Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Fiat Tipo 2016
Last Updated: Mar 16 2018 00:18, Started by
DaniJ90
, Dec 16 2015 01:53
·
0
#20
Posted 12 January 2016 - 20:52
Sa nu comparam totusi dotările si motorul in versiunile de baza.
|
#22
Posted 18 March 2016 - 20:24
garantia destul de mare si reviziile gratuite sunt o strategie foarte buna de a atrage clientii care au dubii in privinta fiabilitatii
in felul asta pot atrage multi clienti, depinde si daca reusesc sa-i mentina |
#23
Posted 18 March 2016 - 23:54
Arata bine masina, problema e ca e facuta in Turcia. Poate sunt eu xenofob, dar n-as avea incredere ca un turcalet sau arabete e capabil sa faca ceva mai complex decat o shaorma sau o bomba artizanala. Ma gandesc ca totusi tarile musulmane au IQ-uri medii intre 60 si 80.
|
#24
Posted 19 March 2016 - 09:34
De-am avea noi un sfert din industria turcilor...
Sa nu uit, in sfarsit a pus cineva pe un sedan low cost roti normale de masina compacta, nu de carucior de butelii ca la Rapid, 301, C-elisee sau chiar Logan desi Loganul se apropie cat de cat. Vorbesc de diametrul exterior al rotii, nu de jante (care nu influenteaza diametrul exterior al rotii indiferent de dimensiune). Edited by underb, 19 March 2016 - 09:35. |
#25
Posted 19 March 2016 - 10:38
Este un tipo expus la mall. Nu arata rau, dar nici exceptional. Adica arata asa .. contemporan, parca stopuri inspirate de la Clio, asa un fel de lego din tot ce e acum la moda.
adinosh, on 18 martie 2016 - 20:07, said: Am vazut-o azi. Masina e din alte filme fata de Dacia. Fata de Skoda Rapid mie mi se pare mai frumoasa si mai dotata. Probabil Skoda e mai fiabila DAR, Fiatul are garantie 5 ani / 100000 km si revizii gratuite (mat+manopera) 5 ani / 50000 km. |
#26
Posted 19 March 2016 - 12:05
underb, on 19 martie 2016 - 09:34, said:
De-am avea noi un sfert din industria turcilor... Turcii au industrie din cauza initiativei sinucigase a vest-europenilor de a pompa bani in Turcia prin tratatul de liber-schimb cu ei (care are zero beneficii pt Europa, in schimb creeaza multe probleme). Multe companii, inclusiv auto, si-au mutat fabricile acolo din simplul motiv ca forta de munca acolo e ieftina iar drepturile muncitorilor nu exista. Asta nu inseamna automat ca se fac lucruri de calitate in Turcia. Dar evident ca e posibil sa ma insel, inca e prea devreme sa stim cat de reusit va fi Tipo. |
#27
Posted 21 March 2016 - 17:49
Kroghy, on 12 ianuarie 2016 - 10:52, said:
pretul de pornire e aproximativ dublu fata de Logan asa ca nu se concureaza reciproc A dracu, acu e1000 de euro între ele la echipare similară (AC manual), cu motorul de 90 de la Dacia și cel de 95 de la Fiat, peste tot e reclamă cu 10,990 la Tipo. Dublu, zău așa. |
#28
Posted 21 March 2016 - 18:39
Nici macar, mai se face o reducere suplimentara de 600E
1,4 16V echipare de top LOUNGE ajunge un pic peste 13000E. 13400 mai exact. Iti iei un Logan "full de capace" la banii astia. In mai cand iese bilantul a mea e Cei care au prins oferta Opening Edition la 10990 chiar au dat lovitura. A fost o editie limitata ca numar de masini nu ca timp. Nu mai e. Sa nu mai zic ca vine cu intretinere gratuita (consumabile+manopera) 5 ani / 50000km. Edited by adinosh, 21 March 2016 - 18:43. |
|
#30
Posted 23 March 2016 - 20:40
De ce ar fi?
1.6 16V e absolut ok pe o astfel de masina si cu siguranta va face mai putine probleme decat alte motoare mai moderne pe benzina. Pt cine vrea mai mult, va avea 1.4Turbo si chiar si cutie cu dublu ambreiaj. Comparatia cu Loganul e inutila. Alta chestie interesanta, harchbackul chiar are portbagaj, 440 litri. |
#32
Posted 24 March 2016 - 18:01
Sa luati in calcul ca in viitor pe acest motor puteti avea si un GPL la un pret decent.
Daca @jerico isi doreste putere poate avea oricand alte optiuni dar la alti bani. Personal prefer sa aleg cu buzunarul care nu e mare. Cei cu buzunar mare meg la Tiriac Auto si gasesc acolo tot ce isi doresc. |
#33
Posted 24 March 2016 - 18:17
AlexIP, on 21 martie 2016 - 17:49, said: Nu sunt fan Dacia, dar totusi 0.9tce este superior 1.4-ului, iar in 2016 sa cumperi masina cu 2 airbaguri, cu oglinzi reglabile manual si fara incalzire e cam neplacut. Nu mai pun la socoteala ca in echiparea de baza nu ai nici Cb, nici proiectoare si nici macar oglinzi in culoarea caroseriei. Iar optionalele sunt destul de scumpe: vopsea 504e, navigatie 1176e, jante aliaj pe 16 504e. |
|
#34
Posted 24 March 2016 - 18:31
Ca tehnologie da, ca performante nu prea iar ca intretinere/repratii/probabilitate de defectare nu mai vorbim.
|
#35
Posted 24 March 2016 - 18:43
Conteaza ce rezultate scoate la masuratori, nu ce spune producatorul. G. Punto echipat cu ac. motor a scos rezultate f slabe.
|
#36
Posted 24 March 2016 - 18:48
Posibil nu zic nu.
Eu vorbeam strict din comparatia personala intre un amarat de Punto 2 1,2 16V, 6+1 si un Loogan 0,9Tce. Posibil/probabil si volumul sau aerodinamica sa aiba vreun rol. In fine Ionut mergi suie-te in amandoua si vorbim dupa. L.E. Sau facem comparatia la 2000rpm intre un motor turbo si unul aspirat in 16V care peste 3800 rpm face ce scrie in carte? Edited by adinosh, 24 March 2016 - 18:51. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users