Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...
 Lucruri inaintea vremurilor lor

Discuții despre TVR Sport HD

Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...
 Renault Android

Recomandare bicicleta e-bike 20&#...

Bing-Content removal tool

Nu pot accesa monitorulsv.ro de l...
 Cum sa elimini urmele de acnee?

Wc Geberit

Routere detinute in trecut si in ...

Teii din fața casei
 

stat vs privat

- - - - -
  • Please log in to reply
25 replies to this topic

#19
alexoiuy

alexoiuy

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 380
  • Înscris: 23.10.2006
Cred ca te pot ajuta, oferindu-ti cateva elemente. Si eu sunt inginer CFDP si sunt "in paine" de mai mult de 5 ani.
In ultimul an de facultate am fost sunat de cineva din HR-ul CNADNR pentru un interviu. Eu aveam deja o oferta de la o multinationala asa ca am ales sa lucrez in privat. Mai intai, despre mine pot sa iti spun ca alegand drumul acesta am avut ocazia sa fac un master de specializare in strainatate si am continuat sa lucrez in strainatate de atunci. Stresul e mare, presiunea atinge cote alarmante dar si beneficiile cred ca sunt pe masura. In tara cred ca in domeniul privat piata are o problema. Am fosti colegi care au lucrat pe mega-proiecte internationale dar la intoarcerea in tara nu au reusit sa obtina un salariu mai mare de 3.500 lei net. In plus din ce am auzit la unele firme mari poti sa ajungi sa lucrezi ca inecatul fara prea multe beneficii.