Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone

Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric
 CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...

Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...
 Cumparat/Locuit in apartament si ...

Pot folosi sistemul PC pe post de...

Sokol cu distorsiuni de cross-over

Filtru apa potabila cu osmoza inv...
 Kanal D va difuza serialul “...

Upgrade xiaomi mi11

securitate - acum se dau drept - ...

Farmacia Dr Max - Pareri / Sugest...
 

Philips S309 Dual SIM, 4", Dual-core 1 Ghz, 1 GB RAM: 217 lei

- - - - -
  • Please log in to reply
61 replies to this topic

#19
tiby1989

tiby1989

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 16
  • Înscris: 26.07.2016
O să merg la service. Între timp am aflat de la altcineva, care a schimbat 4 telefoane, toate cu aceeași problemă, ca ar fi o problemă de soft. Și-a instalat o versiune mai veche de android (4.4) si s-a rezolvat problema.

#20
paraattila

paraattila

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 6
  • Înscris: 04.12.2009
Salut! Am și eu aceeași problemă iar cei de la Philips mi-au zis că trebuie să resetez telefonul la configurațiile de fabrică. Voi ați încercat resetarea? Poate voi încerca în următoarele zile, însă eu n-aș crede că va rezolva problema, fiindcă n-a apărut așa, din senin, ci e așa de la prima pornire. (A venit cu Android 5.1 pe el.)

#21
tiby1989

tiby1989

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 16
  • Înscris: 26.07.2016
Sigur că am încercat. Nu rezolvă nimic. E incredibil cum cei de la Philips nu vin cu o soluție la această problemă și aleg să se prefacă ca nu stiu despre ce e vorba. E clar că sunt o mulțime de telefoane afectate.


#22
zen7979

zen7979

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 716
  • Înscris: 09.09.2013
Aceeasi problema si la mine cu procentajul bateriei . Eu am instalat o aplicatie care masoara voltajul din baterie si dupa aia ma ghidez. Incarcata maxim are 4.21 volti iar descarcata are 3.30. As vrea sa schimb si eu androidul pe 4.4 momentan fiind 5.1 ,daca ar fi dispus cineva sa mi explice cum se face.

Ai putea sa te interesezi cu a instalat 4.4 as vrea sa incerc si eu.

#23
VladutzU2013

VladutzU2013

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,557
  • Înscris: 21.01.2013
Cei de la Philips mi-au comunicat ca o rezolvare ar fi trimiterea produsului in service,credeti ca se va rezolva sigur problema la service?

#24
eugenpop

eugenpop

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 146
  • Înscris: 12.02.2007
Am trimis sesizare la Philips si mi au dat raspunsul asta..."Va in formez ca in modelul telefonului Philips S309 posibilitatea de a schimba versiunea de Android nu este prevazuta de producator. Telefonul va lucra corect doar cu versiunea 5.1. Daca procentajul bateriei nu arata corect, atunci va recomand sa efectuati o resetare la configuratiile din fabrica: meniu - setari - backup si resetare - resetarea configurarii din fabrica - resetati telefonul. Atentie! In urma resetarii toate datele din memoria interna a telefonului vor fi sterse.
Daca in urma resetarii efectul se va repeta, atunci trebuie sa va adresati pentru verificare si reparatie in service-ul nostru autorizat «Cordon electronics» Bucuresti, str. Dumitru Brumarescu, Nr. 9A, Sector 4. Nr. Telefon: 40-372-324-762; 40-213-009-905.
Cu stima,
Specialist tehnic Blinova Xenia
Centrul Informational Philips"   Posted Image

#25
zen7979

zen7979

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 716
  • Înscris: 09.09.2013
Am resetat telefonul la configuratiile don fabrica de mi a venit rau si tot asa face. Cred ,ca service ul il asteapta.

#26
VladutzU2013

VladutzU2013

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,557
  • Înscris: 21.01.2013
zen7979-daca il trimiti la service si se repara defectul te rog sa ne spui,deoarece si eu am unul cu problema la baterie

Edited by VladutzU2013, 30 August 2016 - 10:22.


#27
zen7979

zen7979

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 716
  • Înscris: 09.09.2013
Deocamdata sunt in discutii cu cei de la philips pe facebook. Sa vedem ce solutie imi dau ei .

#28
VladutzU2013

VladutzU2013

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,557
  • Înscris: 21.01.2013
zen7979-mie mi-au sugerat sa-l trimit catre service.

#29
zen7979

zen7979

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 716
  • Înscris: 09.09.2013
Asa si mie

#30
sir-gilles

sir-gilles

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 68
  • Înscris: 31.01.2008
Salutare! Rog un sfat la urmatoarea pronlema aparuta la Philips-ul meu S309 Dual Sim: s-a blocat touchsreen-ul, nu mai raspunde la nici o comanda. Am inchis telefonul, scotand bateria (altfel n-am avut cum sa-l opresc), am scos cardul si cartela sim, le-am reintrodus si am dat din nou pornire, dar nici o schimbare. Vreo sugestie? Merci!

#31
VladutzU2013

VladutzU2013

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,557
  • Înscris: 21.01.2013
Salut sir-gilles,

Ai aici http://www.philips.r...ntact-page.html detaliile de contact de la Philips Romania.
Pentru telefoane mobile numar de telefon 0800-400202 sau email https://philips-tvco...qbluz4510zwirvo))/direct.aspx?ug=197&t=rou&n=348&timeoffsetcookie=1 (completezi acel formular de contact)
De regula cred ca te pot ajuta cei de la suport daca produsul mai are garantie.

#32
sir-gilles

sir-gilles

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 68
  • Înscris: 31.01.2008

View PostVladutzU2013, on 27 septembrie 2016 - 14:13, said:

Salut sir-gilles,

Ai aici http://www.philips.r...ntact-page.html detaliile de contact de la Philips Romania.
Pentru telefoane mobile numar de telefon 0800-400202 sau email https://philips-tvco...qbluz4510zwirvo))/direct.aspx?ug=197&t=rou&n=348&timeoffsetcookie=1 (completezi acel formular de contact)
De regula cred ca te pot ajuta cei de la suport daca produsul mai are garantie.
Merci VladutzU2013, cei de de cel.ro de la care am luat telefonul mi-au recomandat un service, la care probabil voi apela. Intre timp telefonul si-a revenit, mai face din cand in cand  figuri touch-ul, cred ca e o problema de hard, nu de soft, dedoarece am folosit casca si la bagarea in mufa cred ca a deranjat fizic ceva, un contact de la display. Cand apas pe marginile ecranului de mai multe ori isi revine.

#33
VladutzU2013

VladutzU2013

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,557
  • Înscris: 21.01.2013
Am si eu unul in casa si a inceput sa se reseteze singur nu stiu ce are.

#34
eugenpop

eugenpop

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 146
  • Înscris: 12.02.2007
ceva noutati cum sa reparam eroarea cu procentajul bateriei?

#35
VladutzU2013

VladutzU2013

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,557
  • Înscris: 21.01.2013
Eventual sa trimitem toti sesizare la philips romania poate vor face ceva cu aceste buguri.
Eu am trimis de 2 ori dar au spus ca doar in service pot repara.

#36
zen7979

zen7979

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 716
  • Înscris: 09.09.2013
Asa si la mine m ai trimis la serviz. In loc sa lanseze o actualizare care rezolva problema.

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate