Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
casa verde 2024

Intrerupator cu N - doza doar cu ...

Incalzire casa fara gaz/lemne

Incalzire in pardoseala etapizata
 Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...
 teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN
 Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor

Discuții despre TVR Sport HD.
 

Ati trimis un produs Allview la garantie?

- - - - -
  • Please log in to reply
27 replies to this topic

#1
tzaq93

tzaq93

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,281
  • Înscris: 13.08.2010
Ma adresez celor care au avut probleme cu produsele Allview. Ce s-a intamplat dupa ce le-ati trimis la garantie? Pe internet toata lumea zice ca Allview anuleaza garantia pt tot felul de motive(cineva zicea ca i-au anulat-o pe motiv ca telefonul a fost scapat in apa, desi testerul de apa era alb cand l-a trimis la garantie, si cand s-a intors era rosu; deci cei de la service au turnat o picatura de apa pe el) si doar cei care i-au amenintat intr-un fel sau altul au beneficiat de reparatie.

Ce parere aveti? Eu am trimis un Allview P6 Pro in service pt ca nu ii mai functionau tastele senzitive. Greseala mea a fost ca, din nestiinta, nu am filmat momentul cand l-am predat la Altex si nici nu i-am facut poze. Credeti ca am vreo sansa sa mi-l repare?

Edited by tzaq93, 09 January 2016 - 11:31.


#2
Serafim606

Serafim606

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,701
  • Înscris: 25.11.2014
Iei legatura cu ANPC-ul in cazul in care fac figuri.

#3
rinser

rinser

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,606
  • Înscris: 03.11.2010
Nu avea ganduri rele inainte de vreme. Vei vedea cum va merge treaba si atunci poti contacta OPC.

#4
dany07rap

dany07rap

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 947
  • Înscris: 21.12.2007
Eu am trimis o tableta mai demult si s-a intors plina de zgarieturi pe carcasa si cu dopurile de mascare a suruburilor lipsa, cu toate ca tableta a fost tinuta numai in husa si cu folia pe ecran din prima ora de la cumparare. NIste jegosi cei de acolo, nu respecta bunul clientului si de atunci m-am jurat sa nu mai cumpar de la ei nici macar hartie igienica, daca ar vinde. Ca si produse nu sunt cei mai buni la raport calitate-pret. Verifica telefonul din toate punctele de vedere (estetic si functional) cand iti vine de la garantie, de fata cu personalul de la altex si daca vezi ceva ce nu e in regula, faci proces verbal cu personalul de la altex de retrimitere in service cu probleme gasite.

#5
Maxy21

Maxy21

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 114
  • Înscris: 24.07.2013
Si nepotul meu are o tableta allview si cand a venit din service avea carcasa indoita sau nu era inchisa bine nu imi dau seama dar poti baga o tigara in locul ala.
Sora mea are un telefon allview care se afla in garantie si din jumate in jumate de ora de folosire isi da restart si nu ar fi asta cea mai mare problema daca restartul ar dura in mod normal dar problema e ca pana porneste efectiv isi da 6-7 restarturi. Cand a venit din service raspunsul era clar " DEFECTUL RECLAMAT NU S-A MANIFESTAT".

Ca o concluzie e ca si cand ti-ai cumpare telefonul/tableta din targ si cand te duci cu ea la ei iti zice ala fugi ba de aici ca nu ai luat-o de la mine.

#6
mmm3

mmm3

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,766
  • Înscris: 14.09.2015
Intradevar sunt probleme majore cu serviceul Visual Fan SRL (Allview). Chiar daca repara, la reasamblare le reasambleaza prost incat apar alte defecte. Cum ar fi lumini butoane sensitive defecte (flick), butoane fizice montate prost, carcasa montata prost si nu se mai inchide bine capacul, etc.
De anul trecut stiu ca incepuse sa lucreze si cu ESD pe partea de service, dar nici cei de acolo nu sunt mai grozavi. Le trimiti produsul cu defect evident si iti trimit inapoi ca defectul nu se manifesta, desi e unul fizic si vizibil.

Edited by mmm3, 09 January 2016 - 12:29.


#7
Sunny220

Sunny220

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 180
  • Înscris: 30.08.2014
Au probleme mari cei de acolo.
Am avut defect un încărcător la o tabletă și a durat 4 saptamâni până au trimis încărcătorul și asta după ce am discutat cu ei de câteva ori.
Când l-am desfacut, am constatat că nu era nou :) un încărcător vechi.

#8
mmm3

mmm3

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,766
  • Înscris: 14.09.2015
Nici un service nu trimite ceva nou daca are ceva SH la indemana Posted Image
Asta e o practica la orice service.

#9
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,226
  • Înscris: 08.10.2015
Nu stiu cu cine lucreaza altex dar Depanero mi se par cei mai seriosi. Jos palaria pentru ei! Pe mine niciodata nu m-au dezamagit.

#10
d0d00

d0d00

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,189
  • Înscris: 06.05.2015
si un prieten cand a trimis in service pe garantie un tlf allview se afla in stare estetica impecabila(defect software fiind), iar dupa cateva zile i a fost returnat la fel defect cu anularea garantiei pe motiv ca s a   intervenit neautorizat in tlf , asa ca RUSINE !!!!!!!!!

#11
A10

A10

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,057
  • Înscris: 19.12.2012

View Post_R_A_D_U, on 09 ianuarie 2016 - 12:25, said:

Nu stiu cu cine lucreaza altex dar Depanero mi se par cei mai seriosi. Jos palaria pentru ei! Pe mine niciodata nu m-au dezamagit.

Asta probabil e o gluma, nu ?

#12
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,226
  • Înscris: 08.10.2015
Deloc! Am avut o gramada de produse si TOATE mi-au fost reparate. Mai mult, am avut si stornare la client (aveam garantia extinsa) la produs care iesise din garantie standard. Toate produsele au avut defecte care nu erau din cauza mea. Recomand DEPANERO!

#13
slai

slai

    User Incredibil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,774
  • Înscris: 25.01.2007
Probabil omul se referea ca esti complet off-topic, service-ul nu il alegi, e cel cu care lucreaza producatorul.

on-topic,si io am trimis un allview la garantie, probleme software, zic ca au resoftat, dar problemele au ramas. chestia e ca au trimis telefonul cu alt capac, probabil a incurcat ala capacele, si mie mi-a dat unul bun. ma intreb la cine a ajuns al meu, care era matuit si uzat...
in schimb stiu doua tablete allview luate de la digi, la retentie, cu probleme la ecran, care s-au intors in maxim o saptamana cu ecranul schimbat.

#14
leomagic44

leomagic44

    Io, cu electronii.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,045
  • Înscris: 06.02.2012
Am trimis un produs allview de patru ori la garantie, o data pentru ecran si de trei ori pentru acelasi defect.
Norocul meu a fost ca ultima data s-a ratacit pe drum deviceul si in urma unor discutii mai aprinse cu ei mi-au trimis altul nou, asa ca nu recomand achizitionarea de produse allview.

#15
meanman

meanman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,940
  • Înscris: 14.08.2006
In trecut mi-am luat un telefon Allview cu 99 lei de pe emag. Facea probleme, pierdea semnalul ba pe un sim ba pe altul. L-am trimis in garantie si mi l-au trimis inapoi cica l-au resoftat..dar tot asa se manifesta. Mi-au spus sa-l trimit iara la garantie. Am facut un e-mail care l-am trimis la emag, allview si servskills si le-am explicat frumos ca nu mai vreau chinezaria si ca vreau banii inapoi, altfel i fac cu apa si cu otet ptr. 99 lei + amenintari cu ANPC. Nu mi-a raspuns nimeni  o perioada, am retrimis iara e-mail si le-am amintit ca merg la ANPC daca nu primesc raspuns...intr-un final am fost anuntat ca se aproba returul, a venit cuierul s-a asigurat ca bag telefonul in cutie si l-a luat. Dupa vreo saptamana am primit si banii inapoi de la emag..de atunci am jurat ca nu voi mai folosi niciodata allview si nici nu voi recomanda cuiva asa ceva.

#16
tzaq93

tzaq93

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,281
  • Înscris: 13.08.2010
Astazi, dupa 6 zile, am primit telefonul de la service. A fost expediat de la Brasov. Firma care l-a reparat se numeste Diangi Grup.
Telefonului nu ii mai mergeau tastele senzitive. Reparatia a fost un succes. In fisa scrie "Reparatii mecanice L1 si Resoftare".
Sunt foarte multumit de reparatie si de rapiditatea cu care s-a efectuat aceasta. Bravo Allview! :)

#17
NFS01

NFS01

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,384
  • Înscris: 16.03.2011
Da,allview speed city. Inlocuirea bateriei a durat sub 10 zile,green soft se numea unitatea.

#18
xbod

xbod

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 93
  • Înscris: 08.09.2014
Acum un an am trimis si eu un telefon allview la service deoarece avea o problema cu un bruiaj in timpul apelului.
Din pacate a tot fost trimis prin tara si abia la a 4 a interventie au reusit sa se hormtarasca sa il schimbe cu unul nou(probabil curierul si difuzoarele/microfoanele i-au costat mai mult decat facea telefonul).
Acum circa 2 saptamani am mai trimis un telefon la reparat cu difuzorul ars la service-ul de la Brasov ai spre surprinderea mea in 5 zile de la apelul telefonic l-au si returnat reparat.
Spre deosebire de prima data acum chiar s-au miscat repede si aparent deocamdata se pare ca l-au reparat si bine.Sper ca in cele din urma au facut si ei un pas inainte si au inceput sa onoreze probleme asa cum se cuvine.

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate