.

#27
mariovrs

mariovrs

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,393
  • Înscris: 27.09.2013
Pacat de constructorii astia auto ca n-au aflat de garajele astea pline de genii. Asa..au trebuit sa mai puna o turbina in plus.



#28
csi1

csi1

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,173
  • Înscris: 05.09.2007
pacat ca unii pot fi atat de ignoranti si nu cunosc faptul ca anumite "garaje" au scos dealungul timpului modele celebre , vezi Brabus,AMG, Hamman, s.a.m d.

#29
mariovrs

mariovrs

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,393
  • Înscris: 27.09.2013
Garajele alea de care spui, nu au "softuri" la 200 de ieuro..  Daca tu crezi ca un motor tunat de AMG are doar harta schimbata la ecu..ce sa zic..te pricepi.

#30
Mjollnir

Mjollnir

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 36
  • Înscris: 24.09.2007
Deci practic doar doua persoane au experienta cu asa ceva, restul doar dau din gura sa se bage in seama. Na dilema pentru geniile astea: Opel Antara 2.2 are doua versiuni identice ca motorizare 163 si 184 HP, diferenta este doar in soft. Ai voie sa ii faci tuning atunci?

#31
stateadrian

stateadrian

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 295
  • Înscris: 03.05.2004
Am făcut eu la un chevy captiva. La eds(specializați pe opel) teoretic de la 150 la 180. Mașina nu este folosita ptr forja, ci doar ptr optimizare curba cuplu. În oraș oricum nu se simte decât la pornire, însă la drum lung e superba. Mers regulamentar București - Călărași am scos în jur de 7. Cutia e ciudata, având doar 5 trepte, de ex la 130 pe autostrada e mai bine sa mergi pe manual în a 4 decât a 5.

#32
CataPupaza

CataPupaza

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 21.07.2019
Salut băieți.
Am o problema cu Opel Antara din 2007, 4x4 2.0 D
Plecat de la faptul ca are Fap-ul anulat. Problema este următoarea. Mașina nu trage cum trebuie, în panta  cu 1-a motorul moare, nu are forță. Nici pe drum normal nu mi se pare ca trage. Este puturoasa rău. Abia i-am schimbat filtrele si uleiul. Ce sfaturi îmi dați? Ce poate fi? Am fost la mecanic și mi-a pus-o pe tester și a spus ca ii da senzorii de la Fap, nimic altceva. El crede ca mașina nu a fost Re_softata atunci când a fost anulat Fap-ul.
Cineva ma poate ajuta? La relantiu mașina are un țăcănit asa timp de câteva minute apoi dispare. Mașina abia am luat-o. Sper ca am postat unde trebuie. Multumesc anticipat

#33
csi1

csi1

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,173
  • Înscris: 05.09.2007
egr blocat pe deschis. am patit la fel dupa ce s-a spart un furtun de la intercooler si am mers asa cu masina vreo 100 km. pornea motorul si cand bagam in viteza se oprea ! nu aparea nimic pe tester !

#34
kiki777

kiki777

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 23.10.2019
spalator faruri Opel Antara 2009 nu mai merge brusc , salut ! daca cunoaste cineva cam cum se poate repara având in vedere inspectia optica care arata ok

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate