Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Presbiopia - la 43 ani ?

Termen transcriere autovehicul

Cazare Timisoara pe 4-5 zile

Primele zile ale internetului per...
 Ditra 25

Casti USB-C ptr A-54

Aplicatie medicala / asistent med...

De ce vor atația politicieni...
 ERR_ADDRESS_UNREACHABLE

Legea 18/1968 Se mai aplica?

Digi conectare 2 routere prin fir

Succesiune notar versus instanta ...
 Montaj aer conditionat in balcon ...

Cont curent mulți valuta far...

Sugestii plan casa

Experiente cu firme care cumpara ...
 

Instalare UPC cablu digital

- - - - -
  • Please log in to reply
10 replies to this topic

#1
NHT

NHT

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 235
  • Înscris: 08.08.2006
Daca e cineva de la UPC care da doi bani pe potentialii clienti iata situatia in care ma aflu:

Am abo Digi (net+tv) si doream inca un abo UPC optim digital pt pachetul Discovery pe care RCS nu-l transmite. Dupa ce am facut solicitarea telefonic la UPC am fost sunat de catre cineva din Cust. Service cu rugamintea de a astepta inca cateva zile cand voi fi sunat de cineva de la tehnic. Acel telefon a venit, am fost intrebat daca pot face abo pe PJ, am raspuns pozitiv in ciuda maririi de pret de la 32 la 45 lei. A ramas ca acel "domn" sa ma contacteze in 2-3 zile pentru demararea procedurilor. Dupa o saptamana, adica azi, am sunat din nou si redirectionat catre un call center. Acolo am avut un dialog absurd cu o "duduie" care intr-un final a inteles ce doresc adica nu internet, doar tv. Am inteles ca nu se poate una fara alta si am intrebat cat ma costa cu tot cu internet. Au urmat:  "cate calculatoare?" ; "zero"; "nu se poate" ; "ba se poate ca nu o sa folosesc net de la voi. il platesc doar." A urmat o pauza de cca 15 secunde si a venit cu ideea salvatoare sa las nr de telefon. Evident ca nu am lasat a doua oara nr de telefon, sa ma sune tot "nimeni".
Dpdv tehnic nu e o pb, pe strada exista un abo dincolo de mine deci teoretic cablul trece prin fata casei.

WTF? Credeam ca doar RCS are customer service-ul varza. M-am inselat. Si ceilalti sunt la fel. Nu stiu ce procent e prostie si ce procent dorinta de a trage bani in plus pt nimic. Overall insa dezamagitor. Mai ales pentru faptul ca nu sunt pregatitit sa castige competitia acolo unde au un plus fata de RCS.

#2
gigsnet

gigsnet

    Retired

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,363
  • Înscris: 22.10.2014
Nu au temei legal prin care sa afirme ca nu se poate tv fara internet deci daca te-ai saturat de ei si nu mai vrei serviciile le poti face o reclamatie la anpc.
Customer service-ul nu e bun pe nicaieri decat de la bussines in sus deci posibilitatea sa dai peste niste dudui care sa nu aiba habar e de 99%.

Edited by gigsnet, 26 January 2016 - 14:26.


#3
cul971

cul971

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 132
  • Înscris: 24.11.2005
Nu cred că este cineva de la UPC care dă doi bani pe clienții existenți sau potențiali.
Iată și situația mea, proaspăt tepuit de UPC:
Soția, fără o documentare prealabilă, a semnat un contract cu unul din agenții UPC de pe teren (care lasă oferte în căsuțele poștale din scara blocurilor).
Astfel ne-am pricopsit cu pachetul Optim HD +HBO + HBO Comedy Internet 200 Mbps + telefonie la 75 lei/lună pe 2 televizoare cu CI+. Destul de okay la prima vedere.
La instalare (pe 2 februarie 2016) în loc de connect box ne-au dat un modem cu cablu și nici măcar un telefon.
Seara, când am ajuns acasă de la serviciu televiziunea nu funcționa. Am sunat la serviciul clienți (de pe mobil) și au reactivat cardurile CI+.
Atunci am observat ca pachetul Optim HD nu include DiGi 24 și am făcut un upgrade la pachetul Familia HD. Prețul a crescut cu 11 lei deși pe foile primite cu contractul semnat diferența de preț era de 5 lei.
Am întrebat și de Connect Box despre care am tot văzut reclama la TV dar mi s-a spus că nu se dă decât la internet de 500 Mbps, dar că noi ar fi trebuit sa primim un router wireless nu un modem pe cablu. Și că trebuie să mă prezint la un magazin UPC să-l ridic. Pot să mi-l trimită și acasă dar costă 30 lei!
Intre timp m-am documentat pe site-ul upc și am văzut ca toți clienții noi primesc Connect Box și 3 luni reducere la abonament.
Când am sunat din nou la UPC mi-au spus că după ce am făcut upgrade la Familia HD nu mai sunt client nou și nu pot beneficia de ofertă.
Sunt foarte dezamăgit, dar acum se pare că timp de 2 ani nu mai am ce face.
Așadar, potentialilor clienți le recomand MARE ATENȚIE sau un alt furnizor de servicii.
Pe mine după 2 ani nu o să mă mai aibă client, dar nu cred ca le pasă.

Edited by cul971, 15 February 2016 - 22:28.


#4
KLM2009

KLM2009

    The Punish3r

  • Grup: Moderators
  • Posts: 25,827
  • Înscris: 07.07.2009
Optim HD +HBO + HBO Comedy Internet 200 Mbps + telefonie la 75 lei/lună pe 2 televizoare cu CI+?
Asta nu e deloc oferta buna nici la prima vedere si nici la a 3-a.

Pentru banii aia trebuia sa primesti pachetul Plus si evident Connect Box http://www.upc.ro/of.../pachetul-plus/

Pachetul contine:
Televiziune digitala: 126 canale (10 HD, 56 disponibile si online, prin Horizon Go), Mediabox SD
Internet: 200 Mbps + router Wi-Fi CONNECT BOX inclus in abonament
Telefonie: nelimitat in reteaua UPC

Daca nu era ok oferta luai o oferta personalizata. Oricum nu e nici o teapa. Inainte sa semnezi un contract te informezi exact ce va contine pachetul abia apoi accepti. Poate a fost vreo oferta locala de aceea ai primit doar modem simplu. Daca discutai cu ei inainte sa semnezi sigur aveai si Connect Box dar si un pachet cat de cat ok la pret. Ce ai primit la banii aia e o batjocura: Optim HD e gratuit (trebuie sa ai analogic care costa 27 de lei + HBO 12 lei + net 39 lei + 2 carduri + telefonie = in jur de 90 de lei) dar ai primit o reducere.

Singura chestie unde ai dreptate este faptul ca nu ai primit acel Connect Box, in rest e vina ta ca nu te-ai informat inainte, de fapt ai si zis: Soția, fără o documentare prealabilă, a semnat un contract cu unul din agenții UPC de pe teren.

Teapa ar fi fost daca semnai un contract cu nu stiu ce pachet si primeai altceva. Asa insa nu e teapa.

Edited by Kalman2007, 15 February 2016 - 22:55.


#5
a_d_y

a_d_y

    Hobby Telecom & Mass Media

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,377
  • Înscris: 05.09.2005
Imi pare rau dar tin sa nu te cred .

In primul rand, o oferta o poti MODIFICA  in maxim 24 ore.

In al 2lea rand. Cazul meu. Am avut oferta speciala FAMILIA SD cu DVR si oricand am put migra la pachetele care sunt prezente si pe site-ul lor. Mi-au dat CONNECT BOX fara nicio problema chiar daca nu era client client nou.


Si nu cred ca ca cei de pe teren  au oferte mai slabe decat pe site.. Nu ARE CUM SA EXISTE OPTIM HD la 79 lei. E absurd. Iar daca intr-un adevar este asa,  sotiei era sa se informeze..

Edited by a_d_y, 15 February 2016 - 23:08.


#6
cul971

cul971

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 132
  • Înscris: 24.11.2005
Eu tot nu înțeleg de ce nu este o ofertă unică pentru toți abonații noi?
Se negociază ca la piață?

Pentru a_d_y: e trist dar adevărat.
Cred ca am vorbit la telefon cu ei vreo 3 ore (de pe mobil).
M-am săturat să mă plimbe de la un operator la altul.
Nici nu mai am ce să le fac.
E greșeala mea. Am postat aici ca să nu pățească și alții.

Edited by cul971, 15 February 2016 - 23:13.


#7
KLM2009

KLM2009

    The Punish3r

  • Grup: Moderators
  • Posts: 25,827
  • Înscris: 07.07.2009
Ofertele se schimba de multe ori ceea ce e bine. Ar fi aiurea ca tot timpul sa avem o singura si unica oferta. Ca sunt bune sau nu asta decide viitorul abonat. Cine nu se pricepe se informeaza ca nu e greu. Tepe nu se dau ca avem totusi legi chiar daca nu intotdeauna sunt in favoarea clientului. Pentru clientii vechi ofertele de fidelizare (cateodata) sunt mai bune. :)

#8
a_d_y

a_d_y

    Hobby Telecom & Mass Media

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,377
  • Înscris: 05.09.2005
Incearca altceva. Ramai asa o luna de zile. Si migreaza dupa la unul din pachetele de pe site. Nu exista sa te refuze.. Nu au cum

Oferta 74+5 lei pentru MAXIM HD este excelenta.

#9
cul971

cul971

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 132
  • Înscris: 24.11.2005
Mulțumesc pentru sfaturi.
Am să mai încerc peste o lună.
Ce mă deranjează cel mai tare este ca nu mi-au dat ConnectBox-ul. Modemul lor îl trec printr-un router mai vechi TPLink care are porturi 100 Mbps și wireless g ca să am internet la calculatoare + TV + tablete. Practic tai viteza din start la jumătate...
Între timp am găsit un telefon fix pe care l-am legat la modem.
Din păcate trebuie să sun destul de des la deranjamente, cam la 2 zile.
O parte din programele TV nu se văd, când pe un televizor, când pe altul. Îmi apare mesajul că nu sunt abonat la programul respectiv.
Mă tot pun sa scot cardul CI să-l curăț și să-l introduc iar în TV. Pe urmă ii dau ei ceva comandă de resetare și după vreo 2-3 minute funcționează.
Pățesc asta în special pe DIGI 24 și pe HBO.
A fost și echipă tehnică care mi-a spus că încă se lucrează la rețea (televiziunea locală a fost cumpărată de UPC)

#10
queron

queron

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,480
  • Înscris: 31.01.2016
Tu ai televizoare HD si nu ai HBO HD? Fara suparare dar e foarte aiurea, in plus poti rezilia contractul in 14 zile din cate stiu, fa ceva, nu te complace in situatia asta.

#11
tdan08

tdan08

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,781
  • Înscris: 06.12.2006
Extras din contractul UPC :


9.4.1 Dreptul de retragere, aplicabil în cazul în care Contractul a fost încheiat la distanță, prin intermediul telefonului sau în afara punctelor de vânzare UPC: În
termen de 14 zile de la data încheierii Contractului, Clientul poate înceta Contractul, fără a fi necesară motivarea renunțării și fără plata Tarifului de Încetare sau a altor penalități (cu excepția contravalorii bunurilor primite, incluseîn oferta de Servicii, în
cazul în care acestea sunt deteriorate).

Deci dacă soția nu a semnat contractul într-un magazin UPC ai tot dreptul sa reziliezi contractul în 14 zile. Din cate vad cele 14 au trecut asa ca nu mai contează acum. Se putea rezilia sau sa obții ce dorești. Bănuiala mea este ca n-ai știut cum sa pui problema.

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate