Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Magnet in loc de clește pent...

Cumparat/Locuit in apartament si ...

Pot folosi sistemul PC pe post de...

Sokol cu distorsiuni de cross-over
 Filtru apa potabila cu osmoza inv...

Kanal D va difuza serialul “...

Upgrade xiaomi mi11

securitate - acum se dau drept - ...
 Farmacia Dr Max - Pareri / Sugest...

De unde cumparati suspensii / gar...

[UNDE] Reconditionare obiecte lemn

Infiltratii casa noua
 sugestie usa interior

ANAF si plata la selfpay

Imprimanta ciss rezista perioade ...

Garmin fēnix 7 / PRO / Saphi...
 

pot fi explozibilii inlocuitori la benzina?

- - - - -
  • Please log in to reply
41 replies to this topic

#19
mihaicozac

mihaicozac

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,595
  • Înscris: 05.12.2005
Cum ar spune Radio Erevan, se poate folosi explozibil, însă numai o dată.

#20
unucelalalt

unucelalalt

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,768
  • Înscris: 14.05.2015
Ai nevoie de putina lectura-
http://volan.ro/isto...automobilului_8
Solutii exista de mult dar nu baga bani in buzunarele larg deschise ale lacomiei-
http://www.lovendal....imenta-cu-eter/

#21
vyctoras1985

vyctoras1985

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 11,765
  • Înscris: 01.07.2013
tesla pare mai mult un ciudat

#22
loock

loock

    Unas

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,662
  • Înscris: 29.03.2006
Cu motoare cu pistoane si mecanism primitiv biela -manivela, randamentul este foarte mic si nu se poate fructifica avantajos extractia de energie cinetica.
Dincolo de faptul ca mecanismul are randament mic, transmiterea cuplului este ridicol de proasta vis-a-vis de pozitia pistonului si manivelei, energia cinetica este limitata si anulata sau chiar inversata la capetele ciclurilor, mai este si puternic limitat de franarea inertiala, de franarea aerodinamica si hidrodinamica - cinetica, plus de frecarea din cilindru - toate componente negative care estompeaza cresterea de randament la compresie mare - care este reala, dar insuficienta pt. a compensa dezavantajele.

Un motor repulsor cu flux continuu, pe langa faptul ca reduce dezavantajele de mai sus, vine cu un mare bonus, face extractie de zero point energy, care la o viteza de evacuare de cateva sute m/s depaseste deja de cel putin 6 X energia extrasa direct din combustibil, si in f. de performanta si rafinamentul convertizorului NJN folosit, la cresterea vitezei de evacuare, forta motorului poate creste exponential in continuare in relatie cu patratul vitezei.

Edited by loock, 12 January 2016 - 15:38.


#23
poadol

poadol

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,104
  • Înscris: 13.12.2010
Titlul topicului pot fi explozibilii inlocuitori la benzina? "suna" intocmai raspunsurilor gresite la intrebarea:

15. Ce combustibil ati pune intr-o masina?
( A ) fan
( B ) iarba
( C ) kerosen
( D ) benzina
( E ) mancare

Cica este mai usor cu apa (H2O) cu rezultate gresite la fel de explozive, dar sa le luam de bune pe celelalte:
PRIMA TA MASINA CU APA

Edited by poadol, 12 January 2016 - 15:47.


#24
unucelalalt

unucelalalt

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,768
  • Înscris: 14.05.2015

View Postvyctoras1985, on 12 ianuarie 2016 - 15:35, said:

tesla pare mai mult un ciudat
Tu chiar nu vrei sa afli singur nimic ? cauta si citeste si dupa aia imi spui care sunt "ciudatii".
Deocamdata lumea moderna functioneaza pe baza ciudatului . Fara el ai fi dat la manivela boabele ca sa faci mamaliga pe o piatra incinsa de soare .

#25
Fane

Fane

    cipat

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 28,240
  • Înscris: 05.06.2002
ai tu o sursa f. mare de explozibil la un pret f. mic? ca la nivelul actual al tehnologiei s-ar gasi solutii pt un motor care sa foloseasca asta ceva (nu obligatoriu sistem biela-manivela), da' problema e ca treaba asta sa fie rentabila. ca pretul benzinei nu-i asa mare precum crezi, din ce platesti tu la pompa un procent f. mare sunt accizele. si daca statul o sa vada ca lumea trece pe un alt combustibil e posibil sa-l accizeze si pe ala, ca e nevoie de bani la buget, iar la final sa iesi mai prost decat cu benzina.

View Postvyctoras1985, on 12 ianuarie 2016 - 15:35, said:

tesla pare mai mult un ciudat
dar reciproca nu-i valabila. nu orice ciudat e un tesla.

#26
gabyxm

gabyxm

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,214
  • Înscris: 08.06.2004

View Postvyctoras1985, on 12 ianuarie 2016 - 15:22, said:

nu conteaza oare si cantitatea de explozibil folosita? ma gandesc un explozibil lichid cu dozaj controlat ca la benzina/motorina...... totul calculat si masurat ....
Ar merge daca proiectezi si dimensionezi motoru pentru conditiile respective (presiuni, temperaturi, inertii, forte, etc) si mai important daca l-ai tine la acelasi regim de lucru (turatie, putere efectiva, cuplu), cam imposibil de folosit pe o masina. Ai putea gasi un avans optim unde sa faci injectia ar porni si s-ar invarti.
Problema ii si cat timp vrei sa-ti functioneze. Daca ii vorba de explozibili, avem temperaturi mari in momentu detonatiei, mult superioare amestecurilor combustibil-aer.
Gandeste-te ca motoarele care merg pe nitrometan is reconstruite complet la fiecare cursa si nitrometanu ii apa de ploaie pe langa un explozibil.

