Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Reziliere contract RCS & RDS S.A.
Last Updated: Jul 26 2017 14:12, Started by
RCmake
, Dec 14 2015 10:20
·
0
#55
Posted 25 May 2016 - 06:07
Se pare ca dupa ce comunici codul de client ti se taie posibilitatea de a mai trimite informatii la ANPC. Am incercat de vreo 10 ori sa trimit niste completari interesante la ANPC, la momente diferite de timp si nu se mai poate. Astept sa mi se taie legatura si la forumul Softpedia. Si ma intreb cat va mai dura sa aflam ca "ne spovedim", fara sa stim, la router...
|
#56
Posted 25 May 2016 - 07:44
Teoria conspiratiei sau poate chiar nu le merge alora site-ul.
|
#57
Posted 25 May 2016 - 19:33
Rectificare: Am incercat sa trimit si de la serviciu si tot nu a mers. In cele din urma am reusit sa trimit sesizarea fara sa mai atasez doua fisiere: "contractul cadru" si "anexa 2". Cred ca ocupau prea multa memorie pentru ca-mi dadea "eroare la salvarea datelor". Contractul cadru are 20 de pagini iar "Anexa 2" are 3 pagini, toate scrise marunt. Mi-l si imaginez pe Badea Gheorghe, pensionar, fost muncitor la IMGB, negociind contractul ca un jurist experimentat.
|
#58
Posted 10 July 2016 - 20:59
Ma plang si eu...
Am decis sa inchid magazinul pe care nu aveam timp sa-l administrez si era pe minus (mai am 2 servicii), am vandut apartamentul, am platit toate creditele si zic sa o iau de la 0... Cine se pune impotriva cel mai in cel mai scarbos mod? BIneinteles RDS-RCS. Nu mai am niciun punct de lucru, dar ei imi cer sa le platesc internet si linie fixa inca un an jumate, nu mai am casa, stau la o ruda si trebuie sa platesc si pentru apartamentul pe care l-am vandut... Urat, jegos mod. Nu dorm nopti din cauza lor. Am preferat sa raman pe drumuri si sa platesc toate datoriile, dar nu ma asteptam ca cineva sa vrea sa-i platesc pentru niste servicii pe care nu le mai folosesc, si mai ales unii care se afiseaza pe la Digi24 explicand ca exista o "Romanie furata", cica de altii. Plus ca nu e de niciun interes pentru ei ca in baza mea s-au facut peste 10 contracte care dureaza de peste 6-7 ani, in plus eu sunt client care a platiti la ei peste 8 ani. Scarbos... Umilitor... RDS-RCS DIGI Helper esti fudul degeaba. Ce nu e corect ramane incorect oricate explicatii ati da, oricate carti(sau clauze) ati scrie ca sa va disculpe. Edited by RmSgl, 10 July 2016 - 21:05. |
#59
Posted 11 July 2016 - 11:34
@RmSgl - Te rog sa imi comunici in PM codul client sau un numar de sesizare care a tratat situatia aceasta pentru verificare.
Multumesc. |
#60
Posted 18 November 2016 - 23:39
RmSgl, on 10 iulie 2016 - 20:59, said:
Ma plang si eu... Am decis sa inchid magazinul pe care nu aveam timp sa-l administrez si era pe minus (mai am 2 servicii), am vandut apartamentul, am platit toate creditele si zic sa o iau de la 0... Cine se pune impotriva cel mai in cel mai scarbos mod? BIneinteles RDS-RCS. Nu mai am niciun punct de lucru, dar ei imi cer sa le platesc internet si linie fixa inca un an jumate, nu mai am casa, stau la o ruda si trebuie sa platesc si pentru apartamentul pe care l-am vandut... Urat, jegos mod. Nu dorm nopti din cauza lor. Am preferat sa raman pe drumuri si sa platesc toate datoriile, dar nu ma asteptam ca cineva sa vrea sa-i platesc pentru niste servicii pe care nu le mai folosesc, si mai ales unii care se afiseaza pe la Digi24 explicand ca exista o "Romanie furata", cica de altii. Plus ca nu e de niciun interes pentru ei ca in baza mea s-au facut peste 10 contracte care dureaza de peste 6-7 ani, in plus eu sunt client care a platiti la ei peste 8 ani. Scarbos... Umilitor... RDS-RCS DIGI Helper esti fudul degeaba. Ce nu e corect ramane incorect oricate explicatii ati da, oricate carti(sau clauze) ati scrie ca sa va disculpe. Da, am o poveste similara. Dupa ce le-am fost 10-15 ani bun client, cu abonamentul platit la zi, dupa ce am depus sesizare si mai apoi cerere de reziliere, m-au tratat ca pe "unul de pe strada". Sunt niste jegosi care vor sa prinda clientii strangandu-le "digi tele" in usa. O adunatura de securisti mizerabili.... |
#61
Posted 28 December 2016 - 11:38
Hello,
Vreau sa reziliez cu rds. Am internet fix, tel fix, 3 abo tel mobila si intetnet mibil. Cum se procedeaza? Duc la sediu routerul si in cat timp inchid serviciul? Nr de tel mobila vreau sa le portez. Cum procedez? Intreb deoarece la telekom era o procedura complicata si fff greu am scapay de ei... Merci Merci |
#62
Posted 28 December 2016 - 14:11
Ai scris de pe telefon ?
Edited by Ion_de_la_Raion, 28 December 2016 - 14:11. |
#64
Posted 26 January 2017 - 11:56
he-he-he !!!
voi va plangeti ca nu puteti rezilia, iar eu nu pot sa imi fac contract la ei ptr ca figurez cu o datorie la ei chiar daca nu am avut niciodata cotract cu ei. am facut sesizare scrisa, dar tot degeaba. Edited by rex, 26 January 2017 - 11:59. |
|
#65
Posted 27 January 2017 - 00:04
bogdan1811, on 14 decembrie 2015 - 16:20, said: Cati bani dai la astia pentru reziliere dai avansul la un avocat si-ti faci dreptate in instanta iar apoi ii jupoi de bani si pe cei de la RCS si pe dezvoltator cu daune morale si cheltuieli judecatoresti, ca te-au pus pedrumuri din cauza lor. Eu am avut o belea asemanatoare cu UPC-ul, imi trimisesera de la o firma de recuperare somatie de plata si le-am trimis si eu citatie la tribunal si am.... castigat. La mine a fost altceva asemanator, ramasesem singurul abonat pe scara si nu vroiam sa trec la altii ca plateam 40 lei cu cablu si net pe o oferta mai veche si mi-au taiat semnalu pe scara pe motiv ca au reorganizat reteaua .... in schimb trimteau facture sa le achit abonamentul ... ba mai mult .... au trimis si recuperatorii Au sanse minime sa castige procesul la situatia prezentata de tine si unde s-au dus atatia bani pe cheltuieli inutile barem mai fa o chetuiala utila si da in judecata firmele alea 2 Foarte pertinent |
#66
Posted 27 January 2017 - 21:44
Am reziliat trei contracte la rds fără probleme (internet fix la tara, după o cearta cu RC, a încercat sa închidă și tv, le-am spus doar net), tv și DO2 în Bucuresti.
|
#67
Posted 21 February 2017 - 14:19
belafonte, on 18 noiembrie 2016 - 23:39, said:
Da, am o poveste similara. Dupa ce le-am fost 10-15 ani bun client, cu abonamentul platit la zi, dupa ce am depus sesizare si mai apoi cerere de reziliere, m-au tratat ca pe "unul de pe strada". Sunt niste jegosi care vor sa prinda clientii strangandu-le "digi tele" in usa. O adunatura de securisti mizerabili.... Ultima inventie erdesh este taxarea cu 100 de lei atunci cand faci trecerea, absolut normala, la noul tarif care e mai mic decat cel pe care il platesti. Caz concret: am observat ca plateam ca prostu' 45 de lei pe Fiberlink 500 in conditiile in care tariful a scazut la 34 de lei. Ma duc frumos sa fac schimbarea si aflu ca trebuie sa predau stick-ul digimobil, pe care oricum nu-l foloseam fiindca acoperirea e varza iar 4G-ul va ajunge in zona peste vreo 10 ani, si ca urmeaza sa platesc chirie pentru un router de la ei pe care il folosesc de aproape 5 ani. In plus mai trebuie achitati 100 de lei fiindca nu vreau sa prelungesc cu inca un an contractul. Toate astea in conditiile in care sunt client de peste 10 ani. Iar ca si cadou de "fidelizare" primesc 70 de lei reducere la o mixerie de telefon, pe care nu-l pot folosi in 4G din cauza retelei 4G inexistente, si bineinteles ca ar trebui sa mai stau vreo 2 ani sclavul lor ca sa primesc acei 70 de lei. |
#68
Posted 07 May 2017 - 02:58
Eu am renuntat la abonamentele de digi mobil , chiar daca reinoisem in noiembrie , datorita internetului jalnic si intreruperilor foarte dese a convorbirilor.
Leam lasat si o datorie de 230 lei , sa ma tina minte , oricum nu au ce sa faca , ar fi si tupeu pe ei sa dea pe cineva in judecata cu adevarat. Am pe cineva fraudat , o persoana in varsta,care fara sa stie I-a fost sustrasa cartela sim de abonament , dupa 3 luni aproape a realizat lipsa ei.Socul ar fi ca factura a venit fix 100 mil (10.000 ron ) pentru 2 luni jumatate. A renuntat fortat , obligat , oricum celor de la digi nu le-a pasat,iar cu politia nu se poate deoarece o persoana in varsta si bolnava nu e in stare de asemenea proceduri. Edited by Cristy0007, 07 May 2017 - 03:00. |
#69
Posted 07 May 2017 - 09:50
Tipic romanesc. Le-am dat teapa pentru ca oricum nu au ce-mi face.
|
|
#70
Posted 07 May 2017 - 14:02
Nu e tipic romanesc, doar ca nu sunt mult›umit de serviciile lor. Tu preferi sa foloseČ™ti ceva ce nu este bun, sa plăteČ™ti fără sa fi satisfăcut.
Edited by Cristy0007, 07 May 2017 - 14:03. |
#72
Posted 13 May 2017 - 18:23
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users