Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Ati trimis un produs Allview la garantie?
Last Updated: Dec 08 2016 18:33, Started by
tzaq93
, Jan 09 2016 11:28
·
0
#1
Posted 09 January 2016 - 11:28
Ma adresez celor care au avut probleme cu produsele Allview. Ce s-a intamplat dupa ce le-ati trimis la garantie? Pe internet toata lumea zice ca Allview anuleaza garantia pt tot felul de motive(cineva zicea ca i-au anulat-o pe motiv ca telefonul a fost scapat in apa, desi testerul de apa era alb cand l-a trimis la garantie, si cand s-a intors era rosu; deci cei de la service au turnat o picatura de apa pe el) si doar cei care i-au amenintat intr-un fel sau altul au beneficiat de reparatie.
Ce parere aveti? Eu am trimis un Allview P6 Pro in service pt ca nu ii mai functionau tastele senzitive. Greseala mea a fost ca, din nestiinta, nu am filmat momentul cand l-am predat la Altex si nici nu i-am facut poze. Credeti ca am vreo sansa sa mi-l repare? Edited by tzaq93, 09 January 2016 - 11:31. |
#3
Posted 09 January 2016 - 11:48
Nu avea ganduri rele inainte de vreme. Vei vedea cum va merge treaba si atunci poti contacta OPC.
|
#4
Posted 09 January 2016 - 11:49
Eu am trimis o tableta mai demult si s-a intors plina de zgarieturi pe carcasa si cu dopurile de mascare a suruburilor lipsa, cu toate ca tableta a fost tinuta numai in husa si cu folia pe ecran din prima ora de la cumparare. NIste jegosi cei de acolo, nu respecta bunul clientului si de atunci m-am jurat sa nu mai cumpar de la ei nici macar hartie igienica, daca ar vinde. Ca si produse nu sunt cei mai buni la raport calitate-pret. Verifica telefonul din toate punctele de vedere (estetic si functional) cand iti vine de la garantie, de fata cu personalul de la altex si daca vezi ceva ce nu e in regula, faci proces verbal cu personalul de la altex de retrimitere in service cu probleme gasite.
|
#5
Posted 09 January 2016 - 11:57
Si nepotul meu are o tableta allview si cand a venit din service avea carcasa indoita sau nu era inchisa bine nu imi dau seama dar poti baga o tigara in locul ala.
Sora mea are un telefon allview care se afla in garantie si din jumate in jumate de ora de folosire isi da restart si nu ar fi asta cea mai mare problema daca restartul ar dura in mod normal dar problema e ca pana porneste efectiv isi da 6-7 restarturi. Cand a venit din service raspunsul era clar " DEFECTUL RECLAMAT NU S-A MANIFESTAT". Ca o concluzie e ca si cand ti-ai cumpare telefonul/tableta din targ si cand te duci cu ea la ei iti zice ala fugi ba de aici ca nu ai luat-o de la mine. |
#6
Posted 09 January 2016 - 12:07
Intradevar sunt probleme majore cu serviceul Visual Fan SRL (Allview). Chiar daca repara, la reasamblare le reasambleaza prost incat apar alte defecte. Cum ar fi lumini butoane sensitive defecte (flick), butoane fizice montate prost, carcasa montata prost si nu se mai inchide bine capacul, etc.
De anul trecut stiu ca incepuse sa lucreze si cu ESD pe partea de service, dar nici cei de acolo nu sunt mai grozavi. Le trimiti produsul cu defect evident si iti trimit inapoi ca defectul nu se manifesta, desi e unul fizic si vizibil. Edited by mmm3, 09 January 2016 - 12:29. |
#7
Posted 09 January 2016 - 12:15
Au probleme mari cei de acolo.
Am avut defect un încărcător la o tabletă și a durat 4 saptamâni până au trimis încărcătorul și asta după ce am discutat cu ei de câteva ori. Când l-am desfacut, am constatat că nu era nou un încărcător vechi. |
#8
Posted 09 January 2016 - 12:18
Nici un service nu trimite ceva nou daca are ceva SH la indemana
Asta e o practica la orice service. |
#9
Posted 09 January 2016 - 12:25
Nu stiu cu cine lucreaza altex dar Depanero mi se par cei mai seriosi. Jos palaria pentru ei! Pe mine niciodata nu m-au dezamagit.
|
#10
Posted 09 January 2016 - 12:50
si un prieten cand a trimis in service pe garantie un tlf allview se afla in stare estetica impecabila(defect software fiind), iar dupa cateva zile i a fost returnat la fel defect cu anularea garantiei pe motiv ca s a intervenit neautorizat in tlf , asa ca RUSINE !!!!!!!!!
|
|
#11
Posted 09 January 2016 - 12:53
#12
Posted 09 January 2016 - 13:03
Deloc! Am avut o gramada de produse si TOATE mi-au fost reparate. Mai mult, am avut si stornare la client (aveam garantia extinsa) la produs care iesise din garantie standard. Toate produsele au avut defecte care nu erau din cauza mea. Recomand DEPANERO!
|
#13
Posted 09 January 2016 - 13:13
Probabil omul se referea ca esti complet off-topic, service-ul nu il alegi, e cel cu care lucreaza producatorul.
on-topic,si io am trimis un allview la garantie, probleme software, zic ca au resoftat, dar problemele au ramas. chestia e ca au trimis telefonul cu alt capac, probabil a incurcat ala capacele, si mie mi-a dat unul bun. ma intreb la cine a ajuns al meu, care era matuit si uzat... in schimb stiu doua tablete allview luate de la digi, la retentie, cu probleme la ecran, care s-au intors in maxim o saptamana cu ecranul schimbat. |
#14
Posted 09 January 2016 - 13:51
Am trimis un produs allview de patru ori la garantie, o data pentru ecran si de trei ori pentru acelasi defect.
Norocul meu a fost ca ultima data s-a ratacit pe drum deviceul si in urma unor discutii mai aprinse cu ei mi-au trimis altul nou, asa ca nu recomand achizitionarea de produse allview. |
#15
Posted 09 January 2016 - 13:54
In trecut mi-am luat un telefon Allview cu 99 lei de pe emag. Facea probleme, pierdea semnalul ba pe un sim ba pe altul. L-am trimis in garantie si mi l-au trimis inapoi cica l-au resoftat..dar tot asa se manifesta. Mi-au spus sa-l trimit iara la garantie. Am facut un e-mail care l-am trimis la emag, allview si servskills si le-am explicat frumos ca nu mai vreau chinezaria si ca vreau banii inapoi, altfel i fac cu apa si cu otet ptr. 99 lei + amenintari cu ANPC. Nu mi-a raspuns nimeni o perioada, am retrimis iara e-mail si le-am amintit ca merg la ANPC daca nu primesc raspuns...intr-un final am fost anuntat ca se aproba returul, a venit cuierul s-a asigurat ca bag telefonul in cutie si l-a luat. Dupa vreo saptamana am primit si banii inapoi de la emag..de atunci am jurat ca nu voi mai folosi niciodata allview si nici nu voi recomanda cuiva asa ceva.
|
|
#16
Posted 12 January 2016 - 14:20
Astazi, dupa 6 zile, am primit telefonul de la service. A fost expediat de la Brasov. Firma care l-a reparat se numeste Diangi Grup.
Telefonului nu ii mai mergeau tastele senzitive. Reparatia a fost un succes. In fisa scrie "Reparatii mecanice L1 si Resoftare". Sunt foarte multumit de reparatie si de rapiditatea cu care s-a efectuat aceasta. Bravo Allview! |
#17
Posted 12 January 2016 - 21:49
Da,allview speed city. Inlocuirea bateriei a durat sub 10 zile,green soft se numea unitatea.
|
#18
Posted 19 January 2016 - 12:58
Acum un an am trimis si eu un telefon allview la service deoarece avea o problema cu un bruiaj in timpul apelului.
Din pacate a tot fost trimis prin tara si abia la a 4 a interventie au reusit sa se hormtarasca sa il schimbe cu unul nou(probabil curierul si difuzoarele/microfoanele i-au costat mai mult decat facea telefonul). Acum circa 2 saptamani am mai trimis un telefon la reparat cu difuzorul ars la service-ul de la Brasov ai spre surprinderea mea in 5 zile de la apelul telefonic l-au si returnat reparat. Spre deosebire de prima data acum chiar s-au miscat repede si aparent deocamdata se pare ca l-au reparat si bine.Sper ca in cele din urma au facut si ei un pas inainte si au inceput sa onoreze probleme asa cum se cuvine. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users