Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...

Cumparat/Locuit in apartament si ...

Pot folosi sistemul PC pe post de...
 Sokol cu distorsiuni de cross-over

Filtru apa potabila cu osmoza inv...

Kanal D va difuza serialul “...

Upgrade xiaomi mi11
 securitate - acum se dau drept - ...

Farmacia Dr Max - Pareri / Sugest...

De unde cumparati suspensii / gar...

[UNDE] Reconditionare obiecte lemn
 Infiltratii casa noua

sugestie usa interior

ANAF si plata la selfpay

Imprimanta ciss rezista perioade ...
 

Preferintele romanilor pentru japoneze.

- - - - -
  • Please log in to reply
144 replies to this topic

Poll: Preferintele romanilor pentru japoneze. (214 member(s) have cast votes)

Ce marca japoneza de autoturisme (nu premium) preferati ?

  1. Toyota (54 votes [25.23%] - View)

    Percentage of vote: 25.23%

  2. Honda (58 votes [27.10%] - View)

    Percentage of vote: 27.10%

  3. Mazda (64 votes [29.91%] - View)

    Percentage of vote: 29.91%

  4. Nissan (11 votes [5.14%] - View)

    Percentage of vote: 5.14%

  5. Mitsubishi (11 votes [5.14%] - View)

    Percentage of vote: 5.14%

  6. Subaru (16 votes [7.48%] - View)

    Percentage of vote: 7.48%

Vote Guests cannot vote

#19
Teophileos

Teophileos

    I am who I am, so don't even try to think about bothering me

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,180
  • Înscris: 02.01.2007
:naughty: Honda :first: https://en.wikipedia.org/wiki/Honda

#20
Kazmer

Kazmer

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,307
  • Înscris: 25.11.2010
La vanzari în ro conteaza doar Toyota.
La nivel global tot toyota e prima și e și cel mai valoros brand auto. De departe.

Preferinte pe categorii.

Honda jazz
Honda h-rv
Toyota Corolla
Mazda cx5

#21
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,548
  • Înscris: 15.06.2007
Motorizarile diesel si nu numai , nu sunt avantajoase in romania, din pdv al taxelor, astia aband motoare de 2.2  sau cele de 2L sunt ceva mai slabe decat ce ofera occidentalii.
Corola noua arata bine.

#22
kodiak

kodiak

    Senior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 6,307
  • Înscris: 15.01.2007
Nici una !
Nici din cele europene n-am vreo preferință !

#23
mufasa

mufasa

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,011
  • Înscris: 02.12.2014

 Kazmer, on 24 ianuarie 2016 - 16:05, said:

La vanzari în ro conteaza doar Toyota.
La nivel global tot toyota e prima și e și cel mai valoros brand auto. De departe.
E evident. Nu cumva doar din cauza pretului...

#24
titacodita

titacodita

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 818
  • Înscris: 07.01.2009
Ai uitat de Suzuki ??? Posted Image
Masina sotiei este un Splash diesel din 2008 si suntem foarte multumiti. A vazut si Europa fara nici o problema intampinata...

#25
mihaicozac

mihaicozac

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,595
  • Înscris: 05.12.2005
Nici Lexus nu e în listă...

#26
Bogdansv1

Bogdansv1

    Nauc

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,278
  • Înscris: 13.03.2015
Nu e nici Daihstsu sau Isuzu. Lexus, infinity și Accura nu cred că fac subiectul topicului, ținând cont de condițiile impuse.

 mufasa, on 24 ianuarie 2016 - 19:34, said:


E evident. Nu cumva doar din cauza pretului...

Mă îndoiesc. Sunt mașini folosite de companii care își permit și altceva. Vorbesc în cunoștință de cauză, nu inventez, iar companiile respective au zeci de mii de mașini cumpărate sau luate în leasing operațional, la nivel mondial. Adică ar obține condiții favorabile.

PS: într-un buletin de informare de nou modele, am remarcat că Toyota a ținut să precizeze că este principalul furnizor pentru o serie de companii, una dintre ele fiind cea la care lucram.

Edited by Bogdansv1, 24 January 2016 - 20:34.


#27
crouchot

crouchot

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 569
  • Înscris: 03.12.2014

 mihaicozac, on 24 ianuarie 2016 - 14:49, said:

Câte japoneze sunt într-adevăr "japoneze " pe piaţa europeană? pe vremuri am avut o dubiţă Nissan fabricată în Anglia, iar acuma în Slovacia pe platforma Peugeot s-au produs mai multe modele printre care şi Toyota Yaris, care este de fapt un Peugeot 107 sai Citroen C1, doar cu altă caroserie.

Nu Yaris, ci Aygo este pe aceeasi platforma cu C1 si 107. Yaris e in clasa imediat superioara, daca vrei cu alde Polo, 207, C2, etc. dar le bate pe majoritatea la fiabilitate si dotari de securitate (are de serie 7 airbaguri, de ex.).

 mihaicozac, on 24 ianuarie 2016 - 20:18, said:

Nici Lexus nu e în listă...

Lexus si Infiniti sunt in alta liga. E ca si cum ai zice de germane si amesteci golful cu q7.

#28
Matache1312

Matache1312

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 70
  • Înscris: 29.09.2015
Eu as fi ales Suzuki daca ar fi fost pe lista. Da, majoritatea modelelor arata ciudat, dar mai bine ciudat decat banal. Pacat ca nu se gasesc pe piata europeana modelele japoneze. Mi-as fi luat un Suzuki Alto asa, for the lulz, parca e desprins dintr-un film SF de serie B din anii 70. Iar consumul oficial e incredibil (2,7l/100km) si posibil apropiat de realitate.

#29
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,548
  • Înscris: 15.06.2007

 titacodita, on 24 ianuarie 2016 - 20:17, said:

Ai uitat de Suzuki ??? Posted Image
Masina sotiei este un Splash diesel din 2008 si suntem foarte multumiti. A vazut si Europa fara nici o problema intampinata...
Dar de ce ar intampina vreo problema pe undeva?
Eu nu inteleg cum se poate mandri lumea ca nu a avut probleme cu masina in primii sa zicem 50000-75000km. pai masina e practic in garantie la km aia.
Cand lumea aude de peste 200000km parca aude de ciuma.
Daca masinile ar fi fost proiectate cu gandul sa se strice, nu le mai cumpara nimeni. Ramaneau pe piata doar cativa care isi doresc  sa supravietuiasca. Totusi este concurenta mare pe piata auto, toate nisele sunt ocupate. Cred ca ultimul lucru pe care un brand si-l doreste , este reclama proasta adusa de masinile proaste.
Loganul o fi ieftin, dar isi face treaba cu brio.  La fel si restul masinilor, poate cu mici exceptii.  Majoritatea masinilor care ajung la fier vechi , ajung acolo prin propriile forte,  functionale.

Edited by tfmercedez, 25 January 2016 - 04:14.


#30
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,433
  • Înscris: 08.12.2006
In 2011 cand am purces la cautat masina aveam pe lista initiala aproape toate japonezele care aveau un reprezentant in clasa medie (Avensis, Accord, Legacy, Mazda 6). Dintre europene era Mondeo si Alfa 159. Dupa ceva research le-am ordonat in ordinea preferintei, lista aratand cam astfel (daca mai tin bine minte): Avensis, Legacy, Alfa 159, Accord, Mazda 6 & Mondeo (acelasi loc).
Ca si criterii am avut:
- fiabilitate;
- insonorizare & comfort (inclusiv spatiu interior);
- siguranta;
- echipare;
- tinuta de drum;
- consum vs performanta;
- design exterior;


Avensis-ul era primul pentru ca mi se parea cel mai rasarit dintre toate la unele capitole (fiabilitate, insonorizare / comfort, consum vs performanta) si cel putin un compromis fericit in cazul celorlalte criterii.
Legacy-ul era si el fruntas la fiabilitate, tinuta de drum, design exterior (mi-a placut foarte mult modelul generatiei 4, mai ales facelift-ul) insa pacatuia la insonorizare, comfort si spatiu interior, consum vs performanta.
Alfa 159 era masina de suflet, era acolo din motive care tineau pur de design (interior si exterior) si asupra careia nu incercam sa ma gandesc prea mult, ca sa n-o exclud din lista complet Posted Image.
Acordul avea cam acelasi "scorring" cu Legacy insa se afla pe pozitia 4 deoarece puncta mai putin la capitolul design decat acesta din urma.
Ultimele 2, surori de platforma, erau solutia de back-up, doar daca apare vreo oferta de nerefuzat.
Batalia intre primele 3 se dadea la bani vs km vs linie echipare. Eram oarecum chitit pe Avensis insa voiam sa am mai multe obtiuni. Pana la urma insa deal-ul a venit in favoarea optiunii de pe locul 1.
Dupa ~120.000km parcursi in aproape 5 ani si un rulaj total de ~147.000 km, rulaj absolut plictisitor dpdv al evenimentelor, sunt in continuare foarte multumit de achizitie. Este o masina solida ca un tanc, care in timp te face sa ai aceeasi incredere pe care o acorzi unui caine batran dar intotdeauna credincios. Nu pot sa-i imput nici macar o pornire ratata, nimic. In timp a confirmat punctele la care eu o consideram ca fiind pe primul loc, deci s-a dovedit a fi cea mai echilibrata alegere.
In consecinta, nu aveam cum sa nu votez Toyota.

Edited by closchkutza, 25 January 2016 - 11:54.


#31
mufasa

mufasa

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,011
  • Înscris: 02.12.2014

 titacodita, on 24 ianuarie 2016 - 20:17, said:

Ai uitat de Suzuki ??? Posted Image

Da, recunosc, mea culpa. Ce-i drept e mai putin cu autoturismele, mai mult cu 4x4.

 mihaicozac, on 24 ianuarie 2016 - 20:18, said:

Nici Lexus nu e în listă...

Normal ca nu ca daca era se repezea toata lumea pe el. Oricum era anormal sa pun amestecate premium cu standard.

 mihaicozac, on 24 ianuarie 2016 - 20:18, said:

Nici Lexus nu e în listă...

 Bogdansv1, on 24 ianuarie 2016 - 20:32, said:

Nu e nici Daihstsu sau Isuzu. Lexus,
Chiar nu am vazut autoturisme marcile astea la noi. Tu ?

 closchkutza, on 25 ianuarie 2016 - 11:53, said:

In 2011 cand am purces la cautat masina aveam pe lista initiala aproape toate japonezele care aveau un reprezentant in clasa medie (Avensis, Accord, Legacy, Mazda 6). Dintre europene era Mondeo si Alfa 159. Dupa ceva research le-am ordonat in ordinea preferintei, lista aratand cam astfel (daca mai tin bine minte): Avensis, Legacy, Alfa 159, Accord, Mazda 6 & Mondeo (acelasi loc).
.......
In consecinta, nu aveam cum sa nu votez Toyota.
In consecinta pierdea Toyota pollul asta daca era Alfa pe lista...

#32
Bogdansv1

Bogdansv1

    Nauc

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,278
  • Înscris: 13.03.2015

 mufasa, on 25 ianuarie 2016 - 21:38, said:


Chiar nu am vazut autoturisme marcile astea la noi. Tu ?


Da am văzut, dacă e nevoie pot pune și poze. Vezi și pe Olx sau Autovit că sunt Daihatsu de vânzare. Isuzu am impresia că s-a retras din producția de turisme, merge pe 4x4 și camioane dar acum câțiva ani avea niște modele mai atipice.

#33
mufasa

mufasa

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,011
  • Înscris: 02.12.2014

 Bogdansv1, on 25 ianuarie 2016 - 21:42, said:

Da am văzut, dacă e nevoie pot pune și poze. Vezi și pe Olx sau Autovit că sunt Daihatsu de vânzare. Isuzu am impresia că s-a retras din producția de turisme, merge pe 4x4 și camioane dar acum câțiva ani avea niște modele mai atipice.

Chiar daca or fi cateva relicve, crezi ca dau cuiva fiori de placere !?

#34
Bogdansv1

Bogdansv1

    Nauc

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,278
  • Înscris: 13.03.2015

 mufasa, on 25 ianuarie 2016 - 22:29, said:



Chiar daca or fi cateva relicve, crezi ca dau cuiva fiori de placere !?

Eu am încercat să-l conving pe Petre să cumpere unul... :P

#35
albucatalin

albucatalin

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 574
  • Înscris: 19.11.2009
------- '' Dupa ~120.000km parcursi in aproape 5 ani si un rulaj total de ~147.000 km, rulaj absolut plictisitor dpdv al evenimentelor ''--

Daca ai fi optat pentru 159,nu te-ai fi plictisit deloc ! O masina absolut superba ca design  si tinuta de drum ,dar ai fi avut abonament la service,din pacate !  ....Cum ar fi 159,cu platforma tehnica de Avensis ?Posted Image

Edited by albucatalin, 26 January 2016 - 19:46.


#36
dan78rom

dan78rom

    in omnia paratus

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,070
  • Înscris: 28.02.2008

 nino852, on 24 ianuarie 2016 - 15:25, said:


Nissan face cele mai urate caroserii, mai ales la jeep-uri,seamana cu masinile rusesti din anii '70-80.
Honda si Mazda arata fain si la exterior, si la interior.
Toyota abia acum a inceput sa faca caroserii normale, nu broaste.
Parerea ta.
Mie imi place maxim patrolul meu y61, si merge excelent, pe peste tot. ;)

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate