Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Boxa membrana tweeter infundata

ajutor

Whisky for Mac

Xiaomi 14 Gpay
 Izolare zid exterior de scandura

Dezinstalare drivere W11 23H3

Recomandare masina de spalat fiab...

BSOD din cauza Intel Audio DSP dr...
 De ce sunt oamenii nostalgici

Cum vand casa fara factura Hidroe...

Scor FICO minim

Tonometru compensat CAS?
 polita RCA ONLINE

Termostat frigider - verificare

Mai au PC-urile vreun viitor?

Centrala termica immergas
 

Reziliere contract RCS & RDS S.A.

- - - - -
  • Please log in to reply
73 replies to this topic

#19
RCmake

RCmake

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,300
  • Înscris: 08.10.2011

View PostKyKyKyKy, on 14 decembrie 2015 - 13:01, said:


Nu e treaba niciun operator unde stai și cum stai.
Poate ca nu e treaba operatorului. Doar ca serviciile raman instalate la acea locatie, nu am plecat cu ele in spate... Doar ca sunt in imposibilitatea sa ma mai folosesc de acele servicii din cauze ce nu tin expres de mine... RCS RDS are exclusivitate la acel dezvoltator de la care am incercat sa cumpar apartamentul...

View Postf300, on 14 decembrie 2015 - 13:00, said:

Trebuie luata despagubirea de la dezvoltator. Daca nu exista vreo astfel de clauza nu merge aproape nimic facut legal, decit milogeala la erdesh sau la noul proprietar.

Si daca nu iese nimic asta este, sint bani bun investiti daca ai invatat ceva macar. Data viitoare n-o sa te mai arunci sa faci contract pe ceva unde nu esti proprietar, nu ai stat acolo nici macar o luna, etc.
Am stat 3 luni, doar ca a durat o luna si jumatate de cand am semnat contractul pana sa instaleze serviciile desi era estimat la o saptamana toata treaba. Nu e aici pierderea mare, oarecum e infima raportat la acesti 300 RON.

Am investit in mobila si restul peste 13500 RON, o parte le-am vandut la 2/3 din pretul de achizitie, iar pe restul le-am transportat la 400 km distanta pentru a le depozita (numai transportul a costat 1200RON).

Mi-am luat o teapa mare, increzator ca totul o sa fie bine. Acum ce pot sa fac? Inca am mustrari de constiinta pentru ce am facut, si nici mie nu imi vine sa cred cumde am putut sa trec prin asa ceva...

#20
KyKyKyKy

KyKyKyKy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 23,189
  • Înscris: 18.04.2008
Eu i-am răspuns altcuiva.
Dacă este doar RDS, poți să-l reclami că nu lasă alți operatori să se bage. Posted Image

#21
zetuc

zetuc

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,051
  • Înscris: 04.02.2007
Sfatul meu e sã încerci sã discuți omenește cu cei de la Digi, s-ar putea sã-ți înțeleagã situația excepționalã, și fie sã accepte rezilierea fãrã niciun cost, fie sã-ți scadã drastic costul de reziliere.

#22
gigsnet

gigsnet

    Retired

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,363
  • Înscris: 22.10.2014
De ce nu ai inchiriat un spatiu de depozitare si sa-ti fi gasit alt loc unde sa te muti decat sa le vinzi si sa cheltui banii pe transport.

Edited by gigsnet, 14 December 2015 - 13:26.


#23
dygey

dygey

    Al dracu' Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,652
  • Înscris: 13.10.2009

View PostBrainie, on 14 decembrie 2015 - 12:08, said:

Dacă nu se pot muta (serviciile) din motive tehnice, de ce s-ar rezilia fără penalizări ? Nu e vina RDS că cineva se mută cînd are contract pe perioadă minimă.
nici vina mea nu e ca Penisache Telecom nu-mi poate pune la dispozitie infrastructura sa la noua adresa. iar daca vrea sa-mi propuna alte solutii tehnice decat
cele pe care le-am avut in contractul precedent, sa fie sanatos si iubit. nu are cu ce, nici bani nu pupa. ar fi misto un fiberlink 1000 sa fie inlocuit cu un digi.net
mobil sau un CATV cu un rahat de antena de satelit, cu o imagine pixelata de-ti vine rau...

de-aia sunt servicii la punct fix si daca e infrastura e bine, daca nu pa. clientul se poate muta, daca nu ii mai poti asigura serviciile desi clientul "vrea" si "insista"
ca el nu ar rezilia contractul daca ar putea fi mutate (mutare pe care o "doreste"), il lasi sa plece fara penalizari. c-asa-i in tenis.

View Postzetuc, on 14 decembrie 2015 - 13:25, said:

Sfatul meu e să încerci să discuți omenește cu cei de la Digi, s-ar putea să-ți înțeleagă situația excepțională, și fie să accepte rezilierea fără niciun cost, fie să-ți scadă drastic costul de reziliere.
asa ar fi dragut, insa la RDS nu ai nici cu cine discuta, nici ce discuta. o adunatura de batuti in cap, cu mici exceptii. eu ma chinui cu ei de o luna jumate, sa-mi inlocuiasca
un SIM prepay si nu-s in stare. mi-au dat alt SIM, dar nu-s in capabili sa-l activeze in centrala. trei click-uri in plm! bolovani si capete seci!!!


@initiator: zi-le sa ti le mute la aia 400km distanta. sau in camp, unde vrei tu si nu au ei infrastructura. daca nu te lasa sa reziliezi instant, ne intalnim, imi dai contractul
si eu il mananc cu ceai.

punctul 4.2.6. din contract.

Attached Files


Edited by dygey, 14 December 2015 - 13:45.


#24
Brainie

Brainie

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,757
  • Înscris: 18.04.2007

View Postgigsnet, on 14 decembrie 2015 - 12:10, said:

Brainie si de ce ar fi vina clientului ca rds nu poate sa ofere serviciile ?
Poate n-ai citit de la început, și atunci ai o scuză (una mica): RDS s-a angajat prin contract să dea servicii la o anumită adresă. Și le dă. Clientul poate ar vrea să le mute (serviciile) la o altă adresă. Acum clientul e la mâna RDS, dacă le mută, dacă se poate, în ce condiții, cu ce costuri.

View Postbogdan1811, on 14 decembrie 2015 - 12:31, said:

Trebuie sa te duci la dezvoltator sa-ti plateasca de buna voie rezilierea contractului. Daca nu vrea te duci si le explici problema asta conducerii zonale a RCS&RDS si rezolvati impreuna plata cu dezvoltatorul pentru reziliere pe cale pasnica, in caz contrar va faceti parte comuna in process sa va recuperate datoriile. Nu este nici vina ta, nici vina RCs-ului ca dezvoltatorul este neserios si n-a respectat contractul cu tine, respectiv tu in raport cu RCS&RDS. In felu acesta ai si tu si RCS-ul de castigat, RCS-ul isi scoate banii cu rezilierea ta si cheltuieli judecatoresti, iar tu cu cheltuielile judecatoresti si daune morale
Ce motiv ar avea RDS să se ia de gât cu dezvoltatorul ? Există vreun contract între ei ? Exclusivitatea de care pomenește inițiatorul ? N-aș crede să fie agățat RDS în vreun fel din acel punct de vedere.
Dezvoltatorul, chiar dacă e 100% de vină pentru neîncheierea contractului cu cumpărătorul, nu va accepta despăgubirea, deci se va ajunge la instanță. Merită pentru 300 lei, pe care îi va vedea peste ani și ani ? Dacă e deja începută (sau există intenția pentru) o judecată, se poate adăuga și suma asta la pretenții. Dar dezvoltatorul va zice că cumpărătorul nu trebuia să facă contract cu RDS numai pe bază de antecontract, deci mari șanse să scape de despăgubirea asta.

View Postf300, on 14 decembrie 2015 - 13:00, said:

Trebuie luata despagubirea de la dezvoltator. Daca nu exista vreo astfel de clauza nu merge aproape nimic facut legal, decit milogeala la erdesh sau la noul proprietar.

Si daca nu iese nimic asta este, sint bani bun investiti daca ai invatat ceva macar. Data viitoare n-o sa te mai arunci sa faci contract pe ceva unde nu esti proprietar, nu ai stat acolo nici macar o luna, etc.
Corect. Mai ales ultimele 2 fraze.


View PostKyKyKyKy, on 14 decembrie 2015 - 13:01, said:

Nu e treaba niciun operator unde stai și cum stai.
Bineînțeles că nu e treaba niciunui operator. Decât a ăluia / ălora cu care ai contract pe anumită adresă. Dacă te muți, faci ce scrie în contract (doar anunți, de exemplu, dacă e vorba de telefonie mobilă). Dacă vrei să muți și serviciile fixe, vezi ce zice și operatorul. Dacă ești în perioadă contractuală, cu atât mai rău.
Dar, la cât de categoric ești, probabil tu ai dreptate, nu e treaba niciunui operator unde stai și cum stai.

View Postdygey, on 14 decembrie 2015 - 13:26, said:

punctul 4.2.6. din contract.
Punctul ăsta spune exact ce am zis, trebuie să anunți, apoi ești la mâna lor, ai de achitat taxe de transfer etc.



View Postdygey, on 14 decembrie 2015 - 13:26, said:

nici vina mea nu e ca Penisache Telecom nu-mi poate pune la dispozitie infrastructura sa la noua adresa. iar daca vrea sa-mi propuna alte solutii tehnice decat
cele pe care le-am avut in contractul precedent, sa fie sanatos si iubit. nu are cu ce, nici bani nu pupa. ar fi misto un fiberlink 1000 sa fie inlocuit cu un digi.net
mobil sau un CATV cu un rahat de antena de satelit, cu o imagine pixelata de-ti vine rau...

Mai pe scurt: vrei la altă adresă decât cea din contract, accepți condițiile lor (posibil altă calitate, costuri de transfer) sau renunți la contractul cu ei dacă nu-ți convine. Asta numai după ce plătești ce te-ai angajat prin contract. Mutarea nu e motiv de reziliere fără niciun cost.
Și apropos: zi-mi și mie operatorul ăla care îmi pune gratis (gratis nu abonamentul, ci instalarea) fiberlink 1000 în vârful muntelui, dacă eu mă mut acolo. Că așa am înțeles de la tine că ar face unii.

Edited by Brainie, 14 December 2015 - 15:25.


#25
gigsnet

gigsnet

    Retired

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,363
  • Înscris: 22.10.2014

View PostBrainie, on 14 decembrie 2015 - 15:21, said:

Ce motiv ar avea RDS să se ia de gât cu dezvoltatorul ? Există vreun contract între ei ? Exclusivitatea de care pomenește inițiatorul ? N-aș crede să fie agățat RDS în vreun fel din acel punct de vedere.
Dezvoltatorul, chiar dacă e 100% de vină pentru neîncheierea contractului cu cumpărătorul, nu va accepta despăgubirea, deci se va ajunge la instanță. Merită pentru 300 lei, pe care îi va vedea peste ani și ani ? Dacă e deja începută (sau există intenția pentru) o judecată, se poate adăuga și suma asta la pretenții. Dar dezvoltatorul va zice că cumpărătorul nu trebuia să facă contract cu RDS numai pe bază de antecontract, deci mari șanse să scape de despăgubirea asta.
Imi cer scuze pentru offtopic dar cu afirmatia de deasupra imi dau seama ca nu stii cu ce se mananca vazarile si monopolul mascat. Daca toata lumea iti spune contrariul tu incerci sa dovedesti invers, iti urez bafta.

Edited by gigsnet, 14 December 2015 - 15:39.


#26
bogdan1811

bogdan1811

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 634
  • Înscris: 06.08.2015

View PostRCmake, on 14 decembrie 2015 - 12:45, said:

Aici e o problema mai delicata cu dezvoltatorul, care sper sa se rezolve in instanta. Momentan sunt cu moralul la pamant si o gaura mare in buget (chiar pe minus).

Cati bani dai la astia pentru reziliere dai avansul la un avocat si-ti faci dreptate in instanta iar apoi ii jupoi de bani si pe cei de la RCS si pe dezvoltator cu daune morale si cheltuieli judecatoresti, ca te-au pus pedrumuri din cauza lor. Eu am avut o belea asemanatoare cu UPC-ul, imi trimisesera de la o firma de recuperare somatie de plata si le-am trimis si eu citatie la tribunal si am.... castigat. La mine a fost altceva asemanator, ramasesem singurul abonat pe scara si nu vroiam sa trec la altii ca plateam 40 lei cu cablu si net pe o oferta mai veche si mi-au taiat semnalu pe scara pe motiv ca au reorganizat reteaua .... in schimb trimteau facture sa le achit abonamentul ... ba mai mult .... au trimis si recuperatorii
Au sanse minime sa castige procesul la situatia prezentata de tine si unde s-au dus atatia bani pe cheltuieli inutile barem mai fa o chetuiala utila si da in judecata firmele alea 2

Edited by bogdan1811, 14 December 2015 - 16:28.


#27
RCmake

RCmake

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,300
  • Înscris: 08.10.2011

View Postbogdan1811, on 14 decembrie 2015 - 16:20, said:

Cati bani dai la astia pentru reziliere dai avansul la un avocat si-ti faci dreptate in instanta iar apoi ii jupoi de bani si pe cei de la RCS si pe dezvoltator cu daune morale si cheltuieli judecatoresti, ca te-au pus pedrumuri din cauza lor. Eu am avut o belea asemanatoare cu UPC-ul, imi trimisesera de la o firma de recuperare somatie de plata si le-am trimis si eu citatie la tribunal si am.... castigat. La mine a fost altceva asemanator, ramasesem singurul abonat pe scara si nu vroiam sa trec la altii ca plateam 40 lei cu cablu si net pe o oferta mai veche si mi-au taiat semnalu pe scara pe motiv ca au reorganizat reteaua .... in schimb trimteau facture sa le achit abonamentul ... ba mai mult .... au trimis si recuperatorii
Au sanse minime sa castige procesul la situatia prezentata de tine si unde s-au dus atatia bani pe cheltuieli inutile barem mai fa o chetuiala utila si da in judecata firmele alea 2
Nu e chiar asa de dramatic cu RCS RDS, momentan le-am trimis o sesizare pe Digicare, si in functie de raspuns am sa vad ce am de facut. Eu zic ca o sa se rezolve amiabil cu RCS RDS, ramane de vazut.

#28
Brainie

Brainie

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,757
  • Înscris: 18.04.2007

View Postgigsnet, on 14 decembrie 2015 - 15:39, said:

Imi cer scuze pentru offtopic dar cu afirmatia de deasupra imi dau seama ca nu stii cu ce se mananca vazarile si monopolul mascat. Daca toata lumea iti spune contrariul tu incerci sa dovedesti invers, iti urez bafta.
Abia aștept să dai niște lecții.
Monopol mascat ? Da de unde ! Pe față ! Dar cu ce schimbă asta faptul că a încheiat contract cu RDS înainte de a cumpăra locuința ?




View Postbogdan1811, on 14 decembrie 2015 - 16:20, said:

Cati bani dai la astia pentru reziliere dai avansul la un avocat si-ti faci dreptate in instanta iar apoi ii jupoi de bani si pe cei de la RCS si pe dezvoltator cu daune morale si cheltuieli judecatoresti, ca te-au pus pedrumuri din cauza lor. Eu am avut o belea asemanatoare cu UPC-ul, imi trimisesera de la o firma de recuperare somatie de plata si le-am trimis si eu citatie la tribunal si am.... castigat. La mine a fost altceva asemanator, ramasesem singurul abonat pe scara si nu vroiam sa trec la altii ca plateam 40 lei cu cablu si net pe o oferta mai veche si mi-au taiat semnalu pe scara pe motiv ca au reorganizat reteaua .... in schimb trimteau facture sa le achit abonamentul ... ba mai mult .... au trimis si recuperatorii
Au sanse minime sa castige procesul la situatia prezentata de tine si unde s-au dus atatia bani pe cheltuieli inutile barem mai fa o chetuiala utila si da in judecata firmele alea 2
Din ce spui nu mi se pare deloc asemănător cazul tău. Înțeleg că ți-au tăiat semnalul, dar veneau în continuare facturi. Dacă e așa, normal că ai câștigat. La inițiator e cu totul altceva.

Iar când vă aud cu daune morale ..... Inițiatorul se vaită pentru 300-400 lei, iar voi îl trimiteți să se judece cu dezvoltatorul + RDS. Credeți că are nervii și banii pentru războiul ăsta ? Pentru miza asta ? Cum am zis, dacă cu dezvoltatorul asta e calea (judecata), să adauge și problema RDS. Totuși, cea mai ușoară variantă este înțelegerea amiabilă cu RDS.

#29
RCmake

RCmake

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,300
  • Înscris: 08.10.2011
In cele din urma am depus o cerere de reziliere in data de 18.12.2015 si am lasat-o la sediul din Tei, sector 2, cu numar de inregistrare. Desi le-am transmis ca le platesc pe loc taxa de reziliere, au zis ca nu am posibilitatea sa achit la acel sediu aceasta taxa.
Ulterior pe 23.12.2015 am achitat taxa de reziliere.
Pe 9 februarie am primit un mesaj in care sunt instiintat sa achit o suma de bani deoarece in perioada urmatoare se vor efectua deconectari.

Am sunat astazi la ei sa ii intreb ce mai vor de la viata mea, si mi-au zis ca nu a fost reziliat contractul, si ca daca vreau sa reziliez sa merg intr-o agentie RCS RDS si sa fac o cerere de reziliere. I-am explicat ca le-am lasat o cerere de reziliere, am numar de inregistrare la ea, precum si ca am achitat taxele de reziliere, dar conform contractului nu este deajuns.
Deasemenea i-am cerut sa ma stearga din baza de date, dar mi-a spus ca nu se poate acest lucru deoarece in data de 18.12.2015 am facut o sesizare care nu a fost inca rezolvata. Cand am intrebat-o daca in contract este specificata vre-un termen pentru rezolvarea sesizarilor mi-a transmis ca termenul este de 30 de zile, si in functie de sesizare se poate depasi acest termen. In acest sens i-am adus la cunostinta ca voi face o plangere la OPC pentru rezolvarea problemei.

Unde sa fac reclamatie pentru ca nu mi-a fost reziliat contractul? La OPC sau la ANCOM???

#30
DIGI_Helper

DIGI_Helper

    Senior Member

  • Grup: Helper
  • Posts: 8,353
  • Înscris: 16.04.2014
@RCmake - Va rog sa imi comunicati in PM codul de client sau numarul de sesizare in cauza pentru a va ajuta.

#31
biogood

biogood

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,609
  • Înscris: 22.01.2011

View PostRCmake, on 11 februarie 2016 - 15:58, said:

Unde sa fac reclamatie pentru ca nu mi-a fost reziliat contractul? La OPC sau la ANCOM???
La OPC.
Ce faceti @Digi_Helper, iar recurgeti la prosteli din astea in fata, numai sa nu reziliati abonamentele?

#32
Epidaurus

Epidaurus

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,504
  • Înscris: 13.02.2014

View Postbiogood, on 11 februarie 2016 - 17:37, said:

La OPC.
Ce faceti @Digi_Helper, iar recurgeti la prosteli din astea in fata, numai sa nu reziliati abonamentele?

Dar de unde sti tu ce o sa rezolve DIGI_Helper ?  Poate il ajuta sa rezilieze fara costuri .

#33
biogood

biogood

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,609
  • Înscris: 22.01.2011
Da, poate il ajuta.

#34
Iaro

Iaro

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,004
  • Înscris: 27.02.2006
voi nu cititi ce scrie omul, client al operatorului? in data de 23.12.2015 a achitat taxa de reziliere, insa operatorul nu vrea sa ii rezilieze contractul !

#35
ratusk_17

ratusk_17

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 07.04.2016
Sunt intr-o situatie incredibil de banala. Am preluat abonamemtul de la prietenul meu. Adica l-am trecut pe numele meu ca sa vina facura pe numele meu,fara sami ofere alte cabluri sau aparatura decat cea care o aveam,si acum cand vreau sa reziliez contractul,sunt obligata sa platesc 100 ron pt instalarea care a fost facut doar pe hartie sau sa tin abonament  pana in luna 10. Ce as putea face fara sa dau bani, pt ca doar am modificat contractul pe numele meu.

#36
aris86

aris86

    Traieste constient!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,810
  • Înscris: 26.02.2010
Reclamatie la ANPC.

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate