Portare Digi Mobil
Last Updated: Oct 14 2021 20:11, Started by
poolonik
, Dec 23 2015 18:54
·
0
#1
Posted 23 December 2015 - 18:54
Ma insel eu sau nu exista nici un topic despre Digi Mobil ?
Am o problema la care am primit 2 raspunsuri diferite si nu stiu care varianta este cea corecta. Situatia sta cam asa : Am un numar de la Telekom si as dori sa il portez catre Digi Mobil, sa atasez acest numar unui abonament Avantaj 3 si sa beneficiez de un telefon cu reducerea aferenta acestui tip de abonament. Raspunsul primit de la unul din punctele de vanzare RDS a fost ca nu se poate beneficia de un telefon cu pret redus in cazul acestei "tranzactii". Am sunat la departament marketing al RDS, am expus problema si am primit un raspuns cam ambiguu : "Veniti la sediu, faceti o cerere de portare a numarului, ve-ti primi si o reducere a abonamentului cu 50% pe o perioadta de 6 luni, dupa care faceti un abonament Avantaj 3 si puteti lua telefonul pe unul din abonamentele ce le aveti deja (mai am abonamente la digi mobil fara sa fi luat vre-un telefon la ele)." Pai doamna nu ma intereseaza asa ceva, vreau sa stiu daca pot lua telefonul in cadrul acelui tip de tranzactie de care v-am povestit. "....Bineinteles ca da " a fost raspunsul. Deoarece acel "Bineinteles ca da" a fost cam taraganat si raspunsul initial a fost cu "alte manevre", dati-mi voie sa ma indoiesc de raspunsul primit telefonic. Pana la urma ma poate lamuri cineva concret ? Se poate face ceea ce vreau sau nu ? |
#2
Posted 23 December 2015 - 19:02
poolonik, on 23 decembrie 2015 - 18:54, said:
Ma insel eu sau nu exista nici un topic despre Digi Mobil ? Am o problema la care am primit 2 raspunsuri diferite si nu stiu care varianta este cea corecta. Situatia sta cam asa : Am un numar de la Telekom si as dori sa il portez catre Digi Mobil, sa atasez acest numar unui abonament Avantaj 3 si sa beneficiez de un telefon cu reducerea aferenta acestui tip de abonament. Raspunsul primit de la unul din punctele de vanzare RDS a fost ca nu se poate beneficia de un telefon cu pret redus in cazul acestei "tranzactii". Am sunat la departament marketing al RDS, am expus problema si am primit un raspuns cam ambiguu : "Veniti la sediu, faceti o cerere de portare a numarului, ve-ti primi si o reducere a abonamentului cu 50% pe o perioadta de 6 luni, dupa care faceti un abonament Avantaj 3 si puteti lua telefonul pe unul din abonamentele ce le aveti deja (mai am abonamente la digi mobil fara sa fi luat vre-un telefon la ele)." Pai doamna nu ma intereseaza asa ceva, vreau sa stiu daca pot lua telefonul in cadrul acelui tip de tranzactie de care v-am povestit. "....Bineinteles ca da " a fost raspunsul. Deoarece acel "Bineinteles ca da" a fost cam taraganat si raspunsul initial a fost cu "alte manevre", dati-mi voie sa ma indoiesc de raspunsul primit telefonic. Pana la urma ma poate lamuri cineva concret ? Se poate face ceea ce vreau sau nu ? P.S Aici este pt Digi.Mobil:http://forum.softpedia.com/forum/754-digi-mobil/ Pana la 31/12 ai reducere 50% timp de 6 luni,daca portezi un nr in reteaua Digi Mobil. Asta este lista cu telefoane gratuite si reduse cu Avantaj 3:http://www.rcs-rds.ro/telefoane-mobile?pachet=avantaj_3 Edited by Nimcid25, 23 December 2015 - 19:04. |
#3
Posted 23 December 2015 - 19:08
cum? nu mai există topicul cu digi?
să ştii că l-a şters concurenţa. |
#4
Posted 23 December 2015 - 19:45
Aria Digi Mobil e plina de discutii legate de oferte, despre portare si altele. Trebuia doar sa te uiti mai atent.
Attached FilesEdited by Ciubex, 23 December 2015 - 19:46. |
#5
Posted 23 December 2015 - 20:26
Nimcid25, on 23 decembrie 2015 - 19:02, said:
P.S Aici este pt Digi.Mobil:http://forum.softpedia.com/forum/754-digi-mobil/ Nimcid25, on 23 decembrie 2015 - 19:02, said:
Poti sa faci portarea primesti un telefon gratuit,dar o sa ai doua ab Digi.Mobil. Si aici raspunsul este "ascuns" Deci daca portez un numar catre un abonament Digi nu mai beneficiez si de telefoane la preturi reduse conform abonamentului respectiv. Practic raman cu beneficiul ca mi-am pastrat numarul si o reducere de 50% la abonament pe o perioada de 6 luni imprastiate in cele 24. Corect ? |
#6
Posted 23 December 2015 - 20:31
pentru a porta un numar trebuie sa faci inca un abonament.
Acel abonament nou va beneficia de: -reducere 50% in primele 6 luni. -telefoane gratuite (Allview A5 Easy,Lenovo A1000,Allview M9 Join gratuite)-cu Avantaj 3. Edited by Nimcid25, 23 December 2015 - 20:35. |
#7
Posted 23 December 2015 - 20:33
poolonik, on 23 decembrie 2015 - 20:26, said:
Corect ? Scrie clar ca beneficiezi si de telefoane in 12 rate si gratuit si altele http://www.rcs-rds.ro/promotie-craciun |
#8
Posted 23 December 2015 - 20:52
Eu am portat in Digi doua numere, unul din Orange si altul din Vodafone. Am trecut pe Optim 2, fara telefon. Fiecare portare s-a realizat in 3 zile lucratoare.
La 2 euro pe luna sunt mai mult decat buni. Pe site-ul lor poti face o simulare de abonament si telefon. Pentru a beneficia de telefon trebuie sa inchei abonament pe 24 luni. Reducerea este de 50% timp de 6 luni. |
#9
Posted 23 December 2015 - 20:57
Domnilor, am intrat pe sait am studiat si inainte si acum. Haideti sa luam un exemplu.
Intru intr-un magazin RDS si cer un abonament Avantaj 3 si un telefon Allview A5 Easy gratuit. Se rezolva fara probleme. Intru in acelasi magazin ,cer sa portez un numar la Digi Mobil si aleg ca acest numar sa il portez catre un abonament Avantaj 3 si doresc telefonul Allview A5 Easy gratuit. Mi se raspunde ca nu beneficiez de acest telefon in acest caz. Mie mi s-a parut ciudat si de aceea am sunat la la ei pentru mai multe lamuriri. Vedeti in primul post ca raspunsul a fost cam alambicat. Poate ca totusi aici este chichita : "Promotia este supusa unor termeni si conditii si se aplica abonamentelor de telefonie contractate in 01 - 31.12.15, in punctele de prezenta si magazinele Digi, pe o perioada minima de 24 luni. Lunile care beneficiaza de gratuitate sunt lunile 1-3 si 13-15 care urg de la activarea abonamentului de telefonie mobila cu numar portat. Promotia nu se cumuleaza cu alte promotii si nici cu discounturi valorice acordate in mod curent pentru anumite abonamente de telefonie mobila." Edited by poolonik, 23 December 2015 - 20:59. |
#10
Posted 23 December 2015 - 21:21
Pai ce alte reduceri mai primiti dvs in afara de reducerea de 50% care provine din promotia de craciun ?
Edited by Nimcid25, 23 December 2015 - 21:24. |
|
#11
Posted 23 December 2015 - 21:46
Pai am analizat un pic ofertele dansilor si trag o concluzie :
-telefonul primit gratis -se numeste promotie -Avantaj 3 de fapt este 3.10 "Tarif lunar pana la 31.12.15 : 3,10 euro cu discount 0,10 euro" -aici avem un discount Conform paragrafului scris cu litere mici trag concluzia ca portand un numar beneficiezi de 50% reducere la abonament timp de 6 luni si nu mai poti beneficia si de celelalte promotii,discounturi. Asa inteleg eu situatia. |
#12
Posted 24 December 2015 - 10:59
Abonamentele Avantaj se pot lua numai cu un telefon.
Reducerea de 50% nu afecteaza cu nimic,ea este o promotie in cadrul promotiei de Craciun.Dar ce de nu te duci mai bine intr-un magazin Digi,si iti portezi numarul? |
#13
Posted 01 May 2020 - 15:31
Buna. Am facut cererea de portare online pe 24 aprilie (impreuna cu achizitie telefon.) Portarea nu s-a facut nici acum, la relatii clienti digi doar spun ca au pus o nota de urgentare si nu-mi pot da un termen pentru finalizarea portarii. Ce fel de probleme ar putea aparea in procesul de portare si cat ar dura? Din cauza faptului ca portarea nu e realizata, cei de la Digi nu-mi trimit nici telefonul.
Edit: Din pacate, de la operatori primesc informatii diferite (unii au zis ca e nevoie sa se finalizeze portarea ca sa se trimita telefonul, altii nu au mentionat asa ceva.) Am sunat inca o data si mi-au zis in felul urmator: – au depus sesizare pt cererea de portare pentru a-mi oferi un termen de rezolvare (cartele e prepay – din ce am inteles ar trebui sa se rezolve mai rapid) – telefonul are cerere depusa pt curier din 24 aprilie si de obicei dureaza o saptamana pana se livreaza Cum e pana la urma? Cand se face portarea si cand ajunge telefonul? @DIGI_Helper |
#14
Posted 02 May 2020 - 20:39
narsilav, on 01 mai 2020 - 15:31, said:
Buna. Am facut cererea de portare online pe 24 aprilie (impreuna cu achizitie telefon.) Portarea nu s-a facut nici acum, la relatii clienti digi doar spun ca au pus o nota de urgentare si nu-mi pot da un termen pentru finalizarea portarii. Ce fel de probleme ar putea aparea in procesul de portare si cat ar dura? Din cauza faptului ca portarea nu e realizata, cei de la Digi nu-mi trimit nici telefonul. Edit: Din pacate, de la operatori primesc informatii diferite (unii au zis ca e nevoie sa se finalizeze portarea ca sa se trimita telefonul, altii nu au mentionat asa ceva.) Am sunat inca o data si mi-au zis in felul urmator: – au depus sesizare pt cererea de portare pentru a-mi oferi un termen de rezolvare (cartele e prepay – din ce am inteles ar trebui sa se rezolve mai rapid) – telefonul are cerere depusa pt curier din 24 aprilie si de obicei dureaza o saptamana pana se livreaza Cum e pana la urma? Cand se face portarea si cand ajunge telefonul? @DIGI_Helper In poza este reprezentat cum trebuie sa apara daca totul este completat corect. Attached Files |
#15
Posted 02 May 2020 - 20:55
Salut!Poate cineva sã îmi rãspundã la o întrebare?am un nr de tel pe care mai am contract cam 6 luni la Digi Mobil și vreau sã-l portez în altã rețea,pot face acest lucru fãrã a plãti bani în plus cãtre Digi?
|
|
#16
Posted 03 May 2020 - 02:31
Redzutzuu, on 02 mai 2020 - 20:39, said: Intra in contul tau de pe digiromania.ro, la sectiunea istoric comenzi, vor trebui sa existe 2 sectiuni pentru comanda ta. Daca la sectiunea Suplimentare - Digi Mobil 'tipul si valoarea lui' nu apare onorat la .. si data si ora sa fie aceleasi cu ora cand ai depus tu cererea, atunci este posibil sa fi gresit seria de pe cartela sim. In poza este reprezentat cum trebuie sa apara daca totul este completat corect. Multumesc pt raspuns. Am verificat, mai nou in contul digi in dreptul telefonului afiseaza refuzat la 1 mai. I-am sunat si au zis ca in urma analizei sesizarii au ajuns la concluzia ca cererea de portare nu a fost gasita. De asemenea, ca trebuie doar sa astept raspuns la sesizare, nu am eu ce sa fac pe partea mea. In cazul asta, ce sa fac in continuare? Nu stiu ce/daca e gresit ceva la datele pentru portare pt ca nu-mi spun cei de la digi detaliile astea(mai sunasem zilele trecute sa le confirm datele si au zis ca nu e nevoie). Cererea de portare a fost depusa odata cu comanda telefonului (mi s-a cerut doar numar de telefon, serie sim si cod de confirmare prin sms la plasarea comenzii). |
#17
Posted 03 May 2020 - 10:55
narsilav, on 03 mai 2020 - 02:31, said:
Multumesc pt raspuns. Am verificat, mai nou in contul digi in dreptul telefonului afiseaza refuzat la 1 mai. I-am sunat si au zis ca in urma analizei sesizarii au ajuns la concluzia ca cererea de portare nu a fost gasita. De asemenea, ca trebuie doar sa astept raspuns la sesizare, nu am eu ce sa fac pe partea mea. In cazul asta, ce sa fac in continuare? Nu stiu ce/daca e gresit ceva la datele pentru portare pt ca nu-mi spun cei de la digi detaliile astea(mai sunasem zilele trecute sa le confirm datele si au zis ca nu e nevoie). Cererea de portare a fost depusa odata cu comanda telefonului (mi s-a cerut doar numar de telefon, serie sim si cod de confirmare prin sms la plasarea comenzii). https://play.google.....gsmdev.simcard Seria o gasesti chiar la primul camp (ICCID), trebuie sa inceapa cu 89400.... |
#18
Posted 06 May 2020 - 14:45
Multumesc pentru ajutor. Am folosit aplicatia din play store recomandata si am confirmat ca seria sim pe care am trimis-o initial e cea corecta. Dupa multe insistente si ajutorul lui DIGI_Helper s-a facut portarea astazi (nu am mai depus alta cerere.) Acum sa vedem cand ajunge si telefonul.
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users