Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Info Coronavirus/Vaccinare vs Fake News

Vodafone lanseaza noua oferta Wi-...

Recomandare placa de sunet

Samsung ue55mu6402 optiuni/setari...
 Transmitere Index ENEL

Tradiția impodobirii bradulu...

R.I.P avocatul31

Plutitor cu temporizator
 Lacuit la temperaturi scazute

Network Signal Guru

Cum se monteaza obiectul asta?

Aveti idee, se mai poate seta ton...
 Curent AC produs de alternator

GDPR | Algoritm computer vision p...

Elveția ia in considerare in...

Windows Defender recuperare
 

Kettlebell.

- - - - -
  • Please log in to reply
8 replies to this topic

#1
lil debul

lil debul

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,181
  • Înscris: 29.09.2005
Deoarece in ultimul timp imi cam lipseste timpul dar si energia pt. programe elaborate iar busteanul pt. indreptari nu il pot baga in casa (ma omoara coana Lil) am zis sa ma reinventez putin si sa execut o miscare rapida si atotcuprinzatoare , asa ca am recurs la instrumentul numit Kettlebell , pe care l-am executat singur dintr-un borcan din plastic pt. muraturi , beton si un miner mesterit de mine. Ideea nu ar fi ca sint un bun mestesugar , ma intereseaza daca mai sint colegi de suferinta pe directia asta , a mai incercat cineva instrumentul asta de tortura ? E ok. instrumentul , destul de greu iar grupele musculare activate sint in functie de exercitiul ales biceps , triceps, umeri , picioare si culmea , abdomenul , incredibil ce se poate face cu o singura piesa din arsenalul sportivului , nu ma asteptam.
De fapt se pot face tot felul de exercitii , ramat spre exemplu dar cu doar 2-3 miscari pline de talent poti activa niste muschi care necesita atentie speciala la sala. Oricum este diferit Kettlebell-ul asta de sala , ma bucura insa faptul ca poti inghesui in caldurosul dormitor o gama variata de aparate , 3in1 sa zic asa. Voi ati incercat chestia asta ?

Attached Files



#2
jeffy86able

jeffy86able

    True Evil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,409
  • Înscris: 06.01.2012
E bun pt umeri si spate, eventual pt. brate daca il poti folosi cu o mana.
Prefer gantera clasica, am mai mult control cu ea.

#3
Mohombi

Mohombi

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 400
  • Înscris: 11.09.2015
nu-ți dă dureri de coloana in partea inferioară ?

#4
jeffy86able

jeffy86able

    True Evil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,409
  • Înscris: 06.01.2012
Daca tine spatele drept nu.

#5
vimann

vimann

    Feed on Tragedy

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,547
  • Înscris: 06.07.2005

 Mohombi, on 04 ianuarie 2016 - 21:58, said:

nu-ți dă dureri de coloana in partea inferioară ?
Executat corect, Kettlebell-ul face minuni pentru lombari.

Pe langa swing, poti sa faci si clean, clean & jerk/pushpress. Eu mai faceam geno cu 2 kettlebell si push press cand ajungeam sus. Ai o gramada de combinatii.

Edited by vimann, 04 January 2016 - 23:30.


#6
tatic_distrat

tatic_distrat

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 269
  • Înscris: 17.01.2010
Ce greutate are ?
Eu am una de 20 kg si transpir de storc 2 tricouri lejer, cel putin cand fac swing.

#7
lil debul

lil debul

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,181
  • Înscris: 29.09.2005
Nu cred sa aiba 20 dar 15 tot are , voi pune diseara o poza.

#8
sandu222

sandu222

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,236
  • Înscris: 06.10.2008

 lil debul, on 05 ianuarie 2016 - 15:31, said:

Nu cred sa aiba 20 dar 15 tot are , voi pune diseara o poza.

Pune una si cu "busteanul de indreptari", nu glumesc. Sunt curios cum l-ai mesterit.

#9
overseas

overseas

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 35,460
  • Înscris: 09.01.2007
Eu zic ca este overrated. Am citit si eu despre minunile KB dupa care am pus mana pe jucarie.
Teoria KB este ca NU se foloseste pe aceleasi principii ca ganterele/ halterele. Deci a inlocui pur si simplu gantera cu KB pastrand executia este gresit dpdv al KB.
De ex. swingul nu se face pe baza de forta ci de indemanare, ceea ce este OK pentru cine are acest obiectiv. Daca stimularea musculara este obiectivul, teoria KB nu se aplica decat f. putin.
Faceam swing cu 20-25 pana ameteam si nema stimulare musculara (asta e si testul ca sa stii ca ai facut corect). Ma duc la banca de hiperextensii, iau un disc de 15 si sa vezi acolo lucru la lombari.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate