Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Netflix România
Last Updated: Apr 19 2024 09:52, Started by
omg99
, Dec 09 2015 15:25
·
289
#4987
Posted 11 December 2017 - 10:35
Eu n-am înțeles, ce caută Google Home în ecuația asta? Deschizi aplicația Netflix, selectezi filmu' și dai cast către Chromecast... cel puțin eu unu' așa fac și merge de fiecare dată!
|
#4988
Posted 11 December 2017 - 10:37
#4989
Posted 11 December 2017 - 10:45
Da, știu. Dar mai sus vorbeam de Google Home, nu de cast-ul din Chrome...
|
#4990
Posted 11 December 2017 - 18:54
Prima eroare gramaticală gravă văzută pe Netflix. Glitch, s2, episodul 3 : 'la făcut criminal'. Ina, sper că nu ești tu
|
#4991
Posted 11 December 2017 - 20:14
Mr_Woppit, on 10 decembrie 2017 - 22:33, said:
Nu asta am spus. Merge excelent chromecast-ul, google home nu este in stare sa selecteze filmul cerut si sa-l trimita catre chromecast. eminemscu, on 11 decembrie 2017 - 18:54, said:
Prima eroare gramaticală gravă văzută pe Netflix. Glitch, s2, episodul 3 : 'la făcut criminal'. Ina, sper că nu ești tu Am terminat serialul (prima serie cred) "Intuneric". La inceput auzind limba germana si neavand prea multa rabdare sa vad ce-i poate pielea (multe personaje in multe ipostaze), am fost de doua ori la un pas sa il abandonez. Am rezistat, si, dupa 3-4 episoade m-a "prins" si l-am urmarit pana la final in weekend. Recomand. E ceva original, tinand cont de trendul actual de filme gen Marvell@Co, comedii si SFuri de slaba calitate. Edited by xhermesx, 11 December 2017 - 20:15. |
#4992
Posted 11 December 2017 - 22:16
eminemscu, on 11 decembrie 2017 - 18:54, said:
Prima eroare gramaticală gravă văzută pe Netflix. Glitch, s2, episodul 3 : 'la făcut criminal'. Ina, sper că nu ești tu Sunt erori multe. In serialul Star Trek Enterprise, in sezonul 4 in 3 episoade (The Forge, Kir'Shara, Awekaning) un caracter secundar este T'Pau insa ori de cate ori spun numele T'Pau ei traduc T'Pol cine este secundul navei Enterprise astfel toate traducerea devine complet confuz ... |
#4993
Posted 12 December 2017 - 08:28
De obicei, filmele/serialele in alta limba decat cea engleza, daca suporta, le trec pe engleza din setarile audio. Asa am facut cu "3%" si "Dark". Si eu am o problema cu alte limbi.
|
#4994
Posted 12 December 2017 - 16:40
Adaugat astazi : Manhunt: Unabomber (http://www.imdb.com/title/tt5618256/) .
|
#4995
Posted 13 December 2017 - 14:10
The Punsiher a fost reînnoit pentru sezonul 2 http://variety.com/2...lix-1202638143/
|
#4996
Posted 13 December 2017 - 15:23
Am un Samsunsg SMART TV 46ES6710 din 2012.
Asta e modelul: http://www.samsung.c.../UE46ES6710UXXU Am aplicatia NETFLIX instalat. A mers anul trecut. Acum de fiecare data cand o lansez ma trimite la netfilx.com/help M-am uitat in Store e ultima versiune. Nu mai e suportat acest model de televizor? Aveti vreo idee ? Mersi mult de ajutor! Andrei |
|
#4997
Posted 13 December 2017 - 15:27
Mai sa fie. Netflix se da de gol ca spioneaza utilizatorii. Au un talent jurnalistii astia se exagereze.
http://www.mediafax....-ranit-16851747 Edited by xhermesx, 13 December 2017 - 15:28. |
#4998
Posted 13 December 2017 - 15:58
N-am inteles o iota din stirea aia. Am vazut si eu filmul acum 2 zile, am dat si like, sa inteleg ca Netflix m-a inregistrat in ce pozitie vizionam filmul, ce pijamale am, etc?
WTF, idioti mai sunt si unii jurnalisti... |
#4999
Posted 13 December 2017 - 16:06
#5000
Posted 14 December 2017 - 11:43
Am un lg cu webos 3.0 si aplicatia netflix cu ultimul update, problema e ca foarte rar vad continut 4k, 95% din film (film 4k, evident) netflix imi reda 1080, 720 sau chiar 480! Am gigabitul de la rds si nici un bottleneck (am verificat) pana la tv, am incercat si pe wireless si pe cablu. Testele din aplicatie (Netflix) imi arata maxim 10-11Mbps desi cu Plexul am si filme la 150Mbps 4k si merg perfect. O setare sa schimb calitatea video nu am gasit in aplicatie..
Exista vreo rezolvare? |
#5001
Posted 14 December 2017 - 12:55
Va combinati 4 prieteni la aboanementul de 12 euro si vedeti totul ... nu este big deal si platiti sub 17 lei lunar ... (la abo de 12 euro aveti UHD si puteti folosi 4 in paralel)
|
|
#5002
Posted 14 December 2017 - 14:05
Bibulus, on 14 decembrie 2017 - 12:35, said:
Ce bine ca ne-ai anuntat! Hei, lume, a descoperit kalman2007 ca nu esti obligat sa te abonezi! Doamne, ce bine --- credeam ca suntem obligati. Pe bune, terminati cu platitudinea asta, cu acest pseudo-argument, ca "nu te obliga nimeni". La absolut orice critica despre Netflix, va activati instant cu aberatia asta. Pai ma baieti, voi n-ati auzit despre dezbateri asupra unui subiect? despre opinii diverse, exprimate intr-un topic? bine, e retoric, se vede ce si cum. Critica ta e relativă ! Şi era valabilă în primele luni din 2016, când Netflix nu avea interfaţă pentru România, nu erau subtitrări în română, aplicaţii cu probleme, etc. Singura ta comparaţie e legată de venitul tău lunar. Zi mai bine câţi bani dai pe ţigări săptămânal [ uite, poţi sa te iei de preţul ţigărilor în România ] ? Cât dai lunar pe alcool ? Dar să lăsăm viciile, zi de câte ori mergi la film în oraş şi câţi bani dai pe o ieşire cu gagica la film ? O să constaţi că la 40 de lei abonamentul pe lună, nu poţi decât să fii mulţumit ! Asta dacă eşti interesat de filme... Dacă nu, ai greşit topicul ! Părerea mea !™ |
#5003
Posted 14 December 2017 - 14:07
#5004
Posted 14 December 2017 - 15:58
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users