Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Opel Antara 2 Litri D 4x4
Last Updated: Oct 23 2019 20:28, Started by
Antara-hidramat
, Jan 27 2016 13:30
·
0
#19
Posted 30 January 2016 - 18:08
E foarte bine facut din fabrica softul,stai linistit. Daca puteau,o faceau sa consume mai putin si vindeau mai mult decat concurenta. Eu zic ca este extraordinar ca un dulap pe roti 4x4 de 1.5-2 tone sa consume 7 la drum..
Sau o fi vreun geniu printr-un garaj ascuns,care stie el ceva,ce nu stiu aia cu miliardele de euro investiti. Aaa..Gigel daca vrea cai,sa-si ia motor potent si sa lase prostiile si improvizatiile. Nici mie nu mi-ar conveni sa iau o masina pe care sau testat nu stiu ce softuri,D-zeu stie pe unde. |
#20
Posted 30 January 2016 - 21:00
Îmi pare rău pentru tine, dar asemenea garanție ai doar la mașină nouă. Indiferent ce îți convine ție, mașina aia e proprietatea altcuiva, și dispune de ea cum dorește. Riscul e al tău când cumperi sh, dacă ți-l asumi ori ba e altă poveste.
|
#21
Posted 31 January 2016 - 10:48
dan78rom, on 30 ianuarie 2016 - 17:08, said:
Cu un soft bine făcut se poate îmbunătăți curba de cuplu la turații mai mici, și sa câștigi ceva la consum astfel. Repet, un soft bine făcut. Și astea sunt puține, și nu pentru orice mașină. În mod evident, caii câștigați care se simt la turații mai mari, vor cere de mâncare în plus dacă și când vor fi folosiți. E o chestiune de stil de condus. Putere=oxigen+combustibil. |
#22
Posted 31 January 2016 - 14:12
Pentru tine nu contest.
Pentru restul mai contează și alezajul, cursa, numarul de supape, dimensiunea si materialul esapamentului, greutatea pistoanelor si a bielelor... |
#23
Posted 05 February 2016 - 21:47
La alte marci, la generatii mai noi, s-a oferit o varianta de soft mai economica direct din fabrica, printr-un buton "ECO". Mergi cu masina mai goala, nu vrei demaraje prea in forta, in mod "ECO" schimba treapta mai repede si la o turatie un pic mai mica. Scade putin si consumul.
|
#24
Posted 05 February 2016 - 23:38
In Romania a inceput mania modificarilor atunci cand au aparut diversi guru ai tuningului.
Ei au hranit nemultumirile acumulate de soferii frustrati si nemultumiti de masinile pe care si le permiteau. Multi oameni trecuti de 50-60 de ani sunt practicanti ai acestei forme de fanatism pseudo-tehnic. Cu 200 de euro toti si-au "facut soft" la masinile din dotare si schimba impresii la spalatorie. Pustimea discuta despre over-clocking iar mosii discuta depre resoftare motorului 2.0. |
#25
Posted 07 February 2016 - 01:01
hunor66, on 05 februarie 2016 - 21:47, said:
La alte marci, la generatii mai noi, s-a oferit o varianta de soft mai economica direct din fabrica, printr-un buton "ECO". Mergi cu masina mai goala, nu vrei demaraje prea in forta, in mod "ECO" schimba treapta mai repede si la o turatie un pic mai mica. Scade putin si consumul. |
#26
Posted 07 February 2016 - 09:30
sunt firme de tunning din afara care dau certificare TUV , in Germania de exemplu poti sa-ti modifici puterea chiar si in certificatul masinii. eu am tunning din 2013( soft modificat in DE), am plus 65 cai la un motor de 2 litri diesel( trebuia + 80 dar a fost limitat din cauza cutiei de viteze). consumul e neschimbat. din acelasi motor producatorul scotea aceeasi putere la varianta biturbo.
|
#27
Posted 07 February 2016 - 09:57
Pacat de constructorii astia auto ca n-au aflat de garajele astea pline de genii. Asa..au trebuit sa mai puna o turbina in plus.
|
#28
Posted 07 February 2016 - 10:24
pacat ca unii pot fi atat de ignoranti si nu cunosc faptul ca anumite "garaje" au scos dealungul timpului modele celebre , vezi Brabus,AMG, Hamman, s.a.m d.
|
|
#29
Posted 07 February 2016 - 15:06
Garajele alea de care spui, nu au "softuri" la 200 de ieuro.. Daca tu crezi ca un motor tunat de AMG are doar harta schimbata la ecu..ce sa zic..te pricepi.
|
#30
Posted 19 March 2017 - 08:39
#31
Posted 20 March 2017 - 12:33
Am făcut eu la un chevy captiva. La eds(specializați pe opel) teoretic de la 150 la 180. Mașina nu este folosita ptr forja, ci doar ptr optimizare curba cuplu. În oraș oricum nu se simte decât la pornire, însă la drum lung e superba. Mers regulamentar București - Călărași am scos în jur de 7. Cutia e ciudata, având doar 5 trepte, de ex la 130 pe autostrada e mai bine sa mergi pe manual în a 4 decât a 5.
|
#32
Posted 21 July 2019 - 23:32
Salut băieți.
Am o problema cu Opel Antara din 2007, 4x4 2.0 D Plecat de la faptul ca are Fap-ul anulat. Problema este următoarea. Mașina nu trage cum trebuie, în panta cu 1-a motorul moare, nu are forță. Nici pe drum normal nu mi se pare ca trage. Este puturoasa rău. Abia i-am schimbat filtrele si uleiul. Ce sfaturi îmi dați? Ce poate fi? Am fost la mecanic și mi-a pus-o pe tester și a spus ca ii da senzorii de la Fap, nimic altceva. El crede ca mașina nu a fost Re_softata atunci când a fost anulat Fap-ul. Cineva ma poate ajuta? La relantiu mașina are un țăcănit asa timp de câteva minute apoi dispare. Mașina abia am luat-o. Sper ca am postat unde trebuie. Multumesc anticipat |
#33
Posted 22 July 2019 - 02:42
egr blocat pe deschis. am patit la fel dupa ce s-a spart un furtun de la intercooler si am mers asa cu masina vreo 100 km. pornea motorul si cand bagam in viteza se oprea ! nu aparea nimic pe tester !
|
|
#34
Posted 23 October 2019 - 20:28
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users