Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Circulatia pe linia de tramvai
Last Updated: Mar 14 2017 22:02, Started by
mad_max_f_z_m
, Jan 19 2016 23:19
·
0
#37
Posted 03 February 2016 - 08:44
S-a bagat in fata tramvaiului cand nu mai avea timp de franare, mitocan.
|
#38
Posted 03 February 2016 - 11:18
Varianta lui a fost ca stationa pe linie pentru a vira la stanga.
Intr-o perioada vatmanii loveau cu intentie autoturismele de pe linie, de la cazul Lucescu au renuntat la aceasta distractie. Problema va persista atat timp cat codul rutier permite existenta liniilor de cale ferata in orase. Caile ferate trebuie saparate de traficul rutier. |
#39
Posted 03 February 2016 - 13:34
terratec, on 03 februarie 2016 - 11:18, said:
Problema va persista atat timp cat codul rutier permite existenta liniilor de cale ferata in orase. Caile ferate trebuie saparate de traficul rutier. |
#40
Posted 03 February 2016 - 14:56
Eu înțeleg ca vrea sa dea tramvaiele la fier vechi...
|
#41
Posted 04 February 2016 - 00:33
andreic, on 01 februarie 2016 - 14:54, said:
Ai avut in instructor indulgent. Din punctul meu de vedere, daca raman pe banda 2/3 ( dupa caz ) pana se elibereaza sensul opus ca sa intorc, pierd mai mult timp decat atunci + incurc circulatia + riscul de accident creste semnificativ. Evident, vorbesc de situatia in care nu vine tramvaiul si este banda discontinua. Am dat pe Bucurestii Noi traseul. |
#42
Posted 04 February 2016 - 07:21
Dar dacă tramvaiul vine pana se eliberează sensul opus, are voie sa te dea la o parte de pe traseul lui? Dacă nu, de ce?
|
#43
Posted 04 February 2016 - 08:36
Tront, on 04 februarie 2016 - 00:33, said:
Nu prea cred. Din punctul meu de vedere, daca raman pe banda 2/3 ( dupa caz ) pana se elibereaza sensul opus ca sa intorc, pierd mai mult timp decat atunci + incurc circulatia + riscul de accident creste semnificativ. Evident, vorbesc de situatia in care nu vine tramvaiul si este banda discontinua. Am dat pe Bucurestii Noi traseul. Edited by andreic, 04 February 2016 - 08:37. |
#44
Posted 16 February 2016 - 11:08
danvlas, on 04 februarie 2016 - 07:21, said:
Dar dacă tramvaiul vine pana se eliberează sensul opus, are voie sa te dea la o parte de pe traseul lui? Dacă nu, de ce? Evident, problema se poate rezolva cu semaforizare separata pentru stanga/interzicerea virajului la stanga daca se urmareste ca tramvaiul sa aiba cale libera. |
#45
Posted 16 March 2016 - 01:50
ipopovici11, on 22 ianuarie 2016 - 16:31, said:
Nu. Depasirea de coloana e doar daca intri pe contrasens. Altfel nu se poate chema depasire. Daca ai linie intrerupta intre B2 si linia de tramvai eu zic ca ai voie sa circuli pe acolo. In aproprierea intersectiei nu te afecteaza linia continua dintre benzi, ca doar nu mai schimbi banda. Mai difera chiar si pe...aceeasi strada. PE Sos Colentina exista o portiune unde linia de tramvai este separata cu niste...chestii de plastic: http://www.instantst...42.55h,3.96p,0z Spre iesirea din Bucuresti, pe aceeasi strada, se poate insa circula pe linia de tramvai: http://www.instantst...42.89h,3.28p,0z Ba difera , pune mana si citeste legislatia, pe prima pagina a postat un coleg articolul in care se specifica in care dintre situatii poti folosi linia de tranvai. Daca te uiti cu atentie, pe soseaua Colentina in cele 2 locatii vei constata ca in prima sunt 3 benzi de circulatie si in a doua sunt 2. Nu mai interpretati regulamentul in fel si chip doar pentru ca sunteti incapabili sa-l intelegeti. Edited by titoo, 16 March 2016 - 01:58. |
#46
Posted 23 February 2017 - 23:00
Merg pe o strada cu o banda asfalt plus o linie de tramvai. Masinile se aliniaza la un semafor, pe banda din dreapta, linia de tramvai pare libera. Dau semnal stanga ca sa virez la stanga, apoi incep virajul cu vreo 40-50m inainte de semafor (coloana inca in miscare lenta, nu eram oprit la semafor) si ma trezesc cu unul infipt in usa mea.
Cine plateste? Edited by til, 23 February 2017 - 23:01. |
|
#48
Posted 12 March 2017 - 15:11
til, on 23 februarie 2017 - 23:00, said:
Merg pe o strada cu o banda asfalt plus o linie de tramvai. Masinile se aliniaza la un semafor, pe banda din dreapta, linia de tramvai pare libera. Dau semnal stanga ca sa virez la stanga, apoi incep virajul cu vreo 40-50m inainte de semafor (coloana inca in miscare lenta, nu eram oprit la semafor) si ma trezesc cu unul infipt in usa mea. Cine plateste? |
#50
Posted 14 March 2017 - 19:09
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users