Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Philips S309 Dual SIM, 4", Dual-core 1 Ghz, 1 GB RAM: 217 lei
Last Updated: Sep 25 2019 09:38, Started by
gumball3000
, Jan 21 2016 11:56
·
0
#19
Posted 30 July 2016 - 18:38
O să merg la service. Între timp am aflat de la altcineva, care a schimbat 4 telefoane, toate cu aceeași problemă, ca ar fi o problemă de soft. Și-a instalat o versiune mai veche de android (4.4) si s-a rezolvat problema.
|
#20
Posted 02 August 2016 - 14:45
Salut! Am și eu aceeași problemă iar cei de la Philips mi-au zis că trebuie să resetez telefonul la configurațiile de fabrică. Voi ați încercat resetarea? Poate voi încerca în următoarele zile, însă eu n-aș crede că va rezolva problema, fiindcă n-a apărut așa, din senin, ci e așa de la prima pornire. (A venit cu Android 5.1 pe el.)
|
#21
Posted 02 August 2016 - 14:54
Sigur că am încercat. Nu rezolvă nimic. E incredibil cum cei de la Philips nu vin cu o soluție la această problemă și aleg să se prefacă ca nu stiu despre ce e vorba. E clar că sunt o mulțime de telefoane afectate.
|
#22
Posted 11 August 2016 - 09:14
Aceeasi problema si la mine cu procentajul bateriei . Eu am instalat o aplicatie care masoara voltajul din baterie si dupa aia ma ghidez. Incarcata maxim are 4.21 volti iar descarcata are 3.30. As vrea sa schimb si eu androidul pe 4.4 momentan fiind 5.1 ,daca ar fi dispus cineva sa mi explice cum se face.
Ai putea sa te interesezi cu a instalat 4.4 as vrea sa incerc si eu. |
#23
Posted 12 August 2016 - 09:23
Cei de la Philips mi-au comunicat ca o rezolvare ar fi trimiterea produsului in service,credeti ca se va rezolva sigur problema la service?
|
#24
Posted 15 August 2016 - 21:46
Am trimis sesizare la Philips si mi au dat raspunsul asta..."Va in formez ca in modelul telefonului Philips S309 posibilitatea de a schimba versiunea de Android nu este prevazuta de producator. Telefonul va lucra corect doar cu versiunea 5.1. Daca procentajul bateriei nu arata corect, atunci va recomand sa efectuati o resetare la configuratiile din fabrica: meniu - setari - backup si resetare - resetarea configurarii din fabrica - resetati telefonul. Atentie! In urma resetarii toate datele din memoria interna a telefonului vor fi sterse.
Daca in urma resetarii efectul se va repeta, atunci trebuie sa va adresati pentru verificare si reparatie in service-ul nostru autorizat «Cordon electronics» Bucuresti, str. Dumitru Brumarescu, Nr. 9A, Sector 4. Nr. Telefon: 40-372-324-762; 40-213-009-905. Cu stima, Specialist tehnic Blinova Xenia Centrul Informational Philips" |
#25
Posted 16 August 2016 - 05:36
Am resetat telefonul la configuratiile don fabrica de mi a venit rau si tot asa face. Cred ,ca service ul il asteapta.
|
#26
Posted 30 August 2016 - 10:22
zen7979-daca il trimiti la service si se repara defectul te rog sa ne spui,deoarece si eu am unul cu problema la baterie
Edited by VladutzU2013, 30 August 2016 - 10:22. |
#27
Posted 30 August 2016 - 10:23
Deocamdata sunt in discutii cu cei de la philips pe facebook. Sa vedem ce solutie imi dau ei .
|
#30
Posted 24 September 2016 - 11:43
Salutare! Rog un sfat la urmatoarea pronlema aparuta la Philips-ul meu S309 Dual Sim: s-a blocat touchsreen-ul, nu mai raspunde la nici o comanda. Am inchis telefonul, scotand bateria (altfel n-am avut cum sa-l opresc), am scos cardul si cartela sim, le-am reintrodus si am dat din nou pornire, dar nici o schimbare. Vreo sugestie? Merci!
|
#31
Posted 27 September 2016 - 14:13
Salut sir-gilles,
Ai aici http://www.philips.r...ntact-page.html detaliile de contact de la Philips Romania. Pentru telefoane mobile numar de telefon 0800-400202 sau email https://philips-tvco...qbluz4510zwirvo))/direct.aspx?ug=197&t=rou&n=348&timeoffsetcookie=1 (completezi acel formular de contact) De regula cred ca te pot ajuta cei de la suport daca produsul mai are garantie. |
#32
Posted 27 September 2016 - 16:41
VladutzU2013, on 27 septembrie 2016 - 14:13, said:
Salut sir-gilles, Ai aici http://www.philips.r...ntact-page.html detaliile de contact de la Philips Romania. Pentru telefoane mobile numar de telefon 0800-400202 sau email https://philips-tvco...qbluz4510zwirvo))/direct.aspx?ug=197&t=rou&n=348&timeoffsetcookie=1 (completezi acel formular de contact) De regula cred ca te pot ajuta cei de la suport daca produsul mai are garantie. |
#33
Posted 28 September 2016 - 17:55
Am si eu unul in casa si a inceput sa se reseteze singur nu stiu ce are.
|
|
#34
Posted 28 September 2016 - 19:50
ceva noutati cum sa reparam eroarea cu procentajul bateriei?
|
#35
Posted 29 September 2016 - 10:08
Eventual sa trimitem toti sesizare la philips romania poate vor face ceva cu aceste buguri.
Eu am trimis de 2 ori dar au spus ca doar in service pot repara. |
#36
Posted 29 September 2016 - 10:22
Asa si la mine m ai trimis la serviz. In loc sa lanseze o actualizare care rezolva problema.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users