#27
Patrulescu

Patrulescu

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,896
  • Înscris: 03.09.2015
Masina cu hidrogen e cea mai buna solutie - hidrogenul e practic infinit in univers si pe Pamant, banala apa contine pana la 66% hidrogen, trebuie doar extras si pe urma mergi cat vrei.

#28
loock

loock

    Unas

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,662
  • Înscris: 29.03.2006
Si zero point energy este cel putin la fel de limitata sau nelimitata, si este disponibila peste tot in univers, nu trebuie sa cauti in stele, nici sa separi apa, si nici sa criogenezi si sa te uiti trist la cum iese prin peretii rezervorului, deoarece atomii de hidrogen sunt prea mici ca sa-i retina atata lucru...

Motorul repulsor poate lasa impresia ca are un randament raportat la E=mc2, insa in ralitate se face extractie de zero point energy chiar la viteze ridicol de mici fata de unele relativiste. (totusi este nevoie peste ~ 150 m/s pt o extractie semnificativa)

Edited by loock, 12 January 2016 - 16:20.


#29
radunic

radunic

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,039
  • Înscris: 09.08.2005

View Postvyctoras1985, on 12 ianuarie 2016 - 15:35, said:

tesla pare mai mult un ciudat

Nope... ciudați sînt cei care iau de bune toate teoriile conspirației și alea cu energie gratis scoasă din nimic...

#30
vyctoras1985

vyctoras1985

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 11,765
  • Înscris: 01.07.2013

View PostFane, on 12 ianuarie 2016 - 15:48, said:

ai tu o sursa f. mare de explozibil la un pret f. mic? ca la nivelul actual al tehnologiei s-ar gasi solutii pt un motor care sa foloseasca asta ceva (nu obligatoriu sistem biela-manivela), da' problema e ca treaba asta sa fie rentabila. ca pretul benzinei nu-i asa mare precum crezi, din ce platesti tu la pompa un procent f. mare sunt accizele. si daca statul o sa vada ca lumea trece pe un alt combustibil e posibil sa-l accizeze si pe ala, ca e nevoie de bani la buget, iar la final sa iesi mai prost decat cu benzina.


dar reciproca nu-i valabila. nu orice ciudat e un tesla.

asta nu am de unde sa stiu. ultima data acciza la combustibil parca scazuse...oricum daca politicienilor le convine cu acciza mare asta inseamna ca sunt intelesi cu rusia si iran

View Postgabyxm, on 12 ianuarie 2016 - 15:52, said:

Ar merge daca proiectezi si dimensionezi motoru pentru conditiile respective (presiuni, temperaturi, inertii, forte, etc) si mai important daca l-ai tine la acelasi regim de lucru (turatie, putere efectiva, cuplu), cam imposibil de folosit pe o masina. Ai putea gasi un avans optim unde sa faci injectia ar porni si s-ar invarti.
Problema ii si cat timp vrei sa-ti functioneze. Daca ii vorba de explozibili, avem temperaturi mari in momentu detonatiei, mult superioare amestecurilor combustibil-aer.
Gandeste-te ca motoarele care merg pe nitrometan is reconstruite complet la fiecare cursa si nitrometanu ii apa de ploaie pe langa un explozibil.

s-ar putea folosi un alt gaz care sa intretina arderea dar care sa nu aiba o conductivitate asa mare a caldurii
dar si ala costa

Edited by vyctoras1985, 12 January 2016 - 16:46.


#31
unucelalalt

unucelalalt

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,768
  • Înscris: 14.05.2015
La ora de fata lumea e compusa din 2 feluri de oameni-ciudati si spalati.

#32
vyctoras1985

vyctoras1985

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 11,765
  • Înscris: 01.07.2013
sau poate racire pe freon ....

#33
unucelalalt

unucelalalt

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,768
  • Înscris: 14.05.2015

View Postvyctoras1985, on 12 ianuarie 2016 - 16:44, said:

asta nu am de unde sa stiu. ultima data acciza la combustibil parca scazuse...oricum daca politicienilor le convine cu acciza mare asta inseamna ca sunt intelesi cu rusia si iran



s-ar putea folosi un alt gaz care sa intretina arderea dar care sa nu aiba o conductivitate asa mare a caldurii
   Unde as putea gasi ceva de studiu despre arderi fara caldura si conductivitatea de care zici ? Sunt putin in urma .

View Postvyctoras1985, on 12 ianuarie 2016 - 16:47, said:

sau poate racire pe freon ....
   Mai vyctoras , hai pe funy te rog eu .

#34
vyctoras1985

vyctoras1985

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 11,765
  • Înscris: 01.07.2013
alta idee pe care o mai aveam era ceva in genul urmator....pentru fiecare accelerare pe care o facem cu masina avem x metrii pe care ii putem parcurge din inertie metrii pe care ii pierdem pentru ca acceleram continuu si apoi franam. daca am avea masina electrica ce merge in impulsuri adica pornit motorul odata la anumiti metrii numai am putea economisi mult din bateria electrica pentru masinile electrice

#35
vyctoras1985

vyctoras1985

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 11,765
  • Înscris: 01.07.2013
chestia ar fi daca se pune problema de presiune si temperatura , ca exista cateva mancaruri cica ce explodeaza avand o explozie mica si la temperaturi reduse ....astea ar putea merge

sau poate pornind de aici?
http://www.networx.c...hat-could-explo

#36
unucelalalt

unucelalalt

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,768
  • Înscris: 14.05.2015
Nu-ti mai bate capul , ne-a luat-o Raul inainte -
http://www.realitate...er_1346972.html

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate