Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone

Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric
 CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...

Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...
 Cumparat/Locuit in apartament si ...

Pot folosi sistemul PC pe post de...

Sokol cu distorsiuni de cross-over

Filtru apa potabila cu osmoza inv...
 Kanal D va difuza serialul “...

Upgrade xiaomi mi11

securitate - acum se dau drept - ...

Farmacia Dr Max - Pareri / Sugest...
 

Fiat Tipo 2016

- - - - -
  • Please log in to reply
120 replies to this topic

#19
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,974
  • Înscris: 06.01.2006
pretul de pornire e aproximativ dublu fata de Logan asa ca nu se concureaza reciproc

#20
LauCalin

LauCalin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,143
  • Înscris: 08.12.2008
Sa nu comparam totusi dotările si motorul in versiunile de baza. :D

#21
adinosh

adinosh

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,636
  • Înscris: 13.06.2007
Am vazut-o azi. Masina e din alte filme fata de Dacia.
Fata de Skoda Rapid mie mi se pare mai frumoasa si mai dotata. Probabil Skoda e mai fiabila DAR, Fiatul are garantie 5 ani / 100000 km si revizii gratuite (mat+manopera) 5 ani / 50000 km.

#22
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,974
  • Înscris: 06.01.2006
garantia destul de mare si reviziile gratuite sunt o strategie foarte buna de a atrage clientii care au dubii in privinta fiabilitatii
in felul asta pot atrage multi clienti, depinde si daca reusesc sa-i mentina

#23
Matache1312

Matache1312

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 70
  • Înscris: 29.09.2015
Arata bine masina, problema e ca e facuta in Turcia. Poate sunt eu xenofob, dar n-as avea incredere ca un turcalet sau arabete e capabil sa faca ceva mai complex decat o shaorma sau o bomba artizanala. Ma gandesc ca totusi tarile musulmane au IQ-uri medii intre 60 si 80.

#24
underb

underb

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,491
  • Înscris: 08.03.2015
De-am avea noi un sfert din industria turcilor...

Sa nu uit, in sfarsit a pus cineva pe un sedan low cost roti normale de masina compacta, nu de carucior de butelii ca la Rapid, 301, C-elisee sau chiar Logan desi Loganul se apropie cat de cat.
Vorbesc de diametrul exterior al rotii, nu de jante (care nu influenteaza diametrul exterior al rotii indiferent de dimensiune).

Edited by underb, 19 March 2016 - 09:35.


#25
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,551
  • Înscris: 15.06.2007
Este un tipo expus la mall. Nu arata  rau, dar nici exceptional. Adica arata asa .. contemporan,  parca stopuri inspirate de la Clio, asa un fel de lego din tot ce e acum la moda.

View Postadinosh, on 18 martie 2016 - 20:07, said:

Am vazut-o azi. Masina e din alte filme fata de Dacia.
Fata de Skoda Rapid mie mi se pare mai frumoasa si mai dotata. Probabil Skoda e mai fiabila DAR, Fiatul are garantie 5 ani / 100000 km si revizii gratuite (mat+manopera) 5 ani / 50000 km.
Eu eram pseudo fan skoda.. dar ultima data la mall , o skoda a parcat in diagonala meltebeste si mi-a cam blocat accesul la masina, adica mi-era greu sa ma urc. Am deschis usa si am lovit cu bandoul de cauciuc de la usa mea in bandoul de la usa skodei. Stii ce sunet a fost? Ca si cum cineva ar fi mototlit o doza de aluminiu de bere. Parca era din foaie de aluminiu usa aia.  Nu cred ca skoda e vreo minune a tehnicii, cu mult mai avansata fata de Fiat.

#26
Matache1312

Matache1312

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 70
  • Înscris: 29.09.2015

View Postunderb, on 19 martie 2016 - 09:34, said:

De-am avea noi un sfert din industria turcilor...


Turcii au industrie din cauza initiativei sinucigase a vest-europenilor de a pompa bani in Turcia prin tratatul de liber-schimb cu ei (care are zero beneficii pt Europa, in schimb creeaza multe probleme). Multe companii, inclusiv auto, si-au mutat fabricile acolo din simplul motiv ca forta de munca acolo e ieftina iar drepturile muncitorilor nu exista. Asta nu inseamna automat ca se fac lucruri de calitate in Turcia. Dar evident ca e posibil sa ma insel, inca e prea devreme sa stim cat de reusit va fi Tipo.

#27
AlexIP

AlexIP

    marele licurici

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,763
  • Înscris: 25.09.2004

View PostKroghy, on 12 ianuarie 2016 - 10:52, said:

pretul de pornire e aproximativ dublu fata de Logan asa ca nu se concureaza reciproc

A dracu, acu e1000 de euro între ele la echipare similară (AC manual), cu motorul de 90 de la Dacia și cel de 95 de la Fiat, peste tot e reclamă cu 10,990 la Tipo. Dublu, zău așa.

#28
adinosh

adinosh

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,636
  • Înscris: 13.06.2007
Nici macar, mai se face o reducere suplimentara de 600E
1,4 16V echipare de top LOUNGE ajunge un pic peste 13000E. 13400 mai exact.
Iti iei un Logan "full de capace" la banii astia.
In mai cand iese bilantul a mea e Posted Image

Cei care au prins oferta Opening Edition la 10990 chiar au dat lovitura. A fost o editie limitata ca numar de masini nu ca timp. Nu mai e.
Sa nu mai zic ca vine cu intretinere gratuita (consumabile+manopera) 5 ani / 50000km.

Edited by adinosh, 21 March 2016 - 18:43.


#29
jericho

jericho

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,046
  • Înscris: 02.09.2005
Motoarele alea pe benzină mi se par o gluma proasta.

#30
underb

underb

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,491
  • Înscris: 08.03.2015
De ce ar fi?
1.6 16V e absolut ok pe o astfel de masina si cu siguranta va face mai putine probleme decat alte motoare mai moderne pe benzina.

Pt cine vrea mai mult, va avea 1.4Turbo si chiar si cutie cu dublu ambreiaj. Comparatia cu Loganul e inutila.
Alta chestie interesanta, harchbackul chiar are portbagaj, 440 litri.

#31
trident

trident

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,185
  • Înscris: 15.01.2006
1.4 e suficient pentru astfel de masina, 1.6 deja e arhi suficient, gluma proasta in comparatie cu ce? 1.2 de la logan? 1.2 de la vw? 1.5 de la Mazda ? 1.4 de la kia?


#32
adinosh

adinosh

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,636
  • Înscris: 13.06.2007
Sa luati in calcul ca in viitor pe acest motor puteti avea si un GPL la un pret decent.
Daca @jerico isi doreste putere poate avea oricand alte optiuni dar la alti bani. Personal prefer sa aleg cu buzunarul care nu e mare.
Cei cu buzunar mare meg la Tiriac Auto si gasesc acolo tot ce isi doresc.

#33
ionut_ionut

ionut_ionut

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,780
  • Înscris: 01.12.2007

View PostAlexIP, on 21 martie 2016 - 17:49, said:


A dracu, acu e1000 de euro între ele la echipare similară (AC manual), cu motorul de 90 de la Dacia și cel de 95 de la Fiat, peste tot e reclamă cu 10,990 la Tipo. Dublu, zău așa.


Nu sunt fan Dacia, dar totusi 0.9tce este superior 1.4-ului, iar in 2016 sa cumperi masina cu 2 airbaguri, cu oglinzi reglabile manual si fara incalzire e cam neplacut. Nu mai pun la socoteala ca in echiparea de baza nu ai nici Cb, nici proiectoare si nici macar oglinzi in culoarea caroseriei.

Iar optionalele sunt destul de scumpe: vopsea 504e, navigatie 1176e, jante aliaj pe 16 504e.

#34
adinosh

adinosh

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,636
  • Înscris: 13.06.2007
Ca tehnologie da, ca performante nu prea iar ca intretinere/repratii/probabilitate de defectare nu mai vorbim.

#35
ionut_ionut

ionut_ionut

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,780
  • Înscris: 01.12.2007
Conteaza ce rezultate scoate la masuratori, nu ce spune producatorul. G. Punto echipat cu ac. motor a scos rezultate f slabe.

#36
adinosh

adinosh

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,636
  • Înscris: 13.06.2007
Posibil nu zic nu.
Eu vorbeam strict din comparatia personala intre un amarat de Punto 2 1,2 16V, 6+1 si un Loogan 0,9Tce. Posibil/probabil si volumul sau aerodinamica sa aiba vreun rol.
In fine Ionut mergi suie-te in amandoua si vorbim dupa.
L.E. Sau facem comparatia la 2000rpm intre un motor turbo si unul aspirat in 16V care peste 3800 rpm face ce scrie in carte?

Edited by adinosh, 24 March 2016 - 18:51.


Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate