Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Reziliere contract RCS & RDS S.A.
Last Updated: Jul 26 2017 14:12, Started by
RCmake
, Dec 14 2015 10:20
·
0
#1
Posted 14 December 2015 - 10:20
Sunt intr-o situatie mai delicata.
Am semnat un contract cu RCS RDS acum 3 luni, iar de pe 05.11.2015 am beneficiat de serviciile companiei pana saptamana trecuta. Am ajuns in situatia in care sunt nevoit sa reziliez contractul deoarece am dorit sa imi cumpar un apartament de la un dezvoltator, dar in cele s-a razgandit si am reziliat antecontractul. Cu alte cuvinte nu mai am cum sa beneficiez de serviciile companiei RCS RDS. Intre timp am primit o factura pentru perioada 01.11.2015-31.12.2015 in valoare de 141.74RON. Nu am nici o problema cu aceasta factura, o platesc inclusiv pe toata perioada care s-a facturat. Problema este ca mi se cere 400 de RON taxa pentru serviciile instalate(cate 100 de RON pentru fiecare serviciu), iar pentru o luna si 10 zile in care am putut beneficia de serviciile companiei trebuie sa platesc 541.74RON. Daca faceam greseala sa mai ridic si tableta, trebuia sa platesc 991.74RON pentru aceeasi perioada. Sincer nu mi se pare normal sa platesc asa de mult, deoarece chiar daca aceste servicii au fost instalate, de ele o sa beneficieze cel care o sa achizitioneze in cele din urma apartamentul deoarece in acel bloc RCS RDS are exclusivitate! Ce pot face in situatia asta daca RCS RDS insista ca trebuie sa platesc 541.74 RON pentru a rezilia contractul. In mod legal pot face ceva astfel incat sa nu platesc acele taxe pentru serviciile instalate? |
#2
Posted 14 December 2015 - 10:23
Discutã cu viitorul proprietar al apartamentului astfel încât sã-i cesionezi lui contractul cu RDS. Altfel ești bun de platã.
|
#3
Posted 14 December 2015 - 10:26
Taxele ti le-ai asumat in momentul in care ai semnat contractul cu RCS-RDS pentru o perioada de 2 ani.
Ai 2 variante ca sa eviti plata acestor taxe. 1. Muti contractul de la adresa actuala la noua adresa. Practic, faci schimbare de locatie. 2. Persoana care se muta in locul tau poate sa preia serviciile de la tine. In cazul asta se face act de novatie. |
#4
Posted 14 December 2015 - 10:32
Dar care sint cele 4 servicii rds ? Televiziune, internet, telefonie si mai ce ?
|
#5
Posted 14 December 2015 - 10:35
Nu inteleg de unde cei 541ron. Inteleg taxa de reziliere de 100ron pe serviciu dar inca 541 ron pentru ce ?
|
#6
Posted 14 December 2015 - 10:36
Televiziune, internet, telefonie fixa si telefonie mobila.
|
#7
Posted 14 December 2015 - 10:36
RCmake, on 14 decembrie 2015 - 10:20, said:
Ce pot face in situatia asta daca RCS RDS insista ca trebuie sa platesc 541.74 RON pentru a rezilia contractul. In mod legal pot face ceva astfel incat sa nu platesc acele taxe pentru serviciile instalate? Cred ca poti invoca clauza de forta majora. „Forţa majoră este orice eveniment extern, imprevizibil, absolut invincibil şi inevitabil” http://legeaz.net/di...ic/forta-majora Cu o cerere de reziliere, la care atasez copie dupa antecontract si dupa reziliere(decizia dezvoltatorului), m-as prezenta la sediul lor. Insa, daca dezvoltatorul e cel care s-a razgandit, ar fi trebuit sa primesti dublul avansului. Astfel acopereai si costurile acestea. Dar, nu-s avocat si e posibil sa vorbesc prostii. |
#8
Posted 14 December 2015 - 10:40
Sau nu mai platesti nimic dar ai grija sa te abonezi pe viitor la alta companie.
|
#9
Posted 14 December 2015 - 10:46
onlymetrics, on 14 decembrie 2015 - 10:36, said: Cred ca poti invoca clauza de forta majora. „Forţa majoră este orice eveniment extern, imprevizibil, absolut invincibil şi inevitabil” http://legeaz.net/di...ic/forta-majora Cu o cerere de reziliere, la care atasez copie dupa antecontract si dupa reziliere(decizia dezvoltatorului), m-as prezenta la sediul lor. Insa, daca dezvoltatorul e cel care s-a razgandit, ar fi trebuit sa primesti dublul avansului. Astfel acopereai si costurile acestea. Dar, nu-s avocat si e posibil sa vorbesc prostii. Ion_de_la_Raion, on 14 decembrie 2015 - 10:32, said:
Dar care sint cele 4 servicii rds ? Televiziune, internet, telefonie si mai ce ? Digi mobil nu am. gymy, on 14 decembrie 2015 - 10:40, said:
Sau nu mai platesti nimic dar ai grija sa te abonezi pe viitor la alta companie. |
#10
Posted 14 December 2015 - 10:49
catalinman, on 14 decembrie 2015 - 10:36, said:
Televiziune, internet, telefonie fixa si telefonie mobila. Telefonia mobila trebuie instalata ? Mie nu mi-au cerut nimic cand am facut contract pentru abonament la mobil. onlymetrics, on 14 decembrie 2015 - 10:36, said:
„Forţa majoră este orice eveniment extern, imprevizibil, absolut invincibil şi inevitabil” http://legeaz.net/di...ic/forta-majora Forta majora era daca blocul nu s-ar mai finalizat si nimeni nu s-ar mai fi putut muta acolo, din vina care nu apartine autorului topicului. |
|
#11
Posted 14 December 2015 - 11:16
Deci: ai făcut contract de servicii cu RDS înainte de a avea contract cu vânzătorul/dezvoltatorul. Ți-ai asumat contract pe 1 an (sau 2 ani, nu ai precizat), ca să ai taxa de instalare 0. Acum vrei să renunți. Ce vină are RDS ? Poate reușești ceva cu vorba bună / milogeală, că contractual nu ai nicio șansă. Vezi că „forța majoră” nu e aplicabilă aici.
Mai ai 2 variante: -dacă contractul nu s-a încheiat din vina vânzătorului (spui „am dorit sa imi cumpar un apartament de la un dezvoltator, dar in cele s-a razgandit si am reziliat antecontractul”), poți să încerci să îi ceri lui ca despăgubirea suma respectivă; apreciez șansele de recuperare de aici sub 1%; -să-l cauți pe cel care se va muta acolo, să preia el contractul, (dacă îi convin serviciile, bineînțeles); greu și aici, fiindcă e mai simplu pentru el să ceară direct contract pe numele lui; |
#12
Posted 14 December 2015 - 11:27
mutare servicii la adresa si pa. daca se poate, se muta, daca nu, se reziliaza din imposibilitate tehnica, fara penalizari.
aaa, si "busit" nitel dezvoltatoru' lu' peste, ca nu-i vina ta. unde-i gasiti frate p-astia? Edited by dygey, 14 December 2015 - 11:32. |
#13
Posted 14 December 2015 - 12:08
Păi la mutare se achită din nou taxa de instalare la noua adresă nu ? Mă aștept ca așa să fie, dar întreabă la RDS.
Dacă nu se pot muta (serviciile) din motive tehnice, de ce s-ar rezilia fără penalizări ? Nu e vina RDS că cineva se mută cînd are contract pe perioadă minimă. |
#14
Posted 14 December 2015 - 12:10
Brainie si de ce ar fi vina clientului ca rds nu poate sa ofere serviciile ?
|
#15
Posted 14 December 2015 - 12:31
Trebuie sa te duci la dezvoltator sa-ti plateasca de buna voie rezilierea contractului. Daca nu vrea te duci si le explici problema asta conducerii zonale a RCS&RDS si rezolvati impreuna plata cu dezvoltatorul pentru reziliere pe cale pasnica, in caz contrar va faceti parte comuna in process sa va recuperate datoriile. Nu este nici vina ta, nici vina RCs-ului ca dezvoltatorul este neserios si n-a respectat contractul cu tine, respectiv tu in raport cu RCS&RDS. In felu acesta ai si tu si RCS-ul de castigat, RCS-ul isi scoate banii cu rezilierea ta si cheltuieli judecatoresti, iar tu cu cheltuielile judecatoresti si daune morale
Ar mai fi o solutie, daca ai vreun neam, cunostinta, prieten doritor de servciile companiei RCS sa le dai lor contractul pe o alta adresa. In cel mai rau caz ajungi pe poprire cu maxim 1/3 din salariu Edited by bogdan1811, 14 December 2015 - 12:44. |
|
#16
Posted 14 December 2015 - 12:45
bogdan1811, on 14 decembrie 2015 - 12:31, said:
Trebuie sa te duci la dezvoltator sa-ti plateasca de buna voie rezilierea contractului. Daca nu vrea te duci si le explici problema asta conducerii zonale a RCS&RDS si rezolvati impreuna plata cu dezvoltatorul pentru reziliere pe cale pasnica, in caz contrar va faceti parte comuna in process sa va recuperate datoriile. Nu este nici vina ta, nici vina RCs-ului ca dezvoltatorul este neserios si n-a respectat contractul cu tine, respectiv tu in raport cu RCS&RDS Ar mai fi o solutie, daca ai vreun neam, cunostinta, prieten doritor de servciile companiei RCS sa le dai lor contractual pe o alta adresa. In cel mai rau caz ajungi pe poprire cu maxim 1/3 din salariu |
#17
Posted 14 December 2015 - 13:00
Trebuie luata despagubirea de la dezvoltator. Daca nu exista vreo astfel de clauza nu merge aproape nimic facut legal, decit milogeala la erdesh sau la noul proprietar.
Si daca nu iese nimic asta este, sint bani bun investiti daca ai invatat ceva macar. Data viitoare n-o sa te mai arunci sa faci contract pe ceva unde nu esti proprietar, nu ai stat acolo nici macar o luna, etc. |
#18
Posted 14 December 2015 - 13:01
Brainie, on 14 decembrie 2015 - 12:08, said:
Păi la mutare se achită din nou taxa de instalare la noua adresă nu ? Mă aștept ca așa să fie, dar întreabă la RDS. Dacă nu se pot muta (serviciile) din motive tehnice, de ce s-ar rezilia fără penalizări ? Nu e vina RDS că cineva se mută cînd are contract pe perioadă minimă. Nu e treaba niciun operator unde stai și cum stai. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users