Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cu ce va aparati de cainii agresi...

Nu imi platiti coletul cu cardul ...

Mi-au disparut amigdalitele ?

Exista vreun plan de terorizare p...
 Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone

Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric
 CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...

Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...
 Cumparat/Locuit in apartament si ...

Pot folosi sistemul PC pe post de...

Sokol cu distorsiuni de cross-over

Filtru apa potabila cu osmoza inv...
 

Banca Transilvania - opinii , pareri , impresii

* * * * - 6 votes
  • Please log in to reply
10641 replies to this topic

#397
Intel

Intel

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,988
  • Înscris: 28.11.2001
Eu n-am inteles de ce ai sunat la banca? Iti era frica ca iti fura cineva banii? Banii se blocheaza by default si ti-i returna, tranzactia nefiind finalizata. Cred ca s-a inteles gresit si au vrut sa te ajute. Cand ai sunat la callcenter te-a identificat si au vrut sa te ajute dar.....asa e romanu': tot timpu' trebuie sa carcoteasca. Normal ca nu e in regula sa se aprobe fara sms si SUNT SIGUR ca nu se aproba tranzactia daca nu sunai, dar cred ca au inteles gresit (ca de fapt nu aveai niciun motiv sa suni daca nu ai fi vrut sa te ajute sa iti aprobe tranzactia fara sms).

#398
Astute

Astute

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,023
  • Înscris: 17.08.2016

View PostIntel, on 14 august 2017 - 15:57, said:

Eu n-am inteles de ce ai sunat la banca? Iti era frica ca iti fura cineva banii? Banii se blocheaza by default si ti-i returna, tranzactia nefiind finalizata. Cred ca s-a inteles gresit si au vrut sa te ajute. Cand ai sunat la callcenter te-a identificat si au vrut sa te ajute dar.....asa e romanu': tot timpu' trebuie sa carcoteasca. Normal ca nu e in regula sa se aprobe fara sms si SUNT SIGUR ca nu se aproba tranzactia daca nu sunai, dar cred ca au inteles gresit (ca de fapt nu aveai niciun motiv sa suni daca nu ai fi vrut sa te ajute sa iti aprobe tranzactia fara sms).

Banii nu au fost doar blocati, au plecat deja in contul wizzair, iar de sunat am sunat dupa ce tranzactia a fost decontata.
Acum trebuie sa imi bat eu capul cu aia de la wiizzair , ce au 60 centi / minut la call center, pentru ca astia de la BT nu si-au facut treaba.

Edited by Astute, 14 August 2017 - 19:47.


#399
Intel

Intel

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,988
  • Înscris: 28.11.2001
Probabil n-am inteles eu situatia dar daca banii au plecat in contul wizzair inseamna ca tranzactia s-a finalizat cu succes adica ai platit biletul, ceea ce ai si intentionat de la bun inceput. Tu practic ai platit biletul, nu asta vroiai? Cu sau fara sms dar l-ai platit. De ce trebuia sa mai dai telefon la banca, wizzair etc?

#400
Astute

Astute

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,023
  • Înscris: 17.08.2016

View PostIntel, on 14 august 2017 - 19:49, said:

Probabil n-am inteles eu situatia dar daca banii au plecat in contul wizzair inseamna ca tranzactia s-a finalizat cu succes adica ai platit biletul, ceea ce ai si intentionat de la bun inceput. Tu practic ai platit biletul, nu asta vroiai? Cu sau fara sms dar l-ai platit. De ce trebuia sa mai dai telefon la banca, wizzair etc?

Wizzair nu mi-a dat nici o confirmare de plata, absolut nimic, ei au considerat tranzactia refuzata de banca, cum ari fost si normal sa se intample
Deci din punctul lor de vedere nu s-a vandut nici un bilet

Edited by Astute, 14 August 2017 - 22:57.


#401
andupustiu

andupustiu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,580
  • Înscris: 26.06.2010
Au bancomate de cacat care rup banii , am vrut sa depun 23 lei si au iesit inapoi , cand am tras s-au rupt ca au iesit indoiti , eu i-am pus drepti.Acum cine imi da inapoi banii ?

Maine inchid contul , raman doar cu cel de la BRD fara comisioane.

Edited by andupustiu, 16 August 2017 - 22:11.


#402
DaculScoril0

DaculScoril0

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,670
  • Înscris: 03.12.2014

View Postgumball3000, on 06 decembrie 2015 - 11:52, said:

Nu au nici automat pt depunere bani, se lucreaza ca in 1980, cu depunere la ghiseu.
nu mai e așa, toate sediile nou renovate au automate care primesc bani

#403
andupustiu

andupustiu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,580
  • Înscris: 26.06.2010

View PostDaculScoril0, on 16 august 2017 - 22:24, said:


nu mai e așa, toate sediile nou renovate au automate care primesc bani

Au numai erori la depunere , nu recomand alimentarea contului la ATM , tocmai ce am ramas in - cu 23 lei , degeaba am sunat la ei ca nu gaseste tranzactia in sistem.

Ii las sa-i puna la piept pe mormantul lor.

Edited by andupustiu, 17 August 2017 - 10:18.


#404
omg99

omg99

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,914
  • Înscris: 06.04.2005
Eu am facut depuneri la ATM de mai multe ori si nu am avut nici o problema am facut asta la mai multe ATM-uri poate e ceva punctual la acel ATM.

#405
cristyz

cristyz

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,988
  • Înscris: 28.08.2008
Au facut update la aplicatia mobile banking. Acum arata mult mai bine.

#406
andupustiu

andupustiu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,580
  • Înscris: 26.06.2010

View Postdanielavram, on 17 august 2017 - 10:50, said:

Eu am facut depuneri la ATM de mai multe ori si nu am avut nici o problema am facut asta la mai multe ATM-uri poate e ceva punctual la acel ATM.

Eu am patit-o de 4-5 ori , dar mi-au dat inainte banii inapoi , acum cica nu gaseste tranzactia in sistem.Rusine BT.Am sa mai insist , daca nu , adio cont la ei.

Edited by andupustiu, 17 August 2017 - 13:06.


#407
Klaudio

Klaudio

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,099
  • Înscris: 27.02.2004

View Postcristyz, on 17 august 2017 - 11:03, said:

Au facut update la aplicatia mobile banking. Acum arata mult mai bine.
Mie mi se pare ca, functional, e chiar mai naspa decat varianta veche, contrastul e mai prost si fontul e mai mic. In plus, accesul la istoricul operatiunilor se face tot greoi.

#408
gumball3000

gumball3000

    ...

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 49,649
  • Înscris: 24.09.2006

View PostDaculScoril0, on 16 august 2017 - 22:24, said:

nu mai e așa, toate sediile nou renovate au automate care primesc bani
pe langa faptul ca ai dat quoate la un mesaj din 2015 cand ING si BCR erau la ani lumina fata de BT, chiar si acum vad ca pe harta mai putin de jumatate din unitati au asa ceva in Bucuresti

Edited by gumball3000, 18 August 2017 - 22:24.


#409
Astute

Astute

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,023
  • Înscris: 17.08.2016

View PostAstute, on 14 august 2017 - 22:56, said:



Wizzair nu mi-a dat nici o confirmare de plata, absolut nimic, ei au considerat tranzactia refuzata de banca, cum ari fost si normal sa se intample
Deci din punctul lor de vedere nu s-a vandut nici un bilet

Am primit si raspunsul in scris de la BT, dupa o saptamana ....
Ma sfatuiesc sa imi recuperez banii pe cale amiabila....
Niste nesimtiti, ar fi trebuit sa rezolve ei problema atata timp cat a fost vina lor

#410
ct10dre

ct10dre

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,038
  • Înscris: 03.05.2006
Am avut o problema la BT ,   am facut plangere online pe pagina de Facebook ,  trimis mailuri la  directorul regional  , pe tara  , etc .   Am fost contactat la 2 zile dupa  prin e-mail ,  deoarece telefonul meu era inchis , am vazut apelul lor cand l-am deschis ,   in care isi cereau scuze pentru situatia creata si  totul s-a rezolvat .

La  Raiffeisen  am avut serviciul activat de anuntare prin SMS  cand se intampla ceva in contul meu . Doar ca baietii au pus suma minima la 50 lei la alerte  , iar   ei trageau comisioane pe luna de 30 lei  , asta vreo 4-5 luni . Eu avand incredere ca sunt anuntat pe e-mail cand se intampla ceva in conturi  nu mi-am mai batut capul sa ma duc la banca , sa cer extras de cont  sa vad ca totul e ok .  Pana cand am ajuns acolo pentru o alta treaba si am vazut ca baietii ma furau sistematic.   Cand am vazut  i-am intrebat ce e cu suma aia minima , si sa-mi arate unde  am semnat eu pentru suma minima .  Nici pana la ora actuala nu am primit raspuns .  O fac pe mortul in papusoi . Nu e nimic ,  o sa pun situatia pe toate forumurile existente.    PS : m-am mutat la BT.

#411
gumball3000

gumball3000

    ...

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 49,649
  • Înscris: 24.09.2006
Pe zi ce trece tot descopar "bug-uri" la BT, daca desfiintezi depozite seara, le proceseaza a doua zi, pana atuni iti tine banii sechestrati.
Daca schimbi nr de telefon din BT24, in 3D secure nu se schimba si ramane in continuare numarul vechi.
Nu vad sa aiba nici optiune separata pt 3D secure.

#412
easy90rider

easy90rider

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,980
  • Înscris: 01.07.2007
@gumball3000 numarul pt 3dshit il schimibi la callcenter BT, poate ca si cei de la romcard te pot ajuta...

De ce e bine sa ai mai multe carduri:

Quote

Eu:Buna ziua! Care este cursul valutar (EURO) pentru o plata facuta cu un card de debit Visa Electron? Dar pentru cel de credit MasterCard Forte?

BT: Buna ziua, la cardul Visa Electron conversia valutara se realizeaza la cursul Visa atat la autorizare, cat si la decontare.

Pentru cardul Mastercard Forte conversia valutara este: Suma in valuta tranzactiei → Suma in valuta de decontare (EUR/USD) → Suma in RON
La autorizarea tranzactiei, conversiile valutare au loc la cursul Mastercard din ziua autorizarii.
La decontarea tranzactiei:

   Pasul 1: conversia Suma in valuta tranzactiei → Suma in valuta de decontare (EUR/USD) se face la cursul Mastercard din ziua
decontarii tranzactiei (atat in   cazul tranzactiilor de debitare, cat si a celor de creditare)

   Pasul 2: conversia Suma rezultata la pasul 1 → Suma in RON se face la cursul spot BT din ziua decontarii: de vanzare EUR/RON sau USD/RON in cazul tranzactiilor de debitare, respectiv de cumparare EUR/RON sau USD/RON in cazul refund-urilor de la comercianti a tranzactiilor de creditare)

Observatie: Cardurile Mastercard emise de Banca Transilvania au doua valute de decontare, astfel:
-  tranzactiile intraregionale (realizate in EUROPA+ORIENTUL MIJLOCIU) se deconteaza in EUR
-  tranzactiile interregionale (realizate in AFRICA+ASIA+AMERICA) se deconteaza in USD

Totusi, daca un comerciant este dintr-o anumita zona, dar banca lui este din alta regiune, tranzactiile se deconteaza in moneda de decontarea a bancii comerciantului
(ex : locatia comerciantului este in China, dar banca lui este din Germania → tranzactia se va deconta prin EUR).

Numai bine!

Prespupun ca partea cu Mastercard Forte e valabila la orice card Mastercard de la BT.

Edited by easy90rider, 24 August 2017 - 13:22.


#413
Astute

Astute

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,023
  • Înscris: 17.08.2016

View Postgumball3000, on 23 august 2017 - 18:26, said:

Pe zi ce trece tot descopar "bug-uri" la BT, daca desfiintezi depozite seara, le proceseaza a doua zi, pana atuni iti tine banii sechestrati.
Daca schimbi nr de telefon din BT24, in 3D secure nu se schimba si ramane in continuare numarul vechi.
Nu vad sa aiba nici optiune separata pt 3D secure.

3D secure e inutil.
Mi-au aprobat o plata online fara sa fi introdus codul SMS.

#414
Intel

Intel

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,988
  • Înscris: 28.11.2001
Nu e inutil! Ca ai avut tu o problema, e un caz izolat si asta doar pt ca ai inceput sa dai telefoane etc. Ca o fi un caz la un miliard....sa fim seriosi! Ia sa intrebam: cui i s-a mai aprobat tranzactia fara codul trimis prin sms, cardul fiind inrolat in 3d secure? O sa vezi ca nu i s-a mai intamplat nimanui de pe aici. S-a discutat mai sus, ti s-a inteles bulibasala creeata, let's move on. Dar nu mai raspandi ideea ca 3d secure e de kkt ca nu e.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate