Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Reziliere contract RCS & RDS S.A.
#19
Posted 14 December 2015 - 13:21
KyKyKyKy, on 14 decembrie 2015 - 13:01, said: Nu e treaba niciun operator unde stai și cum stai. f300, on 14 decembrie 2015 - 13:00, said:
Trebuie luata despagubirea de la dezvoltator. Daca nu exista vreo astfel de clauza nu merge aproape nimic facut legal, decit milogeala la erdesh sau la noul proprietar. Si daca nu iese nimic asta este, sint bani bun investiti daca ai invatat ceva macar. Data viitoare n-o sa te mai arunci sa faci contract pe ceva unde nu esti proprietar, nu ai stat acolo nici macar o luna, etc. Am investit in mobila si restul peste 13500 RON, o parte le-am vandut la 2/3 din pretul de achizitie, iar pe restul le-am transportat la 400 km distanta pentru a le depozita (numai transportul a costat 1200RON). Mi-am luat o teapa mare, increzator ca totul o sa fie bine. Acum ce pot sa fac? Inca am mustrari de constiinta pentru ce am facut, si nici mie nu imi vine sa cred cumde am putut sa trec prin asa ceva... |
#20
Posted 14 December 2015 - 13:24
Eu i-am răspuns altcuiva.
Dacă este doar RDS, poți să-l reclami că nu lasă alți operatori să se bage. |
#21
Posted 14 December 2015 - 13:25
Sfatul meu e sã încerci sã discuți omenește cu cei de la Digi, s-ar putea sã-ți înțeleagã situația excepționalã, și fie sã accepte rezilierea fãrã niciun cost, fie sã-ți scadã drastic costul de reziliere.
|
#22
Posted 14 December 2015 - 13:25
De ce nu ai inchiriat un spatiu de depozitare si sa-ti fi gasit alt loc unde sa te muti decat sa le vinzi si sa cheltui banii pe transport.
Edited by gigsnet, 14 December 2015 - 13:26. |
#23
Posted 14 December 2015 - 13:26
Brainie, on 14 decembrie 2015 - 12:08, said:
Dacă nu se pot muta (serviciile) din motive tehnice, de ce s-ar rezilia fără penalizări ? Nu e vina RDS că cineva se mută cînd are contract pe perioadă minimă. cele pe care le-am avut in contractul precedent, sa fie sanatos si iubit. nu are cu ce, nici bani nu pupa. ar fi misto un fiberlink 1000 sa fie inlocuit cu un digi.net mobil sau un CATV cu un rahat de antena de satelit, cu o imagine pixelata de-ti vine rau... de-aia sunt servicii la punct fix si daca e infrastura e bine, daca nu pa. clientul se poate muta, daca nu ii mai poti asigura serviciile desi clientul "vrea" si "insista" ca el nu ar rezilia contractul daca ar putea fi mutate (mutare pe care o "doreste"), il lasi sa plece fara penalizari. c-asa-i in tenis. zetuc, on 14 decembrie 2015 - 13:25, said:
Sfatul meu e să încerci să discuți omenește cu cei de la Digi, s-ar putea să-ți înțeleagă situația excepțională, și fie să accepte rezilierea fără niciun cost, fie să-ți scadă drastic costul de reziliere. un SIM prepay si nu-s in stare. mi-au dat alt SIM, dar nu-s in capabili sa-l activeze in centrala. trei click-uri in plm! bolovani si capete seci!!! @initiator: zi-le sa ti le mute la aia 400km distanta. sau in camp, unde vrei tu si nu au ei infrastructura. daca nu te lasa sa reziliezi instant, ne intalnim, imi dai contractul si eu il mananc cu ceai. punctul 4.2.6. din contract. Attached FilesEdited by dygey, 14 December 2015 - 13:45. |
#24
Posted 14 December 2015 - 15:21
gigsnet, on 14 decembrie 2015 - 12:10, said:
Brainie si de ce ar fi vina clientului ca rds nu poate sa ofere serviciile ? bogdan1811, on 14 decembrie 2015 - 12:31, said:
Trebuie sa te duci la dezvoltator sa-ti plateasca de buna voie rezilierea contractului. Daca nu vrea te duci si le explici problema asta conducerii zonale a RCS&RDS si rezolvati impreuna plata cu dezvoltatorul pentru reziliere pe cale pasnica, in caz contrar va faceti parte comuna in process sa va recuperate datoriile. Nu este nici vina ta, nici vina RCs-ului ca dezvoltatorul este neserios si n-a respectat contractul cu tine, respectiv tu in raport cu RCS&RDS. In felu acesta ai si tu si RCS-ul de castigat, RCS-ul isi scoate banii cu rezilierea ta si cheltuieli judecatoresti, iar tu cu cheltuielile judecatoresti si daune morale Dezvoltatorul, chiar dacă e 100% de vină pentru neîncheierea contractului cu cumpărătorul, nu va accepta despăgubirea, deci se va ajunge la instanță. Merită pentru 300 lei, pe care îi va vedea peste ani și ani ? Dacă e deja începută (sau există intenția pentru) o judecată, se poate adăuga și suma asta la pretenții. Dar dezvoltatorul va zice că cumpărătorul nu trebuia să facă contract cu RDS numai pe bază de antecontract, deci mari șanse să scape de despăgubirea asta. f300, on 14 decembrie 2015 - 13:00, said:
Trebuie luata despagubirea de la dezvoltator. Daca nu exista vreo astfel de clauza nu merge aproape nimic facut legal, decit milogeala la erdesh sau la noul proprietar. Si daca nu iese nimic asta este, sint bani bun investiti daca ai invatat ceva macar. Data viitoare n-o sa te mai arunci sa faci contract pe ceva unde nu esti proprietar, nu ai stat acolo nici macar o luna, etc. KyKyKyKy, on 14 decembrie 2015 - 13:01, said:
Nu e treaba niciun operator unde stai și cum stai. Dar, la cât de categoric ești, probabil tu ai dreptate, nu e treaba niciunui operator unde stai și cum stai. dygey, on 14 decembrie 2015 - 13:26, said:
punctul 4.2.6. din contract. dygey, on 14 decembrie 2015 - 13:26, said:
nici vina mea nu e ca Penisache Telecom nu-mi poate pune la dispozitie infrastructura sa la noua adresa. iar daca vrea sa-mi propuna alte solutii tehnice decat cele pe care le-am avut in contractul precedent, sa fie sanatos si iubit. nu are cu ce, nici bani nu pupa. ar fi misto un fiberlink 1000 sa fie inlocuit cu un digi.net mobil sau un CATV cu un rahat de antena de satelit, cu o imagine pixelata de-ti vine rau... Mai pe scurt: vrei la altă adresă decât cea din contract, accepți condițiile lor (posibil altă calitate, costuri de transfer) sau renunți la contractul cu ei dacă nu-ți convine. Asta numai după ce plătești ce te-ai angajat prin contract. Mutarea nu e motiv de reziliere fără niciun cost. Și apropos: zi-mi și mie operatorul ăla care îmi pune gratis (gratis nu abonamentul, ci instalarea) fiberlink 1000 în vârful muntelui, dacă eu mă mut acolo. Că așa am înțeles de la tine că ar face unii. Edited by Brainie, 14 December 2015 - 15:25. |
#25
Posted 14 December 2015 - 15:39
Brainie, on 14 decembrie 2015 - 15:21, said:
Ce motiv ar avea RDS să se ia de gât cu dezvoltatorul ? Există vreun contract între ei ? Exclusivitatea de care pomenește inițiatorul ? N-aș crede să fie agățat RDS în vreun fel din acel punct de vedere. Dezvoltatorul, chiar dacă e 100% de vină pentru neîncheierea contractului cu cumpărătorul, nu va accepta despăgubirea, deci se va ajunge la instanță. Merită pentru 300 lei, pe care îi va vedea peste ani și ani ? Dacă e deja începută (sau există intenția pentru) o judecată, se poate adăuga și suma asta la pretenții. Dar dezvoltatorul va zice că cumpărătorul nu trebuia să facă contract cu RDS numai pe bază de antecontract, deci mari șanse să scape de despăgubirea asta. Edited by gigsnet, 14 December 2015 - 15:39. |
#26
Posted 14 December 2015 - 16:20
RCmake, on 14 decembrie 2015 - 12:45, said:
Aici e o problema mai delicata cu dezvoltatorul, care sper sa se rezolve in instanta. Momentan sunt cu moralul la pamant si o gaura mare in buget (chiar pe minus). Cati bani dai la astia pentru reziliere dai avansul la un avocat si-ti faci dreptate in instanta iar apoi ii jupoi de bani si pe cei de la RCS si pe dezvoltator cu daune morale si cheltuieli judecatoresti, ca te-au pus pedrumuri din cauza lor. Eu am avut o belea asemanatoare cu UPC-ul, imi trimisesera de la o firma de recuperare somatie de plata si le-am trimis si eu citatie la tribunal si am.... castigat. La mine a fost altceva asemanator, ramasesem singurul abonat pe scara si nu vroiam sa trec la altii ca plateam 40 lei cu cablu si net pe o oferta mai veche si mi-au taiat semnalu pe scara pe motiv ca au reorganizat reteaua .... in schimb trimteau facture sa le achit abonamentul ... ba mai mult .... au trimis si recuperatorii Au sanse minime sa castige procesul la situatia prezentata de tine si unde s-au dus atatia bani pe cheltuieli inutile barem mai fa o chetuiala utila si da in judecata firmele alea 2 Edited by bogdan1811, 14 December 2015 - 16:28. |
#27
Posted 14 December 2015 - 16:42
bogdan1811, on 14 decembrie 2015 - 16:20, said:
Cati bani dai la astia pentru reziliere dai avansul la un avocat si-ti faci dreptate in instanta iar apoi ii jupoi de bani si pe cei de la RCS si pe dezvoltator cu daune morale si cheltuieli judecatoresti, ca te-au pus pedrumuri din cauza lor. Eu am avut o belea asemanatoare cu UPC-ul, imi trimisesera de la o firma de recuperare somatie de plata si le-am trimis si eu citatie la tribunal si am.... castigat. La mine a fost altceva asemanator, ramasesem singurul abonat pe scara si nu vroiam sa trec la altii ca plateam 40 lei cu cablu si net pe o oferta mai veche si mi-au taiat semnalu pe scara pe motiv ca au reorganizat reteaua .... in schimb trimteau facture sa le achit abonamentul ... ba mai mult .... au trimis si recuperatorii Au sanse minime sa castige procesul la situatia prezentata de tine si unde s-au dus atatia bani pe cheltuieli inutile barem mai fa o chetuiala utila si da in judecata firmele alea 2 |
#28
Posted 14 December 2015 - 22:42
gigsnet, on 14 decembrie 2015 - 15:39, said:
Imi cer scuze pentru offtopic dar cu afirmatia de deasupra imi dau seama ca nu stii cu ce se mananca vazarile si monopolul mascat. Daca toata lumea iti spune contrariul tu incerci sa dovedesti invers, iti urez bafta. Monopol mascat ? Da de unde ! Pe față ! Dar cu ce schimbă asta faptul că a încheiat contract cu RDS înainte de a cumpăra locuința ? bogdan1811, on 14 decembrie 2015 - 16:20, said:
Cati bani dai la astia pentru reziliere dai avansul la un avocat si-ti faci dreptate in instanta iar apoi ii jupoi de bani si pe cei de la RCS si pe dezvoltator cu daune morale si cheltuieli judecatoresti, ca te-au pus pedrumuri din cauza lor. Eu am avut o belea asemanatoare cu UPC-ul, imi trimisesera de la o firma de recuperare somatie de plata si le-am trimis si eu citatie la tribunal si am.... castigat. La mine a fost altceva asemanator, ramasesem singurul abonat pe scara si nu vroiam sa trec la altii ca plateam 40 lei cu cablu si net pe o oferta mai veche si mi-au taiat semnalu pe scara pe motiv ca au reorganizat reteaua .... in schimb trimteau facture sa le achit abonamentul ... ba mai mult .... au trimis si recuperatorii Au sanse minime sa castige procesul la situatia prezentata de tine si unde s-au dus atatia bani pe cheltuieli inutile barem mai fa o chetuiala utila si da in judecata firmele alea 2 Iar când vă aud cu daune morale ..... Inițiatorul se vaită pentru 300-400 lei, iar voi îl trimiteți să se judece cu dezvoltatorul + RDS. Credeți că are nervii și banii pentru războiul ăsta ? Pentru miza asta ? Cum am zis, dacă cu dezvoltatorul asta e calea (judecata), să adauge și problema RDS. Totuși, cea mai ușoară variantă este înțelegerea amiabilă cu RDS. |
|
#29
Posted 11 February 2016 - 15:58
In cele din urma am depus o cerere de reziliere in data de 18.12.2015 si am lasat-o la sediul din Tei, sector 2, cu numar de inregistrare. Desi le-am transmis ca le platesc pe loc taxa de reziliere, au zis ca nu am posibilitatea sa achit la acel sediu aceasta taxa.
Ulterior pe 23.12.2015 am achitat taxa de reziliere. Pe 9 februarie am primit un mesaj in care sunt instiintat sa achit o suma de bani deoarece in perioada urmatoare se vor efectua deconectari. Am sunat astazi la ei sa ii intreb ce mai vor de la viata mea, si mi-au zis ca nu a fost reziliat contractul, si ca daca vreau sa reziliez sa merg intr-o agentie RCS RDS si sa fac o cerere de reziliere. I-am explicat ca le-am lasat o cerere de reziliere, am numar de inregistrare la ea, precum si ca am achitat taxele de reziliere, dar conform contractului nu este deajuns. Deasemenea i-am cerut sa ma stearga din baza de date, dar mi-a spus ca nu se poate acest lucru deoarece in data de 18.12.2015 am facut o sesizare care nu a fost inca rezolvata. Cand am intrebat-o daca in contract este specificata vre-un termen pentru rezolvarea sesizarilor mi-a transmis ca termenul este de 30 de zile, si in functie de sesizare se poate depasi acest termen. In acest sens i-am adus la cunostinta ca voi face o plangere la OPC pentru rezolvarea problemei. Unde sa fac reclamatie pentru ca nu mi-a fost reziliat contractul? La OPC sau la ANCOM??? |
#30
Posted 11 February 2016 - 16:28
@RCmake - Va rog sa imi comunicati in PM codul de client sau numarul de sesizare in cauza pentru a va ajuta.
|
#31
Posted 11 February 2016 - 17:37
#32
Posted 11 February 2016 - 18:02
#34
Posted 05 March 2016 - 22:06
voi nu cititi ce scrie omul, client al operatorului? in data de 23.12.2015 a achitat taxa de reziliere, insa operatorul nu vrea sa ii rezilieze contractul !
|
#35
Posted 07 April 2016 - 13:02
Sunt intr-o situatie incredibil de banala. Am preluat abonamemtul de la prietenul meu. Adica l-am trecut pe numele meu ca sa vina facura pe numele meu,fara sami ofere alte cabluri sau aparatura decat cea care o aveam,si acum cand vreau sa reziliez contractul,sunt obligata sa platesc 100 ron pt instalarea care a fost facut doar pe hartie sau sa tin abonament pana in luna 10. Ce as putea face fara sa dau bani, pt ca doar am modificat contractul pe numele meu.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users