Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Reziliere contract RCS & RDS S.A.
Last Updated: Jul 26 2017 14:12, Started by
RCmake
, Dec 14 2015 10:20
·
0
#37
Posted 09 May 2016 - 15:04
DIGI_Helper, on 11 februarie 2016 - 16:28, said:
@RCmake - Va rog sa imi comunicati in PM codul de client sau numarul de sesizare in cauza pentru a va ajuta. Pai voi sunteti batuti in cap? Am lasat o cerere de reziliere la care am primit numar de inregistrare, am achitat pentru o luna de servicii aproximativ 500 de RON, v-am atras atentia si trimis scanate atat cererea de reziliere cat si chitanta care adevereste ca am platit acele taxe de reziliere... Am facut sesizare prin intermediul DigiCare acum circa 6 luni, si nici pana in ziua de astazi nu s-a rezolvat nimic... Parca trebuia sa raspundeti la sesizari in termen de 30 de zile... Au trecut 180!!! Are rost sa va mai aduc aminte ca mi s-au instalat serviciile dupa o luna si jumatate de la semnarea contractului? Chiar nu se poate rezolva amiabil toata situatia asta? Tineti neaparat sa se ocupe de problema asta ANPC??? |
#38
Posted 09 May 2016 - 15:24
@RCmake - Am identificat sesizarea iar concluzia ei este cea prezentata si mai sus. Pentru solutionarea situatiei este nevoie de semnarea actului de reziliere.
|
#39
Posted 09 May 2016 - 16:13
#40
Posted 12 May 2016 - 14:31
Digi Helper, poate explici și de ce ar fi nevoie de încă o cerere de reziliere ? Care e motivul ?
Dacă la început nu i-am dat dreptate inițiatorului, ajuns într-o situație ghinionistă din diferite motive, acum consider că are dreptate 100% (referitor la faptul că nu mai trebuie am doua cerere). Voi (RCS-RDS) de ce aveți altă părere ? |
#41
Posted 12 May 2016 - 15:19
@Brainie - aceste aspecte se vor discuta exclusiv cu titularul de contract (reprezentant comercial-titular).
|
#42
Posted 12 May 2016 - 15:25
#43
Posted 13 May 2016 - 09:10
DIGI_Helper, on 12 mai 2016 - 15:19, said:
@Brainie - aceste aspecte se vor discuta exclusiv cu titularul de contract (reprezentant comercial-titular). DIGI_Helper, spune-mi te rog aici ca sa vada toata lumea daca s-a rezolvat acea sesizare facuta de mine acum 6 luni fara 1 zi, si de ce dureaza asa de mult, din moment ce in contract e stipulat ca orice sesizare se rezolva in termen de 30 de zile, iar in cazuri majore poate fi depasit acest termen. De ce ma puneti sa imi mai pierd timpul cu voi din moment ce am platit taxa de reziliere, respectiv serviciile inclusiv pe toata luna decembrie, desi am putut beneficia de ele doar pana pe 10 decembrie 2015. Arata-mi te rog pe un contract in alb unde este stipulat ca cererea de reziliere trebuie sa fie exclusiv cea tip RCS RDS. As aprecia mult daca mi-ati arata! |
#44
Posted 13 May 2016 - 09:17
Orice situatie cu privire la contract se trateaza intre agentul comercial si titularul de contract.
Sesizarea in cauza a fost solutionata oodata cu contactarea telefonica din partea noastra si prezentarea concluziei. Am mentionat si in postarea de mai sus #38 concluzia. |
#45
Posted 13 May 2016 - 09:20
DIGI_Helper, on 13 mai 2016 - 09:17, said:
Orice situatie cu privire la contract se trateaza intre agentul comercial si titularul de contract. Sesizarea in cauza a fost solutionata oodata cu contactarea telefonica din partea noastra si prezentarea concluziei. Am mentionat si in postarea de mai sus #38 concluzia. Arata-mi te rog pe un contract in alb unde este stipulat ca cererea de reziliere trebuie sa fie exclusiv cea tip RCS RDS. Multumesc. |
#46
Posted 13 May 2016 - 09:22
Nu mai bine nu ar mai activa Digi_Helper pe diferite forumuri. Ma intreb la cine o sa va mai plangeti. Nu stiu daca exista o firma sa iti prezinte un contract pe forum.
Edited by Epidaurus, 13 May 2016 - 09:33. |
|
#47
Posted 13 May 2016 - 09:28
Epidaurus, on 13 mai 2016 - 09:22, said:
Nu mai bine nu ar mai activa Digi_Helper pe diferite forumuri. Ca la noi la romani in 99% din cazuri facerea de bine este ..... de mama se pare. Ma intreb la cine o sa va mai plangeti. |
#48
Posted 13 May 2016 - 09:41
RCmake, on 13 mai 2016 - 09:28, said:
De ce ai ajuns la concluzia asta? Ti se pare ca duc discutiile in derizoriu sau nu sunt intrebari pertinente? La care facere de bine de referi?! ''Facerea de bine ....'' trebuia postata in alta parte pe alt subiect sory Eu cred ca aveti probleme. Dar nu vi le rezolvati pe forumuri mai fratilor. Au call center, au puncte de lucru . Iar daca nu sunteti multumiti ANPC ce atatea discutii. Digi preia in mare parte reclamatiile noastre si le da mai departe. Voi credeti ca le rezolva el? Edited by Epidaurus, 13 May 2016 - 09:47. |
#49
Posted 13 May 2016 - 15:17
Ma gandesc sa renunt la contractul cu RDS si sa trec la Telekom, de ieri de la 12:30 nu imi mai merge nici netul, nici TV-ul. Am incheiat contractul pe 2 ani si am avut in primele 4 luni parca 50% discount. Daca platesc pe cele 4 luni diferenta de 50% pot sa inchei contractul prin denunt unilateral fara alte penalitati? Mi se pare normal sa imi ceara sa platesc cele 2 luni gratis, dar altceva in plus nu. Am primit un stick de net si un card CI+.
|
#50
Posted 13 May 2016 - 15:41
@RCmake - Nu va mai fi nevoie de nicio deplasare sau vreo actiune.
Vom solutiona situatia atat din punct de vedere comercial cat si din punct de vedere financiar. |
#51
Posted 17 May 2016 - 17:41
|
#52
Posted 22 May 2016 - 08:47
RCmake, sunt uimit de patania ta! Asta patesc si eu acum. Nu reusesc sa reziliez contractul. Cu cat trece vremea mai mult, cu atat ma anunta ca am sume mai mari de plata. Prima factura a venit facuta pentru doua luni. Presupun ca ar trebui s-o platesc integral daca insist cu rezilierea. Mai mult decat atat, baietii jmekeri din telecomunicatii au uitat sa rezilieze din oficiu contractul anterior pentru TV si Internet si sunt pus in situatia de a plati de doua ori ceea ce primesc o singura data.Nu pot sa cred ca se poate intampla asaceva intr-o tara europeana a secolului 21. Am facut reclamatie on-line la Agentia Nationala pentru Protectia Consumatorului si acum astept un raspuns. Am facut si la ei sesizare, atat la punctele de lucru, cat si la Call-center, in repetate randuri. Toti se spala pe maini,toti dau raspunsuri de genul "n-as putea sa va spun....", "trebuie sa mergeti in alta parte...", "nu stiu eu ce-ati vorbit cu...", etc Sistemul este in mod clar unul mafiot, in care clientul este redus la tacere, umilit si intimidat. Dealtfel nici nu ma mira avand in vedere cine sunt actionari... Ar trebui sa fie simplu: din ziua in care ai depus cerere de reziliere (indiferent de formatul acesteia) nu trebuie sa te mai factureze. Despre clauza de reziliere anticipata sau despre taxele de instalare se mai poate discuta apoi.... Ati observat ca toate contractele, nu doar cele RCS, sunt foarte stufoase si scrise marunt, ca abunda de termeni tehnici? Ca sa intelegi un contract d-asta trebuie sa ai o facultate de profil, cibernetica, automatica, electronica, so on... Ati observat ca, in calitate de client, nu primesti toate hartiile pe care le semnezi la incheierea contractului? Ei bine, alea sunt hartiile care contin clauzele abuzive si clientul nu trebuie sa afle de ele decat atunci cand "misca in front. "In acest sens exista Legea 193/2000 privind clauzele abuzive din contractele incheiate intre profesionisti si consumatori, care este o lege ce protejeaza consumatorul de abuzurile firmelor, insa NU SE APLICA. Asa e tara noastra, toata lumea se sterge cu legea la fund! Digi Helper, ma poti ajuta si pe mine? Multumesc.
|
#53
Posted 22 May 2016 - 08:56
Dar atunci cand treci un DON de pe un titular pe altul e normal sa prelungeasca cu 1 an serviciile?
Deci deja imi provoaca scarba toata faza intitulata "RCS-RDS", vocea este sub orice critica de 2 saptamani, sun pe orice numar de DIGI, indiferent unde se afla in tara, iar primele 30-40 secunde se inteleg normal, dupa, salut, nu se mai aude nimic. Si DIGI sa nu vii cu faza "Deschideti un ticket", anul trecut am deschis un ticket tot pentru problema asta, si stiti cand mi-ati raspuns? Dupa 4 luni. Nu mersi, mai bine reziliez. Edited by Swagger, 22 May 2016 - 09:14. |
#54
Posted 23 May 2016 - 08:51
@belafonte - Te voi contacta prin PM pentru situatia semnalata.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users