Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Opel Antara 2 Litri D 4x4
Last Updated: Oct 23 2019 20:28, Started by
Antara-hidramat
, Jan 27 2016 13:30
·
0
#1
Posted 27 January 2016 - 13:30
#3
Posted 27 January 2016 - 13:59
Chiar m-am speriat când am văzut titlul, credeam că Opelul a scos un nou model, Ankara.
Tuningul cred că se face în mod profesionist într-un service, nu cu echipamente comandate de pe net. Eu știu că sunt necesare și modificări în softul mașinii, care se pot face numai cu testere dedicate. |
#4
Posted 27 January 2016 - 14:00
Daca e din ala la 30 de euro ce se monteaza pe niste fire eu zic nici sa nu te mai chinui sa il montezi daca nu e de la un producator renumit. 99% e doar un circuit cu niste beculete ce nu face nimic.
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/VGtImIP6j3A?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Daca e de la un tunner autorizat cei de acolo ar trebui sa iti ofere detalii mai multe si garantii... |
#5
Posted 27 January 2016 - 14:18
Facut acum cativa ani buni ciptunning pe Antara automata, de 150 CP => 180 CP
Masina e tractiune fata, cu mici exceptii, cand poate baga si pe spate. Per total e teapa. Submotorizata si foarte grea. Dupa ciptunning (tcmturbo) se tura mai repede, dar nu te astepta sa iti fuga de sub fund. |
#6
Posted 27 January 2016 - 14:45
Nu as face ciptuning cu jucarii luate de pe net. Mai bine te duci la un service cu renume care face asa ceva.
|
#7
Posted 27 January 2016 - 16:17
Lipeste si pe luneta un "BOSS" si aia e.. Tuning motor de pe internet,cu o cutiuta cu leduri. Exista forme de viata care ar cumpara orice.
|
#8
Posted 27 January 2016 - 20:45
Revin cu detalii, cipul este cumparat de la o firma specializată din Germania si este recomandat de cineva care a tot cumparat cipuri de la ei . Eu nu il pun ca sa zbor cu masina , il pun doar ca sa scadă consumul .
Edited by Antara-hidramat, 27 January 2016 - 20:48. |
#9
Posted 27 January 2016 - 20:48
#10
Posted 27 January 2016 - 21:21
Ahasverus, on 27 ianuarie 2016 - 14:18, said:
Facut acum cativa ani buni ciptunning pe Antara automata, de 150 CP => 180 CP Masina e tractiune fata, cu mici exceptii, cand poate baga si pe spate. Per total e teapa. Submotorizata si foarte grea. Dupa ciptunning (tcmturbo) se tura mai repede, dar nu te astepta sa iti fuga de sub fund. A scazut consumul dupa ce ai montat acel cip tuning ? Pentru 2 tone care le are se misca super bine cei 150 cai . Eu il pun doar sa i scad consumul mariovrs, on 27 ianuarie 2016 - 16:17, said:
Lipeste si pe luneta un "BOSS" si aia e.. Tuning motor de pe internet,cu o cutiuta cu leduri. Exista forme de viata care ar cumpara orice. Multumesc de raspuns . .. ammazon, on 27 ianuarie 2016 - 13:59, said:
Chiar m-am speriat când am văzut titlul, credeam că Opelul a scos un nou model, Ankara. Tuningul cred că se face ĂŽn mod profesionist ĂŽntr-un service, nu cu echipamente comandate de pe net. Eu știu că sunt necesare și modificări ĂŽn softul mașinii, care se pot face numai cu testere dedicate. Nu prea sti bine . Nu se face cu niciun soft . Ce zici tu se numeste resoftare si creste consumul . Este ca si cum eu i pun pe Antara asta de 2 litri softul de 2.2 si o duc la 180 de cai . Dar cu setările unui motor de 2.2 . Multumesc de părere danX, on 27 ianuarie 2016 - 13:47, said:
Eu as sta linistit cu chip tuning la Antara. E sensibil sistemul de tractiune integrala si asa, ii dai mai mult cuplu sa vezi bucurie ce schimbi cardane. Multumesc |
|
#11
Posted 28 January 2016 - 00:41
Antara-hidramat, on 27 ianuarie 2016 - 21:21, said: Nu prea sti bine . Nu se face cu niciun soft . Ce zici tu se numeste resoftare si creste consumul . Este ca si cum eu i pun pe Antara asta de 2 litri softul de 2.2 si o duc la 180 de cai . Dar cu setările unui motor de 2.2 . Daca ce ai comandat este de fapt un ''power box'' mai bine stai linistit. |
#12
Posted 28 January 2016 - 16:53
Mai...copii.
Daca se putea scade consumul,o faceau sutele de ingineri de la GM. Asa ca lasati tuningul pe la baietasi prin garaje. Sau luati-va naibii deodata o masina potenta. Parca-i regula in Romania. Toti isi iau masini lesinate apoi cauta tot felul de metode de tot rasul de a face un Ferrari..care sa consume 2% daca e posibil. Cum dracu ai vrea sa mearga un Antara 4x4 cu motor de 2.0 si aerodinamica de dulap pe roti?? Si cat credeai tu ca va consuma?? Invatati sa va luati masina DUPA POSIBILITATI. |
#13
Posted 30 January 2016 - 10:34
Mariovrs are dreptate, inginerii unei firme nu sunt prosti iar "tunerii" nu sunt destepti.
In Romania a pornit de cativa ani o isterie nationala in randul barbatilor nemultumiti. Toti stiu ca producatorii nu le ofera tot ce poate motorul si apeleaza la diverse genii care strica masinile. Modificarea masinilor de serie poate fi facuta doar de catre cei care au bugete mari si de catre firme specializate, care ofera si garantie. Este necesara o interventie a RAR in acest domeniu. Nu este normal ca orice om sa modifice parametrii de functionare ai motoarelor. Masinile modificate se defecteaza mult mai des si sunt periculoase pentru siguranta traficului (soferul are tendinta sa se considere un pilot de rally, chiar daca el nu are pregatirea necesara si nici nu a platit pretul unei masini dedicate acestui sport). Problemele mari apar la revanzare, atunci cand cumparatorul de buna credinta se trezeste cu un motor picat si o transmie foarte uzata. Modificarea neautorizata ar trebui sa fie sanctionata penal. |
#14
Posted 30 January 2016 - 14:15
Inginerii unei firme nu sunt prosti, sunt doar precauți în interesul companiei. De ce sa dai 100% din motor, când poți da 70% și rata de defectare mica?
Dacă Gigel vrea mai multi cai, e treaba lui și mașina lui, de aici pana la penal e cale lunga. Nu orice modificare de soft înseamnă un câștig de 150cp, se câștigă mult mai putini. Ca sa ajungi la maxim înseamnă alta turbina, injectoare, eșapament, intercooler, și un soft preparat pentru toate astea. Asta costa bani grei. Cumpărătorul de buna credință n-are decât sa meargă cu mașina la un reprezentant autorizat al mărcii, și sa pună mașina pe tester, ca se vede instant modificarea. Asta înainte sa o cumpere. Altminteri își merita soarta. Hai sa lăsăm comunismul, nu suntem egali decât în fața morții, și nu te încurcă pe tine nicicum cei 20cp pe care-i va câștiga mașina lui, dacă-i va câștiga și pe aia. |
#15
Posted 30 January 2016 - 16:29
terratec, on 30 ianuarie 2016 - 10:34, said:
Mariovrs are dreptate, inginerii unei firme nu sunt prosti iar "tunerii" nu sunt destepti. In Romania a pornit de cativa ani o isterie nationala in randul barbatilor nemultumiti. Toti stiu ca producatorii nu le ofera tot ce poate motorul si apeleaza la diverse genii care strica masinile. Modificarea masinilor de serie poate fi facuta doar de catre cei care au bugete mari si de catre firme specializate, care ofera si garantie. Este necesara o interventie a RAR in acest domeniu. Nu este normal ca orice om sa modifice parametrii de functionare ai motoarelor. Masinile modificate se defecteaza mult mai des si sunt periculoase pentru siguranta traficului (soferul are tendinta sa se considere un pilot de rally, chiar daca el nu are pregatirea necesara si nici nu a platit pretul unei masini dedicate acestui sport). Problemele mari apar la revanzare, atunci cand cumparatorul de buna credinta se trezeste cu un motor picat si o transmie foarte uzata. Modificarea neautorizata ar trebui sa fie sanctionata penal. Am avut eu chiptuning la o masina, consumul nu scade ci creste, este logic si normal. Ca sa cresri puterea trebuie doua lucruri: mai mult aer, mai mult combustibil. Cat de creduli pot fi unii ca sa creada astfel de aberații mincinoase?! Edited by X-plane, 30 January 2016 - 16:29. |
|
#16
Posted 30 January 2016 - 16:30
dan78rom, on 30 ianuarie 2016 - 14:15, said:
Inginerii unei firme nu sunt prosti, sunt doar precauți în interesul companiei. De ce sa dai 100% din motor, când poți da 70% și rata de defectare mica? Fabrica incearca sa vanda un produs cat mai fiabil pe durata de garantie dar si dupa aceea. Fortarea inutila a unui motor ii scade durata de viata. Forte mai mari duc la uzuri mai mari. Quote
Dacă Gigel vrea mai multi cai, e treaba lui și mașina lui, de aici pana la penal e cale lunga. Nu orice modificare de soft înseamnă un câștig de 150cp, se câștigă mult mai putini. Ca sa ajungi la maxim înseamnă alta turbina, injectoare, eșapament, intercooler, și un soft preparat pentru toate astea. Asta costa bani grei. Masina este detinuta de Gigel dar ruleaza pe drumuri publice. Gigel modifica parametrii de functionare si obtine un alt autoturism care nu este omologat. Nici Gigel nu este pregatit psihic pentru noul autoturism si pune in pericol vietile celorlalti participanti la trafic. Modificarile isi au rostul pe circuit. Orice modificare a unei masini de strada ar trebui sa fie permisa de producator si de RAR. Tunerii descurcareti, cat si clientii lor ar trebui sa raspunda penal pentru modificarile neautorizate. In aceasta directie au inceput sa se faca pasi mici. Incepe cu interzicearea modificarii numarului de kilometri din bord si va continua cu celelate. Quote
Cumpărătorul de buna credință n-are decât sa meargă cu mașina la un reprezentant autorizat al mărcii, și sa pună mașina pe tester, ca se vede instant modificarea. Asta înainte sa o cumpere. Altminteri își merita soarta. Hai sa lăsăm comunismul, nu suntem egali decât în fața morții, și nu te încurcă pe tine nicicum cei 20cp pe care-i va câștiga mașina lui, dacă-i va câștiga și pe aia. Nu exista acel "tester" care sa spuna daca masina a avut modificari sau nu. Amatorii de tuning isi modifica softul pe perioada detinerii si trec la versiunile standard inainte de vanzare. Din acest motiv consider ca vina cea mai mare este a atelierelor care efectueza modificari neautorizate. |
#17
Posted 30 January 2016 - 16:30
dan78rom, on 30 ianuarie 2016 - 14:15, said:
Inginerii unei firme nu sunt prosti, sunt doar precauți în interesul companiei. De ce sa dai 100% din motor, când poți da 70% și rata de defectare mica? Dacă Gigel vrea mai multi cai, e treaba lui și mașina lui, de aici pana la penal e cale lunga. Nu orice modificare de soft înseamnă un câștig de 150cp, se câștigă mult mai putini. Ca sa ajungi la maxim înseamnă alta turbina, injectoare, eșapament, intercooler, și un soft preparat pentru toate astea. Asta costa bani grei. Cumpărătorul de buna credință n-are decât sa meargă cu mașina la un reprezentant autorizat al mărcii, și sa pună mașina pe tester, ca se vede instant modificarea. Asta înainte sa o cumpere. Altminteri își merita soarta. Hai sa lăsăm comunismul, nu suntem egali decât în fața morții, și nu te încurcă pe tine nicicum cei 20cp pe care-i va câștiga mașina lui, dacă-i va câștiga și pe aia. De acord cu tine, dar vorbim de putere, unde ai dreptate 100%, sau discutam despre consum? |
#18
Posted 30 January 2016 - 17:08
Cu un soft bine făcut se poate îmbunătăți curba de cuplu la turații mai mici, și sa câștigi ceva la consum astfel. Repet, un soft bine făcut. Și astea sunt puține, și nu pentru orice mașină. În mod evident, caii câștigați care se simt la turații mai mari, vor cere de mâncare în plus dacă și când vor fi folosiți. E o chestiune de stil de condus.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users