Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Preferintele romanilor pentru japoneze.
#20
Posted 24 January 2016 - 16:05
#21
Posted 24 January 2016 - 17:19
Motorizarile diesel si nu numai , nu sunt avantajoase in romania, din pdv al taxelor, astia aband motoare de 2.2 sau cele de 2L sunt ceva mai slabe decat ce ofera occidentalii.
Corola noua arata bine. |
#22
Posted 24 January 2016 - 18:53
Nici una !
Nici din cele europene n-am vreo preferință ! |
#26
Posted 24 January 2016 - 20:32
Nu e nici Daihstsu sau Isuzu. Lexus, infinity și Accura nu cred că fac subiectul topicului, ținând cont de condițiile impuse.
mufasa, on 24 ianuarie 2016 - 19:34, said: E evident. Nu cumva doar din cauza pretului... Mă îndoiesc. Sunt mașini folosite de companii care își permit și altceva. Vorbesc în cunoștință de cauză, nu inventez, iar companiile respective au zeci de mii de mașini cumpărate sau luate în leasing operațional, la nivel mondial. Adică ar obține condiții favorabile. PS: într-un buletin de informare de nou modele, am remarcat că Toyota a ținut să precizeze că este principalul furnizor pentru o serie de companii, una dintre ele fiind cea la care lucram. Edited by Bogdansv1, 24 January 2016 - 20:34. |
#27
Posted 24 January 2016 - 22:57
mihaicozac, on 24 ianuarie 2016 - 14:49, said: Nu Yaris, ci Aygo este pe aceeasi platforma cu C1 si 107. Yaris e in clasa imediat superioara, daca vrei cu alde Polo, 207, C2, etc. dar le bate pe majoritatea la fiabilitate si dotari de securitate (are de serie 7 airbaguri, de ex.). mihaicozac, on 24 ianuarie 2016 - 20:18, said:
Nici Lexus nu e în listă... Lexus si Infiniti sunt in alta liga. E ca si cum ai zice de germane si amesteci golful cu q7. |
#28
Posted 25 January 2016 - 00:50
Eu as fi ales Suzuki daca ar fi fost pe lista. Da, majoritatea modelelor arata ciudat, dar mai bine ciudat decat banal. Pacat ca nu se gasesc pe piata europeana modelele japoneze. Mi-as fi luat un Suzuki Alto asa, for the lulz, parca e desprins dintr-un film SF de serie B din anii 70. Iar consumul oficial e incredibil (2,7l/100km) si posibil apropiat de realitate.
|
|
#29
Posted 25 January 2016 - 04:10
titacodita, on 24 ianuarie 2016 - 20:17, said: Ai uitat de Suzuki ??? Masina sotiei este un Splash diesel din 2008 si suntem foarte multumiti. A vazut si Europa fara nici o problema intampinata... Eu nu inteleg cum se poate mandri lumea ca nu a avut probleme cu masina in primii sa zicem 50000-75000km. pai masina e practic in garantie la km aia. Cand lumea aude de peste 200000km parca aude de ciuma. Daca masinile ar fi fost proiectate cu gandul sa se strice, nu le mai cumpara nimeni. Ramaneau pe piata doar cativa care isi doresc sa supravietuiasca. Totusi este concurenta mare pe piata auto, toate nisele sunt ocupate. Cred ca ultimul lucru pe care un brand si-l doreste , este reclama proasta adusa de masinile proaste. Loganul o fi ieftin, dar isi face treaba cu brio. La fel si restul masinilor, poate cu mici exceptii. Majoritatea masinilor care ajung la fier vechi , ajung acolo prin propriile forte, functionale. Edited by tfmercedez, 25 January 2016 - 04:14. |
#30
Posted 25 January 2016 - 11:53
In 2011 cand am purces la cautat masina aveam pe lista initiala aproape toate japonezele care aveau un reprezentant in clasa medie (Avensis, Accord, Legacy, Mazda 6). Dintre europene era Mondeo si Alfa 159. Dupa ceva research le-am ordonat in ordinea preferintei, lista aratand cam astfel (daca mai tin bine minte): Avensis, Legacy, Alfa 159, Accord, Mazda 6 & Mondeo (acelasi loc).
Ca si criterii am avut: - fiabilitate; - insonorizare & comfort (inclusiv spatiu interior); - siguranta; - echipare; - tinuta de drum; - consum vs performanta; - design exterior; Avensis-ul era primul pentru ca mi se parea cel mai rasarit dintre toate la unele capitole (fiabilitate, insonorizare / comfort, consum vs performanta) si cel putin un compromis fericit in cazul celorlalte criterii. Legacy-ul era si el fruntas la fiabilitate, tinuta de drum, design exterior (mi-a placut foarte mult modelul generatiei 4, mai ales facelift-ul) insa pacatuia la insonorizare, comfort si spatiu interior, consum vs performanta. Alfa 159 era masina de suflet, era acolo din motive care tineau pur de design (interior si exterior) si asupra careia nu incercam sa ma gandesc prea mult, ca sa n-o exclud din lista complet . Acordul avea cam acelasi "scorring" cu Legacy insa se afla pe pozitia 4 deoarece puncta mai putin la capitolul design decat acesta din urma. Ultimele 2, surori de platforma, erau solutia de back-up, doar daca apare vreo oferta de nerefuzat. Batalia intre primele 3 se dadea la bani vs km vs linie echipare. Eram oarecum chitit pe Avensis insa voiam sa am mai multe obtiuni. Pana la urma insa deal-ul a venit in favoarea optiunii de pe locul 1. Dupa ~120.000km parcursi in aproape 5 ani si un rulaj total de ~147.000 km, rulaj absolut plictisitor dpdv al evenimentelor, sunt in continuare foarte multumit de achizitie. Este o masina solida ca un tanc, care in timp te face sa ai aceeasi incredere pe care o acorzi unui caine batran dar intotdeauna credincios. Nu pot sa-i imput nici macar o pornire ratata, nimic. In timp a confirmat punctele la care eu o consideram ca fiind pe primul loc, deci s-a dovedit a fi cea mai echilibrata alegere. In consecinta, nu aveam cum sa nu votez Toyota. Edited by closchkutza, 25 January 2016 - 11:54. |
#31
Posted 25 January 2016 - 21:38
titacodita, on 24 ianuarie 2016 - 20:17, said:
Ai uitat de Suzuki ??? Da, recunosc, mea culpa. Ce-i drept e mai putin cu autoturismele, mai mult cu 4x4. mihaicozac, on 24 ianuarie 2016 - 20:18, said:
Nici Lexus nu e în listă... Normal ca nu ca daca era se repezea toata lumea pe el. Oricum era anormal sa pun amestecate premium cu standard. mihaicozac, on 24 ianuarie 2016 - 20:18, said:
Nici Lexus nu e în listă... Bogdansv1, on 24 ianuarie 2016 - 20:32, said:
Nu e nici Daihstsu sau Isuzu. Lexus, closchkutza, on 25 ianuarie 2016 - 11:53, said:
In 2011 cand am purces la cautat masina aveam pe lista initiala aproape toate japonezele care aveau un reprezentant in clasa medie (Avensis, Accord, Legacy, Mazda 6). Dintre europene era Mondeo si Alfa 159. Dupa ceva research le-am ordonat in ordinea preferintei, lista aratand cam astfel (daca mai tin bine minte): Avensis, Legacy, Alfa 159, Accord, Mazda 6 & Mondeo (acelasi loc). ....... In consecinta, nu aveam cum sa nu votez Toyota. |
#32
Posted 25 January 2016 - 21:42
mufasa, on 25 ianuarie 2016 - 21:38, said: Chiar nu am vazut autoturisme marcile astea la noi. Tu ? Da am văzut, dacă e nevoie pot pune și poze. Vezi și pe Olx sau Autovit că sunt Daihatsu de vânzare. Isuzu am impresia că s-a retras din producția de turisme, merge pe 4x4 și camioane dar acum câțiva ani avea niște modele mai atipice. |
#33
Posted 25 January 2016 - 22:29
Bogdansv1, on 25 ianuarie 2016 - 21:42, said:
Da am văzut, dacă e nevoie pot pune și poze. Vezi și pe Olx sau Autovit că sunt Daihatsu de vânzare. Isuzu am impresia că s-a retras din producția de turisme, merge pe 4x4 și camioane dar acum câțiva ani avea niște modele mai atipice. Chiar daca or fi cateva relicve, crezi ca dau cuiva fiori de placere !? |
|
#34
Posted 25 January 2016 - 22:38
#35
Posted 26 January 2016 - 19:44
------- '' Dupa ~120.000km parcursi in aproape 5 ani si un rulaj total de ~147.000 km, rulaj absolut plictisitor dpdv al evenimentelor ''--
Daca ai fi optat pentru 159,nu te-ai fi plictisit deloc ! O masina absolut superba ca design si tinuta de drum ,dar ai fi avut abonament la service,din pacate ! ....Cum ar fi 159,cu platforma tehnica de Avensis ? Edited by albucatalin, 26 January 2016 - 19:46. |
#36
Posted 04 February 2016 - 23:15
nino852, on 24 ianuarie 2016 - 15:25, said: Nissan face cele mai urate caroserii, mai ales la jeep-uri,seamana cu masinile rusesti din anii '70-80. Honda si Mazda arata fain si la exterior, si la interior. Toyota abia acum a inceput sa faca caroserii normale, nu broaste. Mie imi place maxim patrolul meu y61, si merge excelent, pe peste tot. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users