Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Aplicatie medicala / asistent med...

Google Sheet - Referire la textul...

De ce vor atația politicieni...

ERR_ADDRESS_UNREACHABLE
 Legea 18/1968 Se mai aplica?

Digi conectare 2 routere prin fir

Succesiune notar versus instanta ...

Montaj aer conditionat in balcon ...
 Cont curent mulți valuta far...

Sugestii plan casa

Experiente cu firme care cumpara ...

joc idem Half Life gratis
 PC game stream catre Nvidia Shiel...

Pompa de apa HEPU ?!

Vreau o masina electrica de tocat...

Cum ajunge remorca de tir inapoi ...
 

Reziliere contract RCS & RDS S.A.

- - - - -
  • Please log in to reply
73 replies to this topic

#1
RCmake

RCmake

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,300
  • Înscris: 08.10.2011
Sunt intr-o situatie mai delicata.
Am semnat un contract cu RCS RDS acum 3 luni, iar de pe 05.11.2015 am beneficiat de serviciile companiei pana saptamana trecuta.
Am ajuns in situatia in care sunt nevoit sa reziliez contractul deoarece am dorit sa imi cumpar un apartament de la un dezvoltator, dar in cele s-a razgandit si am reziliat antecontractul. Cu alte cuvinte nu mai am cum sa beneficiez de serviciile companiei RCS RDS.

Intre timp am primit o factura pentru perioada 01.11.2015-31.12.2015 in valoare de 141.74RON. Nu am nici o problema cu aceasta factura, o platesc inclusiv pe toata perioada care s-a facturat.

Problema este ca mi se cere 400 de RON taxa pentru serviciile instalate(cate 100 de RON pentru fiecare serviciu), iar pentru o luna si 10 zile in care am putut beneficia de serviciile companiei trebuie sa platesc 541.74RON.
Daca faceam greseala sa mai ridic si tableta, trebuia sa platesc 991.74RON pentru aceeasi perioada.

Sincer nu mi se pare normal sa platesc asa de mult, deoarece chiar daca aceste servicii au fost instalate, de ele o sa beneficieze cel care o sa achizitioneze in cele din urma apartamentul deoarece in acel bloc RCS RDS are exclusivitate!

Ce pot face in situatia asta daca RCS RDS insista ca trebuie sa platesc 541.74 RON pentru a rezilia contractul. In mod legal pot face ceva astfel incat sa nu platesc acele taxe pentru serviciile instalate?

#2
zetuc

zetuc

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,051
  • Înscris: 04.02.2007
Discutã cu viitorul proprietar al apartamentului astfel încât sã-i cesionezi lui contractul cu RDS. Altfel ești bun de platã.

#3
catalinman

catalinman

    RCS & RDS

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 27,509
  • Înscris: 16.12.2006
Taxele ti le-ai asumat in momentul in care ai semnat contractul cu RCS-RDS pentru o perioada de 2 ani.

Ai 2 variante ca sa eviti plata acestor taxe.

1. Muti contractul de la adresa actuala la noua adresa. Practic, faci schimbare de locatie.

2. Persoana care se muta in locul tau poate sa preia serviciile de la tine. In cazul asta se face act de novatie.

#4
Ion_de_la_Raion

Ion_de_la_Raion

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,434
  • Înscris: 28.08.2005
Dar care sint cele 4 servicii rds ? Televiziune, internet, telefonie si mai ce ?

#5
gigsnet

gigsnet

    Retired

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,363
  • Înscris: 22.10.2014
Nu inteleg de unde cei 541ron. Inteleg taxa de reziliere de 100ron pe serviciu dar inca 541 ron pentru ce ?

#6
catalinman

catalinman

    RCS & RDS

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 27,509
  • Înscris: 16.12.2006
Televiziune, internet, telefonie fixa si telefonie mobila.

#7
onlymetrics

onlymetrics

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 100
  • Înscris: 04.11.2015

View PostRCmake, on 14 decembrie 2015 - 10:20, said:

Ce pot face in situatia asta daca RCS RDS insista ca trebuie sa platesc 541.74 RON pentru a rezilia contractul. In mod legal pot face ceva astfel incat sa nu platesc acele taxe pentru serviciile instalate?

Cred ca poti invoca clauza de forta majora.


„Forţa majoră este orice eveniment extern, imprevizibil, absolut invincibil şi inevitabil”
http://legeaz.net/di...ic/forta-majora


Cu o cerere de reziliere, la care atasez copie dupa antecontract si dupa reziliere(decizia dezvoltatorului), m-as prezenta la sediul lor.

Insa, daca dezvoltatorul e cel care s-a razgandit, ar fi trebuit sa primesti dublul avansului. Astfel acopereai si costurile acestea.


Dar, nu-s avocat si e posibil sa vorbesc prostii.

#8
gymy

gymy

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,002
  • Înscris: 29.11.2005
Sau nu mai platesti nimic dar ai grija sa te abonezi pe viitor la alta companie.

#9
RCmake

RCmake

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,300
  • Înscris: 08.10.2011

View Postonlymetrics, on 14 decembrie 2015 - 10:36, said:


Cred ca poti invoca clauza de forta majora.


„Forţa majoră este orice eveniment extern, imprevizibil, absolut invincibil şi inevitabil”
http://legeaz.net/di...ic/forta-majora


Cu o cerere de reziliere, la care atasez copie dupa antecontract si dupa reziliere(decizia dezvoltatorului), m-as prezenta la sediul lor.

Insa, daca dezvoltatorul e cel care s-a razgandit, ar fi trebuit sa primesti dublul avansului. Astfel acopereai si costurile acestea.


Dar, nu-s avocat si e posibil sa vorbesc prostii.
Un raspuns foarte interesant si care, dupa parerea mea, ma aflu in aceasta situatie. Multumesc foarte frumos pentru raspuns, am sa merg pe aceasta cale!

View PostIon_de_la_Raion, on 14 decembrie 2015 - 10:32, said:

Dar care sint cele 4 servicii rds ? Televiziune, internet, telefonie si mai ce ?
Ai perfecta dreptate. De fapt e factura plus aceste 3 servicii care le-ai prezentat. De fapt sunt 441.74 RON.
Digi mobil nu am.

View Postgymy, on 14 decembrie 2015 - 10:40, said:

Sau nu mai platesti nimic dar ai grija sa te abonezi pe viitor la alta companie.
Asta nu e o solutie. Vreau sa reziliez contractul si sa nu am probleme pe viitor...

#10
Ion_de_la_Raion

Ion_de_la_Raion

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,434
  • Înscris: 28.08.2005

View Postcatalinman, on 14 decembrie 2015 - 10:36, said:

Televiziune, internet, telefonie fixa si telefonie mobila.

Telefonia mobila trebuie instalata ? Mie nu mi-au cerut nimic cand am facut contract pentru abonament la mobil.

View Postonlymetrics, on 14 decembrie 2015 - 10:36, said:

„Forţa majoră este orice eveniment extern, imprevizibil, absolut invincibil şi inevitabil”
http://legeaz.net/di...ic/forta-majora

Forta majora era daca blocul nu s-ar mai finalizat si nimeni nu s-ar mai fi putut muta acolo, din vina care nu apartine autorului topicului.

#11
Brainie

Brainie

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,757
  • Înscris: 18.04.2007
Deci: ai făcut contract de servicii cu RDS înainte de a avea contract cu vânzătorul/dezvoltatorul. Ți-ai asumat contract pe 1 an (sau 2 ani, nu ai precizat), ca să ai taxa de instalare 0. Acum vrei să renunți. Ce vină are RDS ? Poate reușești ceva cu vorba bună / milogeală, că contractual nu ai nicio șansă. Vezi că „forța majoră” nu e aplicabilă aici.

Mai ai 2 variante:
-dacă contractul nu s-a încheiat din vina vânzătorului (spui „am dorit sa imi cumpar un apartament de la un dezvoltator, dar in cele s-a razgandit si am reziliat antecontractul”), poți să încerci să îi ceri lui ca despăgubirea suma respectivă; apreciez șansele de recuperare de aici sub 1%;
-să-l cauți pe cel care se va muta acolo, să preia el contractul, (dacă îi convin serviciile, bineînțeles); greu și aici, fiindcă e mai simplu pentru el să ceară direct contract pe numele lui;

#12
dygey

dygey

    Al dracu' Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,652
  • Înscris: 13.10.2009
mutare servicii la adresa si pa. daca se poate, se muta, daca nu, se reziliaza din imposibilitate tehnica, fara penalizari.


aaa, si "busit" nitel dezvoltatoru' lu' peste, ca nu-i vina ta. unde-i gasiti frate p-astia?

Edited by dygey, 14 December 2015 - 11:32.


#13
Brainie

Brainie

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,757
  • Înscris: 18.04.2007
Păi la mutare se achită din nou taxa de instalare la noua adresă nu ? Mă aștept ca așa să fie, dar întreabă la RDS.

Dacă nu se pot muta (serviciile) din motive tehnice, de ce s-ar rezilia fără penalizări ? Nu e vina RDS că cineva se mută cînd are contract pe perioadă minimă.

#14
gigsnet

gigsnet

    Retired

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,363
  • Înscris: 22.10.2014
Brainie si de ce ar fi vina clientului ca rds nu poate sa ofere serviciile ?

#15
bogdan1811

bogdan1811

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 634
  • Înscris: 06.08.2015
Trebuie sa te duci la dezvoltator sa-ti plateasca de buna voie rezilierea contractului. Daca nu vrea te duci si le explici problema asta conducerii zonale a RCS&RDS si rezolvati impreuna plata cu dezvoltatorul pentru reziliere pe cale pasnica, in caz contrar va faceti parte comuna in process sa va recuperate datoriile. Nu este nici vina ta, nici vina RCs-ului ca dezvoltatorul este neserios si n-a respectat contractul cu tine, respectiv tu in raport cu RCS&RDS. In felu acesta ai si tu si RCS-ul de castigat, RCS-ul isi scoate banii cu rezilierea ta si cheltuieli judecatoresti, iar tu cu cheltuielile judecatoresti si daune morale

Ar mai fi o solutie, daca ai vreun neam, cunostinta, prieten doritor de servciile companiei RCS sa le dai lor contractul pe o alta adresa. In cel mai rau caz ajungi pe poprire cu maxim 1/3 din salariu

Edited by bogdan1811, 14 December 2015 - 12:44.


#16
RCmake

RCmake

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,300
  • Înscris: 08.10.2011

View Postbogdan1811, on 14 decembrie 2015 - 12:31, said:

Trebuie sa te duci la dezvoltator sa-ti plateasca de buna voie rezilierea contractului. Daca nu vrea te duci si le explici problema asta conducerii zonale a RCS&RDS si rezolvati impreuna plata cu dezvoltatorul pentru reziliere pe cale pasnica, in caz contrar va faceti parte comuna in process sa va recuperate datoriile. Nu este nici vina ta, nici vina RCs-ului ca dezvoltatorul este neserios si n-a respectat contractul cu tine, respectiv tu in raport cu RCS&RDS

Ar mai fi o solutie, daca ai vreun neam, cunostinta, prieten doritor de servciile companiei RCS sa le dai lor contractual pe o alta adresa. In cel mai rau caz ajungi pe poprire cu maxim 1/3 din salariu
Aici e o problema mai delicata cu dezvoltatorul, care sper sa se rezolve in instanta. Momentan sunt cu moralul la pamant si o gaura mare in buget (chiar pe minus).

#17
f300

f300

    30k si ma duc

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,000
  • Înscris: 27.09.2008
Trebuie luata despagubirea de la dezvoltator. Daca nu exista vreo astfel de clauza nu merge aproape nimic facut legal, decit milogeala la erdesh sau la noul proprietar.

Si daca nu iese nimic asta este, sint bani bun investiti daca ai invatat ceva macar. Data viitoare n-o sa te mai arunci sa faci contract pe ceva unde nu esti proprietar, nu ai stat acolo nici macar o luna, etc.

#18
KyKyKyKy

KyKyKyKy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 23,189
  • Înscris: 18.04.2008

View PostBrainie, on 14 decembrie 2015 - 12:08, said:

Păi la mutare se achită din nou taxa de instalare la noua adresă nu ? Mă aștept ca așa să fie, dar întreabă la RDS.

Dacă nu se pot muta (serviciile) din motive tehnice, de ce s-ar rezilia fără penalizări ? Nu e vina RDS că cineva se mută cînd are contract pe perioadă minimă.

Nu e treaba niciun operator unde stai și cum stai.

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate