Nikon D5
Last Updated: Dec 11 2016 10:42, Started by
Skytalker
, Jan 06 2016 03:06
·
0
#75
Posted 07 December 2016 - 21:48
Și eu spun că la service nikon are mari probleme, da mari de tot! Le-am spus-o în față, la o întrunire publică, iar anul trecut era cât pe ce să trec pe Fuji/șoni din cauza service-ului nikon din Romania. Asta nu înseamnă că Nikon D5 este slab. Din fericire este foarte bine construit și sper să nu aibă nevoie de service, că devine horor treaba
|
#76
Posted 07 December 2016 - 21:55
Daca si tu te plangi de service, muritorii de rand ce sansa mai au? Eu stiam ca ambasadorii, NPS-isti, si in general oamenii care au scule scumpe beneficiaza de oaresce avantaje pe partea de service.
|
#77
Posted 07 December 2016 - 21:58
Nu fratele meu alb, nu beneficiază decât de bătaie de joc. Iar ca hambasador o voi termina in ianuarie, așa că să nu vă mai aud că aș face ceva fiind plătit. Nu sunt plătit ca hambasador, sunt ajutat/susținut cu scule la toate taberele sau turele mele. doar atât. Vorbesc in numele meu, alții nu știu ce condiții or avea. Și da, așa le-am spus și eu - dacă pe mine mă tratați așa, pe unul care și-a luat doar un d7000 plus un 18-140 cum îl tratați, ca pe un lepros?
dar unde este de lăudat, nu am să dau cu pietre. Noile aparate și obiective chiar sunt impresionante. dacă nu le scoteau bine, erau deja în probleme majore, ptr că lumea s-a saturat de echipamente, iar competiția e foarte acerbă Edited by mirceabezergheanu, 07 December 2016 - 22:00. |
#78
Posted 11 December 2016 - 02:01
Mircea, e un complex de imprejurari, prejudecati si pretexte in care te-au amestecat inutil, altii, in treaba asta cu ambasadorul Nikon. Eu cred ca poti fi mult mai util pentru pasionatii foto in calitatea ta de ambasador Nikon, decat sa renunti la perspectiva asta doar ca sa inchizi gura catorva carcotasi care oricum nu-si vor schimba parerea.
Cat despre service-ul Nikon. Sunt dezamagit sa aud ca sunt asa cum sunt. Cum spui si tu ca sunt. Dar probabil ca nici concurenta nu sta mai bine. Nu am avut nevoie niciodata de service iar cei de la f64 au fost super ok in ceea ce ma priveste, atunci cand au fost probleme. Pacat ca la produsele pe care le au cei de la Nikon, nu au si servicii si service pe masura. Ca o intamplare, un amic a verificat seria aparatului lui in comparatie cu a mea, aparat cumparat cu mai bine de un an in urma. Al lui, desi cumparat de curand de la importator, avea serie mai veche decat a mea. Ceea ce arata faptul ca acel aparat fusese produs inaintea aparatului meu si foarte probabil a stat prin depozit inca de atunci. Cine stie... |
#79
Posted 11 December 2016 - 10:42
Eu am avut o singura intalnire cu service-ul Nikon cand am cazut si mi-am paradit obiectivul meu obisnuit (16-85 mm VR). Nu am avut nimic de reprosat. Personalul m-a ascultat cu atentie si a transmis mai departe informatiile. Obiectivul a fost reparat in Germania foarte bine. Singurul incovenient a fost ca a durat un pic mai mult. Se intampla in 2012.
Sper sa nu mai am nevoie de service dar e bine sa te poti baza pe el la nevoie. Edited by baloo2009, 11 December 2016 - 11:06. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users