Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Achiziționare tuner TV !

Din ce este facuta terasa asta?

Cum accesez site-ul CNAS ?

Algoritm simplu de calculare al u...
 Bitdefender Total Security ș...

casa verde 2024

Intrerupator cu N - doza doar cu ...

Incalzire casa fara gaz/lemne
 Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii
 Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...
 

Circulatia pe linia de tramvai

- - - - -
  • Please log in to reply
50 replies to this topic

#37
andreic

andreic

    Very OLD Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 122,298
  • Înscris: 07.02.2003
S-a bagat in fata tramvaiului cand nu mai avea timp de franare, mitocan.

#38
terratec

terratec

    Troll hunter

  • Grup: Moderators
  • Posts: 12,036
  • Înscris: 02.03.2003
Varianta lui a fost ca stationa pe linie pentru a vira la stanga.
Intr-o perioada vatmanii loveau cu intentie autoturismele de pe linie, de la cazul Lucescu au renuntat la aceasta distractie.

Problema va persista atat timp cat codul rutier permite existenta liniilor de cale ferata in orase. Caile ferate trebuie saparate de traficul rutier.

#39
andreic

andreic

    Very OLD Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 122,298
  • Înscris: 07.02.2003

View Postterratec, on 03 februarie 2016 - 11:18, said:

Problema va persista atat timp cat codul rutier permite existenta liniilor de cale ferata in orase. Caile ferate trebuie saparate de traficul rutier.
Dap, calea de rulare trebuie sa fie cu traverse si doar intersectiile impartite cu carosabilul. Numai ca vezi tu, in mod istoric tramvaiul imprumuta carosabil, astazi multe linii nu le poti face asa pentru ca nu e spatiu, nu mai ramane nimic din strada...

#40
danvlas

danvlas

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,118
  • Înscris: 04.06.2009
Eu înțeleg ca vrea sa dea tramvaiele la fier vechi...

#41
Tront

Tront

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 708
  • Înscris: 10.07.2012

View Postandreic, on 01 februarie 2016 - 14:54, said:

Ai avut in instructor indulgent.
Nu prea cred.
Din punctul meu de vedere, daca raman pe banda 2/3 ( dupa caz ) pana se elibereaza sensul opus ca sa intorc, pierd mai mult timp decat atunci + incurc circulatia + riscul de accident creste semnificativ.
Evident, vorbesc de situatia in care nu vine tramvaiul si este banda discontinua.
Am dat pe Bucurestii Noi traseul.

#42
danvlas

danvlas

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,118
  • Înscris: 04.06.2009
Dar dacă tramvaiul vine pana se eliberează sensul opus, are voie sa te dea la o parte de pe traseul lui? Dacă nu, de ce?

#43
andreic

andreic

    Very OLD Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 122,298
  • Înscris: 07.02.2003

View PostTront, on 04 februarie 2016 - 00:33, said:

Nu prea cred.
Din punctul meu de vedere, daca raman pe banda 2/3 ( dupa caz ) pana se elibereaza sensul opus ca sa intorc, pierd mai mult timp decat atunci + incurc circulatia + riscul de accident creste semnificativ.
Evident, vorbesc de situatia in care nu vine tramvaiul si este banda discontinua.
Am dat pe Bucurestii Noi traseul.
Da sotia tot acolo acu un an, cu cei de la Vio si insistau pe necalcarea liniei cand face la stanga, doar cand o poate traversa.

Edited by andreic, 04 February 2016 - 08:37.


#44
ipopovici11

ipopovici11

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,547
  • Înscris: 06.06.2015

View Postdanvlas, on 04 februarie 2016 - 07:21, said:

Dar dacă tramvaiul vine pana se eliberează sensul opus, are voie sa te dea la o parte de pe traseul lui? Dacă nu, de ce?
Nu prea are voie,se considera c-a gasit intersectia blocata.
Evident, problema se poate rezolva cu semaforizare separata pentru stanga/interzicerea virajului la stanga daca se urmareste ca tramvaiul sa aiba cale libera.

#45
titoo

titoo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,085
  • Înscris: 19.03.2007

View Postipopovici11, on 22 ianuarie 2016 - 16:31, said:

Nu. Depasirea de coloana e doar daca intri pe contrasens. Altfel nu se poate chema depasire.
Daca ai linie intrerupta intre B2 si linia de tramvai eu zic ca ai voie sa circuli pe acolo. In aproprierea intersectiei nu te afecteaza linia continua dintre benzi, ca doar nu mai schimbi banda.


Mai difera chiar si pe...aceeasi strada. Posted Image
PE Sos Colentina exista o portiune unde linia de tramvai este separata cu niste...chestii de plastic:
http://www.instantst...42.55h,3.96p,0z

Spre iesirea din Bucuresti, pe aceeasi strada, se poate insa circula pe linia de tramvai:
http://www.instantst...42.89h,3.28p,0z
Adica daca ceilalti asteapta la semafor si tu vi pe linia de tramvai devansandu-i spui ca nu te incadrezi la articolul ce face referire la "depasirea coloanei stationata la semafor"? Iti spun eu ca da si esti pasibil de a fi sanctionat daca e politia rutiera in zona.
Ba difera , pune mana si citeste legislatia, pe prima pagina a postat un coleg articolul in care se specifica in care dintre situatii poti folosi linia de tranvai. Daca te uiti cu atentie, pe soseaua Colentina in cele 2 locatii vei constata ca in prima sunt 3 benzi de circulatie si in a doua sunt 2.
Nu mai interpretati regulamentul in fel si chip doar pentru ca sunteti incapabili sa-l intelegeti.

Edited by titoo, 16 March 2016 - 01:58.


#46
til

til

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,691
  • Înscris: 30.07.2003
Merg pe o strada cu o banda asfalt plus o linie de tramvai. Masinile se aliniaza la un semafor, pe banda din dreapta, linia de tramvai pare libera. Dau semnal stanga ca sa virez la stanga, apoi incep virajul cu vreo 40-50m inainte de semafor (coloana inca in miscare lenta, nu eram oprit la semafor) si ma trezesc cu unul infipt in usa mea.

Cine plateste?

Edited by til, 23 February 2017 - 23:01.


#47
bicosu

bicosu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,034
  • Înscris: 03.01.2007
Tu.

#48
titoo

titoo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,085
  • Înscris: 19.03.2007

View Posttil, on 23 februarie 2017 - 23:00, said:

Merg pe o strada cu o banda asfalt plus o linie de tramvai. Masinile se aliniaza la un semafor, pe banda din dreapta, linia de tramvai pare libera. Dau semnal stanga ca sa virez la stanga, apoi incep virajul cu vreo 40-50m inainte de semafor (coloana inca in miscare lenta, nu eram oprit la semafor) si ma trezesc cu unul infipt in usa mea.

Cine plateste?
Ieseai din coloana incercand sa intri pe linia de tramvai si ai fost lovit de o alta masina care circula pe linia tramvaiului ?

#49
til

til

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,691
  • Înscris: 30.07.2003
Da. Ca sa fac stanga.

#50
titoo

titoo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,085
  • Înscris: 19.03.2007

View Posttil, on 14 martie 2017 - 17:46, said:

Da. Ca sa fac stanga.
Tu platesti ,pentru neasigurarea la schimbarea directiei de mers. Daca apucai sa te inscri pe linia de tramvai si te lovea in spate....platea el, pentru nepastrarea distantei.

#51
til

til

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,691
  • Înscris: 30.07.2003
Am platit

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate